Butcher19
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 70kg
Je doelgroep is dus vooral sporters en daarom zal er geen chateaubriand in het assortiment komen.
Dat zijn wel delen dat ik graag eet, en omdat het een dure kiloprijs heeft wil ik wel weten wat ik koop.
Ik weet niet precies waar je heen wil, maar chateaubriand is ook gewoon van de ossenhaas gesneden... Om precies te zijn van de kop. Tournedos is het middenstuk en de ossenhaaspuntjes worden gesneden het achterste gedeelte. De juiste vraag zou dus van welk deel de tournedos bij musclemeat gesneden wordt. Bij mijn weten is chateaubriand niet duurder dan tournedos. Ossenhaaspuntjes zijn over het algemeen wel iets goedkoper dan tournedos/chateaubriand.
Verder geeft de site ook al duidelijk aan welk deel het gesneden is trouwens: "Onze tournedos wordt gesneden van het middenstuk (het beste/malste stuk)".
Ik kan bevestigen dat smaak heel prima is.
Dus de hamvraag: waarom ben je zo gefixeerd op chateaubriand ? Kwaliteitsverschil is er naar mijn weten niet met het middenstuk.
Laatst bewerkt:

! Naturel is zeker een mogelijkheid voor later. We beginnen eerst met de gemarineerde versies, omdat dit zich wat meer onderscheid van wat we al hebben (de naturel 200gr stukken). Leuk! Wie weet zien we je bestelling tegemoet en we horen je mening graag.
we doen ons best, voor ieder wat wils. Thnx alvast voor je toekomstige order.
, maar deze vond hij echt heel lekker.