Jan Modaal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een zo'n bagel met een dik gebakken ei van 3 eieren is al 50~ gram eiwit. Ik eet dat elke dag als lunch. Stuk goedkoper en vooral minder moeite dan al dat hippe ge-meal-prep van tegenwoordig.
Goedkoper dan een bakje kip met rijst en een beetje groente + saus? Aware me!
Gister m'n 2e bestelling binnen gekregen.
Die nieuwe tandoori kipblokjes zijn gewoon nog beter dan die thaise, hnnnnggg echt lekker!
Ook de biefstukblokjes besteld, argentina fire en indonesian. Argentina fire staat vandaag op het menu.
Zelfs groentenburgers bijbesteld voor moederlief![]()
Ik kan er echt niet vanaf blijven, ze vliegen er doorheen.. 
8,50 voor 5x 200 gram kip bij musclemeat. 1,70 per stuk kip dus. Dan nog rijst + groenten + saus erbij, en de moeite.
1 bagel 1,25euro. Paar eieren kosten een paar cent.
Zo moeilijk was die berekening toch niet?

Een zo'n bagel met een dik gebakken ei van 3 eieren is al 50~ gram eiwit. Ik eet dat elke dag als lunch. Stuk goedkoper en vooral minder moeite dan al dat hippe ge-meal-prep van tegenwoordig.

Mooi dat het brood in de smaak valt! Je opmerking is noted.Ik eet het ook al een poosje, en idd elke euro cent waard... als je bij de bakker brood haalt is t altijd maar afwachten wat de voedingswaarden zijn! hoop dat je nog wel iets kan gaan zakken kwa prijs, dan word het voor mij ook aantrekkelijk om het gelijk met mn vlees te bestellen.![]()
Gister m'n 2e bestelling binnen gekregen. Die nieuwe tandoori kipblokjes zijn gewoon nog beter dan die thaise, hnnnnggg echt lekker! Ook de biefstukblokjes besteld, argentina fire en indonesian. Argentina fire staat vandaag op het menu. Zelfs groentenburgers bijbesteld voor moederlief![]()
Haha top Grote S! De gemarineerde biefstukken gaan zeker in de smaak vallen, kan mij dit niet anders voorstellenProbeer zelf van de groentenburgers af te blijven, ze zijn zoooo verslavend..Ik kan er echt niet vanaf blijven, ze vliegen er doorheen..
![]()
. Helemaal eens met bram uit eigen ervaring, je moet er eentje van je moeder pakken om het te proberen
Goedkoper dan een bakje kip met rijst en een beetje groente + saus? Aware me!
8,50 voor 5x 200 gram kip bij musclemeat. 1,70 per stuk kip dus. Dan nog rijst + groenten + saus erbij, en de moeite. 1 bagel 1,25euro. Paar eieren kosten een paar cent. Zo moeilijk was die berekening toch niet?
. Mooi dat de bagels goed bij je in de smaak vallen. Zelf vind ik het fijn af en toe af te wisselen. Eet al jaren geen brood meer, alleen pasta en rijst. Sinds we de bagels hebben gaan ze er wel in hier
. Ben nu deze week begonnen aan me kipblokjes tijdens me pauze op het werk. Smaken allemaal goed kan niet echt zeggen dat de ene beter smaakt dan de andere. Van het weekend eens de angus en de waygu burgers eens op de gril gooien. En even een receptje opzoeken om iets lekkers te doen met die tonijn steak.
no offence, maar ik zie zoveel mensen hier over protein praten en alles moet zo laag in carbshoeveel eiwitten eten jullie wel niet per dag als 1 maaltijd al 50 gram eiwit is. @ musclemeat, cashews komen niet meer dus? dan worden het denk normale pinda's
Dan is zijn optie nog steeds goedkoper en makkelijker. Groenten, rijst en saus zijn niet gratis, en het prepareren kost tijd.
Toch maar t brood erbij besteld via musclemeat, zonder doorzet kunnen jullie natuurlijk de prijs ook nooit aanpassen dus bij deze mijn support!
, gewaardeerd.Hoi Muscle Meat,
Heb mijn bestelling binnen en ben echt super tevreden! De low fat hamburgers & kip blokjes & bagels zijn echt geweldig. Smaken allemaal fantastisch en jullie klanten service is echt top!
Ik ben fan!![]()
Mooi blondamsterdam. De low fat hamburgers was het 4de product dat we introduceerde en is nog altijd volop verkocht. Leuk dat je de bagels hebt geprobeerd. Wie weet is het brood ook wat voor je. Het heeft dezelfde smaak als de bagels, maar veel zachter (uiteraard) van structuur, hetgeen wat je verwacht van brood.Zojuist mijn eerste bestelling gedaan: 100014028. Het Sample Pakket en daarbij nog heel veel meer samples toegevoegd. Ik ben benieuwd!!
alleen maar leuk, thnx voor je order! Dan kan je bij je volgende bestelling een goede selectie maken.Heb gisteren mijn eerste bestelling aangekregen: 5kg kip, low fat hamburgers, zalm, biefstuk, goldmix en die bagels.
Service en levering was niks op aan te merken. Was netjes verpakt en alles was nog diepgevroren.
Intussen de hamburgers geprobeerd, man wat een verschil in smaak vergeleken met die supermarkt rommel!
service vinden we zeer belangrijk, fijn om dat dan ook een keer te horen dat de service goed overkomt. Je zal inmiddels van alle bestelde producten 1 geprobeerd hebben?
!
Gezien jullie nu ook protein bread verkopen... dacht kan het eens vragen.