XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zevende bestelling in 2015. Dure hobby.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.182
Zo ook weer een bestelling geplaatst! Bestelling #100015198

Moet wel zeggen dat het niet allemaal voor mezelf is maar ook voor m'n trainingsmaatje die nadat ik jullie kip en paardentartaar heb laten proeven ook meteen fan is :D]

Deze keer 2 andere smaken van de biefstukpuntjes besteld. Ben benieuwd!

Heb een sample vleesballen meebesteld, ben benieuwd.

Gisteren ook weer voor bijna 100 euro vlees besteld. Lekker lekker!

Deze keer de 5 kilo kipfilet erbij en de meat balls. Ik ben benieuwd!

• #5.186
Zo ook weer een bestelling geplaatst! Bestelling #100015198

Moet wel zeggen dat het niet allemaal voor mezelf is maar ook voor m'n trainingsmaatje die nadat ik jullie kip en paardentartaar heb laten proeven ook meteen fan is :D]

Deze keer 2 andere smaken van de biefstukpuntjes besteld. Ben benieuwd!

Met referrals en reviews help je ons enorm mee, bedankt kramurz :)! Die twee andere smaken gaan je ook zeker in de smaak vallen. Dat zeg ik uit eigen ervaring :D.

Heb een sample vleesballen meebesteld, ben benieuwd.

Kon ook niet anders na je input wanneer de balletjes wel niet handig zijn om te eten (b&f quotes) ;)! Ik hoor wel wat je van je speciale beef meat-ball moment (in de trein, net uit je werk, op je bank, na een zware training) vond. Bedankt voor je bestelling!

Gisteren ook weer voor bijna 100 euro vlees besteld. Lekker lekker!

Deze keer de 5 kilo kipfilet erbij en de meat balls. Ik ben benieuwd!

Gaat hard Pumpie! Leuk :). Zeer goede keus om die twee producten eens uit te proberen (beide producten zijn populair). De sample sectie is wat meer op volgorde gezet btw. Zo kan je wat makkelijker zien of je 1 stuk kan proberen i.p.v. een hele kg: http://musclemeat.nl/samples?SID=58a967f3a59ef4e20c78033143465ee4

Kon ook niet anders na je input wanneer de balletjes wel niet handig zijn om te eten (b&f quotes) ;)! Ik hoor wel wat je van je speciale beef meat-ball moment (in de trein, net uit je werk, op je bank, na een zware training) vond. Bedankt voor je bestelling!

Ik ga proberen er wat moois van te maken! :cool:

Hebnog maar tot vrijdag dus bestelling moet zsm haha :) :) Vraagje, kan je miss niet kalkoenfilet ook bij I LOve chicken bestellen? (is toch ook kip/kalkoen.. haha)

Edit: shit zie kalkoen ook niet op voorraad, wanneer is die er weer?

• #5.189
Ik ga proberen er wat moois van te maken! :cool:

:cool:

Hebnog maar tot vrijdag dus bestelling moet zsm haha :) :) Vraagje, kan je miss niet kalkoenfilet ook bij I LOve chicken bestellen? (is toch ook kip/kalkoen.. haha) Edit: shit zie kalkoen ook niet op voorraad, wanneer is die er weer?

Kalkoen is populairder dan gedacht en er zou deze week een extra levering zijn, maar deze is helaas niet door gegaan en verplaatst naar maandag. Dus vanaf donderdag 16:00 is het weer te bestellen met als eerste zend dag maandag. Geen gek idee inderdaad het bij de I love chicken te zetten, ik zal het vrijdag ik de groep gooien bij de vergadering!

:cool: Kalkoen is populairder dan gedacht en er zou deze week een extra levering zijn, maar deze is helaas niet door gegaan en verplaatst naar maandag. Dus vanaf donderdag 16:00 is het weer te bestellen met als eerste zend dag maandag. Geen gek idee inderdaad het bij de I love chicken te zetten, ik zal het vrijdag ik de groep gooien bij de vergadering!

Ai dan wacht ik even met bestellen, is die kkalkoen dan dit weekend al te bestellen? / dinsdag in huis dan?
paar dagen zonder:eek:

Met referrals en reviews help je ons enorm mee, bedankt kramurz :)! Die twee andere smaken gaan je ook zeker in de smaak vallen. Dat zeg ik uit eigen ervaring :D.

Ik zal van de nieuwe producten die ik heb besteld ook zeker weer een review schrijven! Kleine moeite. Ja ik ga er eigenlijk ook wel van uit dat ik het lekker ga vinden haha! :D

Scoob is het een idee om reviews van dit forum te gebruiken? Meeste mensen zijn te gemakzuchtig om een review op de site te zetten (waaronder ikzelf ;) ). Compliment vanaf deze kant voor de gehaktballetjes ( als sample meebesteld, volgende x gewone bestelling) Deze gehaktballen wil je eten, voor, tijdens en na je work out!
Oja de groenteburgers zijn ook top ! Al een visburger in de maak?

• #5.193
Ai dan wacht ik even met bestellen, is die kkalkoen dan dit weekend al te bestellen? / dinsdag in huis dan? paar dagen zonder:eek:
Vanaf donderdag 16:00 te bestellen en dinsdag idd in huis. Had je de kalkoen al geprobeerd bij je vorige bestelling? Zo ja: beviel dus goed? Of wordt dit je eerste bestelling met kalkoen?

Ik zal van de nieuwe producten die ik heb besteld ook zeker weer een review schrijven! Kleine moeite. Ja ik ga er eigenlijk ook wel van uit dat ik het lekker ga vinden haha! :D
@ upcoming review: Thnx kramurz :thumbs:!

Scoob is het een idee om reviews van dit forum te gebruiken? Meeste mensen zijn te gemakzuchtig om een review op de site te zetten (waaronder ikzelf ;) ). Compliment vanaf deze kant voor de gehaktballetjes ( als sample meebesteld, volgende x gewone bestelling) Deze gehaktballen wil je eten, voor, tijdens en na je work out! Oja de groenteburgers zijn ook top ! Al een visburger in de maak?

Bedankt voor de mee denk tip. Ik heb er wel eens over nagedacht dat als hier een uitgebreide review gepost wordt dit zelf te kopieren naar de website, maar ik weet niet of dit 'legit' is :o. Er zijn in dit topic meer reviews te vinden dan op onze site, terwijl ze ook zeer welkom onder de producten zelf op musclemeat.nl zijn . In het topic verdwijnen ze langzaam door de berichten heen. En wat ik wel eens zie is dat webshops een 2.5% korting geven als er een review geschreven wordt, maar daar hebben ook niet bepaald behoefte aan omdat dit vooral nep reviews uitlokt. Visburger zijn geen plannen voor op het moment. carb-groente burger en beef meat-balls deel ik je mening in :D. Goed om te lezen dat ze bevallen :meal:

Biefstuk is niet te vreten. Ook is hij niet mooi rood als je hem hebt laten ontdooien, maar bruin!
Thaise en Toscaanse kip stukjes zijn wel goed te doen!

Vanaf donderdag 16:00 te bestellen en dinsdag idd in huis. Had je de kalkoen al geprobeerd bij je vorige bestelling? Zo ja: beviel dus goed? Of wordt dit je eerste bestelling met kalkoen?

Bedankt voor de mee denk tip. Ik heb er wel eens over nagedacht dat als hier een uitgebreide review gepost wordt dit zelf te kopieren naar de website, maar ik weet niet of dit 'legit' is :o. Er zijn in dit topic meer reviews te vinden dan op onze site, terwijl ze ook zeer welkom onder de producten zelf op musclemeat.nl zijn . In het topic verdwijnen ze langzaam door de berichten heen. En wat ik wel eens zie is dat webshops een 2.5% korting geven als er een review geschreven wordt, maar daar hebben ook niet bepaald behoefte aan omdat dit vooral nep reviews uitlokt. Visburger zijn geen plannen voor op het moment. carb-groente burger en beef meat-balls deel ik je mening in :D. Goed om te lezen dat ze bevallen :meal:

Eerste bestelling met kalkoen! Ben er erg benieuwd naar!
Wil zouezo de i love chicken, dus hopelijk komt de kalkoen daar bij :)

• #5.196
Biefstuk is niet te vreten. Ook is hij niet mooi rood als je hem hebt laten ontdooien, maar bruin! Thaise en Toscaanse kip stukjes zijn wel goed te doen!
Hoi dumbell, vervelend dat dit je ervaring is. De kleur van een biefstuk heeft (absoluut) niks met de kwaliteit te maken. De rode kleur wordt veroorzaakt door de rode spierkleurstof myoglobine die in de spierweefsels aanwezig is. Myoglobine reageert met zuurstof tot de heldere rode kleur. Echter zijn onze biefstukken vacuüm verpakt. Hierdoor is er niet tot vrijwel geen zuurstof en zul je vaak deze kleur ook niet hebben. Wanneer je de biefstuk na ontdooien zuurstof gunt door het uit de verpakking te halen wil het zijn originele kleur nog wel eens terug krijgen na ongeveer een uur. Maar dit is niet aan te raden, want als dit proces te lang duurt wordt het bruiner, bacteriën zullen gaan vormen omdat het buiten de koelkast ligt en het heeft verder ook geen invloed op de malsheid. De mensen associëren roodheid met kwaliteit en versheid omdat het vuurrood in alle supermarkten ligt, deze zelfde associatie zie je met tonijnsteaks (fel roze, terwijl ze dat in het echt niet zijn, puur). Echter komt dit door toevoegingen van een aantal stoffen. De kleur is vrij nep. Onze biefstukken worden gesneden van de kogel en direct ingevroren, verser kan je eigenlijk niet krijgen, want de tijd staat stil na het invriezen.

Kan je mij even een PM sturen met je bestelnummer. Dan kijken we even samen naar waarom het ''niet te vreten is''. Dit is niet bepaald wat wij verkopen namelijk en waar ze om bekend staan. Misschien is het 1 rotte appel tussen de duizende kg's en zijn de andere biefstukken perfect die je hebt. Of je hebt hem 6 minuten aan beide kanten gebakken ;) who knows. Ik zie je PM graag tegemoet! Mooi @ thais en toscaans! :thumbs:
Eerste bestelling met kalkoen! Ben er erg benieuwd naar! Wil zouezo de i love chicken, dus hopelijk komt de kalkoen daar bij :)
:thumbs:

Laatst bewerkt:

Je zou wel een contest kunnen doen. Bijv onder elke 50 reviews wordt 1 kortingscodes uitgereikt.

Dit doe ik met mijn ritme bedrijf ook en levert zeker meer reviews op en naar mijn idee zeker geen nep reviews. Reviews moeten dan bijvoorbeeld minimaal 20-30 woorden zijn.

Andes krijg je inderdaad gemakzuchtige reacties als. "Top" "erg lekker" etc

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Biefstuk is niet te vreten. Ook is hij niet mooi rood als je hem hebt laten ontdooien, maar bruin!
Thaise en Toscaanse kip stukjes zijn wel goed te doen!

Gisteren nog gegeten en was top. Hij is wel
donkerder dan de licht rode biefstukjes van de supermarkt maar ook veel meer smaak. Kwaliteitsverschil?

Dag Olivier,

ik vroeg mij af wat de land van herkomst is van de diepgevroren aardbeien die jullie verkopen...

Mvg

Net m'n bestelling binnen gekregen, en ben nu een maaltijd aan het maken.
Een vraagje over de zoete aardappel, hoe lang moet die in de oven, dat kan ik nergens vinden? Er staat alleen op 170-180 graden, maar niet hoe lang.

• #5.200
Je zou wel een contest kunnen doen. Bijv onder elke 50 reviews wordt 1 kortingscodes uitgereikt.

Dit doe ik met mijn ritme bedrijf ook en levert zeker meer reviews op en naar mijn idee zeker geen nep reviews. Reviews moeten dan bijvoorbeeld minimaal 20-30 woorden zijn.

Andes krijg je inderdaad gemakzuchtige reacties als. "Top" "erg lekker" etc

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Gisteren nog gegeten en was top. Hij is wel
donkerder dan de licht rode biefstukjes van de supermarkt maar ook veel meer smaak. Kwaliteitsverschil?

Ah dat is een leuke tip bedankt :). Voor de ''top'' ''erg lekker'' ben ik ook bang idd. Binnenkort krijgen we een nieuwsbrief. Ik zal je idee er voor onthouden.

Mooi @ biefstuk!

Dag Olivier,

ik vroeg mij af wat de land van herkomst is van de diepgevroren aardbeien die jullie verkopen...

Mvg

Van dit product weet ik het niet uit mijn hoofd. Degene die hier antwoord op kan geven is helaas niet meer op zijn werkplek. Ik zal hier morgen even op moeten terug komen.

Net m'n bestelling binnen gekregen, en ben nu een maaltijd aan het maken.
Een vraagje over de zoete aardappel, hoe lang moet die in de oven, dat kan ik nergens vinden? Er staat alleen op 170-180 graden, maar niet hoe lang.

Het mooie van de zoete aardappel blokjes van ons is dat je eingelijk geen werk er meer aan hoeft te hebben. Ze zijn volledig gegaard en zacht in de mond door middel van koken op 85graden (zodat vitamines etc maximaal bewaard zijn).

Als je het nogmaals hierna wilt bereiden, in de oven, ga je het droger/krokanter maken, tenzij je het net zo timed dat je het alleen opwarmt. Ik zie mensen wel doen, krokanter/droger maken in de oven, omdat ze die vorm ook lekker vinden dus het kan prima. Maar probeer ze ook even alleen in ontdooide toestand wou ik zeggen! Het droger/krokanter maken kan ook prima in de pan (liefst in ontdooide toestand). Zelf doe ik het in de magnetron vanuit bevroren toestand 750watt 7-8minuten, dat is dus alleen opwarmen en niet verder garen. Ik zag een klant van ons (Kay Smeets) op instagram onze zoete aardappel 20minuten in de oven op 200graden doet. Ik weet niet of dit in bevroren toestand was of al ontdooit. Ik heb het zelf nog nooit gedaan.

Verder gaf DBB-er Veterano lang geleden nog een tip. Ik quote hem even:

''- Zorg ervoor dat de aardappelblokjes ontdooit en droog zijn.
- Pak een grote bak en doe daar 1 eiwit of een beetje olie in (kokos of olijf)
- Kaneel en cayenne poeder in de bak (naar eigen inzicht)
- Aardappelblokjes in de bak en roeren
- Bakpapier in de oven
- Aardappelblokjes in de oven (beste is als ze los van elkaar liggen)
- 20 minuten in de oven op 200-250gr

Top product!''

Op de site van onze zoete aardappel leverancier staat:

De oven voorverwarmen op 180°C. Verwarm het diepgevroren product in de oven op 180°C met een beetje plantaardige olie.

Ze hebben het hier puur over verwarmen, dus opwarmen, niet door garen / krokanter maken. Ik denk dat de conclusie is dat je zelf even moet gaan testen wat je het lekkerst vind met als uit probeersels de tips hierboven.

Terug
Naar boven