- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
jullie zijn helden!!! wat heeeeerlijk zijn die thaise kipblokjes! echt een aanrader!![]()
Haha super! Heb je de toscaanse versie al een keer geprobeerd? Die zal vast ook in de smaak vallen. Thnx voor je review.
0
Thaise kipblokjes zijn top, de lekkerste variant tot nu toe.
Heb nu ook de low fat hamburger geprobeerd. Ben sowieso geen hamburger fan maar kon de sample niet laten liggen.. Smaken prima, je krijgt wat je verwacht. Zou ze zelf alleen iets dunner maken.
.Idd heerlijk die thaise kipblokjes, doet me denken aan shoarma![]()
Ja daar kan ik mij wel in inleven
was er zelf niet op gekomen maar nu je het zegt. Dat zijn 3x positieve reviews achter elkaar over de thaise kipblokjes, nice
.Vraagje over de gekookte kipblokjes. Kun je deze ook nog bewaren in de koelkast als hij eenmaal open is? Zo ja, hoe lang?
Neem aan van niet, want bevroren kipfilets haal je ook individueel zonder verpakking uit de vriezer.
Het verschil is dat de ziekte verwekkers er nog bij de rauwe versie er in zitten. Bij de kant-en-klare blokjes zijn alle ziekte verwekkers dood gekookt. We zeggen daarom dat je het na ontdooien, mits in zakje en in koelkast bewaard, je het binnen 4 dagen moet nuttigen. Nu heb je het uit het zakje gehaald begrijp ik en verse lucht kan er bij. Mits goed afgedekt het liefst binnen 2 dagen op eten. Drie zou in principe ook moeten kunnen maar is op eigen risico.

.