AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.921
Net volactisch contact gehad met Scoobz0r en het is sensationeel opgelost.

XXX Carmen

:D :thumbs:

:o

Heb gisterenmorgen alles netjes ontvangen zoals altijd!

Heb de kip gemist :p

Top! Bedankt voor je order :meal:. Kant-en-klare kipfiletblokjes gemist vanwege het gemak? Of de rauwe kipfilets?

Alles prima ontvangen hier! Zal binnenkort laten weten hoe het smaakt! Bedankt weer!!

Awesome :) feedback altijd welkom!! Thnx alvast voor de moeite het ons te laten weten.

hey,

ik zag net dat jullie kidneybeans verkopen, maar om nu ineens een zak van 2.5kg te kopen zonder dat ik weet of ik het lekker vind ....

Is / komt er een sample van, ik zou deze wel eens willen proberen als afwisseling van rijst elke dag; hoe smaakt het eigelijk, lichtzoet lees ik maar kan het ergens mee vergeleken worden ?

En ik heb nu op 4 verschillende website 4x verschillende voedingswaarde gezien voor 100gr bonen, hoe komt did ? bij jullie is het 145kcal voor 100gr, hier http://www.pit-pit.com/rode-kidneybonen.html zeggen ze dan weer 223kcal, http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/15861-kidneybonen-en-gezondheid.html zelfs 337kcal en hier http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=1203 126kcal

De bonen zijn ready-to-eat! Je hoeft na de ontdooiing van het product er niks meer voor te doen, optie opwarmen heb je natuurlijk wel. Betekent dat ze gekookt zijn op 85graden en sommige voedingsproducten (denk aan rijst) hebben de eigenschap water tijdens dit proces op te nemen. Vandaar het voedingswaarde verschil.

Er komt geen samples hiervan. We gaan er eigenlijk van uit dat mensen deze boon al kennen van bijvoorbeeld chili con carne. De algemene smaak omschrijving is: ''licht zoete smaak''. Het zijn bonen, ik weet hier geen vergelijking voor, ze hebben een unieke smaak. Voor 7.50 voor 2.5kg zou ik zeggen dat het het proberen waard voor je is. Als je het niet lust (kleine kans) is er vast iemand in je omgeving die het over wilt nemen?

Haha, dat is wel een hele leuke toevalligheidje :)

:P

Top! Bedankt voor je order :meal:. Kant-en-klare kipfiletblokjes gemist vanwege het gemak? Of de rauwe kipfilets?

De rauwe kipfilets heb ik terug besteld, waarom? Omdat deze heerlijk zijn ;) Over de kant en klare blokjes was ik aan het twijfelen of ik deze zou mee bestellen maar uiteindelijk toch niet besteld. Ik bak wel even een gewone kipfilet op dan :D

Net de Argentina Fire op, helaas komen mijn kookkunsten nog wat te kort, maar me vader is geloof ik ook verkocht na een stukje proberen!

Bestelling netjes ontvangen vandaag.
Eindelijk weer die heerlijke stoofpotjes die nu standaard op traindagen eet :D

Verder vind ik het leuk dat jullie ook blikjes drinken verkopen, zitten een paar heerlijke bij die in de supermarkt niet te koop zijn. Tevreden klant hier!

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Bestelling netjes ontvangen vandaag.
Eindelijk weer die heerlijke stoofpotjes die nu standaard op traindagen eet :D

Verder vind ik het leuk dat jullie ook blikjes drinken verkopen, zitten een paar heerlijke bij die in de supermarkt niet te koop zijn. Tevreden klant hier!

• #4.925
De rauwe kipfilets heb ik terug besteld, waarom? Omdat deze heerlijk zijn ;) Over de kant en klare blokjes was ik aan het twijfelen of ik deze zou mee bestellen maar uiteindelijk toch niet besteld. Ik bak wel even een gewone kipfilet op dan :D

:eatmeat: super!

Net de Argentina Fire op, helaas komen mijn kookkunsten nog wat te kort, maar me vader is geloof ik ook verkocht na een stukje proberen!

Haha mooi! Je hoeft ze echt maar heel kort te bakken. Er bij blijven staan en blijven husselen/draaien. Binnen 1 minuut klaar hier.

Bestelling netjes ontvangen vandaag. Eindelijk weer die heerlijke stoofpotjes die nu standaard op traindagen eet :D Verder vind ik het leuk dat jullie ook blikjes drinken verkopen, zitten een paar heerlijke bij die in de supermarkt niet te koop zijn. Tevreden klant hier!

:thumbs: top! De blikjes gaan eind volgende week uitgebreid worden. Ook is het plan meer Amerikaanse producten te hebben, sauzen etc. In ieder geval is dat het plan, onder voorbehoud dus.

Die carb groente burgers zijn echt top!

• #4.927
Dat zijn ze zeker :D heb zelf al meer dan een zak op, verslavende dingen. Leuk dat je het even spontaan meldt, bedankt voor de review dus!
MuscleMeat.nl is jarig!!
ayvzt.jpg

Muscle Meat bestaat twee jaar!! Dit vieren we graag met onze klanten. In samenwerking met een van onze leveranciers geven we (zolang de voorraad strekt) een week lang (5 t/m 12 maart) een 180gr gegrilde (ready-to-eat) Australian Angus burger (diepvries bestelling) weg. Meld bij de opmerking van de bestelling #gefeliciteerd om deze in ontvangst te nemen!

Laatst bewerkt:
#sensationeel

Geweldig, werkelijk waar geweldig!

Gefeliciteerd! :)

Thaise kipfiletblokjes zijn erg lekker! Heb ze bij AH compleet Japanse sla gegooid. Erg lekkere oosterse salade krijg je dan. Top! Zelfs mijn moeder is fan!

Muscle Meat bestaat twee jaar!! Dit vieren we graag met onze klanten. In samenwerking met een van onze leveranciers geven we (zolang de voorraad strekt) een week lang (5 t/m 12 maart) een 180gr gegrilde (ready-to-eat) Australian Angus burger (diepvries bestelling) weg. Meld bij de opmerking van de bestelling #gefeliciteerd om deze in ontvangst te nemen![/B]
Kan je die sensationele ready to eat burgers ook kopen?

• #4.933

:thumbs: super! Ze gaan er hier bij Muscle Meat ook goed in moet ik zeggen haha. Ik zelf maak twee en voor de eiwitten neem tonijnsteak met soja saus er bij. Niet iedereens combinatie natuurlijk, maar ik heb het zo weg :meal:.

:D

Geweldig, werkelijk waar geweldig!

:P

:thumbs:

Thaise kipfiletblokjes zijn erg lekker! Heb ze bij AH compleet Japanse sla gegooid. Erg lekkere oosterse salade krijg je dan. Top! Zelfs mijn moeder is fan!

De kipblokjes kan je heel goed met salades mixen, goede keus! Hopelijk schrikt ons logo bij je moeder niet teveel af? Wie weet wordt ze nog klant haha. Thnx voor de feedback in ieder geval!

Kan je die sensationele ready to eat burgers ook kopen?

De burgers zijn speciaal ontwikkeld in samenwerking met 1 van onze leveranciers voor deze actie (verjaardag). Ze staan dus niet op de site. Op het moment denken we dat de burgers te duur voor de doelgroep zijn. Rauwe grain fed Angus burgers liggen rond de 14euro per kg, daarboven op moet dan nog de kosten voor het grillen / kant-en-klaar maken. We zijn in ieder geval wel benieuwd naar de reacties van mensen over dit concept / product. Wie weet als het positief allemaal is dat we een goedkopere burger kunnen grillen.

Even een shout-out voor jullie kip tandoori. Deze week besteld samen met thaise en ze zijn toch wel echt enorm lekker. Zondag voor het eerst jullie gehakt proberen maar dat zal me vast goed bevallen :D

Verdomme net bestelling binnen :roflol:

Gefeliciteerd sensationeel

god***domme, net een bestelling geplaatst, maar de '#gefeliciteerd' vergeten te vermelden :'(
Ik heb wel een andere fijne boodschap getypt, hopelijk telt dit ook.

Ik heb jullie website al aan zoveel medestudenten doorgegeven; Leuven represent!

• #4.937
Even een shout-out voor jullie kip tandoori. Deze week besteld samen met thaise en ze zijn toch wel echt enorm lekker. Zondag voor het eerst jullie gehakt proberen maar dat zal me vast goed bevallen :D

Hoor alleen maar goeds over de laatste twee smaken (tandoori en thais). Super :)! Het gehakt komt wel goed lijkt me.

Verdomme net bestelling binnen :roflol:

Gefeliciteerd sensationeel

Zul je altijd net zien bij ''acties'' :o. Dankje voor de felicitatie!

god***domme, net een bestelling geplaatst, maar de '#gefeliciteerd' vergeten te vermelden :'(
Ik heb wel een andere fijne boodschap getypt, hopelijk telt dit ook.

Ik heb jullie website al aan zoveel medestudenten doorgegeven; Leuven represent!

Thnx voor de referrals :cool: , dat helpt ons enorm. De verjaardags- hamburger geld voor iedereen wiens pakket aanstaande week verzonden wordt. Wat is je bestelnummer? Voor het geval ik de verkeerde heb. Dan voeg ik #gefeliciteerd er even bij. Lees is je boodschap ook meteen even!

10ho8p1.jpg

Mekong rijst mix + red pepper paardentartaar + nasi kruidenmix

2,7 euro totaal - 520 kcal - 43 gram eiwit

bereidingstijd +- 5 minuten

Ideaal voor op het werk tussendoor

Hoi Musclemeat,

Ik had een vraagje over de kip!

Zelf hou ik niet van pittig eten, maar als mijn moeder die Knorr gerechten maakt met kip e.d vind ik die kip toch wel erg lekker. Bij jullie verkopen jullie ook gekruiden kip. Maar zouden jullie deze aanbevelen aan iemand die bijv. Niet van peper houdt? En pittig eten?

En hoe lang kan deze kip in de koelkast blijven? Ook lees ik dat de kip kant en klaar is en daardoor niet gebakken hoeft te worden? Dus in principe zou ik nadat het ontdooit is zo kunnen eten?

Ben erg benieuwd naar het antwoordt. :)

Ik ben erg tevreden over de Argentijnse kip! Smaakt heerlijk!
We hebben ook de zoete aardappel besteld, deze valt helaas wat tegen. Maar wellicht dat iemand tips heeft voor de bereiding ervan, dat kan natuurlijk een hoop schelen.

Gezien mijn cut doe ik ze het liefst in de oven, maar het zijn redelijk grote stukken en dan ben je al gauw een uur verder voordat ze klaar zijn, en ze blijven zo ontzettend "melig" smaken. Tips?

Terug
Naar boven