Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Kwam er nu ook broodbeleg?

Alweer wat goedkoper kan dan de supermarkt zou dat mooi zijn.

Ik eet per week Zeker 10 pakjes van 100 gram runderrookvlees. Lekker roodvlees dat je ook koud goed kunt eten dus handig voor onderweg. ( wel een raar gezicht als je in de trein 2 pakjes rookvlees naar binnen zit te happen direct uit de verpakking [emoji14])

Doe ik ook.. pak alleen zelf de paarden rookvlees. :D Lekker zout ook.. ben er echt fan van. :)

In één zo'n pakje zit al meer zout dan je op de hele dag binnen zou moeten krijgen.
Beetje mee oppassen als je hoge bloeddruk hebt :)

Het staat eigenlijk niet op de verpakking hoeveel zout erin zit. Maar vind het zelf niet erg zout. Er staat "licht gezout" maar dus geen hoeveelheid. Als iemand het weet ??

In bijna alle marinade zit helaas zout, ook in de vis/shoarma/vleeskruiden. En deze smaken ook echt zouter dan licht gezouten rookvlees.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.104
Wat een topservice weer, geen wonder dat het storm loopt.

Wordt weer smullen morgen, bedankt!

Top, bedankt! Dit is mijn eerste bestelling die gister is binnen gekomen. Over de service ben ik zeker tevreden. Ik voorspel dat er mee bestellingen zullen volgen.

Twee complimenten over de service van Muscle Meat achter elkaar :eek: bedankt!!

is dit wat voor jullie: http://wheyhey.com/ ?

Ik zou dat wel willen proberen

Ah leuk dat je hier op komt! Want ik was afgelopen oud en nieuw in London en kwam het daar tegen in elke supplementen winkel. Klein vriezertje hebben ze dan staan bij de kassa. Ik heb twee smaken gegeten en was er zeker over te spreken. Ik denk dat we dit concept, en misschien hun product, zeker ooit nog eens aandacht aan gaan besteden. We zijn de enige zover ik weet in NL die dit fatsoenlijk zou kunnen versturen. Op het moment hebben we teveel lopen om dit er ook nog bij te pakken. Maar super dat je er over begint, alle tips welkom en alle tips worden besproken bij ons :)!

Weer een mooie bestelling binnen gekregen! Was even wat werk maar vriezer ligt weer vol.

proppen zult gij prepper :meal: ! Had je toevallig de meatballs erbij genomen? Kan het even niet herinneren, zo ja, zou je feedback willen geven? Anders np!

Kwam er nu ook broodbeleg?

Alweer wat goedkoper kan dan de supermarkt zou dat mooi zijn.

Ik eet per week Zeker 10 pakjes van 100 gram runderrookvlees. Lekker roodvlees dat je ook koud goed kunt eten dus handig voor onderweg. ( wel een raar gezicht als je in de trein 2 pakjes rookvlees naar binnen zit te happen direct uit de verpakking [emoji14])

Doe ik ook.. pak alleen zelf de paarden rookvlees. :D Lekker zout ook.. ben er echt fan van. :)

Het staat eigenlijk niet op de verpakking hoeveel zout erin zit. Maar vind het zelf niet erg zout. Er staat "licht gezout" maar dus geen hoeveelheid. Als iemand het weet ??

In bijna alle marinade zit helaas zout, ook in de vis/shoarma/vleeskruiden. En deze smaken ook echt zouter dan licht gezouten rookvlees.

We zijn er mee bezig maar het voorloopt dusver niet voorspoedig. Over de laatste test batch waren we niet tevreden en het kan nog wel even gaan duren voordat we iets fatsoenlijks hebben. Broodbeleg is niet heel simpel. Je wilt het bv zo clean mogelijk houden. Maar de 'niet clean dingen' zorgen er weer voor dat het is zo als men het lekker vindt en de structuur kent.

In één zo'n pakje zit al meer zout dan je op de hele dag binnen zou moeten krijgen.
Beetje mee oppassen als je hoge bloeddruk hebt :)

Enige voordeel is wel als 'sporter zijnde' dat we wat meer zout mogen hebben dan een gemiddeld mens, want we verliezen ook een stuk meer. Maar idd, overal zit zout in en aangezien we ook meer eten zit je al gauw tegen het limiet wat aanbevolen wordt. Persoonlijk maak ik me er niet heel druk om, maar kan mensen natuurlijk begrijpen die dat wel doen.

Wanneer komt de marinade met paprika en chili? EN tijm en oregano?

We verwachten het aanstaande maandag. Dat betekent dat je het vanaf donderdag 16:00 kunt bestellen en de eerste zend dag aankomende maandag zal zijn.

---------- Toegevoegd 26 March 2015 om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst 25 March 2015 om 23:10 ----------

Niet normaal hoe lekker die beef meat-balls zijn, en nog super handig ook!
Onderweg ergens naar toe gooi je ze zo achter in je kiezen :D

Ze doen me trouwens beetje denken aan die vegetarische balletjes van Linessa, alleen volgens mij bevatten die wel veel kcal en vetten.

Mensen die twijfelen, blijf dat maar doen straks zijn ze uitverkocht :p

Eerste review van de beef meat-balls. Bedankt!! :meal:

Laatst bewerkt:
Complimenten voor de service Olivier.

Tijdje geleden de protein bagels besteld om te proberen, toen het pakket binnenkwam bleek er protein pasta in te zitten. Wat foto's gemaakt en gemaild naar de klantenservice. Mail verzonden 20.20, antwoord van Rein om 21.05 dat de bagels nagestuurd zouden worden de dag erop, en dat ik de protein pasta mocht houden ter compensatie. Zo'n snelle reactie, zelfs in de avond, en zo'n oplossingen zorgen ervoor dat ik nog heel lang klant zal blijven. En de protein pasta smaakte zo goed dat ik deze ook zeker nog vaker ga bestellen.

Vanmiddag komt de nieuwe bestelling weer binnen:
gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken - alle 4. (vooral de ArgentinaFirePure is super lekker)
kipblokjes - thais en tandoori (vind ik persoonlijk het beste smaken)
Pangasiusfilet
Broccoliroosjes (super product, groene groenten waar relatief veel eiwit in zit, uit de zak in mn prep bakjes, en klaar)
Bosbessen (elke dag 150gr bij mn bak kwark, geeft net ff een betere zoetere smaak aan je kwark)

En natuurlijk even de Beef Meat-balls proberen!

Niet normaal hoe lekker die beef meat-balls zijn, en nog super handig ook!
Onderweg ergens naar toe gooi je ze zo achter in je kiezen :D

Ze doen me trouwens beetje denken aan die vegetarische balletjes van Linessa, alleen volgens mij bevatten die wel veel kcal en vetten.

Mensen die twijfelen, blijf dat maar doen straks zijn ze uitverkocht :p

Top. Straks ga ik bestellen en dan bestel ik het meteen mee. handig zo een product wat ook koud lekker is.

Ah leuk dat je hier op komt! Want ik was afgelopen oud en nieuw in London en kwam het daar tegen in elke supplementen winkel. Klein vriezertje hebben ze dan staan bij de kassa. Ik heb twee smaken gegeten en was er zeker over te spreken. Ik denk dat we dit concept, en misschien hun product, zeker ooit nog eens aandacht aan gaan besteden. We zijn de enige zover ik weet in NL die dit fatsoenlijk zou kunnen versturen. Op het moment hebben we teveel lopen om dit er ook nog bij te pakken. Maar super dat je er over begint, alle tips welkom en alle tips worden besproken bij ons :)!

Tof. Hopelijk voor de zomer, dan kan ik mn vriezer volstouwen met goed ijs, ipv supermarkt ijs :D Ik denk dat het een topseller gaat worden, gezien de community hier regelmatig ijs eet, en in de US is het superpopulair om proteinijs te maken/eten. En het product is aantrekkelijk, mooie en handige verpakking. Voor mij zou het een vervanger van de zure kwark die ik savonds eet ;)

Ik heb 4 zakken diepvries ZAK Brood besteld, ben benieuwd! De bagels bevielen goed, maar brood is toch iets praktischer denk ik. Past meer beleg op :p

Ik hoop dat jullie ooit net zo groot worden als jullie UK collegas( geen concurrent gelukkig want ze leveren niet naar NL ;) ) musclefood. De kant en klaar maaltijden daar zien er ook goed uit. Maar die lui kennen jullie vast en zeker. Iig een goede site voor productinspiratie voor musclemeat denk ik zo.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je zon ijs zelf ook wel kunt maken. Vast wel een recept op internet te vinden lijkt mij.

Ik denk dat je zon ijs zelf ook wel kunt maken. Vast wel een recept op internet te vinden lijkt mij.

Je kunt zelf ook kip koken en in stukjes snijden. Of zelf high protein brood bakken. Daarvoor zijn we hier toch niet? We zijn hier voor het gemak.

Direct maar even een deel van het salaris omgezet in vlees. Erg benieuwd naar de nieuwe biefstukjes ( gekozen voor de Lemon,chili ginger & de Argentina.

Ook de Grain Fed Angus burgers erbij gedaan. Iemand ervaring mee?

• #5.112
Complimenten voor de service Olivier.

Tijdje geleden de protein bagels besteld om te proberen, toen het pakket binnenkwam bleek er protein pasta in te zitten. Wat foto's gemaakt en gemaild naar de klantenservice. Mail verzonden 20.20, antwoord van Rein om 21.05 dat de bagels nagestuurd zouden worden de dag erop, en dat ik de protein pasta mocht houden ter compensatie. Zo'n snelle reactie, zelfs in de avond, en zo'n oplossingen zorgen ervoor dat ik nog heel lang klant zal blijven. En de protein pasta smaakte zo goed dat ik deze ook zeker nog vaker ga bestellen.

Vanmiddag komt de nieuwe bestelling weer binnen:
gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken - alle 4. (vooral de ArgentinaFirePure is super lekker)
kipblokjes - thais en tandoori (vind ik persoonlijk het beste smaken)
Pangasiusfilet
Broccoliroosjes (super product, groene groenten waar relatief veel eiwit in zit, uit de zak in mn prep bakjes, en klaar)
Bosbessen (elke dag 150gr bij mn bak kwark, geeft net ff een betere zoetere smaak aan je kwark)

En natuurlijk even de Beef Meat-balls proberen!

Problemen komen nauwelijks voor (gelukkig), maar als het gebeurt zijn we er eigenlijk altijd razend snel bij. Fijn dat je dat ervaren hebt en het goed voor je opgelost is :)!

Thnx voor je reviews over de producten, altijd goed om te lezen waar men tevreden mee is, ook als iemand een keer niet tevreden is natuurlijk. Bosbessen ga ik ook een keer doen in de kwark, nooit aan gedacht en kan er qua macro's best in hier. @ de andere producten reviews --> :thumbs: !

Ik hoor graag wat je van de meat balls vond!

Wow, dat wil ik ook proberen!

Noted!

Top. Straks ga ik bestellen en dan bestel ik het meteen mee. handig zo een product wat ook koud lekker is.

Daar hebben we het ook absoluut voor ontwikkeld! Iets meer dan 40gr eiwit per portie om zo mee te nemen :meal:. Is je bestelling vandaag nog mee gegaan (voor 15:00 besteld)?

Tof. Hopelijk voor de zomer, dan kan ik mn vriezer volstouwen met goed ijs, ipv supermarkt ijs :D Ik denk dat het een topseller gaat worden, gezien de community hier regelmatig ijs eet, en in de US is het superpopulair om proteinijs te maken/eten. En het product is aantrekkelijk, mooie en handige verpakking. Voor mij zou het een vervanger van de zure kwark die ik savonds eet ;)

Ik heb 4 zakken diepvries ZAK Brood besteld, ben benieuwd! De bagels bevielen goed, maar brood is toch iets praktischer denk ik. Past meer beleg op :p

Ik hoop dat jullie ooit net zo groot worden als jullie UK collegas( geen concurrent gelukkig want ze leveren niet naar NL ;) ) musclefood. De kant en klaar maaltijden daar zien er ook goed uit. Maar die lui kennen jullie vast en zeker. Iig een goede site voor productinspiratie voor musclemeat denk ik zo.

Noted @ ijs!!

Het brood gaat je zeker bevallen! Het is heel zacht en heeft dezelfde smaak als de bagels.

Dankje voor het compliment! Mochten we ooit concurrenten worden dan moeten ze eerder bang zijn voor ons ;)! De vlees prijzen per kg zijn in Engeland een stuk hoger dan hier in Nederland. Ik geloof dat ze ook naar ons kijken. Een half jaar nadat wij groente fruit en carbs introduceerde gingen zij dat ook doen, terwijl ze veel langer bestaan dan wij. Niet dat het uit maakt maar grappig om te zien. Sinds een aantal weken hebben ze kant-en-klare zoete aardappel :). Maar verder alleen lof naar hun, erg mooie site en enorm veel producten en daar kunnen wij idd ook inspiratie vandaan halen.

Direct maar even een deel van het salaris omgezet in vlees. Erg benieuwd naar de nieuwe biefstukjes ( gekozen voor de Lemon,chili ginger & de Argentina.

Ook de Grain Fed Angus burgers erbij gedaan. Iemand ervaring mee?

Awesome, bedankt voor je bestelling :thumbs:! Lemon ginger is mijn favourite en Argentina fire van de meeste dbb-ers lees ik. Dus dat komt wel goed :D. Andere twee smaken zijn ook gewoon goed hoor, zijn gewoon lichte voorkeuren. De kant-en-klare grain fed angus burgers staan nog maar een paar dagen op de site. Het zijn de burgers die overbleven zijn van onze verjaardags actie. Op=op!

Vandaag heerlijke tonijn steaks gegeten! ook zeker een aanrader! :D

Problemen komen nauwelijks voor (gelukkig), maar als het gebeurt zijn we er eigenlijk altijd razend snel bij. Fijn dat je dat ervaren hebt en het goed voor je opgelost is :)! Thnx voor je reviews over de producten, altijd goed om te lezen waar men tevreden mee is, ook als iemand een keer niet tevreden is natuurlijk. Bosbessen ga ik ook een keer doen in de kwark, nooit aan gedacht en kan er qua macro's best in hier. @ de andere producten reviews --> :thumbs: ! Ik hoor graag wat je van de meat balls vond!
Meat balls zijn bizar lekker! Heb gister het pakket om 16.00 opgehaald, pre workout meal met meat balls, toen maar direct de volgende portie in lauw water gelegd voor post workout meal. Absoluut een aanrader voor iemand die meer variatie wil en de macro's passen.

Eerste keer besteld en super blij ermee. Gaat me elke zondag hoop kip bereiden schelen.
Enige waar ik misschien overheen heb gelezen is welk product ik nu kant en klaar in mijn meeneem bakjes kan fl*kkeren en alleen hoef op te warmen :p Of is dit bij al jullie producten net als de kip?

• #5.116
Vandaag heerlijke tonijn steaks gegeten! ook zeker een aanrader! :D

:thumbs:!!

Meat balls zijn bizar lekker! Heb gister het pakket om 16.00 opgehaald, pre workout meal met meat balls, toen maar direct de volgende portie in lauw water gelegd voor post workout meal. Absoluut een aanrader voor iemand die meer variatie wil en de macro's passen.

Bedankt voor de review :D super dat ze de smaak vallen.

Eerste keer besteld en super blij ermee. Gaat me elke zondag hoop kip bereiden schelen.
Enige waar ik misschien overheen heb gelezen is welk product ik nu kant en klaar in mijn meeneem bakjes kan fl*kkeren en alleen hoef op te warmen :p Of is dit bij al jullie producten net als de kip?

Mooi!

De kant-en-klare kipblopkjes en de beef meat-balls (wss de tweede nog niet gezien?) zijn van het vlees wat direct na ontdooien gegeten kan worden. Verder hebben we veel kant-en-klare koolhydraat en groente producten. Bij de koolhydraten zijn de 2.5kg zakken zoals hawaiimix, mekongmix, basmati en zoete aardappel blokjes echt (voor mij dan) een must-haves. Handig om een zak in je vriezer te hebben voor de keren dat je snel wilt zijn. Bij de groente moet je even opletten of er er kant-en-klaar of voorgekookt bij staat. Het is een persoonlijke voorkeur of je vindt dat je het bij voorgekookt meteen kan eten. Ik zelf vind van wel bv bij de goldmix en mexicomix waar voorgekookt staat. Het onderscheid dat er gemaakt is staat als volgt opschreven:

Kant-en-klaar
Dit betekent dat het product tot de kern voorgekookt is. Het is niet nodig om het product verder door te garen. Ontdooien, direct eten of eerst opwarmen is genoeg.

Voorgekookt
Dit betekent dat product geblancheerd is. Blancheren heeft het doel om het product te reinigen: het verwijderen van ongewenste bacteriën en kiemen. Dit heeft het gevolg dat het bijtgaar is. Meestal wenst men dat het product wel iets verder nog wordt doorgekookt om het zachter te maken.

Ik zal ook even mijn kritische maar altijd eerlijke mening geven alvast over de producten die ik tot nu toe gehad hebt.

Zoete aardappel blokjes (kant-en-klaar): Deze voorgekookte zoete aardappelblokjes leken mij een makkelijke oplossing. Ik eet graag en vaak zoete aardappel. Maar elke keer de aardappels in stukjes snijden en 20 minuten in de oven is wel wat werk. Toen ik de aardappelblokjes kreeg had ik ze bevroren op een ovenplaat gelegd. Even opgewarmd, en geproeft. Maar helaas. De smaak is niet te evenaren met verse zoete aardappel. Het is zelfs kurkdroog. Hierna nog geprobeerd om ze te wokken. Zowel bevroren als ontdooit, maar ook dit gaf een droge mindere smaak. Heb toen 1 blokje laten ontdooien en direct uit de verpakking gegeten om te kijken of het aan de aardappelblokjes lag of aan het opwarmen. Maar ook deze was droog. Jammer, maar sommige dingen blijf ik toch gewoon liever in de supermarkt halen en vers bereiden. Deze bestel ik niet opnieuw.

Kipfiletblokjes (Toscaans): Lekker. Zacht en mals. Alleen wel erg kruimelig. Zijn niet echt 'blokjes', maar meer soepkip. Smaak is erg lekker. Alleen soms zit er iets hards in.. echt een hard stukje waar ik op bijt. Dit is alleen met de smaak Toscaans. Heb andere in mijn omgeving hier ook over gehoord. Die zeiden dat het net leek alsof je af en toe op een stukje zand bijt. Deze bestel ik niet opnieuw.

Kipfiletblokjes (Thais): Kijk, dit is meer mijn ding! Deze smaak bevalt mij goed. Stuk beter dan Toscaans. Heerlijke pure malse kipfiletblokjes met een lekkere smaak. Toen ik stokbrood in de oven ging klaarmaken heb ik een schaaltje met een klein laagje water gevuld en deze kipfiletblokjes er bij gedaan. Na 10 minuten opwarmen waren ze nog steeds super mals en de geur rook door heel het huis (leek een beetje op shoarma :D). Toscaans hebben plaats gemaakt voor Thais. Dit is een blijvertje die ik opnieuw bestel.

Cow en Chicken burger: Deze sample kreeg ik bij mijn bestelling. Smaak is niet slecht, maar niet echt mijn ding. Het is nogal hard samengeperst en daardoor niet zacht en mals zoals de tartaar. Daarom zijn er ook samples. Om te kijken wat je ding is en wat niet. Dit is niet mijn 'ding'. Deze bestel ik niet opnieuw.

Paardenbiefstuktartaar (Red Pepper): de eerste keer had ik deze gewoon bij het avondeten als los vlees er bij gedaan. De hamburger is vele malen beter dan een supermarkt hamburger. Dit is echt vlees! Heerlijk en je ziet en proeft dat dit 100% echt vlees is en geen samengestelde vleesresten zoals normaal uit de supermarkt het geval is. Maar man.. wat pittig. Ik hou van pittig eten, maar dit is mij iets te veel. Ik dacht het is wel OK, maar bestel het niet nog een keer. De volgende keer had ik echter het tussen 2 boterhammen gedaan als echte hamburger met een flinke scheut ketschup. Dit is prima te doen zo! Stuk minder pittig, en zelfs erg aangenaam. Door het op deze manier te eten heb ik besloten deze toch opnieuw te bestellen. Het is nu een afwisseling voor de dagelijkse paardenbiefstuk. Dit is een blijvertje die ik opnieuw bestel.

Paardenbiefstuk: Hier heb ik al kilo's van op. Eet het elke dag. Wat een gemak zo in de portie verpakkingen en wat een goede kwaliteit! Zolang de prijs zo blijft blijf ik dit nog heel lang bestellen. Absoluut de topper van MuscleMeat als je het mij vraagt. Dit is een blijvertje die ik opnieuw bestel. De manier van koken bepaald uiteraard erg de kwaliteit en smaak zoals met elke biefstuk.

Mijn manier van bereiden:
- de verpakking avond van te voren (of eerder) in de koelkast liggen
- een uur voordat je gaat koken de biefstuk uit de koelkast halen zodat deze op kamertemperatuur is
- olie in de pan en pan even laten opwarmen
- biefstuk rondom bakken totdat NET de buitenkant 'verbrandingsverkleuringen' egaal over de hele biefstuk
- geen seconde langer in de pan laten en direct in aluminiumfolie stoppen
- paar minuten laten doorgaren. En voilla..

• #5.118
Hoi A J D L! Eerlijke meningen houden wij van, dankje! Apart van de zoete aardappel. Misschien had je een mindere zak. Enige wat ik ermee doe is vanuit bevroren toestand op 750watt 7minuten in de magnetron en ik smul alles weg. Zat er geen vriesbrand op de zoete aardappel? Witte plekjes van uitdroging? Dit gebeurt wanneer je het gat in de zak die je gemaakt hebt open laat, luchtstromen gaan door de zak heen wanneer je de vriezer open/dicht maakt waardoor uitdroging ontstaat.

Bij de paardenbiefstuk tartaar kan je wat red pepper van de zijkant halen als je het te pittig vindt. Het zit alleen aan de buiten rand, niet erin gemengd!

Vreemd @ Toscaans. Echt nog nooit gehoord. Belangrijk als dit gemeld wordt. Hier wordt maandag contact met de leverancier over opgenomen. De kipfilets gaan het zelfde proces door voor alle smaken, er zou geen verschil moeten zijn. Als je van de thais houd kan durf ik te zeggen dat de Tandoori je ook zeker in de smaak zal vallen!

Mooi @ paardenbiefstuk & Thais!

Ik moet zeggen dat ik bij Toscaans ook wel eens wat voel knarsen, zijn dat de kruiden misschien ?
Bij Tandoori had ik dat namelijk niet.

• #5.120
Ik moet zeggen dat ik bij Toscaans ook wel eens wat voel knarsen, zijn dat de kruiden misschien ?
Bij Tandoori had ik dat namelijk niet.

Noted! Zou heel goed kunnen, want het enige verschil is de kruiden aan het eind van het proces. Ik ga er achter aan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven