- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik probeer het overal voor elkaar te krijgen.. Maar is er nog een optie om een keer glutenvrije producten te gaan verkopen?
Ik koop nu regelmatig spelt vlokken van Smaakt of quinoa vlokken van Natures Crops... echt *** duur... en maar bij 1 shop betaalbaar..Gezien jullie nu ook protein bread verkopen... dacht kan het eens vragen.
![]()
Elke suggestie die gegeven wordt breng ik in de groep dus bedankt voor de tip! Ik vrees alleen veel goeds hiervoor. Superfoods en glutenvrijenproducten zijn niet erg populair bij ons en wanneer er een nieuw product gelanceerd wordt is de afname bij de meeste leverancier ook enorm. Een aantal producten van ons zijn glutenvrij zoals de low fat hamburgers.
Wtf, vorige keer 10kg kip besteld waarvan 8kg naturel en 2kg tandoori om uit te proberen, alles netjes in mijn vriezer gelegd. Zit nu bijna doorheen mijn voorraad kip en ik merk op dat er helemaal geen tandoori te bespeuren valt...
Ik verwacht namelijk dat de bestelling gewoon klopt en heb geen zin om 50 pakjes kip te controleren voor ik die in de vriezer leg want die zooi is teringkoud.
Dus heb ik nu maar 8kg kip ontvangen? Zal voortaan toch maar eens mijn bestellingen op de weegschaal plaatsen!
Mijn eerste negatieve ervaring met muscle meat![]()
Hey panda, allereerst natuurlijk excuses voor deze inpakfout. Helaas is het mensen werk en fouten gebeuren daardoor helaas maar percentueel op alle bestellingen zijn fouten echt heel laag. Wijsheid is toch altijd even checken of je alles gekregen hebt, bij welke shop dan ook helaas. Wij hebben hier ook een dubbele check hiervoor maar dan kan het altijd nog een keertje mis gaan. Uiteraard lossen we dit zo snel mogelijk op voor. Ik kan alleen niks nu omdat je geen bestelnummer of volledige naam geeft. Kan je mij een PM sturen met een deze gegevens?

Gezien jullie nu ook protein bread verkopen... dacht kan het eens vragen.
. Fijn dat het goed in de smaak viel. Foto's zijn meer dan welkom mocht het er nog een keer van komen
.

....