Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist de black tiger garnalen geprobeerd: SENSATIONEEL!Awesome, leuk dat je de nieuwe premium hamburgers hebt geprobeerd! Wagyu is wel iets uniek, maar daar staat de prijs dan ook naar met die gemasseerde en gemarmerde beestjes.. Samples om voor de leuk een keer te proberen gaan goed de deur uit. De thaise kipblokjes zijn populair, tandoori staat inmiddels ook online en wie weet in de toekomst nog een smaak!
Vaak ingekocht bij jullie,
Super lekker magere gehakt.
1 klein vraagje, waarom hanteren jullie een veel duurdere prijs voor pasta dan bnF
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitdieet/dr-zaks/dr-zaks-high-protein-pasta/review/
Of zit daar 20% minder eiwitten in?
Je kan het niet vergelijken met andere sperziebonen uit het vriesvak. Dit komt omdat onze sperziebonen als enige volledig kant-en-klaar zijn. Sperziebonen uit de diepvries bij supermarkten zijn alleen geblancheerd. Ik zeg je eerlijk dat ik het even niet voor de geest kan halen, omdat het lang geleden is dat sperzibonen in mijn dieet zat. Ik zal het morgen even aan mijn college's vragen wat hun ervaring is. Mocht je het te watering vinden, dan kan je het altijd opwarmen in de magnetron waardoor ze droger worden. Misschien kan een andere DBB-er hier intussen antwoord op geven die het bested bij ons heeft?hoe zijn jullie sperziebonen? die uit het vriesvak van de ah vind ik altijd zo waterig. Is dit bij jullie hetzelfde geval en dus gewoon standaard bij bonen uit de vriezer?
Thnx voor je bestelling weer SuperVeloce! Onze huidige fruit leverancier beschikt niet over kiwi als los product. Alleen de kiwi in de mix zak Tropische Fruitmix. Banaan kunnen we wel introduceren, maar niet in de vorm zoals in de supermarkt. Ik weet daarom niet of er interesse is. Deze vorm heet ''fruitpuree''. Het wordt dan via een pasteurisatieproces verwerkt. Ze behouden op die manier hun orginele natuurlijke smaak en aroma, zonder kleurstoffen of toegevoegesuikers of bewaarmiddelen. Men gebruikt dit voor sorbets, ijs, cocktails, smoothies, taarten etc. Het zijn losse blokjes 3cm bij 2cm, losegevroren van elkaar.2de bestelling zojuist gedaan - 100012097 Een idee om zakken met banaan only aan te bieden? En kiwi only?
Ik eet geen garnalen, maar mijn collega's wel veel. Mooi dat het in de smaak valt net als bij hun! Thnx voor je zoveelste review GalenZojuist de black tiger garnalen geprobeerd: SENSATIONEEL!
.
Wij waren de eerste die dit product in Nederland een half jaar geleden introduceerde. We hebben dezelfde prijs als de hoofdwinkel in Engeland die exclusiviteit heeft van dit product. Een andere bodem prijs kan ook niet met onze inkoopprijs. Hoe B&F een prijs kan hebben die lager is dan de hoofdwinkel in Engeland met de transport kosten naar Nederland is mij een raadsel. De zakken worden binnenkort opnieuw ingekocht, maar daar zal zeker een gesprek aan vooraf gaan met de leverancier ivm b&f. Als je nog bij b&f koopt, en je wilt deze zak, dan snap ik uiteraard dat je het daar mee neemt in je winkelmand.Vaak ingekocht bij jullie, Super lekker magere gehakt. 1 klein vraagje, waarom hanteren jullie een veel duurdere prijs voor pasta dan bnF http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitdieet/dr-zaks/dr-zaks-high-protein-pasta/review/ Of zit daar 20% minder eiwitten in?
ideaal je geeft antwoord op je eigen vraag ! ---------- Toegevoegd om 02:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:36 ---------- insalata mediterrena met argentijse kip en ui/champigons/spekhngggggggggggggggg
Daar weet ik zelf alles vanDie risotto is echt relaxed! Echt handig om een schep risotto en een pak kipblokjes in een bakje te doen en die op het werk even in de piep te doen. Top!
gaan een aantal zakken per maand er hier door heen haha. Thnx voor de review! Welke heb je geprobeerd? De Spinazie of Funghi? Ga je de andere nog proberen?Hoi Memoly, we hebben wel een paar producten die je zou kunnen overwegen richting deze categorie:Beste Olivier, hebben jullie ook grasgevoerd biologisch vlees in jullie assortiment? Zo ja, welke zijn dat?
Hoop dat jullie snel met broodbeleg komen.
Mijn diepvries is alweer leeg aan het raken dus van de week even een nieuwe bestelling plaatsen. Is de 3e bestelling dan. Vooral de paardenbiefstuk bevalt goed, moet het nu zelfs voor vrienden gaan bestellen.
. Thnx voor je order.Nieuwe maand nieuwe bestelling, ben echt blij dat ik jullie heb gevonden.
mooi!! Van welke producten maak je gebruik bij ons?Vorige week etentje voor 10 personen hier thuis gehad .
Tournedos en varkenshaas bij jullie besteld .
Even mooi bruin bakken daarna op 160 graden minuutje of 10-15 in de oven .
Daarna in aluminiumfolie even laten liggen.
Ze hebben het er nu nog over hoe verrukkelijk iedereen gegeten heeft .
. Leuk dat je ons (Muscle Meat) hebt gekozen voor je etentje! Zelf heb ik de oven met folie manier nog nooit gebruikt, maar weet dat klanten het doen. Ben zelf bang voor uitdroging, maar het ging dus goed zo te lezen
top. Mooi compliment voor deze twee producten, bedankt!Komt er ooit de mogelijkheid om met creditcard te betalen?
Daar weet ik zelf alles vangaan een aantal zakken per maand er hier door heen haha. Thnx voor de review! Welke heb je geprobeerd? De Spinazie of Funghi? Ga je de andere nog proberen?
Van beide 3 zakken in de vriezer liggen. Volgende keer zeker weer 6 zakken bij mijn bestelling!Eerste bestelling gedaan
1 kg kipblokjes licht gezouten - normaal
1kg kipblokjes toscaans - lekker!
1kg kipblokjes thais - ziek lekker!!
1kg gerookte kip / nog niet klaargemaakt
Target kip in blik:
Bij het openen dacht ik WTF dit is kattenvoer, maar na het opwarmen 2 blikjes bij m'n rijst gedaan en was echt lekker!
Aangenaam verrast!
!! Alleen nog de tandori smaak te gaan en dan heb je ze gehad tot nu toe.10 kg rauwe kipfilet, de zalm blokjes, de rundergehankt, dan nog broccoli, golden mix, aarbeien, asperges, dat zijn mijn standaarden.
Heb dit keer ook nog de runder tartaar, panga, en sample wagyu burger genomen(meer zou niet in de vriezer passen)
Zodra ik later dit jaar verhuis hebben ik en mijn vriendin besloten een grotere vriezer te nemen. op dit moment past het niet.
Mogelijk is deze vraag al eerder gesteld en beantwoord, maar wat is de stand van zaken omtrent de beef jerky? Ik ben er doorheen..
Op de site staat dit jaar, gaat dit echt een heel jaar duren?![]()
. De productie met de demand kon niet worden bijhouden van de beef jerky. Het hele productieproces is/wordt aangepast. Zijn druk bezig op de achtergrond. Aantal ook op de beef jerky zelf: iets dikkere stukken, 300gr vlees voor 100gr beef jerky i.p.v. 270gr. Labtest laat 60gr eiwit / 100gr beef jerky zien (immens hoog) en komen meteen met nieuwe smaken uit wanneer alles klaar is. Binnen twee maanden verwachten we het in ieder geval online, hopelijk eerder. 9 kg kip, alle smaken, ben super benieuwd naar de Thaise variant!
tonijn steaks, ook erg benieuwd naar
zalm blokjes, al mee bekend, altijd goed
wagyu burgers en angus beef burgers, benieuwd
spinazie, benieuwd
bosbessen, benieuwd
avocados, benieuwd
Zal een maandelijkse bestelling worden![]()
en de beef jerky........... cry everytime when I see: niet op voorraad
Goed werk MuscleMeat!
zeer grote bestelling, bedankt!! Smaken verschillen, maar de producten die je noemt zitten ook standaard in mijn vriezer dus dat komt wss wel goed
.
.Heb ze beide al gehad en beide lekkerVan beide 3 zakken in de vriezer liggen. Volgende keer zeker weer 6 zakken bij mijn bestelling!