- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Hehe
gaat ook niet altijd in 1x goed helaas. Bedankt voor je laatste zin!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaat ook niet altijd in 1x goed helaas. Bedankt voor je laatste zin!
Bestelling #100012709
thx!Voila, weer een aardige bestelling geplaatst!Bestelling #100012709
Ik heb het in de opmerking genoteerd, maar kan je er misschien wat extra op letten dat mijn vergeten samples van vorige bestelling (wagyu, angus en us beef burger) er bij gevoegd worden Scoob? Alsook die ene rundsgehakt zoals afgesproken onlangsthx!
Ben alleszins enorm benieuwd naar jullie kipblokjes tandoori en thais!
Trouwens, weet niet of dat normaal is maar na betaling van mijn bestelling kwam ik terug op de site van Muscle Meat terecht... maar dan effectief in mijn volle winkelwagentje die ik net besteld had (met optie om nogmaals af te rekenen)
Vond dat nogal vrij verwarrend eerlijk gezegd... ben zelfs in mijn mails gaan kijken of bestelling wel doorgekomen was
!
.
.
review van de kipblokjes komt er zeker ;-)
en weet alweer wat ik bij mijn volgende bestelling ook kan stoppen met die gemarineerde biefstuk![]()
Godver, nu moet ik ze alle vier proberen. Nice van de prijs ook.
. Leuk dat je het zegt van de prijs, dat het opvalt. Het komt er op neer dat je 50cent betaald voor 100gr marinade en het extra snijwerk dat er in zit. Anders gezegd: wij leggen er op bij
.
Niiice!!! Kan ik nu veilig bestellen [emoji12]? Of komen er deze week nog meer nieuwe producten?

top!!
. Leuk dat je het zegt van de prijs, dat het opvalt. Het komt er op neer dat je 50cent betaald voor 100gr marinade en het extra snijwerk dat er in zit. Anders gezegd: wij leggen er op bij
.
Carb burgers en kidneybonen komen vandaag nog online![]()
Ok nice !! Bestel ik morgen .. Dinsdag in huis perfecte timing is mn veiezer exact leeg
Bij de Kidney bonen staat er de voedingswaarde van de biefstuk en een foto van de groente burgers.![]()
de kidnyebonen en carb-groente burgers staan erop. Later deze week komt hier nog een announcement over, maar je kunt ze alvast bestellen mocht je dit willen. Vooral de carb-groente burgers zijn een aanrader. Heb er al iets teveel van gegeten voor mijn dieet haha.
Geen probleem. Alle vragen zijn welkom! Naturel is zeker een mogelijkheid voor later. We beginnen eerst met de gemarineerde versies, omdat dit zich wat meer onderscheid van wat we al hebben (de naturel 200gr stukken). Leuk! Wie weet zien we je bestelling tegemoet en we horen je mening graag.
we doen ons best, voor ieder wat wils. Thnx alvast voor je toekomstige order.
True. Om je vraag te beantwoorden quote even een stukje van onze site:
Product informatie tournedos
Het vleesdeel wordt nog opgesplitst in vier delen: de kop van de haas, het middenstuk, de punt en de (niet eetbare) ketting van de ossenhaas. Onze tournedos wordt gesneden van het middenstuk (het beste/malste stuk)

Mooi dat het gisteren niet tot bestellen is gekomen, kidneybonen gaan zekers mee.
.Bestelling geplaatst, een kilo of 9 aan fruit en groente
Also, foto's van jullie huidige pand/vriezer/voorraad?
bedankt voor je bestelling! Wil morgen wel even een foto maken, maar hoe flauw het ook is, kan niet teveel laten zien. We zijn nog steeds een start-up (bestaan nog net geen twee jaar) en moeten nog een beetje oppassen voor concurrentie gevoelige informatie en diefstal. Maar ik zal morgen even een impressie fotootje maken
, verwacht niet te veel.Hebben jullie ook een beschrijving van de 4 nieuwe samen van kogelbiefstuk?
Op de site staat voor de laatste 3 smaken dezelfde beschrijving.
Dan ga ik ook even lekker bestellen![]()
binnen 10 minuten gefixed.Thnx! Ik zie het, ga gelijk even een bestelling maken. Zelfs mn ouders willen mee bestellen haha
het is al een aantal keer besteld en gaat morgen voor het eerst verzonden worden.