- Waardering
- 1.221
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist mekong mix en kipblokjes gegeten voor het eerst. Ik ben eigenlijk een moeilijke eter met groente maar deze mix is Heerlijk! De groente is ook fijn gesneden en dat is goed voor mij.
1 nadeel: als je aan het cutten bent wil je eigenlijk nog een 2e bord volscheppen [emoji19]
Zojuist mekong mix en kipblokjes gegeten voor het eerst. Ik ben eigenlijk een moeilijke eter met groente maar deze mix is Heerlijk! De groente is ook fijn gesneden en dat is goed voor mij. 1 nadeel: als je aan het cutten bent wil je eigenlijk nog een 2e bord volscheppen [emoji19]
super compliment voor de mekong mix. Het product loopt ook hard en zal zeker in ons assortiment blijven! Thnx voor de review! De argentina fire steak is super lekker. Net ook de indonesian gegeten en ook erg lekker! Volgende x bestel ik alle smaken! Mijn leven is zoveel makkelijker geworden sinds musclemeat![]()
super! Er is geen duidelijkheid over welke smaak nu het lekkerst is. Ik vind ginger-lemon het lekkerst en mijn broer weer de fuego peru en op dbb lees ik weer andere voorkeuren. In ieder geval is er nog geen af gekeurd dus als je alle smaken neemt zit je vast goed Ik deed als ik aan het cutten was (is niet heel vaak geweest ) altijd zoveel sambal eronder dat ik na 1 bord echt geen zin meer had
? Of dat ook weer niet. Extra groente toevoegen aan je maaltijd hoor ik ook vaak als oplossing.
Ik ga volgorde keer nog extra gesneden champignons meebestellen en die erbij gooien Kipblokjes + mekong rijst mix + champignons in een wok met een beetje olijfolie.... WoW! Dat wordt smullen!
!! Ik heb deze week weer een bestelling gedaan om wat nieuwe dingen te proberen. - De kogelbiefstukstukken zijn erg lekker en supermals. Ik heb de smaken Indonesian en Ginger lemon chili gehad en ze bevielen allebei goed. Ik had verwacht dat de gember zou overheersen maar dit was prima in balans. - Kipfiletblokjes Thais zijn lekker en ideaal om snel een maaltijd mee te maken. Ik heb ze zelf nu een paar keer door de Mekong rijst mix gedaan met daarbij wat kruiden. Binnen 6 minuten een prima maaltijd. - De Mekong rijst mix bevalt ook prima, er zit gevoelsmatig alleen wat weinig groente in voor een volwaardige maaltijd. Ik heb er nog wat broccoli bij gekookt. - De vernieuwde Angus biefstukken zijn mooi mals en goed van smaak. Erg tevreden tot nu toe en morgen opnieuw bestellen. Had alleen 3 verpakkingen kipfiletblokjes die niet vacuum waren. Opzich niet erg als je ze in de koelkast ontdooit, maar als je ze in water legt lopen ze vol. Zou ik eventueel ook basmati rijst of mekong mix kunnen gebruiken en daarbij de China groentemix direct uit de diepvries in een warme pan kunnen doen?
Vanmiddag zat er een stukje bot in de kip, volgens mij kwam er ook wat tand mee tijdens het kauwenKunnen de bagels ingevroren worden en weer ontdooit worden? Gehaktballen zien er goed uit trouwens!
Beef meat-balls moments! - Soms wil je jezelf echt belonen na een zware training. Tijd om jezelf te verwennen met onze verslavend lekkere Beef meat-balls. Beef meat-balls verschaffen net zulke goede (zuiver Beef!) eiwitten als de allerbeste eiwitshake. - Het is 3 uur 's middags. Je zit voor je werk in de auto, het is tijd voor een eiwitrijke aanvulling. Geniet van Beef meat-balls! - Je zit in de trein en komt uit school of van kantoor. Je wilt eigenlijk meteen door gaan sporten. Beef meat-balls time! - Je ligt heerlijk op de bank film te kijken. Je hebt zin in iets heel lekkers. Beef meat-balls! Het ultieme Beef meat-balls genot met puur Beef.
! Geen marketing personeel meer nodig, boem
!Leuk!
Zijn ze per stuk 200g of zitten er meerdere in een verpakking?
Dit product is net als de kant-en-klare kipblokjes een enorm gemaks product.
De beef meat-balls zijn vacuüm verpakt in een stevige plastic verpakking. In elke verpakking zitten 6 beef meat-balls, tezamen 200gr.

Leuk! Zijn ze per stuk 200g of zitten er meerdere in een verpakking?
Vandaag de Argentina fire pure steak gegeten en ik moet zeggen dat het echt heerlijk was! Ook het brood geprobeerd met wat kipfilet en dit smaakte erg goed. Beter dan verwacht. En de kip stukken zijn als vanouds goed.
. Ik at al jaren brood meer. Paste niet bij mijn dieet. Maar nu smokkel ik het er gewoon tussen die dr zak
, puur omdat ik het lekker vind.Vanmiddag zat er een stukje bot in de kip, volgens mij kwam er ook wat tand mee tijdens het kauwen![]()

onlangs ook eens gehad hoor bij een pakje kipblokjes, klein stukje bot die ertussen zat
gelukkig meer geluk en het gezien voor ik het in mijn mond stak![]()
Op het moment hebben we lams burgers http://musclemeat.nl/lams-burger-7x150gr. Deze zijn gemaakt van hele spierstukken, niet restvlees. Meer lamsvlees Staat niet op de planning, maar neem je tip zeker mee. Voor de zomer zijn zijn we aan het kijken of we ook spiesen kunnen introduceren. Maar alles onder voorbehoudKomen jullie voor de zomer nog met lamsvlees? Heerlijk op de bbq
.Zou het geen idee zijn om zelf protein bread te gaan ontwikkelen? Dr Zak is extreem duur, en in de Duitse Lidl verkopen ze bijvoorbeeld ook gewoon protein bread. Dus heel lastig zou het niet moeten zijn om te maken.