MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

De argentina fire steak is super lekker. Net ook de indonesian gegeten en ook erg lekker!

Volgende x bestel ik alle smaken!

Mijn leven is zoveel makkelijker geworden sinds musclemeat :p

De argentina fire steak is super lekker. Net ook de indonesian gegeten en ook erg lekker!

Volgende x bestel ik alle smaken!

Mijn leven is zoveel makkelijker geworden sinds musclemeat :p

Zojuist mekong mix en kipblokjes gegeten voor het eerst. Ik ben eigenlijk een moeilijke eter met groente maar deze mix is Heerlijk! De groente is ook fijn gesneden en dat is goed voor mij.

1 nadeel: als je aan het cutten bent wil je eigenlijk nog een 2e bord volscheppen [emoji19]

Ik deed als ik aan het cutten was (is niet heel vaak geweest ) altijd zoveel sambal eronder dat ik na 1 bord echt geen zin meer had

Ik ga volgorde keer nog extra gesneden champignons meebestellen en die erbij gooien

Kipblokjes + mekong rijst mix + champignons in een wok met een beetje olijfolie.... WoW! Dat wordt smullen!

Ik heb deze week weer een bestelling gedaan om wat nieuwe dingen te proberen.

- De kogelbiefstukstukken zijn erg lekker en supermals. Ik heb de smaken Indonesian en Ginger lemon chili gehad en ze bevielen allebei goed. Ik had verwacht dat de gember zou overheersen maar dit was prima in balans.

- Kipfiletblokjes Thais zijn lekker en ideaal om snel een maaltijd mee te maken. Ik heb ze zelf nu een paar keer door de Mekong rijst mix gedaan met daarbij wat kruiden. Binnen 6 minuten een prima maaltijd.

- De Mekong rijst mix bevalt ook prima, er zit gevoelsmatig alleen wat weinig groente in voor een volwaardige maaltijd. Ik heb er nog wat broccoli bij gekookt.

- De vernieuwde Angus biefstukken zijn mooi mals en goed van smaak.

Erg tevreden tot nu toe en morgen opnieuw bestellen. Had alleen 3 verpakkingen kipfiletblokjes die niet vacuum waren. Opzich niet erg als je ze in de koelkast ontdooit, maar als je ze in water legt lopen ze vol.

Zou ik eventueel ook basmati rijst of mekong mix kunnen gebruiken en daarbij de China groentemix direct uit de diepvries in een warme pan kunnen doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.046
Zojuist mekong mix en kipblokjes gegeten voor het eerst. Ik ben eigenlijk een moeilijke eter met groente maar deze mix is Heerlijk! De groente is ook fijn gesneden en dat is goed voor mij. 1 nadeel: als je aan het cutten bent wil je eigenlijk nog een 2e bord volscheppen [emoji19]

Ah kijk aan :) super compliment voor de mekong mix. Het product loopt ook hard en zal zeker in ons assortiment blijven! Thnx voor de review!
De argentina fire steak is super lekker. Net ook de indonesian gegeten en ook erg lekker! Volgende x bestel ik alle smaken! Mijn leven is zoveel makkelijker geworden sinds musclemeat :p

:meal: super! Er is geen duidelijkheid over welke smaak nu het lekkerst is. Ik vind ginger-lemon het lekkerst en mijn broer weer de fuego peru en op dbb lees ik weer andere voorkeuren. In ieder geval is er nog geen af gekeurd dus als je alle smaken neemt zit je vast goed :thumbs:

Ik deed als ik aan het cutten was (is niet heel vaak geweest ) altijd zoveel sambal eronder dat ik na 1 bord echt geen zin meer had

Hehe, ook omdat je zoveel aan het drinken was, vanwege het scherpe, dat je maag eerder vol liep ;)? Of dat ook weer niet. Extra groente toevoegen aan je maaltijd hoor ik ook vaak als oplossing.
Ik ga volgorde keer nog extra gesneden champignons meebestellen en die erbij gooien Kipblokjes + mekong rijst mix + champignons in een wok met een beetje olijfolie.... WoW! Dat wordt smullen!

:meal:!!

Ik heb deze week weer een bestelling gedaan om wat nieuwe dingen te proberen. - De kogelbiefstukstukken zijn erg lekker en supermals. Ik heb de smaken Indonesian en Ginger lemon chili gehad en ze bevielen allebei goed. Ik had verwacht dat de gember zou overheersen maar dit was prima in balans. - Kipfiletblokjes Thais zijn lekker en ideaal om snel een maaltijd mee te maken. Ik heb ze zelf nu een paar keer door de Mekong rijst mix gedaan met daarbij wat kruiden. Binnen 6 minuten een prima maaltijd. - De Mekong rijst mix bevalt ook prima, er zit gevoelsmatig alleen wat weinig groente in voor een volwaardige maaltijd. Ik heb er nog wat broccoli bij gekookt. - De vernieuwde Angus biefstukken zijn mooi mals en goed van smaak. Erg tevreden tot nu toe en morgen opnieuw bestellen. Had alleen 3 verpakkingen kipfiletblokjes die niet vacuum waren. Opzich niet erg als je ze in de koelkast ontdooit, maar als je ze in water legt lopen ze vol. Zou ik eventueel ook basmati rijst of mekong mix kunnen gebruiken en daarbij de China groentemix direct uit de diepvries in een warme pan kunnen doen?

Alle producten tot nu goedgekeurd, bedankt de uitgebreide review :thumbs:. Chinamix is voorgekookt (bijtgaar alleen gemaakt) en kan nog wel even doorgebakken worden. De mekong en basmati zakken zijn volledig kant-en-klaar en hoeven alleen opgewarmd te worden. Ik zou eerst de chinamix even op bakken en als die bijna klaar is pas de basmati of mekong toevoegen. Bevroren vanuit de vriezer direct in de pan kan! Het zijn kleine fijne groenten dus moet prima gaan.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Nieuw product: Beef meat-balls 1kg (5 x 200gr) (kant-en-klaar) (100% rundvlees)

2s9ygx3.jpg

Product link: http://musclemeat.nl/beef-meat-balls

Dit product is net als de kant-en-klare kipblokjes een enorm gemaks product.
De beef meat-balls zijn vacuüm verpakt in een stevige plastic verpakking. In elke verpakking zitten 6 beef meat-balls, tezamen 200gr.
Elke portie 200gr Muscle Meat beef meat-balls bevat maar liefst 41.6gr eiwit, en is gemaakt van 100% mager rundvlees wat komt op slechts 11.11% vet.
De prijs van rauwe gehaktballen (100% rundvlees) ligt in Nederland rond de 9euro/kg. Om 1kg kant-en-klare beef meat-balls te maken is 1.2kg rundvlees nodig. Dit komt neer op een rauw prijs van 9.14euro/kg. Anders gezegd: voor slechts 14cent per kg extra, hebben wij het al volledig gegaard voor je en per portie verpakt, zodat er geen werk meer aan te pas komt.

• Uniek en zeer smakelijk Muscle Meat recept
  • Hoog in eiwit, laag in vet en suiker
  • Direct eetbaar en makkelijk mee te nemen vanwege de plastic portie verpakking, of toe te voegen aan een maaltijd.
  • Scherpe prijs, voor 1kg beef meat-balls wordt 1.2kg runvlees gebruikt.
  • Rundvlees: er is alleen 100% mager rundvlees gebruikt, geen varkensvlees.
  • Ambachtelijk bereidt.

Vanmiddag zat er een stukje bot in de kip, volgens mij kwam er ook wat tand mee tijdens het kauwen :(

Kunnen de bagels ingevroren worden en weer ontdooit worden?

Gehaktballen zien er goed uit trouwens!

Beef meat-balls moments!
- Soms wil je jezelf echt belonen na een zware training. Tijd om jezelf te verwennen met onze verslavend lekkere Beef meat-balls. Beef meat-balls verschaffen net zulke goede (zuiver Beef!) eiwitten als de allerbeste eiwitshake.
- Het is 3 uur 's middags. Je zit voor je werk in de auto, het is tijd voor een eiwitrijke aanvulling. Geniet van Beef meat-balls!
- Je zit in de trein en komt uit school of van kantoor. Je wilt eigenlijk meteen door gaan sporten. Beef meat-balls time!
- Je ligt heerlijk op de bank film te kijken. Je hebt zin in iets heel lekkers. Beef meat-balls! Het ultieme Beef meat-balls genot met puur Beef.

• #5.049
Vanmiddag zat er een stukje bot in de kip, volgens mij kwam er ook wat tand mee tijdens het kauwen :( Kunnen de bagels ingevroren worden en weer ontdooit worden? Gehaktballen zien er goed uit trouwens!

Dat is natuurlijk nooit de bedoeling... Ik stuur je PM om te vragen om welk product het precies ging en om het met je op te lossen. Helaas is het niet 100% te voorkomen, omdat het handwerk is. Er zijn geen machines die dit er uit kunnen filteren, slechts mensen ogen aan het eind van het proces. Echter komt het zeer zeer zelden voor en is het daarom even enorme pech.

Bedankt voor het compliment van de beef meat-balls! De bagels kunnen zeker ingevroren worden. Dr zak heeft het namelijk zelfs geprint op de verpakking. De houdbaarheid wordt met 6 maanden verlengt bij het invriezen van de bagels.

Beef meat-balls moments! - Soms wil je jezelf echt belonen na een zware training. Tijd om jezelf te verwennen met onze verslavend lekkere Beef meat-balls. Beef meat-balls verschaffen net zulke goede (zuiver Beef!) eiwitten als de allerbeste eiwitshake. - Het is 3 uur 's middags. Je zit voor je werk in de auto, het is tijd voor een eiwitrijke aanvulling. Geniet van Beef meat-balls! - Je zit in de trein en komt uit school of van kantoor. Je wilt eigenlijk meteen door gaan sporten. Beef meat-balls time! - Je ligt heerlijk op de bank film te kijken. Je hebt zin in iets heel lekkers. Beef meat-balls! Het ultieme Beef meat-balls genot met puur Beef.

Die tekst komt mij bekend voor haha :D! Geen marketing personeel meer nodig, boem :cool:!

Leuk!

Zijn ze per stuk 200g of zitten er meerdere in een verpakking?

Vandaag de Argentina fire pure steak gegeten en ik moet zeggen dat het echt heerlijk was!

Ook het brood geprobeerd met wat kipfilet en dit smaakte erg goed. Beter dan verwacht.

En de kip stukken zijn als vanouds goed.

• #5.053
Leuk! Zijn ze per stuk 200g of zitten er meerdere in een verpakking?
:thumbs: Ik zal morgen even een foto maken van wat Justalog quoten! Dan is het wat duidelijker en ik zet deze dan ook op de product pagina.

Vandaag de Argentina fire pure steak gegeten en ik moet zeggen dat het echt heerlijk was! Ook het brood geprobeerd met wat kipfilet en dit smaakte erg goed. Beter dan verwacht. En de kip stukken zijn als vanouds goed.

Mooi madusa! Hoor niks we krijgen niks anders dan lof over gemarineerde kogelbiefstuk stukken. Leuk dat je het brood geprobeerd hebt :meal:. Ik at al jaren brood meer. Paste niet bij mijn dieet. Maar nu smokkel ik het er gewoon tussen die dr zak :D, puur omdat ik het lekker vind.

Vanmiddag zat er een stukje bot in de kip, volgens mij kwam er ook wat tand mee tijdens het kauwen :(

onlangs ook eens gehad hoor bij een pakje kipblokjes, klein stukje bot die ertussen zat
gelukkig meer geluk en het gezien voor ik het in mijn mond stak :p

onlangs ook eens gehad hoor bij een pakje kipblokjes, klein stukje bot die ertussen zat
gelukkig meer geluk en het gezien voor ik het in mijn mond stak :p

Hiero precies hetzelfde.. 4x in een zak 5 kg.. wss pure pech of het is een werknemer geweest die ze in aan het leren waren.. Ging het bij jullie ook om de kipfilet argentinia?

• #5.056
Helaas zijn het dichte zakken en kunnen we er niet in kijken. We moeten daarom uit gaan van onze eigen ervaring, vrijwel iedereen bij ons eet ze, en die van de klant wanneer we een opmerking krijgen. Tot dus ver geen klachten, behalve nu na een jaar. Het is waarschijnlijk kraakbeen. Ik maak mij zelf nog niet heel veel zorgen gezien de hoeveel kg's die verstuurd worden van dit product. Er kan een keer een iets mindere zak inzitten door het handwerk helaas. Wat ik wel kan doen is jullie klacht behandelen en het doorgeven aan de leverancier. Als je niet tevreden bent raad ik je aan mij een PM te sturen of email info@musclemeat.nl . Dan wordt er met naar de situatie gekeken en naar alle redelijkheid behandeld.

Laatst bewerkt:
Komen jullie voor de zomer nog met lamsvlees? Heerlijk op de bbq

• #5.058
Laatst bewerkt:
Zou het geen idee zijn om zelf protein bread te gaan ontwikkelen? Dr Zak is extreem duur, en in de Duitse Lidl verkopen ze bijvoorbeeld ook gewoon protein bread. Dus heel lastig zou het niet moeten zijn om te maken.

Zou het geen idee zijn om zelf protein bread te gaan ontwikkelen? Dr Zak is extreem duur, en in de Duitse Lidl verkopen ze bijvoorbeeld ook gewoon protein bread. Dus heel lastig zou het niet moeten zijn om te maken.

Omdat de lidl het verkoopt is het niet lastig ? huh

Terug
Naar boven