MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

10ho8p1.jpg

Mekong rijst mix + red pepper paardentartaar + nasi kruidenmix

2,7 euro totaal - 520 kcal - 43 gram eiwit

bereidingstijd +- 5 minuten

Ideaal voor op het werk tussendoor

Is de rijst al gekookt? Bereidingstijd 5 min

Olivier, is er ook de mogelijkheid om bijvoorbeeld alleen noten te bestellen? of moet je perse vriespunten hebben

Waarom is de kipfilet duurder sinds het nieuwe jaar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.945
10ho8p1.jpg

Die combo ken ik al te goed :D. Ziet er goed uit diaephi! Bedankt voor de foto, gewaardeerd!!

Hoi Musclemeat,

Ik had een vraagje over de kip!

Zelf hou ik niet van pittig eten, maar als mijn moeder die Knorr gerechten maakt met kip e.d vind ik die kip toch wel erg lekker. Bij jullie verkopen jullie ook gekruiden kip. Maar zouden jullie deze aanbevelen aan iemand die bijv. Niet van peper houdt? En pittig eten?

En hoe lang kan deze kip in de koelkast blijven? Ook lees ik dat de kip kant en klaar is en daardoor niet gebakken hoeft te worden? Dus in principe zou ik nadat het ontdooit is zo kunnen eten?

Ben erg benieuwd naar het antwoordt. :)

Hey Blondamsterdam. Alle kruiden soorten voor onze kant-en-klare kipfiletblokjes zijn niet pittig! Ik kan je ze daarom dus allemaal aanraden, maar het komt dan op persoonlijke smaak neer. Je zou van elk een sample (1*200gr) kunnen nemen (samen 1kg) om te kijken welke je het lekkerst vindt en voor de rest wat anders kiezen om aan 4 vriespunten te komen in je winkelmand om te kunnen afrekenen.

Het is kant-en-klaar, volledig gegaard dus. Na ontdooien kan je het meteen eten, maar het lekkerst is door iets heen doen zoals de foto hierboven (door mekongmix) of een zelfgemaakt salade etc. Nadat het ondooit is binnen 4 dagen opeten, mits gekoeld bewaard. Je kan dus een aantal zakjes daardoor tegelijk laten ontdooien.

Ik ben erg tevreden over de Argentijnse kip! Smaakt heerlijk!
We hebben ook de zoete aardappel besteld, deze valt helaas wat tegen. Maar wellicht dat iemand tips heeft voor de bereiding ervan, dat kan natuurlijk een hoop schelen.

Gezien mijn cut doe ik ze het liefst in de oven, maar het zijn redelijk grote stukken en dan ben je al gauw een uur verder voordat ze klaar zijn, en ze blijven zo ontzettend "melig" smaken. Tips?

Fijn dat de rauwe kipfilets er goed in gaan! Ik denk ook je bereidingsmanier niet optimaal is van de zoete aardappels. Ze zijn namelijk kant-en-klaar, zijn zacht in de mond na ontdooien. Ze zijn goed gegaard doormiddel van koken op 85graden (zodat vitamines etc maximaal bewaard zijn). Proef er even 1 die alleen ontdooit is, zo zijn ze en ga vanuit daar verder werken of je ze anders wilt. Je kan het prima nog bakken in de pan om het 'krokanter' te maken. Let wel op dat je het niet bevroren in de pan doet, liefst ontdooit. Zelf doe ik het in de magnetron vanuit bevroren toestand 750watt 7-8minuten. Ik zag een klant van ons (Kay Smeets) op instagram onze zoete aardappel 20minuten in de oven op 200graden doet. Ik weet niet of dit in bevroren toestand was of al ontdooit. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar een uur wat je zegt lijkt me echt geen goed idee hehe. Ze hebben wel een iets minder sterkere smaak dan als je het zelf vanaf rauw bereid, maar verander wat je nu doet en dan moet er al een goed verschil zijn.

Verder gaf DBB-er Veterano nog een tip een aantal weken terug. Ik quote hem even:

''- Zorg ervoor dat de aardappelblokjes ontdooit en droog zijn.
- Pak een grote bak en doe daar 1 eiwit of een beetje olie in (kokos of olijf)
- Kaneel en cayenne poeder in de bak (naar eigen inzicht)
- Aardappelblokjes in de bak en roeren
- Bakpapier in de oven
- Aardappelblokjes in de oven (beste is als ze los van elkaar liggen)
- 20 minuten in de oven op 200-250gr

Top product!''

Is de rijst al gekookt? Bereidingstijd 5 min

Klopt, even ontdooien cq in magnetron oid en ready you go.

Zeker! Alleen even opwarmen en klaar (rijst + groente in 1):

http://musclemeat.nl/mekong-rijst-mix-kant-en-klaar-2-5kg
http://musclemeat.nl/hawaii-rijst-mix-kant-en-klaar-2-5kg

Ook hebben we twee versies zonder groenten:

http://musclemeat.nl/basmati-rijst-kant-en-klaar-2-5kg
http://musclemeat.nl/witte-rijst-kant-en-klaar-6-x-200gram

Olivier, is er ook de mogelijkheid om bijvoorbeeld alleen noten te bestellen? of moet je perse vriespunten hebben

Jazeker! De vier vriespunt verplichting is er alleen als je een diepvries product in je winkelmand hebt. Je kan dus los gewoon bv noten, kip in blik en kruiden bestellen.

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Waarom is de kipfilet duurder sinds het nieuwe jaar?

Ik verwijs je even door naar deze post! http://forum.dutchbodybuilding.com/...ne-bestellen-344659/index219.html#post8915413 Mocht je nog vragen hebben hierna dan hoor ik dit graag.

Dankjewel voor het snelle en duidelijk antwoordt!

Nu keek ik ook bij jullie pasta (farfella) en zag dat deze maar 145 kcal per 100 gram is? Terwijl deze al is voorgekookt? Hoe kan deze zo laag zijn? Want dacht altijd pasta is circa 300 kcal per 100 gram.. En dan ook nog koken in olijfolie?

De macro's zijn in ieder geval top.. Daarom twijfel ik. :o

• #4.947
Dankjewel voor de snelle en duidelijk antwoordt!

Nu keek ik ook bij jullie pasta (farfella) en zag dat deze maar 145 kcal per 100 gram is? Terwijl deze al is voorgekookt? Hoe kan deze zo laag zijn? Want dacht altijd pasta is circa 300 kcal per 100 gram.. En dan ook nog koken in olijfolie?

De macro's zijn in ieder geval top.. Daarom twijfel ik. :$

:thumbs: np.

Zelfde geld dus voor producten als farfella, alleen opwarmen volstaat al, niet minuten en minuten koken bv.
Pasta, rijst etc. zuigt water op wanneer je het kookt. Water heeft geen kcal, dus de macro's gaan omlaag. Zo staat bv gemiddeld 250gr gekookte rijst gelijk aan de macro's van 100gr ongekookte rijst.

Ik kwam er acherndat de rauwe kipfilets nu 250 à 260 gram per kipfilet zijn? Eerder was het 200 à 190 gram toch? Dat vond ik wel handiger..

• #4.949
Ik kwam er acherndat de rauwe kipfilets nu 250 à 260 gram per kipfilet zijn? Eerder was het 200 à 190 gram toch? Dat vond ik wel handiger..

Ik denk dat je een andere kalibratie zak perrongeluk hebt gekregen? Deze kallibratie gaat pas over ongeveer 2 weken in op de site. Excuus hiervoor. Ik PM je.

Als je van puree houdt .kan je lekkere puree maken van zoete aardappel en dan beetje paprikapoeder en kaneel bij doen.

Thnx voor de referrals :cool: , dat helpt ons enorm. De verjaardags- hamburger geld voor iedereen wiens pakket aanstaande week verzonden wordt. Wat is je bestelnummer? Voor het geval ik de verkeerde heb. Dan voeg ik #gefeliciteerd er even bij. Lees is je boodschap ook meteen even!

Bestelnummer is 100013686 normaalgezien :D

• #4.952
Als je van puree houdt .kan je lekkere puree maken van zoete aardappel en dan beetje paprikapoeder en kaneel bij doen.

Ook een goed idee idd, daar zijn ze namelijk zacht genoeg voor.

Bestelnummer is 100013686 normaalgezien :D

:thumbs: noted, je zult de #gefeliciteerd hamburger https://www.facebook.com/musclemeat...2859175819271/645586372213215/?type=1&theater er bij krijgen! Ik las je opmerking van je bestelling net, bedankt voor het mooie compliment!!

Zoals beloofd hierbij mijn recensie van mijn eerste bestelling.

Kip tandori: Heerlijk! Echt ideaal ook, voor mij nooit meer kip uit de supermarkt.
Kip Thai: Lekker, maar wel wat minder dan de tandori, maar dat is persoonlijke smaak.
Paardenbiefstuk tartaar red pepper: Wauw! Kan me niet voorstellen dat ik voorheen tartaar van de lidl at, wat een verademing dit!
Zoete aardappel: Prima te doen, prijs/kwaliteit is helemaal super.
Brocolli: Ik ben zelf geen enorme fan van brocolli, maar voor het gemak wat je ervoor terug krijgt ideaal. I.c.m. zoete aardappel en paardenbiefstuk is het goed te doen.
Paella: Lekker, ideaal voor een avonddienst, even kort bakken en op werk nog even oppiepen. Veel beter, lekkerder en goedkoper dan zo'n magnetronmaaltijd van de supermarkt die ook nog eens vol met e-nummers zit.
Kip uit blik (tomatensaus): Prima, vind het niet super lekker ofzo, maar voor de afwisseling prima.

Kortom: vaste klant erbij!

Verwachten jullie binnen nu en 1.5 week nog nieuwe producten?
Ik heb al een flink lijstje in m'n hoofd, dat ga ik binnenkort bestellen aangezien m'n vlees al bijna op is haha

Bestelling geplaatst. Maak er wat sensationeels van!

Tijdens de bestelling wou ik betalen, maar maakte een foutje. Ik drukte op Vorige maar toen was mijn winkelmandje leeg. Heb toen mijn laatste bestelling teruggevonden in de bestelgeschiedenis en die opnieuw besteld en betaald. Dat was order 100013856. Die is betaald en de andere order daarvoor kan dus weg en is ook niet betaald.

Laatst bewerkt:
  • #4.955
Zoals beloofd hierbij mijn recensie van mijn eerste bestelling.

Kip tandori: Heerlijk! Echt ideaal ook, voor mij nooit meer kip uit de supermarkt.
Kip Thai: Lekker, maar wel wat minder dan de tandori, maar dat is persoonlijke smaak.
Paardenbiefstuk tartaar red pepper: Wauw! Kan me niet voorstellen dat ik voorheen tartaar van de lidl at, wat een verademing dit!
Zoete aardappel: Prima te doen, prijs/kwaliteit is helemaal super.
Brocolli: Ik ben zelf geen enorme fan van brocolli, maar voor het gemak wat je ervoor terug krijgt ideaal. I.c.m. zoete aardappel en paardenbiefstuk is het goed te doen.
Paella: Lekker, ideaal voor een avonddienst, even kort bakken en op werk nog even oppiepen. Veel beter, lekkerder en goedkoper dan zo'n magnetronmaaltijd van de supermarkt die ook nog eens vol met e-nummers zit.
Kip uit blik (tomatensaus): Prima, vind het niet super lekker ofzo, maar voor de afwisseling prima.

Kortom: vaste klant erbij!

Verwachten jullie binnen nu en 1.5 week nog nieuwe producten?
Ik heb al een flink lijstje in m'n hoofd, dat ga ik binnenkort bestellen aangezien m'n vlees al bijna op is haha

Wow :) bedankt voor de moeite die je hebt genomen voor deze uitgebreide eerlijke review! Heb er eigenlijk weinig over te zeggen :D. Enige tip die ik je kan geven is ook gebruik te maken van het gemak dat de kip uit blik je geeft. Op de momenten dat het je niet lukt wat fatsoenlijks binnen te krijgen.

Er komt morgen avond een nieuw product online. Hint: als je de protein bagel wel wat vindt, dan is dit product zeker wat voor jou ;).

Bestelling geplaatst. Maak er wat sensationeels van!

Tijdens de bestelling wou ik betalen, maar maakte een foutje. Ik drukte op Vorige maar toen was mijn winkelmandje leeg. Heb toen mijn laatste bestelling teruggevonden in de bestelgeschiedenis en die opnieuw besteld en betaald. Dat was order 100013856. Die is betaald en de andere order daarvoor kan dus weg en is ook niet betaald.

Heb het even opgezocht, mooi aantal kg heeft je bestelling :thumbs:. Bedankt voor je bestelling A J D L!
Bestellingen of winkelmandjes waar niet voor betaald is worden (automatisch systeem) niet uitgeprint bij ons. Dus geen zorgen! Heb het even dubbel gecheckt en het staat allemaal goed er in. Komt er aan!

Net de biefstukpuntjes Argentina Fire op icm met de ristotto. Heerlijk!! Erg blij mee! Zal op de site ook een review toevoegen

Las een tijdje terug dat de gehakt verpakking weer als vroeger werd?
Want als je er nu een mes insteekt ofzo spuit het bloed een meter ver...

De gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken zijn echt top! Kunnen jullie niet de paardenbiefstuk op dezelfde manier aanbieden? Dan zou ik het nog vaker eten (en meer van bestellen).

:rolleyes: Bestel ik gister wat van die bagels, met dezelfde 5 euro verzendkosten die je betaalt voor vriesproducten. En dat terwijl ik vorige week vroeg of het Dr Zak brood ook komt, het antwoord was nee dat is nu niet haalbaar. Staat vandaag, de dag nadat ik besteld heb, dat brood ook te koop. :grumble:

Dat zijn ze zeker :D heb zelf al meer dan een zak op, verslavende dingen. Leuk dat je het even spontaan meldt, bedankt voor de review dus!
MuscleMeat.nl is jarig!!
ayvzt.jpg

Muscle Meat bestaat twee jaar!! Dit vieren we graag met onze klanten. In samenwerking met een van onze leveranciers geven we (zolang de voorraad strekt) een week lang (5 t/m 12 maart) een 180gr gegrilde (ready-to-eat) Australian Angus burger (diepvries bestelling) weg. Meld bij de opmerking van de bestelling #gefeliciteerd om deze in ontvangst te nemen!

Helaas recent besteld, maar gefeliciteeeerddd!!

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

10ho8p1.jpg

Hoe maak je dat klaar? Bak je eerst de tartaar instukjes of?

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

10ho8p1.jpg

Hoe maak je dat klaar? Bak je eerst de tartaar instukjes of?

Terug
Naar boven