- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Champignons bestaan voor 93.5% uit water, 1 grote spons dusDie van het merk Pinguïn komt echt veel vocht vanaf. Is ook niet IQF gevroren maar gewoon diepgevroren. Echt 3x niks! Wat een miskoop. Volgende keer bestel ik bij jullie een zak champignons.
. Onze zijn spier wit in bevroren toestand. Heb net even aan een collega gevraagd die ze gister nog gegeten heeft, uiteindelijk na ontdooien kleuren ze geleidelijk naar bruin na. Dat is iets champignons eigen I guess. Maar het is wel vreemd dat ze bij jou in bevroren toestand al bruin waren. Nog bedankt voor de reviews op onze site bij verschillende producten Pumpie! Zag ze gisteren voorbij komen
.
Vond ik nog een pangasisufilet van jullie in mn vriezer toen ik hem net aan t schoonmaken wasvraagje Oven (180°C): Leg de pangasiusfilets in een afgedekte ovenschaal en verwarm 15-20 minuten in een voorverwarmde oven Kan t ook in een open overschaal? gewoon in zon overschaal leggen?
Ik werk zelf nooit met de oven, dus ik heb onze lieftallige dame Yvette even haar ervaring gevraagd. Zei zegt niet open laten liggen, kans dat het teveel uitdroogt is te groot dan. Aluminium folie zoals Pumpie zegt is wel een goed idee ja.Ja pen schaal kan ook. Of Anders de filet in aluminium folie verpakken
Ik ben bezig met mijn eerste bestelling voor levering in Belgie. Kan ik bij het afronden van de bestelling meegeven dat men in de namiddag moet leveren?
Helaas heeft alleen Nederland de luxe voor een PostNL punt kiezen en het tijdsvak van te voren zien waarin het geleverd wordt bij een bestelling. In Belgie zul je een adres moeten kiezen waarbij je weet dat vrijwel de gehele dag iemand aanwezig is. Wat veel Belgische klanten van ons doen is tips mee geven voor de chauffeur via het opmerkingsveld aan het eind van de bestelling. Wij schrijven dat dan op het pakket in de hoop dat de postbode dit leest en dit helpt wel vaak. Onder tips verstaan we idd ''Gelieve leveren vanaf 15:00, dan is er iemand thuis'' of ''Mag in schuur achter huis geplaatst worden''. Dit is wel op eigen verantwoordelijkheid, wij hebben de postbode niet onder controle natuurlijk.

.