shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een portie kant en klare kip 1 dag laten ontdooien in een koeltas. Uiteindelijk helemaal ontdooid en een twee/drietal uren ontdooid uit de koelkast gehad. Daarna weer in de koelkast. Is dit nog te eten dat je uit ervaring kunt zeggen?
Drie uur uit de koeling kan je best eten, het moet niet gaan broeien bij 20 graden. Maar als het even erbuiten ligt kan je het prima eten. Hoe warm was het inbde koeltas?
vertrouw je het niet, dan even ruiken.
. Maaltijden die ik om 8:00 maak, worden nog om 17:00 gegeten hier.valt me net op
Zin is enorm ongelukkig geformuleerd. Zeker in een land waar "Vennegoor of Hesselink" een bekende naam is.
gaan we wijzigen, dankje voor het spotten.Mooi! Kidneybonen was een beetje een gok of hier interesse voor is. We gaan het gewoon proberen op de site. Tof in ieder geval dat er meteen al 1 klant is.
Je kan weer even vooruitbedankt voor je bestelling! Wil morgen wel even een foto maken, maar hoe flauw het ook is, kan niet teveel laten zien. We zijn nog steeds een start-up (bestaan nog net geen twee jaar) en moeten nog een beetje oppassen voor concurrentie gevoelige informatie en diefstal. Maar ik zal morgen even een impressie fotootje maken
, verwacht niet te veel.
---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
Ah! Copy paste fout van de marinade specificatie. Excuusbinnen 10 minuten gefixed.
Wij houden 2 dagen aan na ontdooien, haccp.
Maar als het goed is kan je het idd na 3/4 dagen ook wel eten.
. Onze 4 dagen komt van de desbetreffende leverancier, vanuit gaande dat zij ook geen risico willen lopen.Begrijpelijk! Was benieuwd hoe veel jullie in formaat toegenomen zijn sinds die foto's van dik een jaar terug.
Zo bestelling geplaatst hoor Olivier! Bedankt voor de informatie in voorgaande berichtjes
Het is weer een mooie bestelling geworden hehe # 100012810
Ben benieuwd wat mn ouders ervan gaan vinden hehe.
Prachtig dat jullie bestaan!
Hoop btw dat het in mn vriezer past :O![]()
. Nu ben ik zelf morgen 1 van orderpickers, die ga ik mooi even vermijden gna gna (grapje). Bedankt voor de mooie bestelling !!! Als er iets niet past gewoon wat in je koelkast leggen!Waarom zijn halve aardappelen met schil zoveel duurder dan parijse aardappelen? Parijse aardappelen hebben toch meer bewerkingsstappen nodig in de fabriek dan halve aardappelen met schil zou je zeggen.
Dan zit je altijd goed idd. Onze 4 dagen komt van de desbetreffende leverancier, vanuit gaande dat zij ook geen risico willen lopen. Impressie foto is een pagina terug geplaatst! Maar geen foto van de groei wegens concurrentie. We groeien, dat is mede te zien aan ons \assortiment en kan alleen door tevreden terugkerende klanten. We hebben nog een lange weg te gaan om uit te groeien tot de grote van de andere boardsponsors, maar dat kan ook niet anders als je nog net geen 2 jaar bestaat! Np! Wow... 29 verschillende producten
. Nu ben ik zelf morgen 1 van orderpickers, die ga ik mooi even vermijden gna gna (grapje). Bedankt voor de mooie bestelling !!! Als er iets niet past gewoon wat in je koelkast leggen! Hij staat er tussen bij de categorie paard! http://musclemeat.nl/diepvries/paard

Hoi MrJ. Ik laat het zelf in water koud water ontdooien of in de koelkast. Daarna zijn er twee manieren om het open te maken. De eerste manier is het horizontaal met een mes open te snijden. De andere manier is de zijkanten er af te knippen met een schaar. Ik geef je gelijk dat de oude verpakking fijner was. Na deze batch gaan we er ook terug op over, het werkte fijner.

Hey, Ik heb vandaag voor de 5e? Keer kip besteld. Omdat ik eens wat anders wou proberen dacht ik eraan om de kip te garen in bouillon. Nu leek het mij handig, uit luiheid, om de kip bevroren in de koude bouillon te leggen, dit langzaam aan de kook(of net niet om hem te pocheren) te brengen en dan 10-15 minuten door te koken(experimenteel bepalen aangezien ik er een aantal tegelijk wil doen). Wat denk je, is dit lekker of komt dit de smaak/textuur niet ten goede?
Hey, Ik heb vandaag voor de 5e? Keer kip besteld. Omdat ik eens wat anders wou proberen dacht ik eraan om de kip te garen in bouillon. Nu leek het mij handig, uit luiheid, om de kip bevroren in de koude bouillon te leggen, dit langzaam aan de kook(of net niet om hem te pocheren) te brengen en dan 10-15 minuten door te koken(experimenteel bepalen aangezien ik er een aantal tegelijk wil doen). Wat denk je, is dit lekker of komt dit de smaak/textuur niet ten goede?