Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hoe maak je dat klaar? Bak je eerst de tartaar instukjes of?

rijst in wokpan met nasi kruiden even bakken, in andere pan de tartaar, daarna doorelkaar fl*kkeren ff roeren en dan in bakje doen

het is echt geen hogere wiskunde ik ben niet z'n chef lol

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.962
Net de biefstukpuntjes Argentina Fire op icm met de ristotto. Heerlijk!! Erg blij mee! Zal op de site ook een review toevoegen

:thumbs:, heb je review net gezien thnx! Reviews op onze site zijn heel erg welkom, we hebben er nog bar weinig :).

Las een tijdje terug dat de gehakt verpakking weer als vroeger werd?
Want als je er nu een mes insteekt ofzo spuit het bloed een meter ver...

De verpakking die je hebt zit er zeer straks om heen. Ik raad je aan het uiteinde er af te knippen, dan zul je dit in alle waarschijnlijkheid niet hebben! We hebben deze verpakking inderdaad niet meer, we zijn inmiddels terug op de oude verpakking en hebben deze dan ook alleen nog maar hier liggen.

De gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken zijn echt top! Kunnen jullie niet de paardenbiefstuk op dezelfde manier aanbieden? Dan zou ik het nog vaker eten (en meer van bestellen).

Thnx voor de mee denk tip! Dat is zeker een idee, maar nog niet voor nu. We willen op het moment meer verschillende producten, dan dat we variaties op een bestaand product uitbrengen. Vandaar dat het nog wel even op zich laat wachten.

:rolleyes: Bestel ik gister wat van die bagels, met dezelfde 5 euro verzendkosten die je betaalt voor vriesproducten. En dat terwijl ik vorige week vroeg of het Dr Zak brood ook komt, het antwoord was nee dat is nu niet haalbaar. Staat vandaag, de dag nadat ik besteld heb, dat brood ook te koop. :grumble:

Begrijpelijk opmerking Jan. Toen je mij deze vraag stelde, waren we ook daadwerkelijk niet van plan dit product te gaan introduceren. Echter de dagen daarna bleken de bagels zo gewild te zijn en mede dankzij jouw vraag hebben we met elkaar hier opnieuw overlegd. Ik wist niet dat je zo snel ging bestellen, meer van: wanneer het op de site staat zal ik hem even inlichten, en de andere die er om vroegen. Dat is dus anders verlopen en ik zal je daarom ook even een PM sturen om hier verder naar te kijken.

Helaas recent besteld, maar gefeliciteeeerddd!!

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Hoe maak je dat klaar? Bak je eerst de tartaar instukjes of?

Ik denk hetzelfde als ik. Mijn collega's bereiden het als heel stuk, als een burger. Ik zelf hak het fijn met spatels tot ik een gehakt vorm heb.

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Nieuw Product: Dr. Zak's High Protein Bread (30gr eiwit per 2 sneden) (14 sneden) (ready-to-eat)

2j3h65k.jpg

Na veel vraag en het succes van de dr zak bagels nu ook het protein brood van Dr zak uit Engeland:

http://musclemeat.nl/dr-zak-high-protein-bread-non-diepvries

Dr. Zak's High Protein Bread is een mooi product om je standaard brood mee te vervangen. Twee sneden brood bevatten maar liefst 30gr eiwit! Het is een mix van Pea Protein Isolate en Wheat Protein Isolate. Deze twee bieden beide 12 aminozuren aan waarvan 8 essentieel zijn. De sneden in combinatie met vleesbeleg maken dit een perfecte eiwitrijke maaltijd om je lichaam 'repareerstenen' te geven. In elk brood zitten totaal 14 sneden en 214gr eiwit. De sneden brood zijn niet droog en hebben een zachte structuur. LET OP: bepaal goed of je voor de diepvries versie of non-diepvries versie moet gaan.

• Dr Zak's Protein bread bevat maar liefst 30gr eiwit per 2 sneden, 214gr eiwit per brood, vervaardigd uit hoge kwaliteit eiwitten.
  • Bevat geen additieven zoals kunstmatige smaak- en kleurstoffen en conserveermiddelen.
  • Ready-to-eat, hoeft niet afgebakken te worden. Toasten is een optie.
  • 100% natuurlijke ingrediënten.
  • Geeft na consumptie een verzadigd gevoel.

Laatst bewerkt:
enig idee wanneer je cashews binnen hebt? ;)

net weer de uitermate goede service van Musclemeat ervaren, niet veel webshops waar je dit zo meemaakt!

Zonet mijn derde bestelling op korte tijd ontvangen. Alles weer tip top in orde. Goede service en super contact met jullie! Ook al geraakt u email niet binnen bij mij en keert hij steeds weer :D ;)
Bedankt weer, groeten en tot snel ;)

Laatst bewerkt:
  • #4.966
enig idee wanneer je cashews binnen hebt? ;)

Ik zou er (helaas) niet op wachten. De prijzen zijn tot twee maal toe gestegen van dit product bij de huidige leverancier. We zijn op het moment even verder aan het zoeken, omdat we graag dezelfde prijs willen kunnen blijven aanbieden, echter kost dit altijd even wat tijd.

net weer de uitermate goede service van Musclemeat ervaren, niet veel webshops waar je dit zo meemaakt!

:thumbs: graag gedaan. Eet smakelijk alvast met de vriendengroep!!

Zonet mijn derde bestelling op korte tijd ontvangen. Alles weer tip top in orde. Goede service en super contact met jullie! Ook al geraakt u email niet binnen bij mij en keert hij steeds weer :D ;) Bedankt weer, groeten en tot snel ;)

Ah, dan weet ik meteen wie je bent door de email :D. Het blijft vreemd. Bedankt voor je alweer derde bestelling en fijn dan je zo tevreden bent :thumbs:

Komen er nog meer broodbeleg producten? Bijv. Rosbief? Ik weet niet hoe haalbaar dat is.

• #4.968
Komen er nog meer broodbeleg producten? Bijv. Rosbief? Ik weet niet hoe haalbaar dat is.

Aankomende woensdag zijn de eerste samples broodbeleg af waaronder rosbief. Maar dat zegt nog niks. Na het proeven en het lezen van de specs kan het zo niet door gaan, maar wie weet!

Laatst bewerkt:
Bestelling is binnen. Diepvries zit weer helemaal propvol. En bedankt voor de angus burger. Zal binnenkort wel wat reviews schrijven over de paardenbiefstuk en thai kipblokjes. Had begrepen dat de paardenbiefstuk nu van een andere leverancier komen dan bij mijn eerste bestelling enkele maanden geleden.

De gekookte en ingevroren rijst van bijv 100gram.... Hoeveel gram is dat ongekookt?

Rauw? [emoji23] ongekookt bedoel je [emoji1]

:thumbs:

Gemiddeld is rijst en pasta 2.5x dus 100gr rauw is 250gr gekookt.

Dank je! Ik ga morgen mijn eerste bestelling plaatsen. Speciaal daarvoor heb ik een extra vriezer aangeschaft. Dat kleine 2 lade vak wat we nu hebben zit altijd al vol ;)

Ik ben erg benieuwd!

• #4.975
Rauw? [emoji23] ongekookt bedoel je [emoji1]

Is geen ongebruikelijk woord er voor zover ik weet ;) http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=625

Dank je! Ik ga morgen mijn eerste bestelling plaatsen. Speciaal daarvoor heb ik een extra vriezer aangeschaft. Dat kleine 2 lade vak wat we nu hebben zit altijd al vol ;)

Ik ben erg benieuwd!

Haha wauw dat is een zeer mooi compliment :D. Benieuwd naar je mening na het proberen van onze producten!!

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Bestelling is binnen. Diepvries zit weer helemaal propvol. En bedankt voor de angus burger. Zal binnenkort wel wat reviews schrijven over de paardenbiefstuk en thai kipblokjes. Had begrepen dat de paardenbiefstuk nu van een andere leverancier komen dan bij mijn eerste bestelling enkele maanden geleden.

Bedankt voor je bestelling :thumbs:. Reviews zijn meer dan welkom! De paardenbiefstukken en tartaars komen nu van een luxer deel van het paard. Namelijk ipv de platte bil nu van de dikke lende.

6 euro voor een brood vind ik veel, zijn er echt mensen die dat betalen?

• #4.978
6 euro voor een brood vind ik veel, zijn er echt mensen die dat betalen?

Komt door de voedingswaarde die er in zitten. Een maaltijd wordt hier beschouwd als 2 sneden (2*60gr), 30gr eiwit. Je kan 7 keer 2 sneden er uit halen wat neer komt op 86cent per keer, plus de kosten van je broodbeleg er op. Het smaakt in ieder geval erg goed, dat kan ik je zeker vertellen.

Komt door de voedingswaarde die er in zitten. Een maaltijd wordt hier beschouwd als 2 sneden (2*60gr), 30gr eiwit. Je kan 7 keer 2 sneden er uit halen wat neer komt op 86cent per keer, plus de kosten van je broodbeleg er op. Het smaakt in ieder geval erg goed, dat kan ik je zeker vertellen.

Ik eet het ook al een poosje, en idd elke euro cent waard... als je bij de bakker brood haalt is t altijd maar afwachten wat de voedingswaarden zijn!

hoop dat je nog wel iets kan gaan zakken kwa prijs, dan word het voor mij ook aantrekkelijk om het gelijk met mn vlees te bestellen.:D

Gister m'n 2e bestelling binnen gekregen.

Die nieuwe tandoori kipblokjes zijn gewoon nog beter dan die thaise, hnnnnggg echt lekker!

Ook de biefstukblokjes besteld, argentina fire en indonesian. Argentina fire staat vandaag op het menu.

Zelfs groentenburgers bijbesteld voor moederlief :p

Terug
Naar boven