MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Een zo'n bagel met een dik gebakken ei van 3 eieren is al 50~ gram eiwit. Ik eet dat elke dag als lunch. Stuk goedkoper en vooral minder moeite dan al dat hippe ge-meal-prep van tegenwoordig.

Een zo'n bagel met een dik gebakken ei van 3 eieren is al 50~ gram eiwit. Ik eet dat elke dag als lunch. Stuk goedkoper en vooral minder moeite dan al dat hippe ge-meal-prep van tegenwoordig.

Goedkoper dan een bakje kip met rijst en een beetje groente + saus? Aware me!

8,50 voor 5x 200 gram kip bij musclemeat. 1,70 per stuk kip dus. Dan nog rijst + groenten + saus erbij, en de moeite.

1 bagel 1,25euro. Paar eieren kosten een paar cent.

Zo moeilijk was die berekening toch niet?

Ben nu deze week begonnen aan me kipblokjes tijdens me pauze op het werk. Smaken allemaal goed kan niet echt zeggen dat de ene beter smaakt dan de andere. Van het weekend eens de angus en de waygu burgers eens op de gril gooien. En even een receptje opzoeken om iets lekkers te doen met die tonijn steak.

Gister m'n 2e bestelling binnen gekregen.

Die nieuwe tandoori kipblokjes zijn gewoon nog beter dan die thaise, hnnnnggg echt lekker!

Ook de biefstukblokjes besteld, argentina fire en indonesian. Argentina fire staat vandaag op het menu.

Zelfs groentenburgers bijbesteld voor moederlief :p

Probeer zelf van de groentenburgers af te blijven, ze zijn zoooo verslavend.. :eek: Ik kan er echt niet vanaf blijven, ze vliegen er doorheen.. :D

8,50 voor 5x 200 gram kip bij musclemeat. 1,70 per stuk kip dus. Dan nog rijst + groenten + saus erbij, en de moeite.

1 bagel 1,25euro. Paar eieren kosten een paar cent.

Zo moeilijk was die berekening toch niet?

Nou ik betaal geen 8,50 voor een kg kip hoor :roflol:

no offence, maar ik zie zoveel mensen hier over protein praten en alles moet zo laag in carbs :o

hoeveel eiwitten eten jullie wel niet per dag als 1 maaltijd al 50 gram eiwit is.

@ musclemeat,

cashews komen niet meer dus? dan worden het denk normale pinda's

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.989
Ik eet het ook al een poosje, en idd elke euro cent waard... als je bij de bakker brood haalt is t altijd maar afwachten wat de voedingswaarden zijn! hoop dat je nog wel iets kan gaan zakken kwa prijs, dan word het voor mij ook aantrekkelijk om het gelijk met mn vlees te bestellen.:D
Mooi dat het brood in de smaak valt! Je opmerking is noted.

Gister m'n 2e bestelling binnen gekregen. Die nieuwe tandoori kipblokjes zijn gewoon nog beter dan die thaise, hnnnnggg echt lekker! Ook de biefstukblokjes besteld, argentina fire en indonesian. Argentina fire staat vandaag op het menu. Zelfs groentenburgers bijbesteld voor moederlief :p

Probeer zelf van de groentenburgers af te blijven, ze zijn zoooo verslavend.. :eek: Ik kan er echt niet vanaf blijven, ze vliegen er doorheen.. :D
Haha top Grote S! De gemarineerde biefstukken gaan zeker in de smaak vallen, kan mij dit niet anders voorstellen :). Helemaal eens met bram uit eigen ervaring, je moet er eentje van je moeder pakken om het te proberen :meal:

8,50 voor 5x 200 gram kip bij musclemeat. 1,70 per stuk kip dus. Dan nog rijst + groenten + saus erbij, en de moeite. 1 bagel 1,25euro. Paar eieren kosten een paar cent. Zo moeilijk was die berekening toch niet?

Nou ik betaal geen 8,50 voor een kg kip hoor :roflol:

Inderdaad, 4,50 bij de hallal slager om de hoek.

Jan heeft het over de kant-en-klare kipblokjes, ik geloof niet dat iedereen dat door heeft? Indien wel, dan kan je natuurlijk niet kant-en-klaar met rauw prijs gaan vergelijken, dat gaat natuurlijk nergens over ;). Mooi dat de bagels goed bij je in de smaak vallen. Zelf vind ik het fijn af en toe af te wisselen. Eet al jaren geen brood meer, alleen pasta en rijst. Sinds we de bagels hebben gaan ze er wel in hier :D.

Ben nu deze week begonnen aan me kipblokjes tijdens me pauze op het werk. Smaken allemaal goed kan niet echt zeggen dat de ene beter smaakt dan de andere. Van het weekend eens de angus en de waygu burgers eens op de gril gooien. En even een receptje opzoeken om iets lekkers te doen met die tonijn steak.

Bedankt voor je review :thumbs:!! Zorg bij de tonijn dat je het zo probeert te bakken als op de product foto. Alleen even dichtschroeien, dan is hij op zijn lekkerst. Zelf gebruik ik soja saus voor de smaak, dat is voor mij genoeg om het op smaak te brengen.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

no offence, maar ik zie zoveel mensen hier over protein praten en alles moet zo laag in carbs :o hoeveel eiwitten eten jullie wel niet per dag als 1 maaltijd al 50 gram eiwit is. @ musclemeat, cashews komen niet meer dus? dan worden het denk normale pinda's

Ik ben vandaag aan het rond bellen voor de cashewnoten. Ik hoop morgen eind van de dag meer te weten of we ze volgende week weer binnen krijgen. Als je nog een bestelling voor het weekend binnen wilt hebben zou ik inderdaad voor de pinda's kiezen.

Laatst bewerkt:
kan het nog wel een weekendje uithouden ;)

Toch maar t brood erbij besteld via musclemeat, zonder doorzet kunnen jullie natuurlijk de prijs ook nooit aanpassen dus bij deze mijn support!

• #4.993
kan het nog wel een weekendje uithouden ;)

:thumbs: hoop er vandaag bij je op terug te komen.

Dan is zijn optie nog steeds goedkoper en makkelijker. Groenten, rijst en saus zijn niet gratis, en het prepareren kost tijd.

Gemak dient de mens!

Toch maar t brood erbij besteld via musclemeat, zonder doorzet kunnen jullie natuurlijk de prijs ook nooit aanpassen dus bij deze mijn support!

Bedankt voor je bestelling screwbeast :), gewaardeerd.

hsqcg7.jpg

en bedankt weer!

Hoi Muscle Meat,

Heb mijn bestelling binnen en ben echt super tevreden! De low fat hamburgers & kip blokjes & bagels zijn echt geweldig. Smaken allemaal fantastisch en jullie klanten service is echt top!

Ik ben fan! :D

Zojuist mijn eerste bestelling gedaan: 100014028. Het Sample Pakket en daarbij nog heel veel meer samples toegevoegd. Ik ben benieuwd!!

Heb gisteren mijn eerste bestelling aangekregen: 5kg kip, low fat hamburgers, zalm, biefstuk, goldmix en die bagels.

Service en levering was niks op aan te merken. Was netjes verpakt en alles was nog diepgevroren.
Intussen de hamburgers geprobeerd, man wat een verschil in smaak vergeleken met die supermarkt rommel!

• #4.998
Hoi Muscle Meat,

Heb mijn bestelling binnen en ben echt super tevreden! De low fat hamburgers & kip blokjes & bagels zijn echt geweldig. Smaken allemaal fantastisch en jullie klanten service is echt top!

Ik ben fan! :D

:D Mooi blondamsterdam. De low fat hamburgers was het 4de product dat we introduceerde en is nog altijd volop verkocht. Leuk dat je de bagels hebt geprobeerd. Wie weet is het brood ook wat voor je. Het heeft dezelfde smaak als de bagels, maar veel zachter (uiteraard) van structuur, hetgeen wat je verwacht van brood.

Zojuist mijn eerste bestelling gedaan: 100014028. Het Sample Pakket en daarbij nog heel veel meer samples toegevoegd. Ik ben benieuwd!!

Heb je bestelling er even bij gepakt. Dat zijn een sh*tload verschillende producten :D alleen maar leuk, thnx voor je order! Dan kan je bij je volgende bestelling een goede selectie maken.

Heb gisteren mijn eerste bestelling aangekregen: 5kg kip, low fat hamburgers, zalm, biefstuk, goldmix en die bagels.

Service en levering was niks op aan te merken. Was netjes verpakt en alles was nog diepgevroren.
Intussen de hamburgers geprobeerd, man wat een verschil in smaak vergeleken met die supermarkt rommel!

Bedankt voor het compliment :) service vinden we zeer belangrijk, fijn om dat dan ook een keer te horen dat de service goed overkomt. Je zal inmiddels van alle bestelde producten 1 geprobeerd hebben?

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Haha nice. Bedankt voor het delen :)!

Ik probeer het overal voor elkaar te krijgen.. Maar is er nog een optie om een keer glutenvrije producten te gaan verkopen?
Ik koop nu regelmatig spelt vlokken van Smaakt of quinoa vlokken van Natures Crops... echt *** duur... en maar bij 1 shop betaalbaar.. :o Gezien jullie nu ook protein bread verkopen... dacht kan het eens vragen. ;)

Wtf, vorige keer 10kg kip besteld waarvan 8kg naturel en 2kg tandoori om uit te proberen, alles netjes in mijn vriezer gelegd. Zit nu bijna doorheen mijn voorraad kip en ik merk op dat er helemaal geen tandoori te bespeuren valt...

Ik verwacht namelijk dat de bestelling gewoon klopt en heb geen zin om 50 pakjes kip te controleren voor ik die in de vriezer leg want die zooi is teringkoud.

Dus heb ik nu maar 8kg kip ontvangen? Zal voortaan toch maar eens mijn bestellingen op de weegschaal plaatsen!

EDIT:
Onderling opgelost met Muscle Meat, top service zoals het hoort!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven