MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Voila, weer een aardige bestelling geplaatst! :D Bestelling #100012709

Ik heb het in de opmerking genoteerd, maar kan je er misschien wat extra op letten dat mijn vergeten samples van vorige bestelling (wagyu, angus en us beef burger) er bij gevoegd worden Scoob? Alsook die ene rundsgehakt zoals afgesproken onlangs :) thx!
Ben alleszins enorm benieuwd naar jullie kipblokjes tandoori en thais!

Trouwens, weet niet of dat normaal is maar na betaling van mijn bestelling kwam ik terug op de site van Muscle Meat terecht... maar dan effectief in mijn volle winkelwagentje die ik net besteld had (met optie om nogmaals af te rekenen)
Vond dat nogal vrij verwarrend eerlijk gezegd... ben zelfs in mijn mails gaan kijken of bestelling wel doorgekomen was

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.743
Voila, weer een aardige bestelling geplaatst! :D Bestelling #100012709

Ik heb het in de opmerking genoteerd, maar kan je er misschien wat extra op letten dat mijn vergeten samples van vorige bestelling (wagyu, angus en us beef burger) er bij gevoegd worden Scoob? Alsook die ene rundsgehakt zoals afgesproken onlangs :) thx!
Ben alleszins enorm benieuwd naar jullie kipblokjes tandoori en thais!

Trouwens, weet niet of dat normaal is maar na betaling van mijn bestelling kwam ik terug op de site van Muscle Meat terecht... maar dan effectief in mijn volle winkelwagentje die ik net besteld had (met optie om nogmaals af te rekenen)
Vond dat nogal vrij verwarrend eerlijk gezegd... ben zelfs in mijn mails gaan kijken of bestelling wel doorgekomen was

Dat is inderdaad een zeer mooie bestelling, bedankt :D!

Ik heb je opmerking gezien bij je bestelling, komt goed :).

Je verwarring is noted! Heb het doorgestuurd naar onze programmeur, thnx voor de tip. Ik zie je review over de kipblokjes wel voorbij komen?

Vier nieuwe varianten Runderkogelbiefstukken: gemarineerde stukken!

28smut1.png

We hebben het anders aangepakt dan de biefstukpuntjes die nu in de supermarkten te vinden zijn. In tegenstelling tot leftovers (puntjes) die vaak 90% vlees zijn met 10% toevoegingen om het taaie mals te maken, hebben wij het gesneden van hele stukken; onze originele 200gr Ierse Angus runderkogelbiefstuk. Vandaar dat wij het ‘stukken’ noemen en geen ‘puntjes’. Dit resulteert in mooie malse stukjes van 20gr per stuk, totaal dus 10 stuks per verpakking. Een verpakking van 220gr bestaat uit 200gr runderkogelbiefstuk en 20gr marinade. Drie marinades vallen onder het label ‘PURE’. Dit betekent: zonder MSG, zonder allergenen, fosfaten en met een minimale hoeveelheid zout.

1. Marinade 1: Argentina Fire Pure http://musclemeat.nl/gemarineerde-runderkogelbiefstuk-stukken-argentina-fire
  2. Marinade 2: Fuego Peru http://musclemeat.nl/gemarineerde-runderkogelbiefstuk-stukken-guego-peru
  3. Marinade 3: Indonesian Pure http://musclemeat.nl/gemarineerde-runderkogelbiefstuk-stukken-indonesian
  4. Marinade 4: Ginger, Lemon & Chili Pure http://musclemeat.nl/gemarineerde-runderkogelbiefstuk-stukken-ginger-lemon-chili-pure

We vroegen een aantal dagen terug naar welke marinade jullie voorkeur ging. Na het proeven hier vonden we ze allemaal awesome, dus vandaar alle vier maar :D.

Laatst bewerkt:
First.

review van de kipblokjes komt er zeker ;-)

en weet alweer wat ik bij mijn volgende bestelling ook kan stoppen met die gemarineerde biefstuk :D

Godver, nu moet ik ze alle vier proberen. Nice van de prijs ook.

hnnnnnnnnng nice! :D

Niiice!!! Kan ik nu veilig bestellen [emoji12]? Of komen er deze week nog meer nieuwe producten?

• #4.749

:D

review van de kipblokjes komt er zeker ;-)

en weet alweer wat ik bij mijn volgende bestelling ook kan stoppen met die gemarineerde biefstuk :D

:thumbs: top!!

Godver, nu moet ik ze alle vier proberen. Nice van de prijs ook.

:D. Leuk dat je het zegt van de prijs, dat het opvalt. Het komt er op neer dat je 50cent betaald voor 100gr marinade en het extra snijwerk dat er in zit. Anders gezegd: wij leggen er op bij ;).

:meal:

Niiice!!! Kan ik nu veilig bestellen [emoji12]? Of komen er deze week nog meer nieuwe producten?

Carb burgers en kidneybonen komen vandaag nog online:cool:

:D

:thumbs: top!!

:D. Leuk dat je het zegt van de prijs, dat het opvalt. Het komt er op neer dat je 50cent betaald voor 100gr marinade en het extra snijwerk dat er in zit. Anders gezegd: wij leggen er op bij ;).

:meal:

Carb burgers en kidneybonen komen vandaag nog online:cool:

Ok nice !! Bestel ik morgen .. Dinsdag in huis perfecte timing is mn veiezer exact leeg

• #4.751
Ok nice !! Bestel ik morgen .. Dinsdag in huis perfecte timing is mn veiezer exact leeg

:thumbs: de kidnyebonen en carb-groente burgers staan erop. Later deze week komt hier nog een announcement over, maar je kunt ze alvast bestellen mocht je dit willen. Vooral de carb-groente burgers zijn een aanrader. Heb er al iets teveel van gegeten voor mijn dieet haha.

Bij de Kidney bonen staat er de voedingswaarde van de biefstuk en een foto van de groente burgers. :P

:thumbs: de kidnyebonen en carb-groente burgers staan erop. Later deze week komt hier nog een announcement over, maar je kunt ze alvast bestellen mocht je dit willen. Vooral de carb-groente burgers zijn een aanrader. Heb er al iets teveel van gegeten voor mijn dieet haha.

Mooi dat het gisteren niet tot bestellen is gekomen, kidneybonen gaan zekers mee.

Geen probleem. Alle vragen zijn welkom :)! Naturel is zeker een mogelijkheid voor later. We beginnen eerst met de gemarineerde versies, omdat dit zich wat meer onderscheid van wat we al hebben (de naturel 200gr stukken). Leuk! Wie weet zien we je bestelling tegemoet en we horen je mening graag.

:D we doen ons best, voor ieder wat wils. Thnx alvast voor je toekomstige order.

True :). Om je vraag te beantwoorden quote even een stukje van onze site:

Product informatie tournedos
Het vleesdeel wordt nog opgesplitst in vier delen: de kop van de haas, het middenstuk, de punt en de (niet eetbare) ketting van de ossenhaas. Onze tournedos wordt gesneden van het middenstuk (het beste/malste stuk)

Bestelling geplaatst, een kilo of 9 aan fruit en groente :o

Also, foto's van jullie huidige pand/vriezer/voorraad?

Hebben jullie ook een beschrijving van de 4 nieuwe samen van kogelbiefstuk?
Op de site staat voor de laatste 3 smaken dezelfde beschrijving.

Dan ga ik ook even lekker bestellen :D

• #4.757
Mooi dat het gisteren niet tot bestellen is gekomen, kidneybonen gaan zekers mee.

Mooi! Kidneybonen was een beetje een gok of hier interesse voor is. We gaan het gewoon proberen op de site. Tof in ieder geval dat er meteen al 1 klant is :).

Bestelling geplaatst, een kilo of 9 aan fruit en groente :o

Also, foto's van jullie huidige pand/vriezer/voorraad?

Je kan weer even vooruit :D bedankt voor je bestelling! Wil morgen wel even een foto maken, maar hoe flauw het ook is, kan niet teveel laten zien. We zijn nog steeds een start-up (bestaan nog net geen twee jaar) en moeten nog een beetje oppassen voor concurrentie gevoelige informatie en diefstal. Maar ik zal morgen even een impressie fotootje maken :), verwacht niet te veel.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Hebben jullie ook een beschrijving van de 4 nieuwe samen van kogelbiefstuk?
Op de site staat voor de laatste 3 smaken dezelfde beschrijving.

Dan ga ik ook even lekker bestellen :D

Ah! Copy paste fout van de marinade specificatie. Excuus :) binnen 10 minuten gefixed.

Thnx! Ik zie het, ga gelijk even een bestelling maken. Zelfs mn ouders willen mee bestellen haha

• #4.759
Reacties komt goed! ;)
Ik zie dat de zoete aardappeltjes niet op voorraad zijn, komen die al snel weer binnen?

Terug
Naar boven