Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Thnx voor de review casper, fijn dat het in de smaak valt :)! Toevallig hebben we morgen een meeting over nieuwe producten. Ik neem je mening/idee mee, dankje! Producten zoals de link die je geeft zijn vrijwel altijd erg bewerkt en niet zo klein beetje ook als ik hier naar kijk. Te zien aan 11% vet wat niet voort komt uit kalkoen en het lage eiwit van 11 procent wat wijst op een lage hoeveelheid vlees er in, maar zie nu ook toegevoegd/ingespoten water staan :(. Mooi @ biefstuk HillR :). Ging het om rund of paard? Wie weet is de andere ook wat voor je of de gemarineerde stukken. Thnx voor je nieuwe order, komt er aan!

Klopt, maar ik gaf het meer als voorbeeld, ik weet zeker dat hetzelfde idee in een betere kwaliteit te leveren is! En denk dat er zeker een markt voor is! Low fat hot dogs :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.822
Bij m'n laatste bestelling alle smaken kipblokjes besteld, zijn stuk beter te nassen elke dag dan de naturel variant. Die was ik onderhand wel een beetje beu.

Ik geloof dat de smaken wel bij meerdere welkom waren idd :d. Eet je ze los? Het kan... maar ik werd dat ook redelijk zat. Ik eet het tegenwoordig alleen maar ergens door heen. Als ik kip zou bakken en los eten wordt ik het ook beu.

Het gaat om rund. Paard heb ik nog nooit gehad, spreekt me ook niet zo aan :o

Dat kan :)! Paard loopt even hard als rund bij ons, 50/50 mening.

Net de argentina gemarineerde biefstukjes op, heerlijke smaak en lekker mals!
Heb gelukkig nog genoeg andere producten te testen :P

Mooi! Op fb kwam ook een review binnen. Tot nu toe iedereen positief over de 4 nieuwe producten. Thnx je mening!

heb laatst 4 kilo gerookte kipfile om zo op te eten
normaal haalde ik die van de albert heijn

en merkte dat die van jullie wat droger is
komt dit door dat deze uit de vriezer komen
en iemand tips om ze wat lekkerder te maken

zijn nu ook gewoon goed te eten hoor

Ik eet het zelf nadat het op kamertemperatuur is gekomen. Misschien dat je ze te ver opwarmt of in warm water ontdooit i.p.v. koud? Mooi dat ze goed te eten zijn iig :thumbs:

Lekker hoor die indonesische biefstukblokjes!

Mooi jan :d weet dat je best kritisch kan zijn, dus een mooi compliment.

Klopt, maar ik gaf het meer als voorbeeld, ik weet zeker dat hetzelfde idee in een betere kwaliteit te leveren is! En denk dat er zeker een markt voor is! Low fat hot dogs :cool:

:thumbs:

Laatst bewerkt:
net mijn bestelling weer binnengekregen... 13,5kg
komt precies bij elke bestelling enkele kilootjes erbij :D

valt wel direct op dat jullie rundsgehakt nu in zo'n worsten verpakt zit, vorige verpakking leek me een stuk handiger
rundskogelbiefstuk tartaar ziet er op het eerste zicht ook anders uit trouwens, is daar ook iets aan gewijzigd?

voor de rest: super benieuwd naar de thaise kipblokjes en tandoori! meteen al een pakje thais klaargelegd voor vanavond :D

Hallo MuscleMeat! Ik wil maandag weer eens bestellen. Zijn de carb-groenten burgers er dan al weer toevallig?

Net de Argentina Fire geprobeerd: SENSATIONEEL!

• #4.830
net mijn bestelling weer binnengekregen... 13,5kg
komt precies bij elke bestelling enkele kilootjes erbij :D

valt wel direct op dat jullie rundsgehakt nu in zo'n worsten verpakt zit, vorige verpakking leek me een stuk handiger
rundskogelbiefstuk tartaar ziet er op het eerste zicht ook anders uit trouwens, is daar ook iets aan gewijzigd?

voor de rest: super benieuwd naar de thaise kipblokjes en tandoori! meteen al een pakje thais klaargelegd voor vanavond :D

Hey Reav, leuk dat je weer besteld hebt! Goed dat er nog iemand is die over de rundergehakt verpakking begint. We willen namelijk graag wat feedback hierover, wat klanten fijner vinden. Over ongeveer 2 weken moete we bepalen of we de oude verpakking fijner vinden of terug gaan naar de oude. Mr J en Corpaul hebben hun mening al gegeven, kan je laten weten na jouw gebruik ervan wat je het liefst hebt?

Mr j moest even weten wat de beste manier van open maken is. Manier 1 is een uiteinde er af knippen. Je kan het er dan zo uit laten vallen of duwen. Manier twee is met een mesje een horizontale streep zetten.
Top, het werkte idd een stuk fijner. Alleen opbergen lijkt nu weer wat beter. :)

Corpaul wil de nieuwe verpakking houden
Jammer, ik vind die nieuwe verpakking veel fijner. Neemt minder ruimte in en is makkelijker in gebruik als je er gewoon eerst een 'plak' vanaf snijdt en daarna leegknijpt.

De runderkogelbiefstuk tartaar (net als paarden tartaar) is zeker veranderd, in positieve zin! Deze wordt nu ook gemaakt van Ierse Angus. Zie deze post: http://www.facebook.com/musclemeat....2859175819271/626394207465765/?type=1&theater

Review @ kipblokjes = welkom :thumbs:

Hallo MuscleMeat! Ik wil maandag weer eens bestellen. Zijn de carb-groenten burgers er dan al weer toevallig?

Deze komen dinsdag weer binnen! Vanaf maandag 16:00 weer online. Waren afgelopen week voor het eerst op de site en werd meteen gekocht :). Echt een aanrader in gemak en smaak. Heb er zelf al meer gegeten dan de bedoeling is @ mijn dieet :o.

Net de Argentina Fire geprobeerd: SENSATIONEEL!

Jammer, had er hoge verwachtingen van.

Goed om te horen. De laatste keer dat ik iets sensationeels had viel het helaas nogal tegen.

:D Mooi Galen. Ik kan fhoc begrijpen, de verwarring of sensationeel tegenwoordig nog een positief woord is haha. Heb je ze ook al geprobeerd Hoody? We zien veel mensen een sample (1*200gr) nemen in een winkelwagen van elke marinade. Uittesten welke zij het lekkerst vinden.

Laatst bewerkt:
:D Mooi Galen. Ik kan fhoc begrijpen, de verwarring of sensationeel tegenwoordig nog een positief woord is haha. Heb je ze ook al geprobeerd Hoody? We zien veel mensen een sample (1*200gr) nemen in een winkelwagen van elke marinade. Uittesten welke zij het lekkerst vinden.
Heb ik ook gedaan, ga morgen weer een ander proberen. Als alle smaken bevallen zie ik het wel zitten om steeds weer wat samples ervan mee te pikken, niet om te proberen, maar meer zodat ik niet 1 kg van elke marinade hoef te bestellen bovenop m'n reguliere bestelling van kip/biefstuk/tartaar/etc. De argentina fire beviel me in ieder geval erg goed.

Hey Reav, leuk dat je weer besteld hebt! Goed dat er nog iemand is die over de rundergehakt verpakking begint. We willen namelijk graag wat feedback hierover, wat klanten fijner vinden. Over ongeveer 2 weken moete we bepalen of we de oude verpakking fijner vinden of terug gaan naar de oude. Mr J en Corpaul hebben hun mening al gegeven, kan je laten weten na jouw gebruik ervan wat je het liefst hebt?

Mr j moest even weten wat de beste manier van open maken is. Manier 1 is een uiteinde er af knippen. Je kan het er dan zo uit laten vallen of duwen. Manier twee is met een mesje een horizontale streep zetten.

Corpaul wil de nieuwe verpakking houden

De runderkogelbiefstuk tartaar (net als paarden tartaar) is zeker veranderd, in positieve zin! Deze wordt nu ook gemaakt van Ierse Angus. Zie deze post: http://www.facebook.com/musclemeat....2859175819271/626394207465765/?type=1&theater

Review @ kipblokjes = welkom :thumbs:

stapelt inderdaad wel makkelijker in de vriezer, das een feit!
zal ze normaal gezien de komende week gebruiken dus laat zeker iets weten hoe het gebruiksgemak ervan is :)
specifieke reden ook trouwens waarom die gehaktworsten nog eens extra verpakt zaten in een zak?

ahzo nice! ben benieuwd naar jullie vernieuwde tartaar dan

en de thaise kipblokjes zijn verdomd lekker :D
vanavond wordt de tandoori getest

Uw ordernummer is: 100012999

Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg)
Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij)
Cow & Chicken Burger (7 x 150gr)
Broccolimix met kruidensaus (kant-en-klaar) (750gr)
Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr)
Kant-en-klare kipfiletblokjes (tandoori) 1kg (5 x 200gr)
Sample Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Argentina Fire Pure 210gram

Ik heb er nu al zin in!

• #4.837
Heb ik ook gedaan, ga morgen weer een ander proberen. Als alle smaken bevallen zie ik het wel zitten om steeds weer wat samples ervan mee te pikken, niet om te proberen, maar meer zodat ik niet 1 kg van elke marinade hoef te bestellen bovenop m'n reguliere bestelling van kip/biefstuk/tartaar/etc. De argentina fire beviel me in ieder geval erg goed.

:thumbs: duidelijk. Benieuwd of je de andere marinades net zo lekker vindt.

:o

stapelt inderdaad wel makkelijker in de vriezer, das een feit!
zal ze normaal gezien de komende week gebruiken dus laat zeker iets weten hoe het gebruiksgemak ervan is :)
specifieke reden ook trouwens waarom die gehaktworsten nog eens extra verpakt zaten in een zak?

ahzo nice! ben benieuwd naar jullie vernieuwde tartaar dan

en de thaise kipblokjes zijn verdomd lekker :D
vanavond wordt de tandoori getest

Thnx alvast voor het laten weten! We zijn/waren bang dat de nieuwe verpakking wat kwetsbaarder is tijdens vervoer. Gewoon een extra bescherm laagje! Ah kijk aan, thais al gegeten :thumbs: top!!

thnx iedereen voor alle feedback overigens! Leuk dat jullie er even tijd in stoppen ons te berichten hier, wordt zeer gewaardeerd.

Uw ordernummer is: 100012999

Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg)
Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij)
Cow & Chicken Burger (7 x 150gr)
Broccolimix met kruidensaus (kant-en-klaar) (750gr)
Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr)
Kant-en-klare kipfiletblokjes (tandoori) 1kg (5 x 200gr)
Sample Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Argentina Fire Pure 210gram

Ik heb er nu al zin in!

Mooie bestelling, bedankt allo! De cow & chicken is veranderd! Vernieuwd recept. Belangrijkste verandering is dat het zout gehalte wat omlaag is gegaan. Er komt hier nog een post over. Je hebt de vernieuwde versie.

ook weer wat voedsel ingeslagen:

Spinazie (blokjes) (2.5kg) 1x
PAM Cooking Spray 1x
Low fat Rundergehakt 5% (5 x 200gr) 1kg 5x
Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg) 1x
Mexicomix (voorgekookt) (1kg) Mexicomix 1KG 1x
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg) 1x
Low fat hamburgers (1050gr = 7 x 150gr) 1x
Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij) 1x
Sperziebonen zeer fijn (kant-en-klaar) (2,5k) 1x
Frambozen (1kg) 1x
Kidneybonen (2.5kg) (kant-en-klaar) 1x