Turdie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 2m
- Massa
- 98kg
Wat zijn de lekkerste biefstukpuntjes?
klinken allemaal wel lekker
Ik heb vandaag de Argentina Fire geprobeerd die was erg lekker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gemarineerd rund in de smaak Peru is echt geweldig. Lekker sappig, had ik niet verwacht van diepgevroren vlees. En de smaak is top.
! Ik snap ergens je vooroordeel wel hoor AbFab! Misschien komt het doordat er in de supermarkt alleen bevroren biefstuk als rundvleesproduct verkocht wordt ---> plakvlees met ingespoten water rond de 8%. Geen mooie reclame voor bevroren biefstukken 
Ik heb vandaag de Argentina Fire geprobeerd die was erg lekker.
Zijn allemaal lekker! Gewoon van alle smaken een sample bestellen![]()
.Gerookte kipfilet is op... jammer. Wilde die zo eigenlijk mee bestellen ---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ---------- Dan maar de kant en klare kipblokjes voor op brood nemen. De originele vond ik toendertijd niet zo lekker (smakeloos). Ik zal nu dan de thaise bestellen, ben benieuwd.
! Thnx voor je order (alvast)!Vandaag eerste bestelling geplaatst. Was altijd beetje sceptisch over die kant-en-klare producten. Maar eerlijk is eerlijk het is wel verdomd makkelijk, ben benieuwd!
Leuk om je gezien te hebben vandaag Scoob!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
. Ik had geen idee wie je was
. Thnx voor de foto. Anyways, leuk je even gezien te hebben dan!Weer flinke bestelling geplaatst. Hebben jullie de insalata risoni uit het assortiment gehaald eigenlijk ? maak er wat moois en sensationeels vanpls niet 20% minder gains
. Wel jammer, was een mooi product in combinatie met onze kip. Hehe komt goed @ je spoiler.Welke kleur zijn de bevroren champignons? Wit of bruin? Ik heb vanmorgen een zak bevroren gesneden champignons gekocht van een ander merk maar deze zijn niet mooi wit (zoals de foto op de zak) maar zijn bruin. Ik heb ze nog niet gegeten maar het ziet er een beetje vreemd uit.
Insalata risoni wordt helaas niet meer geproduceerd. Blijkbaar was het alleen in onze shop populair. Wel jammer, was een mooi product in combinatie met onze kip. Hehe komt goed @ je spoiler.
Doordat de champignons IQF gevroren zijn komt er ook geen vocht vanaf als je ze laat ontdooien smorgens voor het avond eten?
Ah nee niet de risoni weg. Staan er nog nieuwe kant en klare maaltijden op de planning? Verder vroeg ik me af of iemand iets kan zeggen over de Taboule? Griesmeel krijg ik niet meteen warme gevoelens van, waar kan ik dit enigzins mee vergelijken? Cous-cous ofzo? (btw: super goed bezig met jullie site/producten, grote fan!)
. Er is een kans dat we binnenkort 4 verschillende tonijnsalades krijgen in deze sectie. Bedankt voor het mooie compliment
! Na een lange tijd weer een bestelling geplaatst bij jullie. Ben echt tevreden over jullie producten!
Kleine review over de dingen die ik al heb gehad
Kipblokjes natural - Goed en handig product. smaak is gewoon neutraal, heb de smaken dan ook nog niet besteld. zijn heerlijk mals en gewoon handig.
Zalmblokjes - Smaakt prima, niet veel aan op te merken.
Paardenbiefstuk - Smaak is niet helemaal mijn ding, is wat zoeter dan normaal biefstuk. Kwaliteit is gewoon goed overigens.
Biefstuk - Heel goed kwaliteit. Vind ze lekker mals en smaken top.
Mosselen - Smaken opzich prima, maar zitten harde stukjes zand tussen volgens mij.
Cow & chicken burger - Macro's zijn niet het beste, maar smaken wel echt goed. Wel erg sterk gekruid, merk je vooral met de boeren nadat je ze op hebt.
Heb al wel wat meer op, maar is een tijdje geleden en kan dus niet goed meer daar een review over schrijven.
Al met al bieden jullie hele goede producten aan en is de service top. Zal zeker blijven bestellen.
Omdat ik pas om 1 uur thuis kom hoop ik dat ik van het gegeven tijdvak uit kan gaan (15-19)?
Het blijft een dure hobby, wel genoeg vlees voor de komende 2 maanden![]()
Laat je nog wel weten hoe de paardenbiefstuk uit een slow cooker smaakt.
PS: dit gaat zó niet passen![]()
, bedankt!! Graag laten weten van slow cooker
. En 'lol' @ je opmerking van je bestelling
. Grapjes kunnen we altijd wel waarderen. Mijn collega stuurde al een whatsapp door van een opmerking wat dus nu jouwe blijkt te zijn.Iets anders dan vlees maar ook besteld vorige keer, de bevroren frambozen zijn erg lekker in een whey shake die je met water klaar maakt.
Wordt ie gelijk wat dikker en kouder.
, toeval! Doe je het bevroren in de blender met whey? Zal het eens proberen na je antwoord met whey naturel smaak.Vond ik nog een pangasisufilet van jullie in mn vriezer toen ik hem net aan t schoonmaken was
vraagje
Oven (180°C): Leg de pangasiusfilets in een afgedekte ovenschaal en verwarm 15-20 minuten in een voorverwarmde oven
Kan t ook in een open overschaal? gewoon in zon overschaal leggen?