AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.021
Scoob,

Vanaf weer kunnen wij de beef jerkey weer verwachten? Ik ben van plan om donderdag weer een leuke bestelling te plaatsen, maar mocht de beef jerkey bijvoorbeeld volgende week weer komen dan wacht ik met bestellen?

• #5.023
Scoob, Vanaf weer kunnen wij de beef jerkey weer verwachten? Ik ben van plan om donderdag weer een leuke bestelling te plaatsen, maar mocht de beef jerkey bijvoorbeeld volgende week weer komen dan wacht ik met bestellen?

Leuk dat je weer gaat bestellen! Op de beef jerky zijn we alleen nog maar aan het wachten, er valt niks meer te doen omdat het testen voltooid is, recept is af. Het wachten is op de nieuwe zakjes. We krijgen 4 smaken en iedere smaak krijgt zijn eigen zakje met eigen logo, voedingswaarde etc. De zakjes komen de eerste week van april binnen. Daarna is het een kwestie van de productie (recept is af, enkel gemaakt te worden) en dan meteen na de productie de zakjes te vullen. We verwachten het dus midden-eind april. Mijn advies is gewoon te bestellen wat je van plan was, want de beef jerky is non-diepvries en als je 20 zakjes (bv 5 zakjes van elke smaak besteld) vermijd je de verzendkosten.

zou net een bestelling plaatsen, maar zie dat de site niet bereikbaar is?

• #5.025
Bedankt voor het compliment :) service vinden we zeer belangrijk, fijn om dat dan ook een keer te horen dat de service goed overkomt. Je zal inmiddels van alle bestelde producten 1 geprobeerd hebben?

Heb inmiddels alles op mijn bord zien verschijnen. De meest voorkomende reactie van mij en mijn vriendin is gewoon dat de smaak echt goed zit, echt veel meer uitgesproken vergeleken met die van de supermarkten.. en dan nog tegen een dergelijke prijs!

Het enige wat ik zelf niet zo lekker vond waren die bagels, proeft een beetje zuur enzo, niet echt men ding.. maar hey, smaken verschillen! Heeft het brood dezelfde smaak?

Soit, al bij al een zeer tevreden klant waar je zeker en vast nog van zal horen :thumb:

zojuist mijn 2e bestelling geplaatst :)

Als ik de biefstuk uit de vriezer heb gehaald, hoelang kan ik het dan bewaren in de koelkast?
Heb sinds gister buikgriep dus kan bijna niks eten :(

• #5.029
Heb inmiddels alles op mijn bord zien verschijnen. De meest voorkomende reactie van mij en mijn vriendin is gewoon dat de smaak echt goed zit, echt veel meer uitgesproken vergeleken met die van de supermarkten.. en dan nog tegen een dergelijke prijs!

Het enige wat ik zelf niet zo lekker vond waren die bagels, proeft een beetje zuur enzo, niet echt men ding.. maar hey, smaken verschillen! Heeft het brood dezelfde smaak?

Soit, al bij al een zeer tevreden klant waar je zeker en vast nog van zal horen :thumb:

Goed om te lezen Porro! Mooi compliment van je vriendin, bedankt :cool:. De bagels kunnen inderdaad aan een smaak verschil liggen. Tot nu toe ben je de eerste die zoiets zegt, maar alle feedback is welkom zoals je snapt!! Op instagram zag ik alleen positieve reacties! Als je deze smaak niks vindt is het brood niet aan te raden, deze hebben dezelfde smaak. T.o.v. de bagel heeft het brood een veel zachtere structuur, maar de smaak is dus gelijk.

zojuist mijn 2e bestelling geplaatst :)

:thumbs: welcome back en bedankt voor je bestelling! Mag ik vragen welke producten er voor gezorgd hebben dat je opnieuw besteld?

Als ik de biefstuk uit de vriezer heb gehaald, hoelang kan ik het dan bewaren in de koelkast?
Heb sinds gister buikgriep dus kan bijna niks eten :(

Binnen 4 dagen is mogelijk, maar het liefst binnen 3 dagen. Dus als het op maandag 12:00 ontdooit is, donderdag om 12:00 voor het laatst bakken. (Mits goed gekoeld bewaard natuurlijk.) Sterkte met de buikgriep! Naar mijn weten is buikgriep na 2 dagen over en na 4 dagen is je eetlust terug, even volhouden nog!

Laatst bewerkt:
. :thumbs: welcome back en bedankt voor je bestelling! Mag ik vragen welke producten er voor gezorgd hebben dat je opnieuw besteld?
Dat mag :p, ik was eigenlijk overal wel tevreden over de vorige keer, maar vooral de Paardenbiefstuk vond ik echt heel erg goed.

Ben benieuwd naar de bagels en de nieuwe kogelsmaken! Laat het weten zodra ik ze binnen heb.

Het is woensdag, jullie zijn nu zeker lekker broodbeleg samples aan het testen bij musclemeat? Krijgen we vandaag een tipje van de sluier? :D ;)

• #5.033
Dat mag :p, ik was eigenlijk overal wel tevreden over de vorige keer, maar vooral de Paardenbiefstuk vond ik echt heel erg goed.
:meal: super!
Ben benieuwd naar de bagels en de nieuwe kogelsmaken! Laat het weten zodra ik ze binnen heb.
Je bestelling is net ingepakt zie ik en staat klaar voor vertrek. Benieuwd naar je review! Thnx en komt er aan.
Het is woensdag, jullie zijn nu zeker lekker broodbeleg samples aan het testen bij musclemeat? Krijgen we vandaag een tipje van de sluier? :D ;)
Haha goed onthouden Jan. We krijgen het ergens deze middag binnen. Echter krijgen we wel vaker nieuwe test producten binnen en er wordt heel veel afgekeurd. Ik wijd daarom liever niet uit naar wat we krijgen omdat ik dan straks mensen blij met niks ga maken. Voordat je besteld kan je mij altijd even vragen of er nog iets 1 van de komende dagen nieuw online komt.

Komen er op korte termijn ook smaken van die kalkoenblokjes?
Ik wil volgende week weer bestellen en wou ook die kalkoenblokjes mee bestellen.

Bvd

• #5.035
Komen er op korte termijn ook smaken van die kalkoenblokjes?
Ik wil volgende week weer bestellen en wou ook die kalkoenblokjes mee bestellen.

Bvd

Voorlopig niet. Naturel is net geintroduceerd. Eerst even kijken hoeveel vraag er naar kalkoen is :). Voor nu kan je bij de kruiden categorie van ons er misschien eentje bij kiezen? Alvast bedankt voor je bestelling :thumbs:

Hoe is het smaakverschil eigenlijk van kipblokjes en kalkoenblokjes?

Gaat volgende bestelling zekers mee!

• #5.037
Hoe is het smaakverschil eigenlijk van kipblokjes en kalkoenblokjes? Gaat volgende bestelling zekers mee!
Er zit zeker een smaakverschil bij kalkoenbokjes vs kipblokjes. Ik heb even een poging gedaan (getypt) om dit te omschrijven maar dat was niet veel soeps :D. Het smaak verschil is niet negatief, gewoon net iets anders. Als je twijfelt kan je altijd een sample (1 stuk) er van nemen, dat product is ook aangemaakt.

De voedingswaarden van de kalkoenblokjes zijn net online gekomen. Deze moesten nog bekend worden. Er stonden eerste de voedingswaarde van de kipblokjes, omdat volgens de 'recept maker' dit vrijwel identiek zou overkomen. Het komt er op neer dat er (gemiddeld) meer eiwit in de kalkoen blokjes zit (27gr eiwit per 100gr) en minder vet (0.8gr per 100gr) er in zit. In een pakje van 200gr zit dus gemiddeld 54 gr eiwit, best veel :o. Je hoeft het ook niet in 1x op te eten. Net als de kant-en-klare kipblokjes blijft het 4 dagen goed na ontdooien mits goed afgedekt en gekoeld bewaard.

Laatst bewerkt:
Was je in een creatieve bui scoob? Lege taperolletjes gebruiken als bescherming voor de glazen flessen haha

• #5.039
Was je in een creatieve bui scoob? Lege taperolletjes gebruiken als bescherming voor de glazen flessen haha

Hehe, we maken er altijd iets moois van ;)! (maar het werkt top, nooit een gebroken fles klacht gehad)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zojuist mekong mix en kipblokjes gegeten voor het eerst. Ik ben eigenlijk een moeilijke eter met groente maar deze mix is Heerlijk! De groente is ook fijn gesneden en dat is goed voor mij.

1 nadeel: als je aan het cutten bent wil je eigenlijk nog een 2e bord volscheppen [emoji19]

Terug
Naar boven