XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.261
Die van het merk Pinguïn komt echt veel vocht vanaf. Is ook niet IQF gevroren maar gewoon diepgevroren. Echt 3x niks! Wat een miskoop. Volgende keer bestel ik bij jullie een zak champignons.
Champignons bestaan voor 93.5% uit water, 1 grote spons dus :P. Onze zijn spier wit in bevroren toestand. Heb net even aan een collega gevraagd die ze gister nog gegeten heeft, uiteindelijk na ontdooien kleuren ze geleidelijk naar bruin na. Dat is iets champignons eigen I guess. Maar het is wel vreemd dat ze bij jou in bevroren toestand al bruin waren. Nog bedankt voor de reviews op onze site bij verschillende producten Pumpie! Zag ze gisteren voorbij komen :).
Vond ik nog een pangasisufilet van jullie in mn vriezer toen ik hem net aan t schoonmaken was :) vraagje Oven (180°C): Leg de pangasiusfilets in een afgedekte ovenschaal en verwarm 15-20 minuten in een voorverwarmde oven Kan t ook in een open overschaal? gewoon in zon overschaal leggen?
Ja pen schaal kan ook. Of Anders de filet in aluminium folie verpakken
Ik werk zelf nooit met de oven, dus ik heb onze lieftallige dame Yvette even haar ervaring gevraagd. Zei zegt niet open laten liggen, kans dat het teveel uitdroogt is te groot dan. Aluminium folie zoals Pumpie zegt is wel een goed idee ja.
Ik ben bezig met mijn eerste bestelling voor levering in Belgie. Kan ik bij het afronden van de bestelling meegeven dat men in de namiddag moet leveren?

Helaas heeft alleen Nederland de luxe voor een PostNL punt kiezen en het tijdsvak van te voren zien waarin het geleverd wordt bij een bestelling. In Belgie zul je een adres moeten kiezen waarbij je weet dat vrijwel de gehele dag iemand aanwezig is. Wat veel Belgische klanten van ons doen is tips mee geven voor de chauffeur via het opmerkingsveld aan het eind van de bestelling. Wij schrijven dat dan op het pakket in de hoop dat de postbode dit leest en dit helpt wel vaak. Onder tips verstaan we idd ''Gelieve leveren vanaf 15:00, dan is er iemand thuis'' of ''Mag in schuur achter huis geplaatst worden''. Dit is wel op eigen verantwoordelijkheid, wij hebben de postbode niet onder controle natuurlijk.

Hebben jullie ook Uien ?

voor alle mede kookdebielen

red pepper paardenbief tartaar + ei + champignons = goed te vreten

2ypgn09.jpg

• #5.264
Was nog die gast bij een of ander spot programma. t*ring de vragen die gesteld werden waren meh, maAR DE ANTWOORDEN hahahaHAH..
Hoi Ray, bedankt voor je input.
http://musclemeat.nl/uienblokjes-6x6x6mm-1kg
voor alle mede kookdebielen red pepper paardenbief tartaar + ei + champignons = goed te vreten
2ypgn09.jpg
Hehe nice! Thnx voor het delen diaephi. Dat zou ik best wel op kunnen nu :D

Hebben jullie plannen om bvb voor Belgische klanten samen te werken met een afhaaldienst zoals kiala? Een dag verlof nemen is een beetje teveel van het goede -:)

• #5.266
Hebben jullie plannen om bvb voor Belgische klanten samen te werken met een afhaaldienst zoals kiala? Een dag verlof nemen is een beetje teveel van het goede -:)

We hebben slechte verhalen gehoord over Kiala afhaalpunten, als in vertragingen. Vandaar dat we dit niet hebben gedaan. Dat kunnen we niet hebben. PostNL wil voor het eind van dit jaar ook PostNL punten hebben in België. Dat duurt (helaas) nog even dus, maar het komt er aan. Mocht je nog iemand kennen die bv ziek thuis zit, family lid etc. vergeet dan niet te bestellen onder zijn naam. De naam moet overeenkomen met het adres / degene die het aanneemt.

We hebben slechte verhalen gehoord over Kiala afhaalpunten, als in vertragingen. Vandaar dat we dit niet hebben gedaan. Dat kunnen we niet hebben. PostNL wil voor het eind van dit jaar ook PostNL punten hebben in België. Dat duurt (helaas) nog even dus, maar het komt er aan. Mocht je nog iemand kennen die bv ziek thuis zit, family lid etc. vergeet dan niet te bestellen onder zijn naam. De naam moet overeenkomen met het adres / degene die het aanneemt.
Begrijpelijk, dan zal ik jammer genoeg moeten wachten tot het postnl netwerk is uitgerold in België.

Heb vandaag mijn eerste bestelling van jullie mogen ontvangen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben !

Ik zal zeker over jullie vertellen in mijn kennissen kring, ook bij de niet sporters :o

Ik heb een bestelling geplaatst, maar helaas zat de gebroken lijnzaad er niet bij. Net gisteren het laatste gebruikt van mijn laatste zakje haha.

Bestelling nummer: 100015467

Ik heb een bestelling geplaatst, maar helaas zat de gebroken lijnzaad er niet bij. Net gisteren het laatste gebruikt van mijn laatste zakje haha.

• #5.273
Werk is geen optie en postnl levert niet op zaterdag (toch niet in België) voor zover ik weet. Ik kan zaterdag niet kiezen als afleverdag

Onze bestellingen blijven 48 uur bevroren na de dag van verzending. Als we het dus op donderdag versturen en je mist de eerste lever dag (vrijdag), dan wordt het dus (bevroren) op zaterdag geleverd als 2de bezorging. Maar dan moet je dus 100% zeker zijn dat je thuis bent, anders gaat het pakket verloren, gezien PostNL niet op zondag levert en het dan pas maandag wordt. Ik snap als je dit niet wilt doen en als een werk levering ook niet mogelijk is, dan moet je idd w8en op PostNL punten in België :(.

Heb vandaag mijn eerste bestelling van jullie mogen ontvangen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben !

Ik zal zeker over jullie vertellen in mijn kennissen kring, ook bij de niet sporters :o

Mooi dat je tevreden bent Sean! Mag ik vragen wat je besteld hebt :)? Altijd goed feedback te hebben waar men tevreden over is. Mond tot mond reclame groeien wij het hardst op, daar help je ons zeker mee wat weer lijd tot groter assortiment, bedankt :thumbs:!

Hoi Mistery, excuus voor deze inpakfout. Ik zie inderdaad aan het gewicht van het pakket dat staat op de PostNL site dat er 1kg mist. Dat sturen we morgen gewoon even na! Als je het hier niet mee eens bent / een andere oplossing wenst, PM mij dan even.

• #5.274
UPDATE BROCCOLI: vanmiddag vanaf 16:00 weer op voorraad!

Mooi dat je tevreden bent Sean! Mag ik vragen wat je besteld hebt :)? Altijd goed feedback te hebben waar men tevreden over is. Mond tot mond reclame groeien wij het hardst op, daar help je ons zeker mee wat weer lijd tot groter assortiment, bedankt :thumbs:!

Ik heb 4 pakken vloeibaar eiwit bij jullie besteld, eerste keer dat ik zoiets heb geprobeerd en echt joh het scheelt super veel werk/frustratie ! :o

Ik heb 4 pakken vloeibaar eiwit bij jullie besteld, eerste keer dat ik zoiets heb geprobeerd en echt joh het scheelt super veel werk/frustratie ! :o

Alleen jammer dat het na ontdooien maar 4 dagen houdbaar is. Dus je moet regelmatig iets in je eetschema hebben staan waarvoor je het kunt gebruiken.

• #5.277
Gemak dient de mens :)! Fijn dat het bevalt. Mocht je weer bestellen dan kan je ook eens bij onze andere gemaksproducten kijken zoals de kant-en-klare koolhydraat producten (zoete aardappel, hawaiimix etc.) en de vlees producten zoals de kant-en-klare kipblokjes en beef meat-balls. Dit scheelt je ook veel werk.
Alleen jammer dat het na ontdooien maar 4 dagen houdbaar is. Dus je moet regelmatig iets in je eetschema hebben staan waarvoor je het kunt gebruiken.
De vier dagen is 'officieel'. Na een gesprek met hun kwaliteitsdienst bleek dat het eigenlijk een week is. De vier dagen zijn om zichzelf extra in te dekken. Je kan je voorstellen wat er gebeurt als iemand ziek wordt van een pak. Mijn vriendin doet er dan ook precies een week mee en ik zelf een week met de heel ei pakken soms wanneer ik vergeet dat ik er nog 1 had staan.

bestelling goed ontvangen ! groentjes waren niet meer 100% bevroren maar goed, kunnen we deze week nog op eten

mss kun je best een paar ijsblokjes meer in een pakket steken met dit warm weer

• #5.279
bestelling goed ontvangen ! groentjes waren niet meer 100% bevroren maar goed, kunnen we deze week nog op eten mss kun je best een paar ijsblokjes meer in een pakket steken met dit warm weer
Bedankt voor de feedback :thumbs:. Er zijn een aantal producten zoals bv groente, bosbessen en de tartaars die vanaf -12graden celcius zachter aanvoelen, maar ze zijn nog gewoon bevroren. Dit is ook te zien aan de rest van de vleesproducten er om heen die wel hard zijn bij -12graden celcius. Je hoeft je dus geen zorgen te maken en je kan het gewoon in de vriezer leggen. Net als de vorige zomer wordt er nu extra droogijs (1kg) bij gedaan, zodat we ook met 34graden celcius nog de 48uur garanderen :).

Laatst bewerkt:
top :thumbs: al het vlees was nog goed bevroren

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven