- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie tip! Ik heb net gekeken, maar avocado puree heeft onze leverancier helaas niet . Je kan onze avocado's op zich wel later nadat het ontdooit is nog eten door het laagje citroenzuur die bruining tegen gaat voor als een halve avocado teveel of te weinig is. Over puree gesproken: we kunnen we wel andere puree's introduceren van allerlei groentes zoals broccoli, bloemkool en fruitsoorten. Deze zijn dus al bereid, viltmanies etc maximaal bewaard en kun je na ontdooien meteen eten. Als iemand hier een mening over heeft hoor ik dat graag!Oké, ik kijk er naar uit... Trouwens, ik wou iets voorstellen; aangezien de meesten hier een strikte voedingsschema nastreven vind ik het moeilijk om zo'n avocado (diepgevroren) op 100 gram af te wegen. Op internet zag ik avocado puree en ik vroeg mij af of jullie ook niet zo iets kunnen aanbieden? Dank bij voorbaat
Haha leuk! Dochter van mijn broer is ook net 1 en zij heeft dezelfde ervaring @ zoete aardappelOver familie gebruik: Mijn tweeling van net 1 eet oa de zoete aardappel en de hamburgers van musclemeat.![]()
super cute. Zoete aardappel zit ook in een aantal babyvoeding potjes geloof ik.
Met zoveel producten kan ik de frustratie idd begrijpen, bedankt voor je grote bestelling!! Ik heb net met onze programmeur gesproken. De site is idd trager vandaag dan gebruikelijk. We zijn bezig om de database in eigen handen te nemen zodat we de snelheid zelf kunnen bepalen. Dit zal morgen over overmorgen gebeurt zijn. Ik verwacht dan dat alles weer soepel loopt, sorry voor het ongemak!Scoobz0r je site is zo traag als **** , erg vervelend als je een bestelling aan t doen bent! Pfoe gelukt! 100014481 maak er wat moois van!
Met zoveel producten kan ik de frustratie idd begrijpen, bedankt voor je grote bestelling!! Ik heb net met onze programmeur gesproken. De site is idd trager vandaag dan gebruikelijk. We zijn bezig om de database in eigen handen te nemen zodat we de snelheid zelf kunnen bepalen. Dit zal morgen over overmorgen gebeurt zijn. Ik verwacht dan dat alles weer soepel loopt, sorry voor het ongemak!

Mooie tip! Ik heb net gekeken, maar avocado puree heeft onze leverancier helaas niet . Je kan onze avocado's op zich wel later nadat het ontdooit is nog eten door het laagje citroenzuur die bruining tegen gaat voor als een halve avocado teveel of te weinig is. Over puree gesproken: we kunnen we wel andere puree's introduceren van allerlei groentes zoals broccoli, bloemkool en fruitsoorten. Deze zijn dus al bereid, viltmanies etc maximaal bewaard en kun je na ontdooien meteen eten. Als iemand hier een mening over heeft hoor ik dat graag!
![]()

No problem over 31 dgn proberen we t gewoon nog een keer![]()
Jeej! In ieder geval 1 voorstander van pureePuree? Klinkt wel interessant ook makkelijk om mee te nemen! Net zoals altijd netjes en optijd de bestelling binnen!De bezorger was iets minder blij haha, zal morgen laten weten hoe de ballen waren! Zien er in iedergeval verrukkelijk uit!
. Mooi @ beef meat-balls, benieuwd naar je mening! Postbodes zijn over het algemeen nooit blij met Muscle Meat bestellingen, meeste pakketten zijn erg zwaar
.
Hoop dat vandaag reviews binnen komen over de beef meat-balls. Ze worden veel besteld, grote kans dat ze in het assortiment blijven als ze ook opnieuw besteld worden. Koud zijn ze zeker prima te eten!Na het weekend ga ik ook weer bestellen. Hoe zijn de kant en klare gehaktballen? Zijn ze koud lekker?
Bij vis raden wij aan het binnen 2 dagen na ontdooien op te eten, of eigenlijk te bereiden. Alles tegelijk ontdooien in combinatie met 1 per dag eten is dan niet aan te raden, tenzij je het meteen bereidt. We raden inderdaad aan op de site het in de koelkast afgedekt te laten ontdooien. Echter bij dit product vind ik (en collega's ook die het eten die ik net gesproken heb) dat er een uitzondering is. Je kan het namelijk prima in water leggen zonder verpakking. Het ontdooit vrij snel (20min)! Gebruik geen heet water!! Wat ik zelf doe, ook met andere producten is zodra ik wakker wordt het in water leggen. In 20 minuten is het ontdooit. In die tijd douche ik etc. Jouw manier 1 en 2 kunnen beide prima hoor! Ik geef je dus een derde manier. Het is dus even wat je zelf het handigst vindt.Ik had een vraagje mbt de pangasiusfilet. Deze zijn per 4 verpakt en ik ben van plan om er 1 per dag op te eten. Op de site wordt aangeraden om het rustig in de verpakking in de koelkast te laten ontdooien. Wat denk je dat de beste oplossing is hier voor mij? 1 Zak openen, eruit halen wat ik nodig heb (de rest weer terug in de vriezer) en wat ik eruit haal in folie rustig een nachtje laten ontdooien in de koelkast. (vannacht gedaan) 2 Alles ontdooien en maken en bewaren in de koelkast. (laatste eet ik dan 3e dag na maken) Ik hoor graag wat jij er van denkt!
Gisteravond was er nog broccoli op voorraad, maar ik zie nu dat het uitverkocht is. Is er een indicatie over wanneer de broccoliroosjes en de sperziebonen weer te bestellen zijn? Alvast bedankt!
Beide producten waren even tijdelijk uitgezet om de voorraad te tellen. De twee producten zijn zo absurd hard gegaan de afgelopen 4 dagen.
We hebben net geteld en van broccoli zijn er nog 5 * 2.5kg zakken en van de sperziebonen 7 * 2.5kg. Deze zijn zojuist op de site online gekomen. Wees er snel bij want het is zo weer weg... Ik stuur je daarom even een extra PM in de hoop dat je het sneller leest.
Beide producten staan op spoedlevering, alleen moet ik nog horen wanneer het geleverd wordt. Dat is waarschijnlijk deze vrijdag of maandag.
Je hebt 2 minuten over 3 besteld, daardoor kon je donderdag niet meer kiezen. Geen probleem, gaat gewoon mee vandaag met de rest, daar zorg ik voor gezien de situatie! Bedankt voor je orderBedankt voor de snelle reactie, order is geplaatst! Ik heb geprobeerd een bericht terug te sturen, maar weet niet of dit gelukt is (misschien te weinig posts op het forum) dus ik stel mijn vraag ook hier nog even: Mijn bestelnummer is 100014574, op jullie website staat morgen als bezorgdatum en in de email met de bevestiging staat vrijdag (27-03). Misschien omdat het net wel, net niet voor drie uur is besteld. Welke dag gaat het worden? Hoe eerder hoe beter natuurlijk, maar zou gewoon zonde zijn als het pakket een dag onnodig op een postNL punt staat!
Je hebt 2 minuten over 3 besteld, daardoor kon je donderdag niet meer kiezen. Geen probleem, gaat gewoon mee vandaag met de rest, daar zorg ik voor gezien de situatie! Bedankt voor je order.
Top, bedankt! Dit is mijn eerste bestelling die gister is binnen gekomen. Over de service ben ik zeker tevreden. Ik voorspel dat er mee bestellingen zullen volgen.Bij vis raden wij aan het binnen 2 dagen na ontdooien op te eten, of eigenlijk te bereiden. Alles tegelijk ontdooien in combinatie met 1 per dag eten is dan niet aan te raden, tenzij je het meteen bereidt. We raden inderdaad aan op de site het in de koelkast afgedekt te laten ontdooien. Echter bij dit product vind ik (en collega's ook die het eten die ik net gesproken heb) dat er een uitzondering is. Je kan het namelijk prima in water leggen zonder verpakking. Het ontdooit vrij snel (20min)! Gebruik geen heet water!! Wat ik zelf doe, ook met andere producten is zodra ik wakker wordt het in water leggen. In 20 minuten is het ontdooit. In die tijd douche ik etc. Jouw manier 1 en 2 kunnen beide prima hoor! Ik geef je dus een derde manier. Het is dus even wat je zelf het handigst vindt.

In één zo'n pakje zit al meer zout dan je op de hele dag binnen zou moeten krijgen.Kwam er nu ook broodbeleg?
Alweer wat goedkoper kan dan de supermarkt zou dat mooi zijn.
Ik eet per week Zeker 10 pakjes van 100 gram runderrookvlees. Lekker roodvlees dat je ook koud goed kunt eten dus handig voor onderweg. ( wel een raar gezicht als je in de trein 2 pakjes rookvlees naar binnen zit te happen direct uit de verpakking [emoji14])