Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ah dat is een leuke tip bedankt :). Voor de ''top'' ''erg lekker'' ben ik ook bang idd. Binnenkort krijgen we een nieuwsbrief. Ik zal je idee er voor onthouden.

Mooi @ biefstuk!

Van dit product weet ik het niet uit mijn hoofd. Degene die hier antwoord op kan geven is helaas niet meer op zijn werkplek. Ik zal hier morgen even op moeten terug komen.

Het mooie van de zoete aardappel blokjes van ons is dat je eingelijk geen werk er meer aan hoeft te hebben. Ze zijn volledig gegaard en zacht in de mond door middel van koken op 85graden (zodat vitamines etc maximaal bewaard zijn).

Als je het nogmaals hierna wilt bereiden, in de oven, ga je het droger/krokanter maken, tenzij je het net zo timed dat je het alleen opwarmt. Ik zie mensen wel doen, krokanter/droger maken in de oven, omdat ze die vorm ook lekker vinden dus het kan prima. Maar probeer ze ook even alleen in ontdooide toestand wou ik zeggen! Het droger/krokanter maken kan ook prima in de pan (liefst in ontdooide toestand). Zelf doe ik het in de magnetron vanuit bevroren toestand 750watt 7-8minuten, dat is dus alleen opwarmen en niet verder garen. Ik zag een klant van ons (Kay Smeets) op instagram onze zoete aardappel 20minuten in de oven op 200graden doet. Ik weet niet of dit in bevroren toestand was of al ontdooit. Ik heb het zelf nog nooit gedaan.

Verder gaf DBB-er Veterano lang geleden nog een tip. Ik quote hem even:

''- Zorg ervoor dat de aardappelblokjes ontdooit en droog zijn.
- Pak een grote bak en doe daar 1 eiwit of een beetje olie in (kokos of olijf)
- Kaneel en cayenne poeder in de bak (naar eigen inzicht)
- Aardappelblokjes in de bak en roeren
- Bakpapier in de oven
- Aardappelblokjes in de oven (beste is als ze los van elkaar liggen)
- 20 minuten in de oven op 200-250gr

Top product!''

Op de site van onze zoete aardappel leverancier staat:

De oven voorverwarmen op 180°C. Verwarm het diepgevroren product in de oven op 180°C met een beetje plantaardige olie.

Ze hebben het hier puur over verwarmen, dus opwarmen, niet door garen / krokanter maken. Ik denk dat de conclusie is dat je zelf even moet gaan testen wat je het lekkerst vind met als uit probeersels de tips hierboven.

Bedankt, heb het in de magnetron gedaan, dat werkt inderdaad beter. Smaakte goed. Heb er ook de Brocollimix en Kipfiletblokjes bij gegeten. Die laatste vond ik een beetje droog smaken, had de toscaanse versie (gewoon koud gegeten). De Brocollimix vond ik ook een beetje smaakloos, als je normaal verse brocolli of bloemkool van de groenteboer eet, zit daar een stuk meer smaak aan.

Zojuist de zalmblokjes gegeten. Erg lekker. Uiteraard samen met mekong rijst mix.

Helaas had ik de zalmblokjes nog niet getest en dus niet meebesteld eergisteren. De volgende keer doen we deze er weer bij!

Bedankt, heb het in de magnetron gedaan, dat werkt inderdaad beter. Smaakte goed. Heb er ook de Brocollimix en Kipfiletblokjes bij gegeten. Die laatste vond ik een beetje droog smaken, had de toscaanse versie (gewoon koud gegeten). De Brocollimix vond ik ook een beetje smaakloos, als je normaal verse brocolli of bloemkool van de groenteboer eet, zit daar een stuk meer smaak aan.

tJA ALS je de kip in de magnetron opwarmt kan het inderaad droog worden, Probeer het met een beetje water erbij in een magnetron bakje..
Komt het er superlekker uit!

Kipblokjes doe ik 2-3 min in de koekenpannen en klaar. Totaal niet droog. De naturel heb ik koud gegeten. Ook prima!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.205
De kant-en-klare kipblokjes zijn inderdaad gevoelig voor de manier van opwarmen. Dat komt omdat ze al een keer gegaard zijn. Dus je moet zorgen dat je niet een tweede keer veel vocht gaat verliezen. Ik raad altijd aan het product eerst even koud, ontdooit te proeven. Als het na je opwarmen deze malsheid niet meer heeft, dan ben je tever gegaan. Het is niet de bedoeling dan de rook van de kipblokjes af komt omdat je het zo erg opgewarmd / heet gemaakt hebt ;).

Zojuist de zalmblokjes gegeten. Erg lekker. Uiteraard samen met mekong rijst mix. Helaas had ik de zalmblokjes nog niet getest en dus niet meebesteld eergisteren. De volgende keer doen we deze er weer bij!

:thumbs:!! Mooi Pumpie. Heb je nog iets gedaan om de maaltijd extra op smaak te brengen? Of vond je deze combinatie genoeg. Zelf doe ik wel eens de zalm door het product Taboule. Gezien Taboule erg veel smaak heeft hoef ik niks meer te doen.

Dag Olivier, ik vroeg mij af wat de land van herkomst is van de diepgevroren aardbeien die jullie verkopen... Mvg

Verschillende herkomsten: Marokko, Peru en Chili

De kant-en-klare kipblokjes zijn inderdaad gevoelig voor de manier van opwarmen. Dat komt omdat ze al een keer gegaard zijn. Dus je moet zorgen dat je niet een tweede keer veel vocht gaat verliezen. Ik raad altijd aan het product eerst even koud, ontdooit te proeven. Als het na je opwarmen deze malsheid niet meer heeft, dan ben je tever gegaan. Het is niet de bedoeling dan de rook van de kipblokjes af komt omdat je het zo erg opgewarmd / heet gemaakt hebt ;). :thumbs:!! Mooi Pumpie. Heb je nog iets gedaan om de maaltijd extra op smaak te brengen? Of vond je deze combinatie genoeg. Zelf doe ik wel eens de zalm door het product Taboule. Gezien Taboule erg veel smaak heeft hoef ik niks meer te doen. Verschillende herkomsten: Marokko, Peru en Chili

Ik heb ze koud gegeten en nog vond ik ze droog smaken (de toscaanse versie). Ga vanavond de tandoori proberen.

• #5.207
Ik heb ze koud gegeten en nog vond ik ze droog smaken (de toscaanse versie). Ga vanavond de tandoori proberen.
Ik las het inderdaad, maar dat kan een smaak verschil zijn. Laat maar weten wat je van de tandoori vond! Ook kan je proberen het even op kamertemperatuur (in verpakking) te laten worden. Hoe kouden het is, hoe stugger het is.

Kun je de paardenbiefstuk in een slow cooker koken zonder er iets aan te doen?

• #5.209
Kun je de paardenbiefstuk in een slow cooker koken zonder er iets aan te doen?
Ik heb sinds kort een slow cooker staan maar biefstuk heb ik nog niet geprobeerd. Ik zit met de rauwe kipfilets een beetje te experimenteren op het moment :). Misschien heeft iemand anders hier ervaring mee? Anders moet je er 1 op eigen risico even proberen en ik hoor dan graag je resultaat!

Gaan jullie ook inktvisringen verkopen? Naturel/gepaneerd.

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Gaan jullie ook inktvisringen (naturel/gepaneerd) verkopen?

weet niet of ik pas was voorbij gekomen ,maar wanneer komen er weer spareribs of beef jerkey, ivm tijdstip volgende bestelling

Hey Olivier,

Gister heb ik weer een bestelling geplaatst sinds een lange tijd. Volgens postnl track & trace komt hij vandaag tussen 15:00/17:00 binnen. Maar er staat ook "De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar". Bestelnummer #100015263

2ynib7k.png

Komt ie dan wel of niet binnen vandaag?

Groetjes,

Mesut

Net weer bestelling geplaatst. Altijd correcte levering proper verpakt! Kwaliteitsvol vlees met de juiste macros! Ga zo verder mannen! Top top top

Ik las het inderdaad, maar dat kan een smaak verschil zijn. Laat maar weten wat je van de tandoori vond! Ook kan je proberen het even op kamertemperatuur (in verpakking) te laten worden. Hoe kouden het is, hoe stugger het is.

Heb de Tandori kipblokjes twee minutes gebakken en die waren echt heerlijk.

• #5.216
Gaan jullie ook inktvisringen verkopen? Naturel/gepaneerd.

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Gaan jullie ook inktvisringen (naturel/gepaneerd) verkopen?

Nee (helaas niet). Wanneer we een nieuwe vis introduceren zal het meer richting kabeljauw of bv tilapia gaan omdat het wat toegankelijker/populairder is.

weet niet of ik pas was voorbij gekomen ,maar wanneer komen er weer spareribs of beef jerkey, ivm tijdstip volgende bestelling

Beef jerky verwachting we in ieder geval voor eind deze maand. Misschien week 3, misschien week 4. Spareribs moet ik morgen even over bellen voor een update. We wachten op een mal die speciaal besteld is zodat we 1kg spareribs netjes kunnen laten verpakken.

Hey Olivier,

Gister heb ik weer een bestelling geplaatst sinds een lange tijd. Volgens postnl track & trace komt hij vandaag tussen 15:00/17:00 binnen. Maar er staat ook "De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar". Bestelnummer #100015263

2ynib7k.png

Komt ie dan wel of niet binnen vandaag?

Groetjes,

Mesut

Hoi Mesut! Leuk dat je weer besteld hebt. Je hebt als aflever dag het volgende gekozen en dat is lijdend:

Gekozen bezorgdag
vrijdag 10 april 2015
Gekozen bezorgtijd
15:00 - 17:00

Zie je de tekst ''LET OP'' in je track&trace mail? In het kort staat daar dat midden nacht pas de juiste track&trace informatie zichtbaar wordt en dat wat je in onze kalender gekozen hebt lijdend is, omdat het pakket midden nacht voor het eerst pas wordt gescanned bij PostNL. Tot die tijd klopt de informatie niet in de track&trace.

Net weer bestelling geplaatst. Altijd correcte levering proper verpakt! Kwaliteitsvol vlees met de juiste macros! Ga zo verder mannen! Top top top

Bedankt TreNaldo :) tof dat je spontaan even een berichtje post en zo tevreden bent. Altijd leuk om te lezen.

Heb de Tandori kipblokjes twee minutes gebakken en die waren echt heerlijk.

:thumbs: mooi! Heb je thais ook besteld? Gezien je tandoori lekker vind is er een grote kans dat die ook in de smaak valt (is mijn ervaring).

De kant-en-klare kipblokjes zijn inderdaad gevoelig voor de manier van opwarmen. Dat komt omdat ze al een keer gegaard zijn. Dus je moet zorgen dat je niet een tweede keer veel vocht gaat verliezen. Ik raad altijd aan het product eerst even koud, ontdooit te proeven. Als het na je opwarmen deze malsheid niet meer heeft, dan ben je tever gegaan. Het is niet de bedoeling dan de rook van de kipblokjes af komt omdat je het zo erg opgewarmd / heet gemaakt hebt ;).

:thumbs:!! Mooi Pumpie. Heb je nog iets gedaan om de maaltijd extra op smaak te brengen? Of vond je deze combinatie genoeg. Zelf doe ik wel eens de zalm door het product Taboule. Gezien Taboule erg veel smaak heeft hoef ik niks meer te doen.

Verschillende herkomsten: Marokko, Peru en Chili

Nee geen toevoegingen: alleen zalm en mekong rijst. Mekong rijst doe ik ook in de pannenkoek met een beetje olie en dan aanbakken tot een soort van nasi.

Hoi Mesut! Leuk dat je weer besteld hebt. Je hebt als aflever dag het volgende gekozen en dat is lijdend:

Gekozen bezorgdag
vrijdag 10 april 2015
Gekozen bezorgtijd
15:00 - 17:00

Zie je de tekst ''LET OP'' in je track&trace mail? In het kort staat daar dat midden nacht pas de juiste track&trace informatie zichtbaar wordt en dat wat je in onze kalender gekozen hebt lijdend is, omdat het pakket midden nacht voor het eerst pas wordt gescanned bij PostNL. Tot die tijd klopt de informatie niet in de track&trace.

Yup ik zie het al was ff vergeten dat ik vrijdag had aangeklikt. Komt door de enthousiasme, thanks!

hey scoobzor,

ik had donderdag avond een bestelling gedaan, door paasmaandag zou deze woensdag geleverd worden.

Nu kom ik net thuis van het werk, is het nog steeds niet geleverd.

Wanneer ga ik men bestelling ontvangen want ik zit momenteel zonder kip !!!!

En gaat men bestelling nog wel bevroren zijn ?

(bestelling 3STKCN9510299)

Terug
Naar boven