Top horn! Thnx voor je review. Welk fruit heb je geprobeerd?
Tropische fruitmix en de bosvruchtenkorf.
Die laatste moet ik nog testen maar t eerste heeft echt gesmaakt lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top horn! Thnx voor je review. Welk fruit heb je geprobeerd?
Tropische fruitmix en de bosvruchtenkorf.
Die laatste moet ik nog testen maar t eerste heeft echt gesmaakt lol
Ik heb tot nu toe de kipstukjes thais en toscaans geprobeerd en de paardenbiefstuk. Voor mij was het de eerste keer dat ik paardenbiefstuk heb gegeten en het was een geweldig mooi stuk vlees. Perfect mals en ik vond het kwa kwaliteit het beste te vergelijken met de excellent biefstukken van de Albert Heijn. Je kunt de biefstuk ook prima ontdooien door hem gewoon een paar uur van tevoren in koud water te leggen.
De kipstukjes zijn ook heerlijk mals en zijn kwa malsheid het beste te vergeleken met kippenvlees uit de soep vind ik. Ook de wijzer waarop ze gekruid zijn is heerlijk. Morgen heb ik de kipfilet (broodbeleg) en de Angus burger. Als ik die heb gehad zal ik ook even kort wat schrijven.
Voor mij is het sowieso een aanrader en zodra ik alle stukken die ik heb besteld heb geprobeerd ga ik zeker nog een keer bestellen!
Misschien zouden jullie kunnen overwegen runderreepjes op te nemen in jullie assortiment?
Dat is echt het enige vleesproduct waarvoor ik nog naar de gewone supermarkt ga![]()
hey musclemeat,
zouden zullen men bestellingen eens na kunnen zien, ik had eerst order 100012611 besteld maar na dat ik men bankcontact gegevens had ingegeven kreeg ik een melding dat er een product niet op voorraad was.
Even in men e-mail gekeken en ik had geen betaal bevestiging.
Dus had ik direct me, bestelling aangepast 100012614 maar na betaling ook weer geen bevestiging gekregen.
Ik weet dus niet wat er betaald is of niet
!dat is goed scoobzor, alvast bedankt !
mss een ideetje om de website wat aan te passen dat het winkelwagentje leeg is nadat een bestelling betaald is, alles stond nog in mijn winkelwagentje bij mij, daarom dacht ik eerst dat men bestelling niet betaald was
zo al een beetje kijken wat ik ga bestellenZijn er komende tijd nog nieuwe producten of andere smaken kip te verwachten?
(wil niets mislopen haha)
De kip qua smaak sensatie in volgorde van het lekkerst naar de uitermate hoge competitie onder de kipblokjes smaken naar de wat mindere smaken, maar dat is natuurlijk mijn smaak.
Nummer 1: Thaise, helemaal super, geen kritiek alleen maar loof over deze smaak
Nummer 2: Toscaans; idem dito
Nummer 3: Tandoori, en dat komt doordat ik teveel zout proef.
Desalniettemin, alle drie dikke aanraders!
Nu over op de burgers; bij uitstek komt de Angus burger er het best uit bij mij qua smaak en sappige malsheid! Wagyu was 'te standaard' op de één of andere manier. De Angus ga ik vaker in mijn bestellingen plaatsen!
Nu de avocado... Dat was de eerste keer dat ik ze nam en was behoorlijk teleurgesteld. Het heeft een soort van citroen achtige glacéring, die ik ook heel erg terug proef. Ik merk wel dat als ik ze in de koelkast leg, en daarna op kamer temperatuur dat ze beter zijn, maar die glacéring proef ik terug en dat is jammer.
De groentes en fruit zijn allemaal top!
!! Ik heb nog een tip voor je @ avocado. Ontdooi deze in een glas met (koud) water. Het laagje zou er dan af moeten gaan. Ik zeg je eerlijk wij bij M.M. dit zelf niet proeven, maar het kan helpen. Wanneer de avocado op de bodem van het glas is, weet je dat het ontdooit is!Thanks voor de tip, ga het morgen meteen uitproberen!Leuke eerlijke review DBBdominik, thnx!! Ik heb nog een tip voor je @ avocado. Ontdooi deze in een glas met (koud) water. Het laagje zou er dan af moeten gaan. Ik zeg je eerlijk wij bij M.M. dit zelf niet proeven, maar het kan helpen. Wanneer de avocado op de bodem van het glas is, weet je dat het ontdooit is!
Ik merk dat de kip van Tandoori zachter en malser is (of lijkt) dan de andere kipzakjes. Deze vinden ik trouwens ook de lekkerste nugoed bezig!!
Hoi Mathijsimo, leuk dat je de nieuwe smaak hebt gekocht/geprobeerd! We nemen je feedback mee. Een groot verschil zou er niet moeten zijn. Dezelfde kipfilets en kooktijd + temperatuur worden gebruikt bij alle soorten, maar ik houd je mening wel in mij achterhoofd.
Hmmm,
Omdat ik zelf nogal van koken hou, weinig aandacht geschonken aan MM sticky.
Maar het nieuwsgierige in me heeft het toch overwonnen...
Wat een waanzinnige site en wat en geweldige prijzen!
Vaak is er bij de slager geen paardenbiefstuk te vinden, laat staan voor een redelijke prijs.
Prijs verhouding geldt overigens niet alleen voor paardenvlees. Het is allemaal een mooie en eerlijke prijs voor de consument.
Nu alleen nog alle zooi uit mijn vriezer halen van voordat ik me serieus bezig ging houden met voeding / trainen.
Dus weg talloze ijsje, frituursnacks en andere onzin.
Vol gooien met paard, rund, vis en zoete aardappel.
Binnenkort mijn eerste bestelling plaatsen.
Op naar buffed en daarna ripped!
! Fijne van een een vriezer vol muscle meat vind ik zelf dat je altijd wel wat in huis hebt om een goede maaltijd te maken, dus geen excuus meer
.Ik ben al langere fan van de kipblokjes, na de lekkere thaise smaak nu ook de tandoori lekker bevonden!
Mooie toevoeging![]()