Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Wederom besteld, vorige bestelling is nog geen twee weken geleden. Word nog arm van jullie ;)

Wat oude vertrouwde producten die ik iedereen aan kan raden:
Kipblokjes Thais
Zalm
Paardenbiefstuk tartaar RedPepper
Broccoli
Bosbessen

En wat nieuwe producten voor de variatie:
Kipblokjes tandoori
Avocado
Mekong rijst mix
Uienblokjes

Ben vooral benieuwd of de nieuwe kipblokjes weer net zo goed zijn als de thaise.

Uiblokjes

Dojo-hyundai.jpg

Ja een aantal keer, geen probleem :D. De productie met de demand kon niet worden bijhouden van de beef jerky. Het hele productieproces is/wordt aangepast. Zijn druk bezig op de achtergrond. Aantal ook op de beef jerky zelf: iets dikkere stukken, 300gr vlees voor 100gr beef jerky i.p.v. 270gr. Labtest laat 60gr eiwit / 100gr beef jerky zien (immens hoog) en komen meteen met nieuwe smaken uit wanneer alles klaar is. Binnen twee maanden verwachten we het in ieder geval online, hopelijk eerder.

Ohhh een paar maanden dus :) Ik zal je niet vastpinnen op twee maanden, maar gelukkig niet tegen het eind van het jaar zoals het er nu uit ziet! ;)

Beste Olivier,

ik zie dat jullie geen vloeibaar ei-eiwitten meer verkopen dat bestemd was voor de koelkast.

De nieuwe producten dat op jullie site staan is op eerste zicht wel interessant maar ik lees op de officiële website van Cocovite dat je dat product na ontdooien direct moet verbruiken!

http://www.cocovite.be/images/stories/pdf/vloeibaar_eiwit_diepvries_1kg_nl.pdf

Ik zie mezelf zo'n liter niet verbruiken op 1 dag, is daar een oplossing voor?

Parfait van maken en weer invriezen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.666
Wederom besteld, vorige bestelling is nog geen twee weken geleden. Word nog arm van jullie ;)

Wat oude vertrouwde producten die ik iedereen aan kan raden:
Kipblokjes Thais
Zalm
Paardenbiefstuk tartaar RedPepper
Broccoli
Bosbessen

En wat nieuwe producten voor de variatie:
Kipblokjes tandoori
Avocado
Mekong rijst mix
Uienblokjes

Ben vooral benieuwd of de nieuwe kipblokjes weer net zo goed zijn als de thaise.

Leuk dat je post wat je van post van ons gebruikt! Die mekong rijst mix ga je heel blij van worden, een ontzettend gemak geeft het. Tof dat je nieuwe dingen ook probeerd en wederom bedankt voor je order weer :thumbs:.

:D

Ohhh een paar maanden dus :) Ik zal je niet vastpinnen op twee maanden, maar gelukkig niet tegen het eind van het jaar zoals het er nu uit ziet! ;)

:thumb:

Beste Olivier,

ik zie dat jullie geen vloeibaar ei-eiwitten meer verkopen dat bestemd was voor de koelkast.

De nieuwe producten dat op jullie site staan is op eerste zicht wel interessant maar ik lees op de officiële website van Cocovite dat je dat product na ontdooien direct moet verbruiken!

http://www.cocovite.be/images/stories/pdf/vloeibaar_eiwit_diepvries_1kg_nl.pdf

Ik zie mezelf zo'n liter niet verbruiken op 1 dag, is daar een oplossing voor?

Goede opmerking :)! We hebben het hier ook met de leverancier over gehad, want we willen pakken die je binnen een week op moet maken, niet een dag want dat is niet te doen. In het gesprek kwam het met de kwaliteitsmanager er op neer dat het ook kan, maar ze dit bij hun specificaties neerzetten om zichzelf in te dekken. Meteen sluiten bij een ongeval is overdreven, maar je kan begrijpen wat voor consequenties dat heeft voor hun mocht het ooit mis gaan. Bij hun wel koelkast pakken staat uit mijn hoofd binnen 2 dagen nuttigen terwijl het vol e-nummers zit, zelfde verhaal hierbij. Je kan mij op mijn woord vertrouwen dat je het na ontdooien (mits dop erop, en koud in koelkast bewaard), je het binnen een week kan nuttigen. Er zijn al duizenden pakken van deze verkocht. Mijn vriendin gebruikt het al maanden voor haar ei eiwit pannenkoeken. Ervaring laat dus ook zien dat een week prima gaat. Een zieke klant voor ons zou ook een ramp zijn (nog nooit gebeurt of gemeld), we zullen dus ook geen risico nemen met statements (zoals deze).

Het mooie van deze pakken is dat het de echte ei structuur heeft, eigenlijk niet te onderscheiden van als je het zelf zou scheiden. Andere pakken zijn bedoeld voor bakkers waarin spullen zitten waardoor het beter opklopbaar is. Dit verpest de structuur. Een merk bij een groothandel heeft ook 92% ei eiwit op het pak staan, die andere 8% aanvullingen.

Parfait van maken en weer invriezen!

Kan :D. Of veel eiwit pannenkoeken tegelijk maken is ook een optie voor de komende dagen.

Laatst bewerkt:
Weer veel te veel besteld. :p
Jammer dat de walnoten net niet in voorraad zijn.

Iemand nog tips hoe het beste de zoete aardappel klaar te maken ??
Meeste manieren vind ik niet te vreten zoals in de pan bakken en koken in water.

kwartiertje Oven op 200 graden of paar minuten stomen beste manier ?

• #4.670
Iemand nog tips hoe het beste de zoete aardappel klaar te maken ??
Meeste manieren vind ik niet te vreten zoals in de pan bakken en koken in water.

kwartiertje Oven op 200 graden of paar minuten stomen beste manier ?

Hoi Klaasd,

De zoete aardappels zijn zacht in de mond. Ze zijn goed gegaard doormiddel van koken op 85graden (zodat vitamines etc maximaal bewaard zijn). Je kan het prima nog bakken in de pan om het 'krokanter' te maken. Let wel op dat je het niet bevroren in de pan doet, liefst ontdooit. Zelf doe ik het in de magnetron vanuit bevroren toestand 750watt 7-8minuten. Ik zag een klant van ons (Kay Smeets) op instagram onze zoete aardappel 20minuten in de oven op 200graden doet. Ik weet niet of dit in bevroren toestand was of al ontdooit. Ik heb het zelf nog nooit gedaan.

Verder gaf DBB-er Veterano nog een tip 2 weken terug. Ik quote hem even:

''- Zorg ervoor dat de aardappelblokjes ontdooit en droog zijn.
- Pak een grote bak en doe daar 1 eiwit of een beetje olie in (kokos of olijf)
- Kaneel en cayenne poeder in de bak (naar eigen inzicht)
- Aardappelblokjes in de bak en roeren
- Bakpapier in de oven
- Aardappelblokjes in de oven (beste is als ze los van elkaar liggen)
- 20 minuten in de oven op 200-250gr

Top product!''

Olivier, die cashewnoten vind ik nogal "zacht".

Kan ik deze gewoon in de pan roasten, of beschadig ik dan het product ???

• #4.672
Olivier, die cashewnoten vind ik nogal "zacht".

Kan ik deze gewoon in de pan roasten, of beschadig ik dan het product ???

Onze noten zijn ongebrande noten, ook wel rauwe noten genoemd, zijn niet bewerkt en bevatten alleen de eigen aanwezige voedingsstoffen. Ongebrande noten zijn daarom iets gezonder, echter is de smaak anders dan gebrande noten. Gebrande noten zijn noten die zijn gefrituurd in de olie, waardoor ze meer smaak krijgen. Doordat de noten op hoge temperatuur worden gebrand, bevatten deze noten iets minder vitaminen en mineralen dan de ongebrande variant. Omdat noten al veel gezonde onverzadigde vetten bevatten, nemen ze vrijwel geen olie meer op. Gebrande noten bevatten dus ongeveer evenveel vet als rauwe noten.

Je kan het zelf branden, kort opbakken in de pan: http://www.youtube.com/watch?v=YqwJC0_l-jk

Onze noten zijn ongebrande noten, ook wel rauwe noten genoemd, zijn niet bewerkt en bevatten alleen de eigen aanwezige voedingsstoffen. Ongebrande noten zijn daarom iets gezonder, echter is de smaak anders dan gebrande noten. Gebrande noten zijn noten die zijn gefrituurd in de olie, waardoor ze meer smaak krijgen. Doordat de noten op hoge temperatuur worden gebrand, bevatten deze noten iets minder vitaminen en mineralen dan de ongebrande variant. Omdat noten al veel gezonde onverzadigde vetten bevatten, nemen ze vrijwel geen olie meer op. Gebrande noten bevatten dus ongeveer evenveel vet als rauwe noten.

Je kan het zelf branden, kort opbakken in de pan: http://www.youtube.com/watch?v=YqwJC0_l-jk

top thanks!

Hoi, ik vroeg me af of er ooit nog kalkoen gehakt in het assortiment gaat komen? Aangezien het zo lean BB vlees is, en in Amerika eet iedereen 't ook.

Hoor graag terug

Mvg Sem

Hoi Klaasd,

De zoete aardappels zijn zacht in de mond. Ze zijn goed gegaard doormiddel van koken op 85graden (zodat vitamines etc maximaal bewaard zijn). Je kan het prima nog bakken in de pan om het 'krokanter' te maken. Let wel op dat je het niet bevroren in de pan doet, liefst ontdooit. Zelf doe ik het in de magnetron vanuit bevroren toestand 750watt 7-8minuten. Ik zag een klant van ons (Kay Smeets) op instagram onze zoete aardappel 20minuten in de oven op 200graden doet. Ik weet niet of dit in bevroren toestand was of al ontdooit. Ik heb het zelf nog nooit gedaan.

Verder gaf DBB-er Veterano nog een tip 2 weken terug. Ik quote hem even:

''- Zorg ervoor dat de aardappelblokjes ontdooit en droog zijn.
- Pak een grote bak en doe daar 1 eiwit of een beetje olie in (kokos of olijf)
- Kaneel en cayenne poeder in de bak (naar eigen inzicht)
- Aardappelblokjes in de bak en roeren
- Bakpapier in de oven
- Aardappelblokjes in de oven (beste is als ze los van elkaar liggen)
- 20 minuten in de oven op 200-250gr

Top product!''

Bedankt voor de tips !!!
Zeker de oven tips ga ik proberen ,vorige keer had ik ze bevroren erin gedaan ...geen succes :(

Vanavond ga ik stomen proberen en vertel mijn bevindingen morgen.
stoombak onder aardappel ,boven broccoli en 7-8 min proberen .

Deze is voor volgende week : http://www.gezondheidsnet.nl/wat-eten-we-vandaag/zoete-aardappel-met-kaneelkip

Laatst bewerkt:
Zo, ook weer besteld! (100012360)

Als je dan toch naar kalkoen gaat kijken: turkey bacon ben ik wel benieuwd naar.

Terug
Naar boven