XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik wil die bagels wel eens proberen, maar ze zijn net zo duur als de verzendkosten. En voorlopig heb ik nog wel een voorraadje kip :(

goed concept, ben tevreden met de leveringen van musclemeat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.903
is het trouwens niet makkelijker om het rundsgehakt uit die nieuwe verpakking te halen wanneer het nog bevroren is? lijkt me toch handiger als je het er als bevroren blok kan uit halen dan wanneer alles ontdooid is en in elke hoek van die verpakking plakt :D iemand al ervaringen mee?

De oude verpakking is weer terug! Dus geen zorgen meer ;)! Ik moet je wel zeggen dat ik met de verpakking die je nu hebt dit probleem zelf niet had. Ik knipte 1 kant open en schudden het (vasthoudend aan de andere kant) er uit. Als je het bevroren uit de verpakking haalt is er de kans dat het tijdens het ontdooien uitdroogt, omdat het niet afgedekt is. Je zou het dus er uit kunnen halen op jouw manier, maar dan moet je het zelf met iets anders afdekken.

Ik wil die bagels wel eens proberen, maar ze zijn net zo duur als de verzendkosten. En voorlopig heb ik nog wel een voorraadje kip :(

Begrijpelijk :). De bagels hebben vrijwel geen marge, dus een begrijpelijke opmerking. Ik denk ook dat je dan beter nog even kan wachten. Gezien we vrijwel elke week een nieuw product hebben is het voordeel dan wel weer dat je deze misschien ook kunt meenemen ;). Maar over de bagels zelf: die kan ik je zeker uit eigen ervaring aanraden. Afgelopen dagen steeds 1 tijdens werk hier gegeten. Een bagel is afgerond 300kcal en vult meer dan je denkt. Ze gaan hier goed de deur uit!

goed concept, ben tevreden met de leveringen van musclemeat.

:thumbs: bedankt!

Eerste bestelling is binnen, zag er goed uit maar er is toch iets mis gegaan. Ik heb je een pm gestuurd.

Laatst bewerkt:
  • #4.905
Laatst bewerkt:
Zojuist m'n eerste bestelling ontvangen met wat extra's hahaha

Ik dacht eerst wtf maar toen schoot me de opmerking te binnen haha goeie [emoji2][emoji2]

ImageUploadedByTapatalk1425463269.763599.jpg

ImageUploadedByTapatalk1425463283.174611.jpg

Zojuist m'n eerste bestelling ontvangen met wat extra's hahaha

ImageUploadedByTapatalk1425463269.763599.jpgImageUploadedByTapatalk1425463283.174611.jpg

Ik dacht eerst wtf maar toen schoot me de opmerking te binnen haha goeie [emoji2][emoji2]

Edit:

Ik mis de Toscaanse kip [emoji17]

Op de bon staat met de hand geschreven 5kg maar met de pinda's erbij is het 6kg.

ImageUploadedByTapatalk1425464369.439394.jpg

• #4.910
Zojuist m'n eerste bestelling ontvangen met wat extra's hahaha ImageUploadedByTapatalk1425463269.763599.jpgImageUploadedByTapatalk1425463283.174611.jpg Ik dacht eerst wtf maar toen schoot me de opmerking te binnen haha goeie [emoji2][emoji2]

Hehe mooi dat de grap overkwam, beetje humor kan geen kwaad ;). Ik stuur je even een PM over de Toscaans, lossen we meteen even op.

hardoplachs

• #4.913
Stoppen er dus ook 20% minder in :roflol: SENSATIONEEL
Dit had nooit mogen gebeuren. We zullen er alles aan doen om CannaNick zijn vertrouwen terug te winnen. Onze andere 'bestelling' kloppen wel. Onafhankelijk getest door Galen.

Laatst bewerkt:
Net volactisch contact gehad met Scoobz0r en het is sensationeel opgelost.

XXX Carmen

Gvd Scoob :roflol: mooi dit, kudos!

Heb ook nog eens wat kip besteld + enkele Runderkogelbiefstuk tartaar. Was al even geleden dat ik besteld had maar er is weer plaats in de vriezer dus dinsdag mag het komen ;)

Heb gisterenmorgen alles netjes ontvangen zoals altijd!

Heb de kip gemist :p

Alles prima ontvangen hier! Zal binnenkort laten weten hoe het smaakt! Bedankt weer!!

hey,

ik zag net dat jullie kidneybeans verkopen, maar om nu ineens een zak van 2.5kg te kopen zonder dat ik weet of ik het lekker vind ....

Is / komt er een sample van, ik zou deze wel eens willen proberen als afwisseling van rijst elke dag; hoe smaakt het eigelijk, lichtzoet lees ik maar kan het ergens mee vergeleken worden ?

En ik heb nu op 4 verschillende website 4x verschillende voedingswaarde gezien voor 100gr bonen, hoe komt did ? bij jullie is het 145kcal voor 100gr, hier http://www.pit-pit.com/rode-kidneybonen.html zeggen ze dan weer 223kcal, http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/15861-kidneybonen-en-gezondheid.html zelfs 337kcal en hier http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=1203 126kcal

Haha, dat is wel een hele leuke toevalligheidje :)

Terug
Naar boven