WolfsRain
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 11%
Thnx voor de review casper, fijn dat het in de smaak valt! Toevallig hebben we morgen een meeting over nieuwe producten. Ik neem je mening/idee mee, dankje! Producten zoals de link die je geeft zijn vrijwel altijd erg bewerkt en niet zo klein beetje ook als ik hier naar kijk. Te zien aan 11% vet wat niet voort komt uit kalkoen en het lage eiwit van 11 procent wat wijst op een lage hoeveelheid vlees er in, maar zie nu ook toegevoegd/ingespoten water staan
. Mooi @ biefstuk HillR
. Ging het om rund of paard? Wie weet is de andere ook wat voor je of de gemarineerde stukken. Thnx voor je nieuwe order, komt er aan!
Klopt, maar ik gaf het meer als voorbeeld, ik weet zeker dat hetzelfde idee in een betere kwaliteit te leveren is! En denk dat er zeker een markt voor is! Low fat hot dogs

! Toevallig hebben we morgen een meeting over nieuwe producten. Ik neem je mening/idee mee, dankje! Producten zoals de link die je geeft zijn vrijwel altijd erg bewerkt en niet zo klein beetje ook als ik hier naar kijk. Te zien aan 11% vet wat niet voort komt uit kalkoen en het lage eiwit van 11 procent wat wijst op een lage hoeveelheid vlees er in, maar zie nu ook toegevoegd/ingespoten water staan
. Mooi @ biefstuk HillR