XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zeer irritant dat ik geen plaats heb voor een grote/ 2e vriezer:(

Dit probleem had ik tot gisteren. Heb een inbouw koelkast en een tweede echter was het vriesvak heel klein. Gisteren een koel/vriezer combo gehaald voor maar 200e. Vanmorgrn direct voor 12+ kg eten besteld bij muscle meer:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.842
ook weer wat voedsel ingeslagen:

Spinazie (blokjes) (2.5kg) 1x
PAM Cooking Spray 1x
Low fat Rundergehakt 5% (5 x 200gr) 1kg 5x
Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg) 1x
Mexicomix (voorgekookt) (1kg) Mexicomix 1KG 1x
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg) 1x
Low fat hamburgers (1050gr = 7 x 150gr) 1x
Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij) 1x
Sperziebonen zeer fijn (kant-en-klaar) (2,5k) 1x
Frambozen (1kg) 1x
Kidneybonen (2.5kg) (kant-en-klaar) 1x
Sample Cow & Chicken Burger (150gr) 2x
Sample Kant-en-klare kipfiletblokjes (tandoori) 1x
Sample kant-en-klare kipblokjes (thais) (200gr) 1x
Sample kant-en-klare kipblokjes (toscaans) (200gr) 1x

Rond de 27kg aan producten als ik zo snel even tel :D. Dat past net niet in 1 grote doos (max 22kg aan producten), dus dat worden 2 pakketten. Komt er aan! Bedankt voor je zeer mooie bestelling.

Zeer irritant dat ik geen plaats heb voor een grote/ 2e vriezer:(

:( first world muscle meat problems helaas.

Dit probleem had ik tot gisteren. Heb een inbouw koelkast en een tweede echter was het vriesvak heel klein. Gisteren een koel/vriezer combo gehaald voor maar 200e. Vanmorgrn direct voor 12+ kg eten besteld bij muscle meer:)

Awesome :) groot compliment wanneer de klant een nieuwe vriezer koopt en het vult met onze producten, thnx!

Weer een MEGA dikke bestelling gedaan: #100013023.

Hopelijk hebben jullie dit keer wel alles op voorraad en krijg ik mijn volledige bestelling eens.

Dat word smullen :eek:....

• #4.845
Weer een MEGA dikke bestelling gedaan: #100013023.

Hopelijk hebben jullie dit keer wel alles op voorraad en krijg ik mijn volledige bestelling eens.

Dat word smullen :eek:....

Heb je bestelling even er bij gepakt. Dat wordt... even bij elkaar pakken zeg :D. Komt goed en bedankt!

6 minuten.

Heb de ginger-lemon-chili variant vandaag geprobeerd; lekker, maar minder lekker dan de argentina fire.

Galen's top 4 in coming :meal:

#100013036‏

5 kilo kip
1 kilo makreel
1 kilo amandelen
1 kilo zalmblokjes; was uit voorraad dus maar 4 samples besteld :devil:
pam cooking spray

leuk om weer te bestellen, vorige keer toen ik wou bestellen ging mijn 2e vriezer dood:o
nu moet ik eentje delen met een kamergenoot die alles volpropt met wraps/brood/fruit..

Rond de 27kg aan producten als ik zo snel even tel :D. Dat past net niet in 1 grote doos (max 22kg aan producten), dus dat worden 2 pakketten. Komt er aan! Bedankt voor je zeer mooie bestelling.

Dan kunnen we weer een maandje er tegen aan! ;) Nu hopen dat het in de vriezer past!

• #4.849

6min vind ik zelf erg lang!! Dat is meer voor een hele runderkogelbiefstuk. Ik zou eerder 2 minuten, zeggen, middel tot hoog vuur, regelmatig keren.

#100013036‏

5 kilo kip
1 kilo makreel
1 kilo amandelen
1 kilo zalmblokjes; was uit voorraad dus maar 4 samples besteld :devil:
pam cooking spray

leuk om weer te bestellen, vorige keer toen ik wou bestellen ging mijn 2e vriezer dood:o
nu moet ik eentje delen met een kamergenoot die alles volpropt met wraps/brood/fruit..

:cool: Mooi!! Makreel hebben we nog geen 1 review van gehad. Als je dit wil doen voor ons heel graag! Zalm komt donderdag of vrijdag weer binnen. We hebben nog een aantal zakjes liggen, maar niet veel, vandaar dat sample nog aan staat. Wel pech @ vriezer idd :o.

Heb je bestelling even er bij gepakt. Dat wordt... even bij elkaar pakken zeg :D. Komt goed en bedankt!

Graag gedaan.
Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten, vandaar dat ik al 'n lange tijd vaste klant ben.

Ga zo door!

:thumbs: goed om te lezen, bedankt voor het mooie compliment!

Dan kunnen we weer een maandje er tegen aan! ;) Nu hopen dat het in de vriezer past!

:meal: gain time. Je weet wat je moet doen als het niet past he? Gewoon wat in je koelkast alvast leggen.

Net een bestelling geplaatst. Ben benieuwd naar de runderkogelbiefstuk stukken! Staat alleen in de mail het volgende: Gekozen Bezorgdatum: 2015-02-24. Zou ik wel knap vinden, maar dit klopt niet :) Had gekozen voor morgen.

• #4.851
Net een bestelling geplaatst. Ben benieuwd naar de runderkogelbiefstuk stukken! Staat alleen in de mail het volgende: Gekozen Bezorgdatum: 2015-02-24. Zou ik wel knap vinden, maar dit klopt niet :) Had gekozen voor morgen.

:thumbs: thnx voor de order! Goede keus het nieuwe product, valt tot nu toe bij iedereen in de smaak.

24 februari? Ik kom er aan :D. Maar even serieus: daar moet het woord Verzenddatum staan i.p.v. bezorgdatum. Geen idee hoe dat kan. Ga er zo even achter aan. Bedankt voor het spotten!

Hey Reav, leuk dat je weer besteld hebt! Goed dat er nog iemand is die over de rundergehakt verpakking begint. We willen namelijk graag wat feedback hierover, wat klanten fijner vinden. Over ongeveer 2 weken moete we bepalen of we de oude verpakking fijner vinden of terug gaan naar de oude. Mr J en Corpaul hebben hun mening al gegeven, kan je laten weten na jouw gebruik ervan wat je het liefst hebt?

Gewoon de oude weer terug, krijg de nieuwe rolletjes niet op een nette manier open, ookal gebruik ik je aanwijzingen. ;)

Vandaag mijn eerste bestelling binnen :) morgen de kip en paardenbiefstuk proberen. Ik ben benieuwd!

ook weer wat voedsel ingeslagen:

Spinazie (blokjes) (2.5kg) 1x
PAM Cooking Spray 1x
Low fat Rundergehakt 5% (5 x 200gr) 1kg 5x
Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg) 1x
Mexicomix (voorgekookt) (1kg) Mexicomix 1KG 1x
Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg) 1x
Low fat hamburgers (1050gr = 7 x 150gr) 1x
Kipfilet uit Argentinië (190-210gr rauw) (5kg) (pees vrij) 1x
Sperziebonen zeer fijn (kant-en-klaar) (2,5k) 1x
Frambozen (1kg) 1x
Kidneybonen (2.5kg) (kant-en-klaar) 1x
Sample Cow & Chicken Burger (150gr) 2x
Sample Kant-en-klare kipfiletblokjes (tandoori) 1x
Sample kant-en-klare kipblokjes (thais) (200gr) 1x
Sample kant-en-klare kipblokjes (toscaans) (200gr) 1x

Mijn 8ste of 9de bestelling (tel kwijt) is weer veilig aangekomen! Goede service!

Nieuwe verpakking van het rundergehakt bevalt mij wel goed! Zo past er lekker veel in de vriezer, neemt nog minder ruimte in beslag. Ik haal het gehakt altijd 'smorgens uit de vriezers en om een uur of 12 gooi ik het in de koelkast. Dan is die in de avond goed ontdooit. Lijkt me een kwestie van de 'worst' open knippen en bakken met die hap!

kipblokjes Tandoori en Thais zijn verdomd super man!
enige 'nadeel' is dat die naturel kipblokjes niet meer echt mijn ding zijn omdat die gekruide stukken beter zijn :P

rundstartaar is ook goedgekeurd trouwens! smaak zit inderdaad veel beter en bakt ook veel beter vind ik
goeie aanpassing!

Voor het eerst een bestelling geplaatst. (#100013073).
Gistermiddag alles heel netjes ingepakt en alles nog bevroren ontvangen.

Heb het blijkbaar heel goed ingeschat haha, want op een paar pakjes kip en tartaar na past alles precies in de vriezer.
Ik ben heel benieuwd naar de smaken, daar kom ik later nog op terug.

1e indruk is in ieder geval heel erg goed, als de smaken ook nog aan mijn verwachtingen kunnen voldoen hebben jullie er sowieso een nieuwe vaste klant bij!

Binnen enkele weken nog eens een grote bestelling plaatsen. De vorige is al van 4 maanden terug. Zijn er nog goede aanraders bijgekomen sinds toen?

• #4.858
Gewoon de oude weer terug, krijg de nieuwe rolletjes niet op een nette manier open, ookal gebruik ik je aanwijzingen. ;)

Thnx voor de terugkoppelimg MrJ! Tot nu toe 1 negatieve, 1 twijfel en 2 positieve meningen op de verpakking. We hebben net een batch binnen gekregen

Vandaag mijn eerste bestelling binnen :) morgen de kip en paardenbiefstuk proberen. Ik ben benieuwd!

:thumbs: welkom bij muscle meat met je eerste order! Benieuwd wat je er van vindt.

Mijn 8ste of 9de bestelling (tel kwijt) is weer veilig aangekomen! Goede service!

Nieuwe verpakking van het rundergehakt bevalt mij wel goed! Zo past er lekker veel in de vriezer, neemt nog minder ruimte in beslag. Ik haal het gehakt altijd 'smorgens uit de vriezers en om een uur of 12 gooi ik het in de koelkast. Dan is die in de avond goed ontdooit. Lijkt me een kwestie van de 'worst' open knippen en bakken met die hap!

Heb het even opgezocht, dit was je 10de bestelling, bedankt :meal:!!

Duidelijke feedback @ nieuwe verpakking, nemen we mee, bedankt.

kipblokjes Tandoori en Thais zijn verdomd super man!
enige 'nadeel' is dat die naturel kipblokjes niet meer echt mijn ding zijn omdat die gekruide stukken beter zijn :P

rundstartaar is ook goedgekeurd trouwens! smaak zit inderdaad veel beter en bakt ook veel beter vind ik
goeie aanpassing!

Haha mooizo! De naturel kan je altijd nog zelf kruiden, maar ik snap wat je bedoeld. Fijn dat de rundertartaar verbetering opgemerkt wordt :).

Voor het eerst een bestelling geplaatst. (#100013073).
Gistermiddag alles heel netjes ingepakt en alles nog bevroren ontvangen.

Heb het blijkbaar heel goed ingeschat haha, want op een paar pakjes kip en tartaar na past alles precies in de vriezer.
Ik ben heel benieuwd naar de smaken, daar kom ik later nog op terug.

1e indruk is in ieder geval heel erg goed, als de smaken ook nog aan mijn verwachtingen kunnen voldoen hebben jullie er sowieso een nieuwe vaste klant bij!

Inschatten @ vriezer ruimte is altijd even lastig bij de eerste :D. Fijn dat gelukt is. Als je vragen hebt over producten hoor ik het wel (bereiden bv)!

Binnen enkele weken nog eens een grote bestelling plaatsen. De vorige is al van 4 maanden terug. Zijn er nog goede aanraders bijgekomen sinds toen?

Er is heel veel bijgekomen. Ik denk dat je even rustig door de categorieën moet doorscrollen. De meest populaire nieuwe producten op het moment zijn de 4 soorten gemarineerde biefstukken, de carb-groente burgers en de 4 soorten premium burger (wagyu, US, lamb en angus).

Gisteren mijn eerste (kleine) bestelling geplaatst. Kende de site al via dit forum maar een collega heeft me overtuigd nadat ik weer uitgebreid had geklaagd over de opgespoten kip van de supermarkt :-) Ik ben benieuwd.

• #4.860
Gisteren mijn eerste (kleine) bestelling geplaatst. Kende de site al via dit forum maar een collega heeft me overtuigd nadat ik weer uitgebreid had geklaagd over de opgespoten kip van de supermarkt :-) Ik ben benieuwd.

Haha mooi! Waar ben je voor gegaan? De 5kg iqf rauwe (niet ingespoten) kipfilets? Bedankt voor je order.

Terug
Naar boven