AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik moet zeggen dat ik bij Toscaans ook wel eens wat voel knarsen, zijn dat de kruiden misschien ?
Bij Tandoori had ik dat namelijk niet.
Hum daarom heb ik ze dus niet meer besteld d8 dat het aan mij lag, vond de smaak ook minder en idd korrelige harde stukken erin, de thai smikkel ik vol passie weg das een topper voor mij!:D

Hier ook grote interesse in protein ijs :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.123
Hum daarom heb ik ze dus niet meer besteld d8 dat het aan mij lag, vond de smaak ook minder en idd korrelige harde stukken erin, de thai smikkel ik vol passie weg das een topper voor mij!:D

Hmm, je hebt nu zeker geen batchnummer meer? Zo wel: pm het graag. Morgen is er een gesprek over met de leverancier. Misschien is deze batch namelijk al weg.

Hier ook grote interesse in protein ijs :p

Noted :meal: !

Muscle Meat bij ''Fit op 6'', zender SBS6!

Een tijdje geleden zijn we te gast gevraagd bij het programma Fit op 6 (SBS6). Het is een programma dat gaat over nieuwe sporten tot bestaande sporten en van sportapparatuur tot sportvoeding. Hier is het resultaat:

https://www.youtube.com/watch?v=gScLRN4vomQ

Laatst bewerkt:
Volgens mij is er nu een bedrijfje in eindhoven die zich nu met proteine ijs bezig houdt, bij de opening van foxgym in R'dam hebben ze ijs uitgedeeld.. Was er helaas niet bij:o

Hmm, je hebt nu zeker geen batchnummer meer? Zo wel: pm het graag. Morgen is er een gesprek over met de leverancier. Misschien is deze batch namelijk al weg.

Een tijdje geleden zijn we gevraagd voor het programma Fit op 6 om een interview te houden. Het is een programma da gaat over sport, van nieuwe sporten tot bestaande sporten en van sportapparatuur tot sportvoeding. Hier is het resultaat:

http://www.youtube.com/watch?v=gScLRN4vomQ

Mooi filmpje. En erg goede reclame!

Een tijdje geleden zijn we gevraagd voor het programma Fit op 6 om een interview te houden. Het is een programma dat gaat over nieuwe sporten tot bestaande sporten en van sportapparatuur tot sportvoeding. Hier is het resultaat:

http://www.youtube.com/watch?v=gScLRN4vomQ

nice vid, heb hem op facebook gedeeld alszijnde warme douche :) Keep up the good work

Zag de video net op Facebook. Beetje vreemd dat jullie logo op de doos onduidelijk wordt gemaakt op 2.56min terwijl het item toch om jullie draait.

• #5.128
Volgens mij is er nu een bedrijfje in eindhoven die zich nu met proteine ijs bezig houdt, bij de opening van foxgym in R'dam hebben ze ijs uitgedeeld.. Was er helaas niet bij:o

Dankje voor het melden! Ik denk dat ik weet wie je bedoeld, ben ze tegen gekomen @ instagram.

Mooi filmpje. En erg goede reclame!

Dankje!

nice vid, heb hem op facebook gedeeld alszijnde warme douche :) Keep up the good work

:thumbs: dankje voor het delen :), gewaardeerd.

Zag de video net op Facebook. Beetje vreemd dat jullie logo op de doos onduidelijk wordt gemaakt op 2.56min terwijl het item toch om jullie draait.

Heeft met de media wet te maken waar SBS6 zich ook aan moet houden als zender. Als ik het goed onthouden heb staat er in de media wet dat reclame uitingen zoals de gehele website in beeld 1x zichtbaar mag zijn en zo ook het logo 1x. Meer dan dat wordt vager gemaakt etc. anders krijgt sbs6 een boeten.

Ah oke. Ik ben wel bekend met die wet maar dacht dat dat niet zou gelden als het item ook specifiek op het bedrijf is gericht, wel dus. Alsnog goed stuk.

:thumbs:!!

Voorgekookt
Dit betekent dat product geblancheerd is. Blancheren heeft het doel om het product te reinigen: het verwijderen van ongewenste bacteriën en kiemen. Dit heeft het gevolg dat het bijtgaar is. Meestal wenst men dat het product wel iets verder nog wordt doorgekookt om het zachter te maken.

Welke blancheer-methode gebruiken jullie?

• #5.131
Welke blancheer-methode gebruiken jullie?

Blancheren gebeurt gedurende 1 à 10 min. bij een temperatuur van 75°C tot 95°C, afhankelijk van de grootte en het soort groente.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Ah oke. Ik ben wel bekend met die wet maar dacht dat dat niet zou gelden als het item ook specifiek op het bedrijf is gericht, wel dus. Alsnog goed stuk.

Dankje!

Vraag over de Severin grill: mogen de afneembare platen in de vaatwasser?

• #5.135
Dat Dr Zak brood is echt ideaal. Haal het nooit uit jullie assortiment please :P

Een kleine (logische) tip voor de rest: Gewoon het aantal sneetjes uit de broodzak halen en de zak weer sluiten in de vriezer. Dan hoef je het niet binnen een week op te eten.

Waarom zijn de Carb-groente burgers 2,50 duurder geworden :(:eek!:???

• #5.138
Dat Dr Zak brood is echt ideaal. Haal het nooit uit jullie assortiment please :P Een kleine (logische) tip voor de rest: Gewoon het aantal sneetjes uit de broodzak halen en de zak weer sluiten in de vriezer. Dan hoef je het niet binnen een week op te eten.

Dat kan idd heel goed @ je tip! Mooi dat het in de smaak valt. We zijn niet van plan (iig voorlopig niet) het product weg te halen, want het loopt.

Waarom zijn de Carb-groente burgers 2,50 duurder geworden :(:eek!:???

Er is een stomme fout door de leverancier gemaakt. De inkoopprijs die we per mail hebben gekregen (waarop de verkoopprijs gebaseerd was) bleek een andere prijs te hebben dan factuur die we uiteindelijk hebben gekregen. In de factuur bleek dit 2.50euro duurder te zijn, 1.25euro/kg. Gezien we met minimale marges werken voor de producten kunnen we dit niet op ons nemen en is het geleidelijk gestegen. Des al niettemin vinden wij het zelf nog steeds een mooie prijs voor 2kg aan product, daarom is het product gehouden en niet terug gegeven, nadat deze fout door de leverancier gemaakt is.

Er is een stomme fout door de leverancier gemaakt. De inkoopprijs die we per mail hebben gekregen (waarop de verkoopprijs gebaseerd was) bleek een andere prijs te hebben dan factuur die we uiteindelijk hebben gekregen. In de factuur bleek dit 2.50euro duurder te zijn, 1.25euro/kg. Gezien we met minimale marges werken voor de producten kunnen we dit niet op ons nemen en is het geleidelijk gestegen. Des al niettemin vinden wij het zelf nog steeds een mooie prijs voor 2kg aan product, daarom is het product gehouden en niet terug gegeven, nadat deze fout door de leverancier gemaakt is.

Blijft een topproduct, dus zit er sws volgende keer gewoon weer bij ondanks de prijsstijging.

Zoek ff op YouTube. Je kunt het gemakkelijk zelf maken:

- whey poeder
- amandelmelk
- eventueel vers fruit of noten

Mixen in een mixer, invriezen en klaar.

WoW, gisteren zelf whey ijs gemaakt. Super lekker!

100 gram bevroren rode vruchten (muscle meat)
200 ml amandelmelk
50 gram vanille whey all day (xxl)

Dit in een blender en paar minuten laten mixen. Daarna heb je een soort van whey vruchtenkwark (ook heerlijk)

Giet het in een bak en zet het in de vriezer. Een paar uur later heb je whey schepijs. Super lekker en gezond!

Terug
Naar boven