tvsta
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik pak net mijn bestelling uit, zit alles er in op 6 hamburgers na! Heb al vaker besteld is nog nooit mis gegaan, nieuwe inpakker aan het werk?
Hoe lossen we dit het beste op?
Hoi DieNase, excuus hiervoor! Ik heb je volledige naam of bestelnummer nodig.anders weet ik niet over welk pakket het gaat. Dan overleggen we even wat voor jouw een passende oplossing is tot jouw tevredenheid. Kan je mij even een PM sturen met 1 van deze twee gegevens? Mag ook naar info@musclemeat.nl als dat makkelijker is.
MM helpt je gewoon met cutten.
Kip ging snel op, binnenkort weer een bestelling plaatsen. In de supermarkt kippenbouten gekocht en had ze uiteindelijk de prullenbak in gegooid. Kwaliteit van MM is zoveel beter dan de supermarkt dat ik gewoon niks anders meer wil, ga zo door(y) http://imgflip.com/i/jkgjrhttp://i.imgflip.com/jkgjr.jpg

.Blijft een topproduct, dus zit er sws volgende keer gewoon weer bij ondanks de prijsstijging.
. Het product loopt dus het zal er in alle waarschijnlijkheid op de site blijven.Kip ging snel op, binnenkort weer een bestelling plaatsen.
In de supermarkt kippenbouten gekocht en had ze uiteindelijk de prullenbak in gegooid.
Kwaliteit van MM is zoveel beter dan de supermarkt dat ik gewoon niks anders meer wil, ga zo door(y)
[url]http://i.imgflip.com/jkgjr.jpg[/url]

Haha herkenbaar tydje geleden 2 dagen zonder gezeten kocht vlees bij de lidl dacht wat voor rotzooi is dat lol zoveel minder smaak
die meatballs zijn heerlijk, ook lekker om koud/ontdooid te eten, top dat ze on the menu blijven
diepvries raakt hier weer leeg... binnenkort maar weer een nieuwe bestelling zetten
ga dan terwijl ook wat reviews op jullie site gooien terwijl ik er toch ben![]()
hey musclemeat,
hoe komt het dat kipfilet uit argentinie nu 270-290gr rauw is ?
vorige bestellingen waren ze 190-210gr wat ideaal was, 270-290gr is te veel, moet ik men voedingsschema weer aanpassen
dacht nog om nu even snel nog te bestellen voor ik in bed ga maar nu ga ik toch wel even wachten ...
Mijn ouders komen 2x per week bij mij eten. Zelf neem ik dan vlees van muscle meat en mijn ouders geef ik vlees van de supermarkt [emoji16]
? Enig idee wanneer de zalm er weer is? Anders wacht ik nog even met bestellen.
De beef jerkey kwam ergens begin april weer op vooraad toch Scoop? Ik wil ff wachten op die voor me volgende bestelling!
. Als je 20 zakjes besteld, bv 5 zakjes van elk van de 4 smaken, heb je gratis verzendkosten. Indien je dit van plan bent kan je het dus los bestellen van je diepvriesbestelling als het om 2x verzendkosten vermijden gaat.Mijn ouders komen 2x per week bij mij eten. Zelf neem ik dan vlees van muscle meat en mijn ouders geef ik vlees van de supermarkt [emoji16]

De verwachting is de 3de week van deze april. Maar dat is als voorspoedig voorloopt, zoals de planning staat. Soms is er hier en daar wat vertraging, maar laten we hopen van niet. Als je 20 zakjes besteld, bv 5 zakjes van elk van de 4 smaken, heb je gratis verzendkosten. Indien je dit van plan bent kan je het dus los bestellen van je diepvriesbestelling als het om 2x verzendkosten vermijden gaat.