MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

meatballs zijn erg lekker!

Ik pak net mijn bestelling uit, zit alles er in op 6 hamburgers na! Heb al vaker besteld is nog nooit mis gegaan, nieuwe inpakker aan het werk?
Hoe lossen we dit het beste op?

dubbel, gaar netwerk

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.144

Hoi DieNase, excuus hiervoor! Ik heb je volledige naam of bestelnummer nodig.anders weet ik niet over welk pakket het gaat. Dan overleggen we even wat voor jouw een passende oplossing is tot jouw tevredenheid. Kan je mij even een PM sturen met 1 van deze twee gegevens? Mag ook naar info@musclemeat.nl als dat makkelijker is.

Kip ging snel op, binnenkort weer een bestelling plaatsen.
In de supermarkt kippenbouten gekocht en had ze uiteindelijk de prullenbak in gegooid.
Kwaliteit van MM is zoveel beter dan de supermarkt dat ik gewoon niks anders meer wil, ga zo door(y)

Ik pak net mijn bestelling uit, zit alles er in op 6 hamburgers na! Heb al vaker besteld is nog nooit mis gegaan, nieuwe inpakker aan het werk?
Hoe lossen we dit het beste op?

jkgjr.jpg

Hoi DieNase, excuus hiervoor! Ik heb je volledige naam of bestelnummer nodig.anders weet ik niet over welk pakket het gaat. Dan overleggen we even wat voor jouw een passende oplossing is tot jouw tevredenheid. Kan je mij even een PM sturen met 1 van deze twee gegevens? Mag ook naar info@musclemeat.nl als dat makkelijker is.

Kan gebeuren, ik heb een Pm gestuurd. :thumbup:

• #5.148
Kip ging snel op, binnenkort weer een bestelling plaatsen. In de supermarkt kippenbouten gekocht en had ze uiteindelijk de prullenbak in gegooid. Kwaliteit van MM is zoveel beter dan de supermarkt dat ik gewoon niks anders meer wil, ga zo door(y) http://imgflip.com/i/jkgjrhttp://i.imgflip.com/jkgjr.jpg

Mooi compliment Jack 3D, bedankt!!

Lol @ plaatje :D

Kan gebeuren, ik heb een Pm gestuurd. :thumbup:

Fijn dat het iig opgelost is :thumbs:!

MM helpt je gewoon met cutten.

Wij denken altijd graag met de klant mee :o.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Blijft een topproduct, dus zit er sws volgende keer gewoon weer bij ondanks de prijsstijging.

:thumbs:

We krijgen niks anders dan lof er over tot nu toe, een geslaagde introductie :meal:. Het product loopt dus het zal er in alle waarschijnlijkheid op de site blijven.

Kip ging snel op, binnenkort weer een bestelling plaatsen.
In de supermarkt kippenbouten gekocht en had ze uiteindelijk de prullenbak in gegooid.
Kwaliteit van MM is zoveel beter dan de supermarkt dat ik gewoon niks anders meer wil, ga zo door(y)

[url]http://i.imgflip.com/jkgjr.jpg[/url]

Haha herkenbaar tydje geleden 2 dagen zonder gezeten kocht vlees bij de lidl dacht wat voor rotzooi is dat lol zoveel minder smaak

die meatballs zijn heerlijk, ook lekker om koud/ontdooid te eten, top dat ze on the menu blijven

diepvries raakt hier weer leeg... binnenkort maar weer een nieuwe bestelling zetten :D

ga dan terwijl ook wat reviews op jullie site gooien terwijl ik er toch ben ;)

hey musclemeat,

hoe komt het dat kipfilet uit argentinie nu 270-290gr rauw is ?

vorige bestellingen waren ze 190-210gr wat ideaal was, 270-290gr is te veel, moet ik men voedingsschema weer aanpassen :mad:

dacht nog om nu even snel nog te bestellen voor ik in bed ga maar nu ga ik toch wel even wachten ...

• #5.153
Haha herkenbaar tydje geleden 2 dagen zonder gezeten kocht vlees bij de lidl dacht wat voor rotzooi is dat lol zoveel minder smaak

Hehe mooi compliment. Bedankt Casper.

die meatballs zijn heerlijk, ook lekker om koud/ontdooid te eten, top dat ze on the menu blijven

:thumbs:

diepvries raakt hier weer leeg... binnenkort maar weer een nieuwe bestelling zetten :D

ga dan terwijl ook wat reviews op jullie site gooien terwijl ik er toch ben ;)

Mooi! Ik zie je bestelling wel tegemoed.

Reviews meer dan welkom. Hebben er nog veel te weinig op de site, thnx!

hey musclemeat,

hoe komt het dat kipfilet uit argentinie nu 270-290gr rauw is ?

vorige bestellingen waren ze 190-210gr wat ideaal was, 270-290gr is te veel, moet ik men voedingsschema weer aanpassen :mad:

dacht nog om nu even snel nog te bestellen voor ik in bed ga maar nu ga ik toch wel even wachten ...

Wij hebben ook liever de 190-210gr versie, maar die is op het moment niet leverbaar bij dit merk en we willen dit merk wel houden ivm kwaliteit malsheid etc. We moeten daarom tijdelijk even overgaan op een andere kalibratie. Wanneer de 190-210gr beschikbaar is, is nog onbekend.

Echter hoeft de kalibratie geen probleem voor je dieet te zijn. Als je het maandag 9:00 ontdooit kan je het nog prima bakken op woensdag ochtend 9:00. Je hoeft dus niet je dieet om te gooien. Je snijd wat je nodig hebt en bewaard de rest afgedekt in de koelkast voor de volgende meal prep of maakt een aantal maaltijd alvast tegelijk. voor mij is 250gr ideaal en voor een ander weer 150gr. Er is geen ideale kalibratie. Ik begrijp je wel hoor dat het voor jouw handiger is, maar als je dus tevreden bent met de kwaliteit etc zou dit geen reden moeten zijn om niet te bestellen.

Laatst bewerkt:
Mijn ouders komen 2x per week bij mij eten. Zelf neem ik dan vlees van muscle meat en mijn ouders geef ik vlees van de supermarkt [emoji16]

Enig idee wanneer de zalm er weer is? Anders wacht ik nog even met bestellen.

• #5.156
De beef jerkey kwam ergens begin april weer op vooraad toch Scoop? Ik wil ff wachten op die voor me volgende bestelling!

• #5.158
De beef jerkey kwam ergens begin april weer op vooraad toch Scoop? Ik wil ff wachten op die voor me volgende bestelling!

De verwachting is de 3de week van deze april. Maar dat is als voorspoedig voorloopt, zoals de planning staat. Soms is er hier en daar wat vertraging, maar laten we hopen van niet ;). Als je 20 zakjes besteld, bv 5 zakjes van elk van de 4 smaken, heb je gratis verzendkosten. Indien je dit van plan bent kan je het dus los bestellen van je diepvriesbestelling als het om 2x verzendkosten vermijden gaat.

De verwachting is de 3de week van deze april. Maar dat is als voorspoedig voorloopt, zoals de planning staat. Soms is er hier en daar wat vertraging, maar laten we hopen van niet ;). Als je 20 zakjes besteld, bv 5 zakjes van elk van de 4 smaken, heb je gratis verzendkosten. Indien je dit van plan bent kan je het dus los bestellen van je diepvriesbestelling als het om 2x verzendkosten vermijden gaat.

oke top dankjewel!

Terug
Naar boven