MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.581
jullie zijn helden!!! wat heeeeerlijk zijn die thaise kipblokjes! echt een aanrader!:D:D:D:D:D

Haha super! Heb je de toscaanse versie al een keer geprobeerd? Die zal vast ook in de smaak vallen. Thnx voor je review.
0
Thaise kipblokjes zijn top, de lekkerste variant tot nu toe.
Heb nu ook de low fat hamburger geprobeerd. Ben sowieso geen hamburger fan maar kon de sample niet laten liggen.. Smaken prima, je krijgt wat je verwacht. Zou ze zelf alleen iets dunner maken.

:thumbs: top! Leuk dat je de hamburger toch geprobeerd hebt en als nog in de smaak viel. Tip wordt meegenomen :).

Idd heerlijk die thaise kipblokjes, doet me denken aan shoarma :P

Ja daar kan ik mij wel in inleven :) was er zelf niet op gekomen maar nu je het zegt. Dat zijn 3x positieve reviews achter elkaar over de thaise kipblokjes, nice :D.

Vraagje over de gekookte kipblokjes. Kun je deze ook nog bewaren in de koelkast als hij eenmaal open is? Zo ja, hoe lang?

Volgens mij 4 dagen, not sure though.

Neem aan van niet, want bevroren kipfilets haal je ook individueel zonder verpakking uit de vriezer ;).

Het verschil is dat de ziekte verwekkers er nog bij de rauwe versie er in zitten. Bij de kant-en-klare blokjes zijn alle ziekte verwekkers dood gekookt. We zeggen daarom dat je het na ontdooien, mits in zakje en in koelkast bewaard, je het binnen 4 dagen moet nuttigen. Nu heb je het uit het zakje gehaald begrijp ik en verse lucht kan er bij. Mits goed afgedekt het liefst binnen 2 dagen op eten. Drie zou in principe ook moeten kunnen maar is op eigen risico.

Het verschil is dat de ziekte verwekkers er nog bij de rauwe versie er in zitten. Bij de kant-en-klare blokjes zijn alle ziekte verwekkers dood gekookt. We zeggen daarom dat je het na ontdooien, mits in zakje en in koelkast bewaard, je het binnen 4 dagen moet nuttigen. Nu heb je het uit het zakje gehaald begrijp ik en verse lucht kan er bij. Mits goed afgedekt het liefst binnen 2 dagen op eten. Drie zou in principe ook moeten kunnen maar is op eigen risico.
Duidelijk! Bedankt voor het antwoord :thumbs:

Ik bestel nu al vanaf het begin bij musclemeat van toen er nog 3 producten waren. En als ik eerlijk ben zie ik de kwaliteit van de kipfilets niet echt vooruit gaan.. In het begin waren ze niet goed, daarna kwamen die kipfilets die ingevoerd werden uit argentinië en die waren echt perfect. Goed mals, weinig afval enzv enzv. Nu sinds een tijdje moet ik meer en meer wegsnijden van me filet. Vorige week ook 2x een botje gevonden in me filet (had ik vroeger nooit). Nu ik ben zeer tevreden nog altijd over de kwaliteit maar het viel me toch op dat de kwaliteit wat neerwaarts gaat.

• #4.584
Ik bestel nu al vanaf het begin bij musclemeat van toen er nog 3 producten waren. En als ik eerlijk ben zie ik de kwaliteit van de kipfilets niet echt vooruit gaan.. In het begin waren ze niet goed, daarna kwamen die kipfilets die ingevoerd werden uit argentinië en die waren echt perfect. Goed mals, weinig afval enzv enzv. Nu sinds een tijdje moet ik meer en meer wegsnijden van me filet. Vorige week ook 2x een botje gevonden in me filet (had ik vroeger nooit). Nu ik ben zeer tevreden nog altijd over de kwaliteit maar het viel me toch op dat de kwaliteit wat neerwaarts gaat.

Bedankt voor de feedback boddin, belangrijk om te weten voor ons. Fijn iig dat je nog tevreden bent. De zakken zijn dicht, we kunnen er helaas niet in kijken. Wat we doen is bij elke batch die we binnen krijgen twee willekeurige zakken zelf gebruiken thuis om zo de kwaliteit in de gaten te houden. Tot nu toe zijn we zelf nog niks raars tegen gekomen. Ik ga er daarom even vanuit dat het om een mindere zak gaat die je gekregen hebt die er tussen kan zitten, maar niet bepaald gebruikelijk is. Bot kom je helaas ook tegen bij de AH of welke supermarkt ook (google maar eens). Het is zeldzaam dat je het tegen komt, maar het gebeurt omdat machines het niet kunnen detecteren, het is hand werk.

Laatst bewerkt:
Jij lijkt me het type dat bij de zin "de kat uit de boom kijken" daadwerkelijk vraagt "welke kat, ik zie geen kat".

Het gaat er om dat webshops doorgaans bij een bepaalde prjjsafname de verzendkosten niet doorberekenen.
Maar het lijkt me vrij zinloos om hier een marketing en conversietechnisch verhaal op te gaan hangen aan mensen die een essentievergelijking letterlijk nemen.

Je weet toch ook wel dat gratis bij commerciële ondernemingen niet bestaat. Gratis verzendkosten vanaf een bepaald bedrag betekent gewoon dat het in de prijs doorberekende verzendkosten voldoende zijn voor het versturen. Tevens werkt het mee dat bepaalde mensen dan ook daadwerkelijk voor dat bedrag gaan bestellen (zelfde als gratis artikelen bij afname van een bepaald bedrag).

Gratis verzendkosten is dus geen service maar een lokkertje.

moet nu eerlijk zeggen dat ik die verzendingskosten echt wel niet storend vind
zelfs met verzendingskosten kan ik mijn diepvries nog altijd propvol steken met kwaliteitsvlees voor ongeveer 100€

ik zie het me niet doen met dat bedrag wanneer ik naar de supermarkt of slager trek

wanneer komt de beef jerky weer in voorraad?

Bedankt voor de feedback boddin, belangrijk om te weten voor ons. Fijn iig dat je nog tevreden bent. De zakken zijn dicht, we kunnen er helaas niet in kijken. Wat we doen is bij elke batch die we binnen krijgen twee willekeurige zakken zelf gebruiken thuis om zo de kwaliteit in de gaten te houden. Tot nu toe zijn we zelf nog niks raars tegen gekomen. Ik ga er daarom even vanuit dat het om een mindere zak gaat die je gekregen hebt die er tussen kan zitten, maar niet bepaald gebruikelijk is. Bot kom je helaas ook tegen bij de AH of welke supermarkt ook (google maar eens). Het is zeldzaam dat je het tegen komt, maar het gebeurt omdat machines het niet kunnen detecteren, het is hand werk.

Wat is dit Grote? Dit is niet de manier hoe je de feedback verwerkt. :rolleyes:
Tot en met de zin "....... niks raars tegen gekomen." Ga je goed. Alles wat daarna komt is aflullen en geeft blijk van het niet serieus nemen van de klacht.
Het gaat over jouw product niet die van de Appie.
Je zet je producten goed op de kaart. Doe eens wat CRM onderzoek, daarmee versterk je het product. :D

btw goed bedoelde feedback.

• #4.589
wanneer komt de beef jerky weer in voorraad?

De beef jerky productie staat momenteel stil. De vraag werd te groot voor de leverancier wat geen goed teken is omdat we het product willen laten groeien: meer smaken. Er is toen besloten met een andere leverancier te onderhandelen en dit gaat voorspoedig. We krijgen een aantal test smaken komende week binnen. Moeilijk te zeggen wanneer het weer online komt maar hoop binnen 6 weken.

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Wat is dit Grote? Dit is niet de manier hoe je de feedback verwerkt. :rolleyes:
Tot en met de zin "....... niks raars tegen gekomen." Ga je goed. Alles wat daarna komt is aflullen en geeft blijk van het niet serieus nemen van de klacht.
Het gaat over jouw product niet die van de Appie.
Je zet je producten goed op de kaart. Doe eens wat CRM onderzoek, daarmee versterk je het product. :D

btw goed bedoelde feedback.

Boddin is allang via een PM tegemoet gekomen voor het vinden van een splinter bot / kraakbeen. Maar bedankt voor je bezorgdheid. Bot is iets wat niet op te lossen is en altijd een probleem zal blijven bij welke leverancier dan ook. Ontzettend vervelend maar niet te verbeteren. Dat is wat er bedoeld werd. Het zal bij wijze van 1 op de 10.000kg voorkomen, vandaar dat we er nog geen zorgen over maken bij deze leverancier. Compensatie zal er altijd zijn wanneer er een serieuze terechte klacht gemeld wordt.

Laatst bewerkt:
Ik heb van mijn bestelling tot nu toe alleen de rauwe kipblokjes, asperges, aardappelen en champignons geprobeerd. Ik moet eerlijk zeggen dat de kipblokjes erg tegenvallen. Het zijn erg kleine stukjes, zelfs heel veel 'kruimels/snippers'. Dat is toch wel erg jammer. Daarnaast is het echt heel taai na het bakken. En ik bak het echt op lage temperatuur voor een paar minuutjes. Jammer dat ik hier 2,5 kilo van heb gekocht. Hopelijk kunnen jullie deze kwaliteit verbeteren.
De asperges, aardappelen en champignons zijn overigens prima.
Maar morgen ga ik de biefstuk proberen, hopelijk bevalt deze beter!

• #4.591
Ik heb van mijn bestelling tot nu toe alleen de rauwe kipblokjes, asperges, aardappelen en champignons geprobeerd. Ik moet eerlijk zeggen dat de kipblokjes erg tegenvallen. Het zijn erg kleine stukjes, zelfs heel veel 'kruimels/snippers'. Dat is toch wel erg jammer. Daarnaast is het echt heel taai na het bakken. En ik bak het echt op lage temperatuur voor een paar minuutjes. Jammer dat ik hier 2,5 kilo van heb gekocht. Hopelijk kunnen jullie deze kwaliteit verbeteren.
De asperges, aardappelen en champignons zijn overigens prima.
Maar morgen ga ik de biefstuk proberen, hopelijk bevalt deze beter!

Hoi birdy. De biefstuk gaat zeker in de smaak vallen als ik naar alle reacties kijk :). Fijn van de aardappels asperges en champions. Vervelend dat de kip niet bevalt! Omdat je ontevreden bent ( we hebben ook tevreden feedback gehad over dit product) stuur ik je een PM om er samen uit te komen.

.....Boddin is allang via een PM tegemoet gekomen voor het vinden van een splinter bot / kraakbeen. Maar bedankt voor je bezorgdheid. Bot is iets wat niet op te lossen is en altijd een probleem zal blijven bij welke leverancier dan ook. Ontzettend vervelend maar niet te verbeteren. Dat is wat er bedoeld werd. Het zal bij wijze van 1 op de 10.000kg voorkomen, vandaar dat we er nog geen zorgen over maken bij deze leverancier. Compensatie zal er altijd zijn wanneer er een serieuze terechte klacht gemeld wordt.

You miss the point. CRM heeft als doel om vooraf je customer relation te verbeteren. :D
Alles wat je achteraf doet is een reddingsoperatie. Natuurlijk ook een deel van CRM, maar enkel als er iets doorheen glipt.
Eens met je gegeven hoor. Maar daar ging het mij niet om. Maar dat wist je wel natuurlijk. :p
Wens je niets minder dan succes met je bedrijf. :D

• #4.593
You miss the point. CRM heeft als doel om vooraf je customer relation te verbeteren. :D
Alles wat je achteraf doet is een reddingsoperatie. Natuurlijk ook een deel van CRM, maar enkel als er iets doorheen glipt.
Eens met je gegeven hoor. Maar daar ging het mij niet om. Maar dat wist je wel natuurlijk. :p
Wens je niets minder dan succes met je bedrijf. :D

:thumbs: ok thnx!

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Update voorraad Spinazie & Broccoli

We krijgen mails binnen met deze vraag. Het komt morgen om 16:00 weer binnen en online op de site. Dit betekent dat het dinsdag weer verzonden kan worden!

:thumbs: ok thnx!

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Update voorraad Spinazie & Broccoli

We krijgen mails binnen met deze vraag. Het komt morgen om 16:00 weer binnen en online op de site. Dit betekent dat het dinsdag weer verzonden kan worden!

Dit had je vooraf moeten aankondigen, dit lijkt wel een reddingsoperatie.

• #4.596
  • #4.598
Nieuw product (pre-launch) exclusief deze week voor DBB!

We hebben vanochtend de nieuwe smaak Tandori voor de kant-en-klare kipblokjes binnen gekregen. Hier is slechts 20kg van geleverd, om het uit te proberen hier bij ons zelf @Muscle Meat. Echter zijn we zo enthousiast hier na het proeven dat we het alvast online gaan zetten. We krijgen een volledige grote batch maandag 2 februari binnen en de lancering is 31 Januari. Voor DBB is dit product voor de liefhebbers alvast te bestellen (we promoten het niet ergens anders).

Voedingswaarden, 100 gram kant-en-klare kipblokjes bevat:

Energie: 114 kcal
Koolh: 0.1 gram
Eiwit: 25,9 gram
Vet: 1,0 gram
Zout: 0,6gram
Ingredienten 98% kippenvlees (kipfilet), peper, zout, tarwebloem, groente(ui, knoflook), dextrose, specerijen (bevat koriander en mosterd), suiker aroma, plantaardig vet (gehydrogeneerd(palm))

Product link: http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfiletblokjes-tandoori-1kg-5-x-200gr

Laatst bewerkt:
Waarom gehydrogeneerd palmvet (transvet?) in deze smaak?

• #4.600
Waarom gehydrogeneerd palmvet (transvet?) in deze smaak?

Goede vraag! Het is onderdeel van de kruidenmix. Dit wordt (echt heel minimaal, kom ik zo bij) toegevoegd om de kruiden mix goed met elkaar op te lossen. Ik heb de tandori kruidenmix specificaties er even bij gepakt. Het palmvet staat helemaal onderaan de kruidenmix ingrediënten lijst, betekent dat dit ook het minst is in de kruiden mix. Er wordt 2gr kruidenmix per 100gr kant-en-klare kipblokjes gebruikt en in deze kruidenmix zit 6.7gr vet per 100gr kruidenmix en 0.1gr transvet. Dit betekent dat er in 100gr tandori kipblokjes 0.13gr palmvet en 0.002gr transvet in zit. Verwaarloosbaar, maar we dienen het wel te melden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven