Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.621
Mijn bestelling komt dan begin februari

flinke lading thaise kip, de nieuwe kip en de nieuwe biefstuk en tartaar :D

Mooi Casper :)! Je hebt echt heel veel bestellingen achter de rug bij ons. Leuk om een vaste klant te zien en dat je de nieuwe producten ook meteen probeert!

Gehydrogeneerd palmvet als ingrediënt van kip tandori.. bevat dus transvet?

Terechte opmerking! Maar te verklaren. Het is onderdeel van de kruidenmix. Dit wordt (echt heel minimaal, kom ik zo bij) toegevoegd om de kruiden mix goed met elkaar op te lossen. In de tandori kruidenmix specificaties staat palmvet helemaal onderaan de kruidenmix ingrediënten lijst, betekent dat dit ook het minst is in de kruiden mix. Er wordt 2gr kruidenmix per 100gr kant-en-klare kipblokjes gebruikt en in deze kruidenmix zit 6.7gr vet per 100gr kruidenmix en 0.1gr transvet. Dit betekent dat er in 100gr tandori kipblokjes 0.13gr palmvet en 0.002gr transvet in zit. Verwaarloosbaar, maar we dienen het wel te melden. Niet de beste bron, maar voedinscentrum geeft aan dat we gemiddeld in Nederland 2-3gram trans vet per dag eten, waarbij het meeste uit vlees (grazers zoals rund) en zuivel komt, dit zit van nature in die producten. Die 2-3gr zit op de grens van wat we volgens de gezonheidsraad aanvaardbaar wordt geacht. Ik zeg dit om enigszins te kunnen relativeren over hoeveel transvet in de kruiden.

Zojuist de kip tandoori geprobeerd, ik kan het samenvatten in 3 punten:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Srs, wat lekker dit.

Fijn dat we er iets moois van hebben kunnen maken voor je! Thnx voor de review :) je bent de eerste. Leuk dat je van de dbb introductie ''actie'' gebruik maakte. Zijn er nog andere dbb-ers die het al gegeten hebben? Mensen hebben het vandaag voor het eerst pas binnen gekregen (maandag voor het eerst verzonden) dus ik verwacht nog niet, maar wie weet!

Laatst bewerkt:
Zeg heb ik het over het hoofd gezien of zijn de rauwe kip blokjes verdwenen? Als ik bij Beef kijk zie ik ook geen burgers meer enz.

• #4.624
Zeg heb ik het over het hoofd gezien of zijn de rauwe kip blokjes verdwenen? Als ik bij Beef kijk zie ik ook geen burgers meer enz.

Er was helaas niet genoeg animo voor de rauwe kipblokjes en is na 4 weken online te zijn geweest offline gehaald en niet opnieuw ingekocht. De hamburgers hebben hun eigen categorie gekregen, dit omdat we 4 premium hamburgers er bij hebben gekregen. http://musclemeat.nl/diepvries/muscle-meat-burgers

0,002/100 gram is inderdaad zwaar te verwaarlozen. Thnx, heel duidelijk! :thumb:

Ik heb enige tijd geleden de spare ribs gekocht. Deze staan niet meer op de site? Wat is hier de reden van?

Nu wilde ik graag kijken hoe je ze kan bereiden haha, ik heb geen oven momenteel dus zoek een alternatief.

Thx :)

Bbq?

• #4.628
0,002/100 gram is inderdaad zwaar te verwaarlozen. Thnx, heel duidelijk! :thumb:

:thumbs:

Ik heb enige tijd geleden de spare ribs gekocht. Deze staan niet meer op de site? Wat is hier de reden van?

Nu wilde ik graag kijken hoe je ze kan bereiden haha, ik heb geen oven momenteel dus zoek een alternatief.

Thx :)

Magnetron gaat perfect, toevallig zelf gister avond gedaan bij de naturel versie. Ze zijn tijdelijk even niet op voorraad. Ik verwacht over 7 dagen weer het online te hebben.

Kan, oven ook, maar heb ik zelf geen ervaring mee, dus graden en tijd kan ik helaas niet zeggen.

Jaja..de gevulde vriezer op die foto laatst, is alweer bijna leeg.. Dus: 100012022
Maak er wat moois van! kusjes

Jaja..de gevulde vriezer op die foto laatst, is alweer bijna leeg.. Dus: 100012022

Je bent niet aan het shoppen bij B&F hoor:p zowel krijg je 20% minder kip bij je bestelling:D

Wanneer komt de Tandoori weer in voorraad? heb hem net gemist denk ik:o

Die Thaise smaak is echt top!

Je bent niet aan het shoppen bij B&F hoor:p zowel krijg je 20% minder kip bij je bestelling:D

Wil je niet zo vloeken? Bedankt ;)

• #4.634

Flink door geten dus, mooi :D Beviel alles? Thnx voor je mooie order weer!!

De Tandoori was afgelopen maandag als test gelanceerd. We hadden er 20kg van en was meteen die middag al uitverkocht. De reacties waren positief over deze smaak. Deze maandag hebben we een grote batch hiervan. Betekent dat je het vanaf vanmiddag 16:00 kan bestellen en maandag voor het eerst verzonden kan worden.

:thumb: @ thais!

Wil je niet zo vloeken? Bedankt ;)

:o

Oke dat valt reuze mee, dankjewel voor je reactie! :D

:thumbs:

Laatst bewerkt:
Paardje smaakt weer goed :D
20fztqt.jpg

Is dit niet iets voor mm?
raw, dried tuna. 41.4 g protein per 100 g
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wanneer zijn de hamburgers weer op voorraad? Ik wilde vanmiddag gaan bestellen, meteen met de tandoori erbij maar dat gaat niet als de hamburgers op zijn. :D

• #4.637
Paardje smaakt weer goed :D
20fztqt.jpg

Is dit niet iets voor mm?
raw, dried tuna. 41.4 g protein per 100 g
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto's zijn we dol op :D ziet er goed uit! Thnx voor het delen.

Mooi die Tuna! Kende zelf alleen de Turkey, varken en Chicken variant. Benieuwd of het een beetje te eten is. Ik zal mij er is in gaan verdiepen :). Thnx voor de tip!

Wanneer zijn de hamburgers weer op voorraad? Ik wilde vanmiddag gaan bestellen, meteen met de tandoori erbij maar dat gaat niet als de hamburgers op zijn. :D

Alles is weer online :)! Leuk dat je weer gaat bestellen na zo'n korte tijd. Laat je weten wat je van de Tandoori vond?

Vandaag de Thaise kipfiletblokjes, Angus burger en Wagyu burger geprobeerd. Alledrie lekker! Vond wel de Wagyu burger lekkerder dan de Angus.

Flink door geten dus, mooi :D Beviel alles? Thnx voor je mooie order weer!!
Yup! Alles was op 4 zakjes kip na, op.
Ja het blijft me bevallen. Het enige dat ik soms jammer vind is dat de kip blokjes droog worden in de magnetron. Dat is te verhelpen door het in den bakje met een klein laagje water op te warmen. Maar dat bakje heb ik natuurlijk niet altijd bij de hand. Maargoed. Progressie maken=bunkeren. Ongeacht de droogte. Dus ik blijf bestellen.

• #4.640
Vandaag de Thaise kipfiletblokjes, Angus burger en Wagyu burger geprobeerd. Alledrie lekker! Vond wel de Wagyu burger lekkerder dan de Angus.
Awesome, leuk dat je de nieuwe premium hamburgers hebt geprobeerd! Wagyu is wel iets uniek, maar daar staat de prijs dan ook naar met die gemasseerde en gemarmerde beestjes ;).. Samples om voor de leuk een keer te proberen gaan goed de deur uit. De thaise kipblokjes zijn populair, tandoori staat inmiddels ook online en wie weet in de toekomst nog een smaak!
Yup! Alles was op 4 zakjes kip na, op. Ja het blijft me bevallen. Het enige dat ik soms jammer vind is dat de kip blokjes droog worden in de magnetron. Dat is te verhelpen door het in den bakje met een klein laagje water op te warmen. Maar dat bakje heb ik natuurlijk niet altijd bij de hand. Maargoed. Progressie maken=bunkeren. Ongeacht de droogte. Dus ik blijf bestellen.
Mooi! Ja klopt, de kiplokjes zijn gevoelig in de magnetron, je hebt het al snel te lang er in. Je moet ze echt opwarmen, niet heet maken. Tip die ik mensen altijd geef: proef het koud na het ontdooien en als het deze malsheid niet meer heeft na het opwarmen ben je te ver gegaan. Mijn eigen ervaring is dat als je het mixed door iets (zoete aardappels, mekong mix) en het dan in de magnetron doet het beter gaat. Water heb ik zelf nooit geprobeerd! Ga ik eens doen.

Terug
Naar boven