MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.243
Gemarineerd rund in de smaak Peru is echt geweldig. Lekker sappig, had ik niet verwacht van diepgevroren vlees. En de smaak is top.

Mooi AbFab & Pumpie :)! Ik snap ergens je vooroordeel wel hoor AbFab! Misschien komt het doordat er in de supermarkt alleen bevroren biefstuk als rundvleesproduct verkocht wordt ---> plakvlees met ingespoten water rond de 8%. Geen mooie reclame voor bevroren biefstukken :D

Dankje!

Wat zijn de lekkerste biefstukpuntjes :P?

klinken allemaal wel lekker

Ik heb vandaag de Argentina Fire geprobeerd die was erg lekker.

Zijn allemaal lekker! Gewoon van alle smaken een sample bestellen ;)

:thumbs:.

Ik ben het eens met Pumpies advies, neem een sampe van alle 4 in ieder geval. Geen 1 smaak is aart of vreemd. Allemaal goed, alleen de voorkeur van iemand is gewoon persoonlijk. Tenminste, dat haal ik uit alle reviews gecombineerd tot nu toe :).

Gerookte kipfilet is op... jammer. Wilde die zo eigenlijk mee bestellen

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Dan maar de kant en klare kipblokjes voor op brood nemen. De originele vond ik toendertijd niet zo lekker (smakeloos). Ik zal nu dan de thaise bestellen, ben benieuwd.

Vandaag eerste bestelling geplaatst.

Was altijd beetje sceptisch over die kant-en-klare producten.

Maar eerlijk is eerlijk het is wel verdomd makkelijk, ben benieuwd!

Leuk om je gezien te hebben vandaag Scoob! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weer flinke bestelling geplaatst. Hebben jullie de insalata risoni uit het assortiment gehaald eigenlijk ?

maak er wat moois en sensationeels van

pls niet 20% minder gains

Welke kleur zijn de bevroren champignons? Wit of bruin?

Ik heb vanmorgen een zak bevroren gesneden champignons gekocht van een ander merk maar deze zijn niet mooi wit (zoals de foto op de zak) maar zijn bruin. Ik heb ze nog niet gegeten maar het ziet er een beetje vreemd uit.

• #5.249
Gerookte kipfilet is op... jammer. Wilde die zo eigenlijk mee bestellen ---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ---------- Dan maar de kant en klare kipblokjes voor op brood nemen. De originele vond ik toendertijd niet zo lekker (smakeloos). Ik zal nu dan de thaise bestellen, ben benieuwd.

Het recept wordt op het moment vernieuwd/verbeterd wwe, van de gerookte kipfilets. We krijgen deze week een test batch binnen, hopelijk wordt deze meteen door ons goedgekeurd en dan hebben we het als het goed is volgende week weer. Naturel versie is bedoeld om zelf op smaak te brengen of door iets dat al smaak heeft heen te mengen. Voor op brood zou Thais of Tandoori idd een goede keus zijn :)! Thnx voor je order (alvast)!

Vandaag eerste bestelling geplaatst. Was altijd beetje sceptisch over die kant-en-klare producten. Maar eerlijk is eerlijk het is wel verdomd makkelijk, ben benieuwd!

Haha mooi HighonX, ben benieuwd wat je er uiteindelijk van vond! En bedankt voor je order natuurlijk.

Leuk om je gezien te hebben vandaag Scoob! :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha nice! Had even gezegd dat je Wovano was :D. Ik had geen idee wie je was :o. Thnx voor de foto. Anyways, leuk je even gezien te hebben dan!

Weer flinke bestelling geplaatst. Hebben jullie de insalata risoni uit het assortiment gehaald eigenlijk ? maak er wat moois en sensationeels van
pls niet 20% minder gains

Insalata risoni wordt helaas niet meer geproduceerd. Blijkbaar was het alleen in onze shop populair :rolleyes:. Wel jammer, was een mooi product in combinatie met onze kip. Hehe komt goed @ je spoiler.

Welke kleur zijn de bevroren champignons? Wit of bruin? Ik heb vanmorgen een zak bevroren gesneden champignons gekocht van een ander merk maar deze zijn niet mooi wit (zoals de foto op de zak) maar zijn bruin. Ik heb ze nog niet gegeten maar het ziet er een beetje vreemd uit.

Onze zijn echt wit zoals op de product foto. Alle product foto's zijn 'echt' als in, van het product zelf gemaakt en niet een random google plaatje.

UPDATE PANGASIUS: morgen vanaf 16:00 weer verkrijgbaar!

Doordat de champignons IQF gevroren zijn komt er ook geen vocht vanaf als je ze laat ontdooien smorgens voor het avond eten?

Insalata risoni wordt helaas niet meer geproduceerd. Blijkbaar was het alleen in onze shop populair :rolleyes:. Wel jammer, was een mooi product in combinatie met onze kip. Hehe komt goed @ je spoiler.

Ah nee niet de risoni weg. Staan er nog nieuwe kant en klare maaltijden op de planning? Verder vroeg ik me af of iemand iets kan zeggen over de Taboule? Griesmeel krijg ik niet meteen warme gevoelens van, waar kan ik dit enigzins mee vergelijken? Cous-cous ofzo? (btw: super goed bezig met jullie site/producten, grote fan!)

Na een lange tijd weer een bestelling geplaatst bij jullie. Ben echt tevreden over jullie producten!
Kleine review over de dingen die ik al heb gehad

Kipblokjes natural - Goed en handig product. smaak is gewoon neutraal, heb de smaken dan ook nog niet besteld. zijn heerlijk mals en gewoon handig.
Zalmblokjes - Smaakt prima, niet veel aan op te merken.
Paardenbiefstuk - Smaak is niet helemaal mijn ding, is wat zoeter dan normaal biefstuk. Kwaliteit is gewoon goed overigens.
Biefstuk - Heel goed kwaliteit. Vind ze lekker mals en smaken top.
Mosselen - Smaken opzich prima, maar zitten harde stukjes zand tussen volgens mij.
Cow & chicken burger - Macro's zijn niet het beste, maar smaken wel echt goed. Wel erg sterk gekruid, merk je vooral met de boeren nadat je ze op hebt.

Heb al wel wat meer op, maar is een tijdje geleden en kan dus niet goed meer daar een review over schrijven.
Al met al bieden jullie hele goede producten aan en is de service top. Zal zeker blijven bestellen.

Omdat ik pas om 1 uur thuis kom hoop ik dat ik van het gegeven tijdvak uit kan gaan (15-19)?

Het blijft een dure hobby, wel genoeg vlees voor de komende 2 maanden :roflol:
Laat je nog wel weten hoe de paardenbiefstuk uit een slow cooker smaakt.

PS: dit gaat zó niet passen :P

Laatst bewerkt:
Iets anders dan vlees maar ook besteld vorige keer, de bevroren frambozen zijn erg lekker in een whey shake die je met water klaar maakt.

Wordt ie gelijk wat dikker en kouder.

• #5.255
Doordat de champignons IQF gevroren zijn komt er ook geen vocht vanaf als je ze laat ontdooien smorgens voor het avond eten?

IQF heeft vele voordelen zoals maximaal behoudt van kwaliteit, smaak etc. Maar mijn ervaring is dat elk product dat in bevroren toestand is, een klein beetje vocht zal verliezen tijdens het ontdooien. Niet veel, maar leg het dus in een kommetje te ontdooien / zakje er om heen.

Ah nee niet de risoni weg. Staan er nog nieuwe kant en klare maaltijden op de planning? Verder vroeg ik me af of iemand iets kan zeggen over de Taboule? Griesmeel krijg ik niet meteen warme gevoelens van, waar kan ik dit enigzins mee vergelijken? Cous-cous ofzo? (btw: super goed bezig met jullie site/producten, grote fan!)

Insalata Mediterranea is er nog wel: http://musclemeat.nl/insalata-mediterranea-kant-en-klaar-2-5kg. Ik heb heel wat Taboule zakken op en griesmeel is nergens herkenbaar wanneer je het eet. Cous-cou structuur van de carbs is idd een goede vergelijking. Het product heeft een smaak waar je echt van houd of totaal niet, geen tussen weg. Voor het bedrag zou ik het proberen zeker proberen, but thats me :). Er is een kans dat we binnenkort 4 verschillende tonijnsalades krijgen in deze sectie. Bedankt voor het mooie compliment :)!

Na een lange tijd weer een bestelling geplaatst bij jullie. Ben echt tevreden over jullie producten!
Kleine review over de dingen die ik al heb gehad

Kipblokjes natural - Goed en handig product. smaak is gewoon neutraal, heb de smaken dan ook nog niet besteld. zijn heerlijk mals en gewoon handig.
Zalmblokjes - Smaakt prima, niet veel aan op te merken.
Paardenbiefstuk - Smaak is niet helemaal mijn ding, is wat zoeter dan normaal biefstuk. Kwaliteit is gewoon goed overigens.
Biefstuk - Heel goed kwaliteit. Vind ze lekker mals en smaken top.
Mosselen - Smaken opzich prima, maar zitten harde stukjes zand tussen volgens mij.
Cow & chicken burger - Macro's zijn niet het beste, maar smaken wel echt goed. Wel erg sterk gekruid, merk je vooral met de boeren nadat je ze op hebt.

Heb al wel wat meer op, maar is een tijdje geleden en kan dus niet goed meer daar een review over schrijven.
Al met al bieden jullie hele goede producten aan en is de service top. Zal zeker blijven bestellen.

Wauw, bedankt voor de mooie review beefnoodles! Ik spot er eigenlijk niet echt slecht iets slechts in terug :thumbs: super! Cow & chicken en low fat hamburger zijn beide lekker (vind ik), maar de low fat hamburger was idd in eerste instantie ontwikkeld op macro's en de cow & chicken voor de lekker. De mosselen zijn een 'echt natuur product'. Bij bereiding staat ook dat je ze even goed schoon moet wassen vanwege zand dat de dingtjes happen in de natuur. Ze smaken goed en er is verder niks mis met het product, maar hier moet wel even op gelet worden.

Omdat ik pas om 1 uur thuis kom hoop ik dat ik van het gegeven tijdvak uit kan gaan (15-19)?

Het blijft een dure hobby, wel genoeg vlees voor de komende 2 maanden :roflol:
Laat je nog wel weten hoe de paardenbiefstuk uit een slow cooker smaakt.

PS: dit gaat zó niet passen :P

Ik heb het even dubbel gecheckt voor je en het tijdsvak dat je hebt is idd 15:00-19:00. Als je vanaf 13:00 thuis bent voorzie ik geen problemen. Ze zijn vaker wat later in het tijdsvak dan eerder.

Mooie bestelling, veel kg's :), bedankt!! Graag laten weten van slow cooker :meal:. En 'lol' @ je opmerking van je bestelling :D. Grapjes kunnen we altijd wel waarderen. Mijn collega stuurde al een whatsapp door van een opmerking wat dus nu jouwe blijkt te zijn.

Iets anders dan vlees maar ook besteld vorige keer, de bevroren frambozen zijn erg lekker in een whey shake die je met water klaar maakt.

Wordt ie gelijk wat dikker en kouder.

Bedankt voor je bestelling! Ik eet bijna nooit fruit maar toevallig vandaag zelf frambozen mee gepakt naar huis :D, toeval! Doe je het bevroren in de blender met whey? Zal het eens proberen na je antwoord met whey naturel smaak.

Die van het merk Pinguïn komt echt veel vocht vanaf. Is ook niet IQF gevroren maar gewoon diepgevroren.

Echt 3x niks! Wat een miskoop. Volgende keer bestel ik bij jullie een zak champignons.

Vond ik nog een pangasisufilet van jullie in mn vriezer toen ik hem net aan t schoonmaken was :)

vraagje

Oven (180°C): Leg de pangasiusfilets in een afgedekte ovenschaal en verwarm 15-20 minuten in een voorverwarmde oven

Kan t ook in een open overschaal? gewoon in zon overschaal leggen?

Ik ben bezig met mijn eerste bestelling voor levering in Belgie. Kan ik bij het afronden van de bestelling meegeven dat men in de namiddag moet leveren?

Vond ik nog een pangasisufilet van jullie in mn vriezer toen ik hem net aan t schoonmaken was :)

vraagje

Oven (180°C): Leg de pangasiusfilets in een afgedekte ovenschaal en verwarm 15-20 minuten in een voorverwarmde oven

Kan t ook in een open overschaal? gewoon in zon overschaal leggen?

Ja pen schaal kan ook. Of Anders de filet in aluminium folie verpakken

Was nog die gast bij een of ander spot programma.
t*ring de vragen die gesteld werden waren meh, maAR DE ANTWOORDEN hahahaHAH..

Terug
Naar boven