- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De verwachting is de 3de week van deze april. Maar dat is als voorspoedig voorloopt, zoals de planning staat. Soms is er hier en daar wat vertraging, maar laten we hopen van niet. Als je 20 zakjes besteld, bv 5 zakjes van elk van de 4 smaken, heb je gratis verzendkosten. Indien je dit van plan bent kan je het dus los bestellen van je diepvriesbestelling als het om 2x verzendkosten vermijden gaat.
Verdomme, wilde nog even een bestelling plaatsen zodat ik die morgen in huis heb. Wordt het pas woensdagKutfeestdagen
![]()
.Die cow & chicken burgers zijn echt verschrikkelijk lekker trouwens. Blij dat ik ze besteld heb,
Ah nice, ben erg benieuwd naar de beef jerkey. Wat was de prijs per zakje btw?
! Net als bij de vorige beef jerky versie zal er een staffel zijn, hoe meer je koopt, hoe beter de prijs wordt. Ik vind het niet zo netjes om de prijs al neer te zetten voordat alle product informatie online staat, nog even geduld!
Aan mij heb je een vaste klant er bij in ieder geval! 
Leuke goede review. Jammer dat je gaat schooien om gratis samples alleen omdat je de courgette niet lekker vind. Als jij bij een restaurant gaat eten en je vindt een onderdeel van het gerecht niet lekker ga je dan ook om een gratis dessert vragen?
'Sow, lange tenen heb jij zeg. en ja je hoopte serieus wel dat je gratis samples zou krijgen door die opmerking anders zou je die opmerking niet maken.
Hoi RubenM, als eerst ontzettend bedankt voor je review. Heel uitgebreid waar veel tijd in zit. Waarderen we zeer hier!! Over alle ''top'' producten heb ik zo ver ik lees niks toe te voegen aan tips behalve de spareribs. Deze zijn tijdelijk uit ons assortiment. Soms kan het geen kwaad van het zelfde product eens bij een ander te kijken en als dit een verbetering is, gaan we hier op over. Dit is het geval en we denken dat ze over 3 weken (de nieuwe spareribs) online zullen zijn.
Ik begrijp je goed hoor RubenM. Er is een verschil tussen smaak verschillen, en een klacht. Zoals ik lees maak je dit onderscheid. De een vindt onze boerenkruiden die we gebruiken in de low fat hamburgers super lekker, en de ander bv ''mjawh niet bijzonder, speciaal of niet lekker''. Daar kunnen we verder niks aan doen. Echter geef je een klacht over een chemische smaak. Ik heb daarom net twee collega's gebeld waarvan ik weet dat ze het wekelijks eten en ze herkennen het niet. Probeer het wel nog even rustig afgedekt in de koelkast te laten ontdooien en te bakken of te grillen. Ik wil graag weten of het hier toch aan kan liggen (de magnetron). Ik stuur je even een PM om het LOT/Batchnummer van de zak te vragen (als je deze nog hebt). Onze leverancier bewaard van iedere batch een aantal kg, zodat als er iets is, dit onderzocht kan worden en ik zal zorgen dat dit ook onderzocht gaat worden. Gratis samples doen we niet aan, maar een klacht over een product behandelen we wel en indien terecht wordt dit ook vergoed. PM komt er aan!

Had de vernieuwde biefstuk nog niet probeert, gister 2 gebakken toen n vriend kwam eten.
Zijn echt toppp! En jullie hebben n klant erbij [emoji6] na de feestdagen bestellen bijna door alles heen
Hey Olivier, wanneer zijn de bloemkoolroosjes in voorraad?
Ik keek zojuist in de vriezer... Ik moet ook snel weer gaan bestellen !
! leuk!We zijn ook zeer blij met de nieuwe leverancier (Ierse angus). Heb je de gemarineerde biefstuk stukken al geprobeerd (?), zeker een aanrader. Bedankt voor je review en je mond tot mond reclameDeze komen Woensdag ochtend binnen. Betekent dat het product vanaf dinsdag 16:00 weer besteld kan worden.
! leuk!

Ik wil binnenkort voor de eerste keer gaan bestellen, heb nu de kipfilet (toscaanse en tandoori), brocollimix, en zoete aardappelblokjes. Moet nog een vriespunt wat is echt een aanrader om te bestellen bij MM?
Waarom rekenen jullie voor de bezorging 5 euro? Bij andere webshops is het altijd gratis (XXL bijvoorbeeld)Leuk dat je gaat bestellen! Als je nog 1 vriespunt nodig hebt zou ik voor 5 samples (1stuk i.p.v. 1kg) gaan, dan weet je bv voor je volgende bestelling of je deze ook wilt nemen weer. Dan kom je ook op 1 punt. Bv: -gemarineerde biefstuk stukken argentina fire -low fat hamburger -beef meat-balls -zalm blokjes -hawaiimix Een goldmix en van 2euro is ook al 0.5 vriespunt.
Waarom rekenen jullie voor de bezorging 5 euro? Bij andere webshops is het altijd gratis (XXL bijvoorbeeld)
[B zei:Edit: Heb net besteld (100015098)
[/B]
1.Jullie hebben alleen witte rijst, miste eigenlijk de zilvervliesrijst.
Begrijpelijke vraag, omdat het niet gebruikelijk is, maar het komt omdat wij ook geen gebruikelijk concept hebben: wij hebben kosten die geen enkele andere webshop heeft, namelijk het 48uur bevroren houden van het pakket na de dag van verzending. Deze kosten zijn hoger dan de 5euro verzendkosten en nemen wij volledig voor onze rekening. De marges laten het niet toe met de kg prijzen die wij geven om ook nog de verzendkosten daarbij op te nemen. Deze vraag is eerder gesteld en toen heb ik een uitgebreider antwoord gegeven. Mocht je interesse hebben, dit antwoord is hieronder te lezen:
__________________Er komt dus nog aan het eind 5euro verzendkosten bij en daar zijn we zeker transparant over met een uitleg op de site. Dit staat uitgelegd bij het kopje “over het bestelproces”. Het is een bedrag dat er aan het eind bij komt, ongeacht de hoeveelheid die je besteld en dit laatste is nu net waar het om gaat want dit werkt anders bij ons op de achtergrond dan bij welke shop dan ook. Dit zal ik je uitleggen en ik hoop dan dat het duidelijker is hoe het concept werkt en waarop het dus op is gebaseerd.
Wij hebben te maken met kosten die niemand anders heeft. Namelijk het bevroren houden van de bestelling. Hier wordt een dikke isolatiezak voor gebruikt en droogijs van -80graden. Hoe meer iemand besteld, hoe groter deze kosten worden (meer kg droogijs en een grotere zak). Deze kosten dekken wij dus volledig hoe groot de bestelling ook is. Komt een bestelling boven de 22kg uit, dan wordt er een extra pakket gemaakt waarbij wij niet alleen weer het droogijs en isolatiezak betalen maar ook de extra verzendkosten voor onze rekening nemen. De kosten die gemaakt worden (die wij op ons nemen) zijn een stuk hoger dan de verzendkosten van 5euro en zo hopen we het concept aantrekkelijk te maken.
We kunnen gratis verzendkosten aanbieden maar dan heeft het een gevolg, de product prijs gaat dan om hoog. Laat ik als voorbeeld onze Ierse runderkogelbiefstukken nemen. Deze worden online verkocht bij beefandsteak.nl voor 30euro/kg. Bij ons voor 15euro/kg. We kunnen het dan naar bv 16euro per kg brengen en promoten met gratis verzendkosten. Maar wat gebeurt er dan voor de grootkopers bij ons? Het is namelijk niet ongebruikelijk dat er aan 15kg aan producten bij ons besteld wordt. Je hebt dan 15x die iets hogere kg prijs maar wel gratis verzendkosten. Aan het eind ben je op deze manier dan dus duurder uit en met het concept wat wij nu voeren ligt het voordeel bij de klant: verzendkosten gescheiden van de kg prijzen. Dit zorgt ervoor dat we goedkoper per kg zijn dan de supermarkt en dat klanten groter in slaan per keer. Beide partijen halen daar voordeel uit. Gratis verzendkosten is puur marketing voor bedrijven die met hele grote marges hebben op hun producten en enkel een kartonnen doos gebruiken om alles te versturen.
We hebben een aantal deals bij de categorie Bulk Voordeel voor onze aller populairste producten. Zo kan je 10kg kant-en-klare kipblokjes bestellen waar wij ook de verzendkosten voor onze rekening nemen.
---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------
bedankt voor je bestelling! Goede eerste keus. Mooi pakket om kennis te maken met Muscle Meat en om te testen voor je zelf of je klant gaat blijven. De zilvervliesrijst missen wij ook, basmati hebben wij wel. Helaas is deze niet in kant-en-klare vorm in Nederland of België verkrijgbaar in een kant-en-klare versie. Mochten we ooit een partner hiervoor vinden, dan zullen we er alles aan doen om het z.s.m. in de shop te krijgen.