Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Morgen komt er weer een order van 10kg+ binnen :)
Vond alles lekker de afgelopen keer alleen de CHINAMIX (VOORGEKOOKT) (2,5KG) vond ik echt smerig.
Misschien persoonlijk maar kreeg het nauwelijks weg.

Gelukkig was de ZUCCHINI beter. Zondag weer een kilo kip maken.
Zoek nog een lekkere marinade/kruidenmix die ik zelf kan maken, iemand een tips?

Oosters, olie, ketjap, koriander, gember, lemongrass, knoflook, kurkuma ( sesamolie/hoisinsaus/redbraicingsaus is ook lekker)

Shoarma, olie, kerrie, paprika, knoflook, kummel, karwij, vooral komijn, zwarte peper, gember, beetje kaneel.

Etc

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Oosters, olie, ketjap, koriander, gember, lemongrass, knoflook, kurkuma ( sesamolie/hoisinsaus/redbraicingsaus is ook lekker)

Shoarma, olie, kerrie, paprika, knoflook, kummel, karwij, vooral komijn, zwarte peper, gember, beetje kaneel.

Etc

Er zit zeker een smaakverschil bij kalkoenbokjes vs kipblokjes. Ik heb even een poging gedaan (getypt) om dit te omschrijven maar dat was niet veel soeps :D. Het smaak verschil is niet negatief, gewoon net iets anders. Als je twijfelt kan je altijd een sample (1 stuk) er van nemen, dat product is ook aangemaakt.

De voedingswaarden van de kalkoenblokjes zijn net online gekomen. Deze moesten nog bekend worden. Er stonden eerste de voedingswaarde van de kipblokjes, omdat volgens de 'recept maker' dit vrijwel identiek zou overkomen. Het komt er op neer dat er (gemiddeld) meer eiwit in de kalkoen blokjes zit (27gr eiwit per 100gr) en minder vet (0.8gr per 100gr) er in zit. In een pakje van 200gr zit dus gemiddeld 54 gr eiwit, best veel :o. Je hoeft het ook niet in 1x op te eten. Net als de kant-en-klare kipblokjes blijft het 4 dagen goed na ontdooien mits goed afgedekt en gekoeld bewaard.

Ben benieuwd! Wat voor kruiden zouden bijv lekker zijn bij naturel blokjes?

Helaas een slecht bericht!

Ome screw had zijn thai kippen blokjes in de koelkast gelegd om te ontdooien en een halfje dr zak brood en wat denk je?

moeders de vrouw en juniortje mn brood en kip opgegeten, en nog erger... ze vonden het zo lekker dat Mevrouw screw op mr muscle meat zijn website heeft gekeken, en zojuist toen ik thuis kwam de vraag neerlegde...schat waarom kopen we daar niet gewoon al t vlees?

dus mr muscle meat, je hebt 2 keuzes... of slechte kwaliteit gaan verkopen of mr screw schadeloos stellen voor uw overheerlijke producten :D

dus binnenkort maar een gezins bestelling doen ;):roflol:

Zojuist weer een bestelling geplaatst, maar helaas wat vergeten toe te voegen.. is dit nog mogelijk ( mail is al verstuurd )

(Insalata Risoni (kant-en-klaar) (2,5kg) moet er nog bij !

Order: #100014308

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.067
Zou het geen idee zijn om zelf protein bread te gaan ontwikkelen? Dr Zak is extreem duur, en in de Duitse Lidl verkopen ze bijvoorbeeld ook gewoon protein bread. Dus heel lastig zou het niet moeten zijn om te maken.

Omdat de lidl het verkoopt is het niet lastig ? huh

Dat is zeker een idee :) en is hier ook besproken. (bedankt voor het meedenken, tips zijn altijd welkom). Liefst heb je ook zoiets zelf in de hand. Dan is er een tussen partij uit en de verzenkosten tussen EN-NL zijn weg. Vervolgens kun je zelf bepalen welk eiwit je er in stopt. Whey? ei eiwit? Pea? Maar zoals diaephi zegt is het geen makkelijk proces, je begint van scratch. Als je dr zak moet geloven op hun website heeft ze het recept een jaar gekost te ontwikkelen hehe.

Morgen komt er weer een order van 10kg+ binnen :)
Vond alles lekker de afgelopen keer alleen de CHINAMIX (VOORGEKOOKT) (2,5KG) vond ik echt smerig.
Misschien persoonlijk maar kreeg het nauwelijks weg.

Gelukkig was de ZUCCHINI beter. Zondag weer een kilo kip maken.
Zoek nog een lekkere marinade/kruidenmix die ik zelf kan maken, iemand een tips?

Bedankt voor de review rob! Feedback altijd welkom. Ik zie dat shark al een tip heeft gegeven, bedankt shark gezien ik in die vraag geen held ben :D.

Ja, want het is daar gewoon goedkoop. Al die "super geavanceerde" broden van 5 euro per stuk is overpriced en puur marketing/max margining.

Niet altijd. Ben zelf nog geen brood tegengekomen met vergelijkbare voedingswaarde. Maar ik heb die van de Lidl nog niet gezien, als iemand die heeft graag! Kijk dus goed zelf naar de achterkant (etiquette) en vergelijk. Het koolhydraat arm brood en eiwit brood van de AH wat ik laatst vergeleek was idd 2euro per kg goedkoper, maar de voedingswaarde flink slechter. Zo zit er 15gr snelle suikers in per 100gr. Het vet gehalte is ernstig hoog. Kijk daarnaast ook naar de eiwit bron en het gewicht van het brood.

Ben benieuwd! Wat voor kruiden zouden bijv lekker zijn bij naturel blokjes?

Ik zelf houd nooit rekening met wat er op het potje staat, but that's me :o. Dan bedoel ik of de kruiden bedoeld is voor bv kip, vlees of gehakt. Die van vlees gebruik ik ook gewoon voor mijn kip. Naturel kruid ik zelf niet altijd. Wanneer de rest van de maaltijd op smaak is gebracht, hoef je niks meer met de kipblokjes te doen.

Kijk ook even bij kumar en de marinades:

http://musclemeat.nl/non-diepvries/marinades-woksauzen

Helaas een slecht bericht!

Ome screw had zijn thai kippen blokjes in de koelkast gelegd om te ontdooien en een halfje dr zak brood en wat denk je?

moeders de vrouw en juniortje mn brood en kip opgegeten, en nog erger... ze vonden het zo lekker dat Mevrouw screw op mr muscle meat zijn website heeft gekeken, en zojuist toen ik thuis kwam de vraag neerlegde...schat waarom kopen we daar niet gewoon al t vlees?

dus mr muscle meat, je hebt 2 keuzes... of slechte kwaliteit gaan verkopen of mr screw schadeloos stellen voor uw overheerlijke producten :D

dus binnenkort maar een gezins bestelling doen ;):roflol:

Haha leuk :D. We kunnen best de labels roze en blauw stiften voor dat het de zak en doos in gaat als dat het vechten om eten kan verminderen. Maar volgens mij is dit positief nieuws voor jou (op de diefstal na)! Want betekent dit niet dat ze muscle meat producten kan gaan preppen voor je omdat ze achter de producten staat ;)?

Zojuist weer een bestelling geplaatst, maar helaas wat vergeten toe te voegen.. is dit nog mogelijk ( mail is al verstuurd )

(Insalata Risoni (kant-en-klaar) (2,5kg) moet er nog bij !

Order: #100014308

Bedankt voor je bestelling nonamek! Ik heb je mail net zien binnen komen, geen probleem. Ik stuur je morgen ochtend een reply voor de betaling. Ik zal dan zorgen dat het toegevoegd wordt.

Laatst bewerkt:
  • #5.068
Leuk!

Zijn ze per stuk 200g of zitten er meerdere in een verpakking?

Bij deze nog de beloofde foto van de Beef meat-balls (het rode is gedroogde groente): http://musclemeat.nl/beef-meat-balls:

34etk7l.jpg

Net ossehaaspuntjes besteld en die zijn wel erg lekker hoor. Ook de burgers zijn heerlijk.

Overigens zaten er wel wat graten in de zalm, komt dat vaker voor ?

Ik zat nog even terug te scrollen en las dat de pakken heel-ei niet klonterig mochten zijn, maar die van mij was het wel vorige keer. Overigens smaakte het wel prima, hoe zit het nou precies met die klonten ?

• #5.070
Net ossehaaspuntjes besteld en die zijn wel erg lekker hoor. Ook de burgers zijn heerlijk.

Overigens zaten er wel wat graten in de zalm, komt dat vaker voor ?

Ik zat nog even terug te scrollen en las dat de pakken heel-ei niet klonterig mochten zijn, maar die van mij was het wel vorige keer. Overigens smaakte het wel prima, hoe zit het nou precies met die klonten ?

:thumbs: top @ gemarineerde biefstukken en burgers! Het komt voor bij de zalm, maar zeer zelden. Denk niet dat je het in een ander zakje tegen zult komen. Als ik moet gokken, dan kom ik het zelf 1 op de 20kg tegen, ik eet 1 zakje per dag. Op de een of andere manier komt het doordat het bevroren is geweest @ heel ei pak. Misschien als je het opklopt dat het wel mengt, zelf niet geprobeerd, maar zoals je het omschrijft hebben we nooit anders gehad :). Ik zou me er dus geen zorgen over maken als het prima smaakt. Als je wilt kan ik de kwaliteitsdienst een mailtje sturen met de vraag waarom. Ben zelf ook wel nieuwsgierig er naar.

Laatst bewerkt:
Zo bestelling weer gedaan! # 100014412
Ben vooral erg benieuwd naar die ballen! :D

• #5.075
Bal/burger, Is beide goed te doen,, goed kruiden en je maakt er zo een burger of bal van, goed te eten. Het lijkt wel meer op tartaar dan op een de meeste gehaktballen. Mijn voorkeur gaat uit naar kleine burgertjes, die nog een klein beetje rauw van binnen zijn! echt top vlees.

:thumbs:

Zo bestelling weer gedaan! # 100014412 Ben vooral erg benieuwd naar die ballen! :D

Zie hem in het systeem staan, bedankt, mooie bestelling!! Ben zelf ook erg benieuwd naar jouw mening en die van de rest. Er worden vandaag heel wat kg's beef meat-balls verzonden, dus hoop wat feedback te krijgen! Hier gaan ze er in ieder geval goed in :D.

Laatst bewerkt:
Weer 'n heerlijke bestelling gedaan # 100014418.

Jammer dat de broccoli niet meer op voorraad was.

• #5.077
Weer 'n heerlijke bestelling gedaan # 100014418. Jammer dat de broccoli niet meer op voorraad was.
Bedankt voor je bestelling! Broccoli komt morgen ochtend binnen (basmati ook). Als je de bestelling morgen i.p.v. vandaag verzonden wilt hebben, zodat het er bij kan, kan je dit laten weten. Ik stuur je wel even een PM.

Hey Scoob, waarom zie ik geen avocado's meer in het assortiment? Komen die nog terug, zo ja, wanneer?

PS: hoe komt het dat de witte rijst die jullie verkopen amper 0,1 gram vezels bevat terwijl supermarkt witte rijst gemiddeld tussen de 0,8 en 1,5 gram vezels bevat per 100 gram???

Laatst bewerkt:
  • #5.079
Hey Scoob, waarom zie ik geen avocado's meer in het assortiment? Komen die nog terug, zo ja, wanneer?

PS: hoe komt het dat de witte rijst die jullie verkopen amper 0,1 gram vezels bevat terwijl supermarkt witte rijst gemiddeld tussen de 0,8 en 1,5 gram vezels bevat per 100 gram???

We waren niet tevreden over de kwaliteit van de laatste Avocado levering. Alles is terug gegeven. We krijgen deze week een nieuwe (test) batch, een aantal zakken ter goedkeuring voordat we een nieuwe lading krijgen. Ook krijgen we avocado's (ook kant-en-klaar) binnen van een andere leverancier, mooi vergelijking- materiaal, wie weet willen we hier op over stappen. Ik hoop deze vrijdag te weten of we het volgende week weer op de site hebben ja/nee.

De vezel vraag is een interessante vraag. Iets van een jaar geleden is deze ook gesteld en deze toen ook beantwoord. Ik weet helaas het precieze antwoorden niet meer. Jammer genoeg lukt het mij niet dit antwoord met de zoekfunctie terug te vinden. Ik zal daarom morgen pas antwoord kunnen geven, misschien overmorgen, afhankelijk hoe snel de kwaliteitsdienst van de rijst leverancier reageert. In ieder geval moet je de voedingswaarde wel keer 2.5 doen, omdat 100gr ongekookt overeenkomt met (gemiddeld) 250gr gekookt. Maar hiermee kom je inderdaad ook niet nog bij de 0.8 - 1.5gr. Je hoort van mij!

We waren niet tevreden over de kwaliteit van de laatste Avocado levering. Alles is terug gegeven. We krijgen deze week een nieuwe (test) batch, een aantal zakken ter goedkeuring voordat we een nieuwe lading krijgen. Ook krijgen we avocado's (ook kant-en-klaar) binnen van een andere leverancier, mooi vergelijking- materiaal, wie weet willen we hier op over stappen. Ik hoop deze vrijdag te weten of we het volgende week weer op de site hebben ja/nee.

De vezel vraag is een interessante vraag. Iets van een jaar geleden is deze ook gesteld en deze toen ook beantwoord. Ik weet helaas het precieze antwoorden niet meer. Jammer genoeg lukt het mij niet dit antwoord met de zoekfunctie terug te vinden. Ik zal daarom morgen pas antwoord kunnen geven, misschien overmorgen, afhankelijk hoe snel de kwaliteitsdienst van de rijst leverancier reageert. In ieder geval moet je de voedingswaarde wel keer 2.5 doen, omdat 100gr ongekookt overeenkomt met (gemiddeld) 250gr gekookt. Maar hiermee kom je inderdaad ook niet nog bij de 0.8 - 1.5gr. Je hoort van mij!

Oké, ik kijk er naar uit...

Trouwens, ik wou iets voorstellen; aangezien de meesten hier een strikte voedingsschema nastreven vind ik het moeilijk om zo'n avocado (diepgevroren) op 100 gram af te wegen. Op internet zag ik avocado puree en ik vroeg mij af of jullie ook niet zo iets kunnen aanbieden?

Dank bij voorbaat

Terug
Naar boven