Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Nee geen toevoegingen: alleen zalm en mekong rijst. Mekong rijst doe ik ook in de pannenkoek met een beetje olie en dan aanbakken tot een soort van nasi.
mooi!Yup ik zie het al was ff vergeten dat ik vrijdag had aangeklikt. Komt door de enthousiasme, thanks!
hey scoobzor,
ik had donderdag avond een bestelling gedaan, door paasmaandag zou deze woensdag geleverd worden.
Nu kom ik net thuis van het werk, is het nog steeds niet geleverd.
Wanneer ga ik men bestelling ontvangen want ik zit momenteel zonder kip !!!!
En gaat men bestelling nog wel bevroren zijn ?
(bestelling 3STKCN9510299)
Ik heb sinds kort een slow cooker staan maar biefstuk heb ik nog niet geprobeerd. Ik zit met de rauwe kipfilets een beetje te experimenteren op het moment. Misschien heeft iemand anders hier ervaring mee? Anders moet je er 1 op eigen risico even proberen en ik hoor dan graag je resultaat!

Die smaken meestal niet zo lekker
Belgische en Nederlandse aardbeien zijn lekkerder maar die zijn er helaas niet heel het seizoen![]()
Je had het daar laatst nog over idd. Ik kom toevallig vandaag dit tegen: http://www.youtube.com/watch?v=pd4TqVANFYc
Kan me alleen niet voorstellen dat dat lekkerder is dan gegrild of gebakken. Verder gebruikt die dude een vetter stuk vlees dan kogel. Als je het nog een keer probeert, ik hoor het graag.
kip in de crockpot zijn verschrikkelijk veel recepten van. Mijn ervaring is dat je het vooral niet te lang moet laten gaan. Heb ergens gelezen dat de "nieuwere" crockpots warmer worden dan ouderwetse en dat het "4 uur high en 8 uur low" niet meer van toepassing is wat wel overeenkomt met mijn ervaring.
dus ik weet niet of dit op korte termijn gebeurt. Al die marinade in het filmpje zal ook wel helpen voor de malsheid in de slowcooker. @ kip moet ik nog even de tijd gaan aanpassen, laatste partij was niet naar wens in mijn keuken haha.Alles is perfect binnen gekomen!
Heb net de biefstukpuntjes ginger/chili op was erg lekker. Heb een review geschreven op de site.
Bedankt wederom!!
Die smaken meestal niet zo lekker
Belgische en Nederlandse aardbeien zijn lekkerder maar die zijn er helaas niet heel het seizoen![]()
!Ik heb ook de bevroren fruit mix. En proef je echt niks van waar ze vandaan komen. Ze zijn toch bevroren!
Ik maak er zelf fruit-whey smoothies van.
de gerookte kip niet op voorraad![]()
??
wanneer is die er weer??
Ik zag dat de kipfilet per kilo goedkoper is bij de Aldi dan bij jullie (excl verzendkosten). Dit is ook 100% kipfilet. Bij de Lidl heb je ook 1kg verpakkingen, maar daar zit een shitload aan zout bij. Bij deze is dat niet zo en smaakt ook prima. Wat is het grote verschil tussen die van jullie en deze? Ik kon niet echt een groot verschil ontdekken.
Zijn de amandelen geroosterd of naturel? Ik eet zelf altijd geroosterde amandelen en dat is een stuk lekkerder dan naturel.
Ik zag dat de kipfilet per kilo goedkoper is bij de Aldi dan bij jullie (excl verzendkosten). Dit is ook 100% kipfilet. Bij de Lidl heb je ook 1kg verpakkingen, maar daar zit een shitload aan zout bij. Bij deze is dat niet zo en smaakt ook prima. Wat is het grote verschil tussen die van jullie en deze? Ik kon niet echt een groot verschil ontdekken.
. Tot 5% water toevoeging hoef je niet op de verpakking te melden en met de verhalen van een leverancier die aan twee hele grote supermarkten leverden en hoe ze beduvelen vertrouw ik geen supermarkt meer. Je merkt dat onze kipfilet steviger is dan supermarkt.kipfilet maar nog steeds mals is. Wij geven een stukje zekerheid, omdat het een product is waar ontzettend mee.gesjoemeld wordt en de prijs van 5.85/kg waarbij de innerfilet er al voor je uitgesneden is lijkt me dan ook redelijk. Als laatst zijn al onze kipfilets gekalibreerd (zelfde gewicht) wat je nergens zult vinden.Nee, er staat 100% kipfilet op het etiket

Bedankt voor de info. Ik zal eerst mijn eigen vriezer eens leeg eten zodat er genoeg ruimte is. Dan bestel ik ze eens. Wat betreft de levensmiddelenindustrie, allemaal criminelen zijn het. Ze doen alles eraan om geld te verdienen en de producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden, dan weet je altijd dat er iets niet 'snor' zit. Ik ben de naam van de documentaire even kwijt, maar je hebt één die opgenomen is in de VS/Canada waar ze een flink kijkje achter de schermen geven. Iets met Food inc geloof ik. Aanraderdiepvrieszak van de LidL staat 8% water achterop. Netjes dat ze als 1 van de weinigen dat melden, je weet tenminste waar je aan toe bent. Tot 5% water toevoeging hoef je niet op de verpakking te melden en met de verhalen van een leverancier die aan twee hele grote supermarkten leverden en hoe ze beduvelen vertrouw ik geen supermarkt meer. Je merkt dat onze kipfilet steviger is dan supermarkt.kipfilet maar nog steeds mals is. Wij geven een stukje zekerheid, omdat het een product is waar ontzettend mee.gesjoemeld wordt en de prijs van 5.85/kg waarbij de innerfilet er al voor je uitgesneden is lijkt me dan ook redelijk. Als laatst zijn al onze kipfilets gekalibreerd (zelfde gewicht) wat je nergens zult vinden.

Nee, er staat 100% kipfilet op het etiket
Bedankt voor de info. Ik zal eerst mijn eigen vriezer eens leeg eten zodat er genoeg ruimte is. Dan bestel ik ze eens. Wat betreft de levensmiddelenindustrie, allemaal criminelen zijn het. Ze doen alles eraan om geld te verdienen en de producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden, dan weet je altijd dat er iets niet 'snor' zit. Ik ben de naam van de documentaire even kwijt, maar je hebt één die opgenomen is in de VS/Canada waar ze een flink kijkje achter de schermen geven. Iets met Food inc geloof ik. Aanrader![]()
?Gemarineerd rund in de smaak Peru is echt geweldig. Lekker sappig, had ik niet verwacht van diepgevroren vlees. En de smaak is top.

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------
Maandag hoor ik de exacte datum, dan kom ik hier op terug. De verwachten was op zijn laatst week 3 van deze maand. Normaal kunnen we het iedere week bij ons late leveren wanneer we willen, maar dit merk moest dit keer opnieuw geimporteerd worden.
Klopt het dat het deze docu is? http://www.youtube.com/watch?v=2Oq24hITFTY . Zo ja, ga ik zeker morgen kijken, bedankt voor de tip! De afleveringen van de keuringsdienst van waarde kan ik ook wel waarderen. Nuchter de feiten achterhalen. Laat je weten wat je van onze kipfilet vond mocht het zover komen?