Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zalm beviel goed, precies zoals verse zalm (en niet als diepvrieszalm).
Ga ik zeker opnieuw bestellen:)
andjz7.jpg

Ik zie gebroken eiwitten, te heet gebakken.

je hebt pm! :)

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Mekong rijstmix met thaise kipfiletblokjes en nasi kruiden is trouwens echt goddelijk!!
qri7ew.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.885
Heb ook nog eens wat kip besteld + enkele Runderkogelbiefstuk tartaar. Was al even geleden dat ik besteld had maar er is weer plaats in de vriezer dus dinsdag mag het komen ;)

:thumbs: leuk dat je weet besteld hebt!

je hebt pm! :)

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Mekong rijstmix met thaise kipfiletblokjes en nasi kruiden is trouwens echt goddelijk!!
qri7ew.jpg

PM is behandeld!

Mooie foto, bedankt CXLBV :D Dit is denk ik ook de beste en goedkoopste kant-en-klare maaltijd beschikbaar in heel NL hehe en wss nog de beste macro's ook. 300gr mekong en 200gr kipblokjes = 2.48euro.

:rolleyes:, ligt het trouwens of mij of is die post spoorloos verdwenen?

Na een poos weer supermarktkip te hebben gegeten deze week weer muscle meat, en nu weet ik weer waarom ik geen supermarkt kip meer wilde. Zoveel lekkerder!

Nog een verzoekje:
Kip/kalkoen gehakt
xwumo.jpg

Deze haal ik nu bij Dekamarkt, maar liever ook via musclemeat

Als je kalkoen en kipfilet fijnmaalt in een keukenmachine met wat kruiden heb je hetzelfde idee, alleen het is minder vet en minder zout. :D Of Olivier moet het gaan verkopen op die manier. :P

@ scoob:

ben geen fan van die nieuwe verpakking voor jullie rundsgehakt eerlijk gezegd... geef mij maar die vorige
stapelt wel beter in de diepvries, das een feit

heb er 3 in 1x verbruikt aangezien ik altijd 3 meals tegelijk kook... ene rolletje was wel aanzienlijk kleiner dan de overige 2 maar zag er iets dikker uit dus inhoud zal wel hetzelfde geweest zijn
heb er dan over gans de lengte een insnijding in gemaakt, in de veronderstelling dat het er dan wel vlotjes uit zou geraken... niet dus
sta je daar dan met een pan kokosolie naast je die ondertussen begint te spatten, sukkelend met dat gehakt :D

heb het er dan met het nodige prutswerk kunnen uitduwen via die insnijding die ik gemaakt had, hoekjes bleven dan wel altijd in de verpakking hangen, dus moest die er dan nog uitpeuteren
tijdens het koken merkte ik dan ook nog dat ene van die rode metalen sluitingen ook meegekomen was blijkbaar en ik die ook aan het bereiden was... die er dan ook nog mogen uit vissen

dus geef mij maar de oude :P

Ik vind de nieuwe geniaal. Komt geen druppel vocht uit tijdens het ontdooien en ik heb absoluut geen enkel probleem om het gehakt eruit te krijgen. :roflol:

Vandaag vijf keer lunch gemaakt met jullie kip/hamburgers en zucchini.
Alleen de zucchini ben ik helemaal vergeten te bakken. Dacht even opwarmen is genoeg maar dit is niet zo he? Wat gebeurt er morgen bij de lunch? Het is alleen keihard?

• #4.891
Na een poos weer supermarktkip te hebben gegeten deze week weer muscle meat, en nu weet ik weer waarom ik geen supermarkt kip meer wilde. Zoveel lekkerder!

Nog een verzoekje:
Kip/kalkoen gehakt
xwumo.jpg

Deze haal ik nu bij Dekamarkt, maar liever ook via musclemeat

Als je kalkoen en kipfilet fijnmaalt in een keukenmachine met wat kruiden heb je hetzelfde idee, alleen het is minder vet en minder zout. :D Of Olivier moet het gaan verkopen op die manier. :P

Mooi compliment gcjoel :)!!
Je tip is zeker noted. Thnx voor het posten van het plaatje, geeft mij beter inzicht waar men opzoek naar is. Zitten wel een boel dingen in die ingrediënten lijst van je plaatje poehhh!. We hebben kalkoengehakt in onze handen gehad. Echter konden we niet overweg met de prijs die deze partij gaf. We zijn er dus nog mee bezig, maar geen idee hoe lang het duurt voordat we een het hebben.

Zoals strongwoman zegt was onze versie toen puur inderdaad. Vergelijkbaar aan onze runderkogelbiefstuk tartaars.

@ scoob:

ben geen fan van die nieuwe verpakking voor jullie rundsgehakt eerlijk gezegd... geef mij maar die vorige
stapelt wel beter in de diepvries, das een feit

heb er 3 in 1x verbruikt aangezien ik altijd 3 meals tegelijk kook... ene rolletje was wel aanzienlijk kleiner dan de overige 2 maar zag er iets dikker uit dus inhoud zal wel hetzelfde geweest zijn
heb er dan over gans de lengte een insnijding in gemaakt, in de veronderstelling dat het er dan wel vlotjes uit zou geraken... niet dus
sta je daar dan met een pan kokosolie naast je die ondertussen begint te spatten, sukkelend met dat gehakt :D

heb het er dan met het nodige prutswerk kunnen uitduwen via die insnijding die ik gemaakt had, hoekjes bleven dan wel altijd in de verpakking hangen, dus moest die er dan nog uitpeuteren
tijdens het koken merkte ik dan ook nog dat ene van die rode metalen sluitingen ook meegekomen was blijkbaar en ik die ook aan het bereiden was... die er dan ook nog mogen uit vissen

dus geef mij maar de oude :P

Ik vind de nieuwe geniaal. Komt geen druppel vocht uit tijdens het ontdooien en ik heb absoluut geen enkel probleem om het gehakt eruit te krijgen. :roflol:

Bedankt voor jullie meningen! Nemen we zeker mee. Voor ons (muscle meat zijnde) maakt het niet uit, de verpakking heeft dezelfde prijs. Het gaat er dus puur om wat men fijner vindt.

Vandaag vijf keer lunch gemaakt met jullie kip/hamburgers en zucchini.
Alleen de zucchini ben ik helemaal vergeten te bakken. Dacht even opwarmen is genoeg maar dit is niet zo he? Wat gebeurt er morgen bij de lunch? Het is alleen keihard?

Geen zorgen! Het is voorgekookt, betekent bijt gaar. Aannemend dat je het nog even in de magnetron opwarmt of hebt opgewarmd moet het gewoon goed zijn. Mocht je het niet zacht genoeg vinden dan kan je het idd nog even bakken volgende keer, maar ik verwacht geen problemen voor je morgen.

Het is een tijd geleden (gedeelde vriezer waardoor ik vaak geen ruimte heb om wat te kunnen bestellen) maar ik zal morgen of dinsdag weer bestellen. Sowieso komen die stoofpotjes maar gewoon vast in mn eetschema op traindagen, heerlijk spul over rijst.

Enig idee wanneer er weer beef jerkey is? Dit leek me namelijk perfect spul om mee te nemen naar festivals over een paar maanden :D

wat nieuwe dingetjes proberen; mekong rijst mix en de insalata risoni, ben benieuwd

Risotto Spinaci (kant-en-klaar) (1,5kg)
Insalata Mediterranea (kant-en-klaar) (2,5kg)
Insalata Risoni (kant-en-klaar) (2,5kg)
Paardenbiefstuk tartaar (Red pepper) 1050gr (7 x 150gr)
Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks)
Mekong Rijst mix (kant-en-klaar) (2,5kg)

Mooi compliment gcjoel :)!!
Je tip is zeker noted. Thnx voor het posten van het plaatje, geeft mij beter inzicht waar men opzoek naar is. Zitten wel een boel dingen in die ingrediënten lijst van je plaatje poehhh!. We hebben kalkoengehakt in onze handen gehad. Echter konden we niet overweg met de prijs die deze partij gaf. We zijn er dus nog mee bezig, maar geen idee hoe lang het duurt voordat we een het hebben.

Zoals strongwoman zegt was onze versie toen puur inderdaad. Vergelijkbaar aan onze runderkogelbiefstuk tartaars.

Bedankt voor jullie meningen! Nemen we zeker mee. Voor ons (muscle meat zijnde) maakt het niet uit, de verpakking heeft dezelfde prijs. Het gaat er dus puur om wat men fijner vindt.

Geen zorgen! Het is voorgekookt, betekent bijt gaar. Aannemend dat je het nog even in de magnetron opwarmt of hebt opgewarmd moet het gewoon goed zijn. Mocht je het niet zacht genoeg vinden dan kan je het idd nog even bakken volgende keer, maar ik verwacht geen problemen voor je morgen.

Nomnomnom, zo lekker en zo makkelijk! Ben o zo blij met jullie :):):)
Enige nadeel van jullie is dat alles te snel gaat, de bessen/kipfilets/hamburgers vliegen door mijn lichaam :)

• #4.895
Het is een tijd geleden (gedeelde vriezer waardoor ik vaak geen ruimte heb om wat te kunnen bestellen) maar ik zal morgen of dinsdag weer bestellen. Sowieso komen die stoofpotjes maar gewoon vast in mn eetschema op traindagen, heerlijk spul over rijst. Enig idee wanneer er weer beef jerkey is? Dit leek me namelijk perfect spul om mee te nemen naar festivals over een paar maanden :D

:meal: welcome back. Bij beef jerky is het alleen nog wachten op de nieuwe zakjes die besteld zijn. Deze komen begin april binnen. Dan is het een kwestie van vullen en online zetten.

wat nieuwe dingetjes proberen; mekong rijst mix en de insalata risoni, ben benieuwd
Risotto Spinaci (kant-en-klaar) (1,5kg) Insalata Mediterranea (kant-en-klaar) (2,5kg) Insalata Risoni (kant-en-klaar) (2,5kg) Paardenbiefstuk tartaar (Red pepper) 1050gr (7 x 150gr) Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks) Mekong Rijst mix (kant-en-klaar) (2,5kg)

Top :thumbs: weet nog van je vorige bericht dat de andere smaak insalata er goed in ging! Deze zakken zijn ideaal om te combineren met kip.

Nomnomnom, zo lekker en zo makkelijk! Ben o zo blij met jullie :):):) Enige nadeel van jullie is dat alles te snel gaat, de bessen/kipfilets/hamburgers vliegen door mijn lichaam :)

Maar dat nadeel is wel goed voor de gains :D. Leuke post, bedankt voor het compliment!

Kunnen jullie dan ook niet Dr. Zak high protein brood in het assortiment nemen?

Het was weer even geleden maar ook weer eens besteld!

MuscleMeat: Uw bestelling # 100013471‏

Erg beniewd naar de kipblokjes tandoori & thai en de biefstukpuntjes argentina ! Risotto spinaci beviel vorige keer erg goed dus die zit er weer bij.

Ik vind het wel enorm irritant dat je telkens naar je winkelwagen wordt gestuurd als je iets toevoegt, helemaal als ik 10 items ga bestellen.

• #4.899
Kunnen jullie dan ook niet Dr. Zak high protein brood in het assortiment nemen?

Het verschil zit hem in dat de bagels 3 maanden buiten de vriezer houdbaar zijn (zuurstof is uit de verpakking geloof ik en vervangen door niet schadelijk gas). Het brood is iets van 10 dagen goed na ontvangst bij ons. Dit betekend dat wanneer wij het ontvangen, wij het direct naar de klant moeten sturen. Het alternatief is dat we het brood invriezen, maar het brood kost echt heel veel vriezer ruimte t.o.v. het aantal broden wat je dan uiteindelijk hebt liggen. Die ruimte hebben we op het moment er nog niet voor over. Wie weet is er meer ruimte verder dit jaar ervoor.

Het was weer even geleden maar ook weer eens besteld!

MuscleMeat: Uw bestelling # 100013471‏

Erg beniewd naar de kipblokjes tandoori & thai en de biefstukpuntjes argentina ! Risotto spinaci beviel vorige keer erg goed dus die zit er weer bij.

:thumbs: kan me niet voorstellen dat die niet in de smaak gaan vallen. Risotto spinazie zit bij mijn favorieten. Tartaar of gehakt er door heen en done. Bedankt voor je bestelling!!

Ik vind het wel enorm irritant dat je telkens naar je winkelwagen wordt gestuurd als je iets toevoegt, helemaal als ik 10 items ga bestellen.

Is het ook :o. Staat op de to-do list van onze programmeur. Moet er nog uit ''gesloopt'' worden. Waarschijnlijk bij je volgende bestelling gebeurt!

is het trouwens niet makkelijker om het rundsgehakt uit die nieuwe verpakking te halen wanneer het nog bevroren is?
lijkt me toch handiger als je het er als bevroren blok kan uit halen dan wanneer alles ontdooid is en in elke hoek van die verpakking plakt :D

iemand al ervaringen mee?

Terug
Naar boven