Klopt, lekker simpel beginnen :-) Als de kip goed is ga ik eens kijken naar wat er nog meer te halen is!

top! Gezien je vanwege het water op ons over stapt wat inside info. In mijn eerste gesprek met de leverancier werd er gevraagd: ben je opzoek naar de 30%, 20% of 10% versie (% water toevoeging). ''Heb je ook de 0%''?, ''uuhhh ja die hebben we ook''. Die worden dus niet vaak gekozen door klanten.
Die kip is bij ons steeds heel snel op. Mijn vrouw gebruikt deze kip in alle gerechten waar kip in zitten.
Omdat dat ander vlees wat ik altijd bestel (random) minder hard gaat, moeten we nog regelmatig kip uit de supermarkt kopen. En hier baal ik van, want die van musclemeat is zoveel beter.
Maar ik kan geen 2 zakken van deze kipfilet kwijt in onze diepvries, en we hebben al een behoorlijk grote.
Fijn om te horen dat onze rauwe kipfilets zo goed in de smaak vallen

, mooi compliment bedankt! Ik snap je probleem. Enige oplossing is misschien een 2dehands vriezer er bij?
Waar ik in het begin de low fat hamburgers nog redelijk vond ben ik ze steeds lekkerder gaan vinden.
Nu om en om met de paardenbiefstuktartaar, beiden heerlijk!
Awesome

. De low fat hamburgers zijn ook razend populair. Deze week helemaal waardoor ze twee dagen uitverkocht waren. Met de paardenbiefstuktartaar zit je altijd goed, top eiwitten, vrijwel geen vet. Mooi dat het zo bevalt!
Net binnen de tijd een bestelling geplaatst

Mooi! Vroeger hadden we nog een klokje. Misschien moeten we die maar terug brengen. De meeste weten wel dat het voor 15:00 besteld, volgende dag in huis is (ma-do).

. Als je vragen hebt hoor ik het wel!
---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------
Zo me eerste bestelling doen, naam is alleen niet echt handig. Me ma begon gelijk weer over anabolen etc
Bedankt voor je eerste order! Inwezen is het een directe vertaling van wat je krijgt. Vlees is van spier delen, ofwel spiervlees / musclemeat

beste argument ooit *kuch*. We hebben wel eerder gehoord dat de gespierde arm bij sommige af schikt, maar om nu nog helemaal te switchen van logo na 2 jaar is nog al wat.
We hebben de optie om met ''discrete'' dozen te sturen. Meld dit in de opmerking van je bestelling en we zullen hier aan voldoen. Je krijgt dan een witte doos zonder logo's. We hopen natuurlijk dat men dit niet kiest, want je helpt ons met reclame dan

. Dit doen we bijvoorbeeld voor mensen die op kantoor werken en geen behoefte aan commentaar hebben.