MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.001
Ik probeer het overal voor elkaar te krijgen.. Maar is er nog een optie om een keer glutenvrije producten te gaan verkopen?
Ik koop nu regelmatig spelt vlokken van Smaakt of quinoa vlokken van Natures Crops... echt *** duur... en maar bij 1 shop betaalbaar.. :o Gezien jullie nu ook protein bread verkopen... dacht kan het eens vragen. ;)

Elke suggestie die gegeven wordt breng ik in de groep dus bedankt voor de tip! Ik vrees alleen veel goeds hiervoor. Superfoods en glutenvrijenproducten zijn niet erg populair bij ons en wanneer er een nieuw product gelanceerd wordt is de afname bij de meeste leverancier ook enorm. Een aantal producten van ons zijn glutenvrij zoals de low fat hamburgers.

Wtf, vorige keer 10kg kip besteld waarvan 8kg naturel en 2kg tandoori om uit te proberen, alles netjes in mijn vriezer gelegd. Zit nu bijna doorheen mijn voorraad kip en ik merk op dat er helemaal geen tandoori te bespeuren valt...

Ik verwacht namelijk dat de bestelling gewoon klopt en heb geen zin om 50 pakjes kip te controleren voor ik die in de vriezer leg want die zooi is teringkoud.

Dus heb ik nu maar 8kg kip ontvangen? Zal voortaan toch maar eens mijn bestellingen op de weegschaal plaatsen!

Mijn eerste negatieve ervaring met muscle meat :(

Hey panda, allereerst natuurlijk excuses voor deze inpakfout. Helaas is het mensen werk en fouten gebeuren daardoor helaas maar percentueel op alle bestellingen zijn fouten echt heel laag. Wijsheid is toch altijd even checken of je alles gekregen hebt, bij welke shop dan ook helaas. Wij hebben hier ook een dubbele check hiervoor maar dan kan het altijd nog een keertje mis gaan. Uiteraard lossen we dit zo snel mogelijk op voor. Ik kan alleen niks nu omdat je geen bestelnummer of volledige naam geeft. Kan je mij een PM sturen met een deze gegevens?

Hey panda, allereerst natuurlijk excuses voor deze inpakfout. Helaas is het mensen werk en fouten gebeuren daardoor helaas maar percentueel op alle bestellingen zijn fouten echt heel laag. Wijsheid is toch altijd even checken of je alles gekregen hebt, bij welke shop dan ook helaas. Wij hebben hier ook een dubbele check hiervoor maar dan kan het altijd nog een keertje mis gaan. Uiteraard lossen we dit zo snel mogelijk op voor. Ik kan alleen niks nu omdat je geen bestelnummer of volledige naam geeft. Kan je mij een PM sturen met een deze gegevens?

Dat snap ik! Heb een PM verstuurd.

EDIT:
Onderling opgelost met Muscle Meat, top service zoals het hoort!

Laatst bewerkt:
Zaterdag de angus burgers geprobeerd. Ik wou een foto maken maar kon de bruger niet meer wegleggen. Smaakte erg goed en mijjn vriendin was er ook goed over te spreken. Jammer dat me huis blauw stond van de rook van de grill pan maar het was de moeite waard.
Ik had zelf 2 burgers op en ondanks dat ik veel kan eten zat ik behoorlijk vol. Zaterdag de waygu burgers proberen.

Hey Scoob, ik zie dat de blikjes frisdrank zoals de speciale fanta smaken eruit zijn? Komen die wel nog terug?

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Weer een bestelling gedaan! 100014092

Heb de low fat hamburgers voor het eerst op, één van de lekkerste burgers die ik in tijden op heb!

• #5.006
Dat snap ik! Heb een PM verstuurd. EDIT: Onderling opgelost met Muscle Meat, top service zoals het hoort!
:thumbs:
Zaterdag de angus burgers geprobeerd. Ik wou een foto maken maar kon de bruger niet meer wegleggen. Smaakte erg goed en mijjn vriendin was er ook goed over te spreken. Jammer dat me huis blauw stond van de rook van de grill pan maar het was de moeite waard. Ik had zelf 2 burgers op en ondanks dat ik veel kan eten zat ik behoorlijk vol. Zaterdag de waygu burgers proberen.
Twee burgers van 150gr zijn zeker machtig :D. Fijn dat het goed in de smaak viel. Foto's zijn meer dan welkom mocht het er nog een keer van komen :).
Hey Scoob, ik zie dat de blikjes frisdrank zoals de speciale fanta smaken eruit zijn? Komen die wel nog terug? ---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ---------- Weer een bestelling gedaan! 100014092
Bedankt voor je bestelling! Alleen de zero/light versies liepen. We hebben nog wel wat mountain dew en speciale smaken fanta liggen. Ik PM je wel even of je dit nog bij je order wilt.
Heb de low fat hamburgers voor het eerst op, één van de lekkerste burgers die ik in tijden op heb!
:thumbs: super! Mooi compliment, bedankt.

Hey, ik zie dat jullie nu ook kalkoenfiletblokjes hebben, waar komt deze kalkoen vandaan? Er staat namelijk niets over de herkomst, antibiotica gebruikt enz. Dit hebben jullie bij de kipfilet er wel netjes bijgezet.

• #5.009
Hey, ik zie dat jullie nu ook kalkoenfiletblokjes hebben, waar komt deze kalkoen vandaan? Er staat namelijk niets over de herkomst, antibiotica gebruikt enz. Dit hebben jullie bij de kipfilet er wel netjes bijgezet.

Dit hebben we inderdaad sinds een week nu! Op de specificatie waar ik momenteel bij kan staat ''Uit de EU''. Ik kan mij herinneren tijdens het ontwikkelen van het product dat Frankrijk is gezegd. Hier komen dan ook de meeste kalkoenen vandaan uit Europa, maar dat moet ik morgen even voor de 100% zekerheid nagaan voor je.

Al onze vlees producten hebben een EG-nummer (staat op het etiquette van het product). Dit toont aan, naast waar het vlees vandaan komt, er ook voldaan wordt aan de regels van VWA (anders krijgt je product dit nummer niet). De regels omtrent anti-biotica zijn hier te lezen: http://www.vwa.nl/onderwerpen/regel...ngescherpte-regels-antibioticumgebruik-dieren en http://www.vwa.nl/onderwerpen/regel...rgeneesmiddelen/antibiotica-in-de-veehouderij

Klik de kopjes links aan om te lezen hoe er mee om wordt gegaan. Je zult onder andere tegen komen dat antibiotica alleen op recept van een dierenarts gebruikt mag worden, dierenarts moet dus goedkeuring geven. Dit voorkomt het preventief geven van antibiotica wat verboden is. Daarnaast als er antibiotica wordt gegeven, mogen de beesten 2 weken niet geslacht worden, zodat de antibiotica niet meer traceerbaar is in het lichaam of iig nihiel. Nu weet ik zelf van een leverancier dat als een beest ziek is, men liever de hele stal ruimt, dan antibiotica geeft om verdere risico's te voorkomen.

Dit hebben we inderdaad sinds een week nu! Op de specificatie waar ik momenteel bij kan staat ''Uit de EU''. Ik kan mij herinneren tijdens het ontwikkelen van het product dat Frankrijk is gezegd. Hier komen dan ook de meeste kalkoenen vandaan uit Europa, maar dat moet ik morgen even voor de 100% zekerheid nagaan voor je.

Al onze vlees producten hebben een EG-nummer (staat op het etiquette van het product). Dit toont aan, naast waar het vlees vandaan komt, er ook voldaan wordt aan de regels van VWA (anders krijgt je product dit nummer niet). De regels omtrent anti-biotica zijn hier te lezen: http://www.vwa.nl/onderwerpen/regels...gebruik-dieren en http://www.vwa.nl/onderwerpen/regels...de-veehouderij

Klik de kopjes links aan om te lezen hoe er mee om wordt gegaan. Je zult onder andere tegen komen dat antibiotica alleen op recept van een dierenarts gebruikt mag worden, dierenarts moet dus goedkeuring geven. Dit voorkomt het preventief geven van antibiotica wat verboden is. Daarnaast als er antibiotica wordt gegeven, mogen de beesten 2 weken niet geslacht worden, zodat de antibiotica niet meer traceerbaar is in het lichaam of iig nihiel. Nu weet ik zelf van een leverancier dat als een beest ziek is, men liever de hele stal ruimt, dan antibiotica geeft om verdere risico's te voorkomen.

Bedankt voor je snelle antwoord, bij mijn volgende bestelling gaan de kalkoenblokjes zeker mee.

Hoezo is kalkoen duurder dan kip? Volgens jullie website, zijn de voedingswaardes precies identiek.

Kalkoen is altijd duurder, ook in elke supermarkt.

• #5.013
Hoezo is kalkoen duurder dan kip? Volgens jullie website, zijn de voedingswaardes precies identiek.

Grondstof kalkoen is duurder dan kip. Net als dat rund duurder is dan paard terwijl daar de voedingswaarde vrijwel ook gelijk liggen. Voedingswaarde zeggen (helaas) niks. Bij de AH is een kg kalkoen 10euro. Bij de lidl is het 8euro/kg waarbij bij beide de kg kip prijs rond de 6.50euro ligt. Onze kg kalkoen rauw prijs is 8.50euro/kg en dan is het dus volledig bereid en per 200gr verpakt voor je. Een erg scherpe prijs dus al zeg ik het zelf :). (1kg gekookt zit 1136gr rauw gewicht in, exact hetzelfde bereid proces als de kipblokjes).

Grondstof kalkoen is duurder dan kip. Net als dat rund duurder is dan paard terwijl daar de voedingswaarde vrijwel ook gelijk liggen. Voedingswaarde zeggen (helaas) niks. Bij de AH is een kg kalkoen 10euro. Bij de lidl is het 8euro/kg waarbij bij beide de kg kip prijs rond de 6.50euro ligt. Onze kg kalkoen rauw prijs is 8.50euro/kg en dan is het dus volledig bereid en per 200gr verpakt voor je. Een erg scherpe prijs dus al zeg ik het zelf :). (1kg gekookt zit 1136gr rauw gewicht in, exact hetzelfde bereid proces als de kipblokjes).

Hoelang duurt het voordat de kipfilet uit Argentinië er weer is ?

• #5.017
Hoelang duurt het voordat de kipfilet uit Argentinië er weer is ?

Deze is zojuist weer online gekomen!

Echter gaan we voorlopig over op een andere kalibratie: 270-290gr. Het zijn dezelfde kipfilets, zelfde merk, zelfde slachting. De 190-210gr is tijdelijk niet verkrijgbaar meer. Zodra deze er weer is in NL zijn wij de eerste die hem zullen 'pakken'. Voor degene waar dit gewicht teveel voor is geen zorgen, je kan het verdelen. Twee dagen na ontdooiing kan je het nog steeds bereiden.

Laatst bewerkt:
  • #5.019
Oke, of ik ben focking scheef of jullie hebben het echt net net toegevoegd???

Heb ook net voor 60 euro aan hamburgers besteld:eek:....

valt er nog iets te regelen dat jullie die kip er bij doen?

Haha thnx voor je bestelling! Ik PM je even zodat het als nog toegevoegd wordt.

Terug
Naar boven