XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Scoob ! Ik wil een testpakket gaan proberen. Ik zal samen met mijn vriendin (die ook gezond en goed wilt eten) bestellen. Ik ben zelf altijd een hongerig dier ;)

Wat raad je aan om te bestellen? Ik hoef geen paardenbiefstuk etc, kip en groente oid is al wel voldoende.

Hoi Mistery, excuus voor deze inpakfout. Ik zie inderdaad aan het gewicht van het pakket dat staat op de PostNL site dat er 1kg mist. Dat sturen we morgen gewoon even na! Als je het hier niet mee eens bent / een andere oplossing wenst, PM mij dan even.

Prima oplossing, er gebeuren nou eenmaal foutjes ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.283
top :thumbs: al het vlees was nog goed bevroren

:thumbs:

Scoob ! Ik wil een testpakket gaan proberen. Ik zal samen met mijn vriendin (die ook gezond en goed wilt eten) bestellen. Ik ben zelf altijd een hongerig dier ;)

Wat raad je aan om te bestellen? Ik hoef geen paardenbiefstuk etc, kip en groente oid is al wel voldoende.

Leuk dat je wilt gaan bestellen killastyle samen met je vriendin! Toeval treft, we hebben vanavond ons proefpakket veranderd. Reden: nieuwe producten de afgelopen twee maanden. Dit zijn producten waarvan we vinden dat je ze geprobeerd moet hebben bij ons: http://musclemeat.nl/try-out-pakket-5kg

Daarnaast zijn er producten die er niet tussen staan, maar zeker interessant zijn om er even naar te kijken zoals:

-http://musclemeat.nl/kipfilet-uit-argentini-190-210gr-rauw-5kg-pees-vrij
-http://musclemeat.nl/zoete-aardappel-blokjes-kant-en-klaar-2-5kg
-http://musclemeat.nl/diepvries/vloeibaar-ei
-http://musclemeat.nl/risotto-spinaci-kant-en-klaar-1-5kg
-http://musclemeat.nl/low-fat-hamburgers-1050gr-7-x-150gr
-http://musclemeat.nl/non-diepvries/magnetron-prep-bakjes

Blader ook vooral hier even door heen: http://musclemeat.nl/samples. Daar kan een stuk van een product pakken om het te testen (dus niet meteen een kg afnemen).

Prima oplossing, er gebeuren nou eenmaal foutjes ;).

Mooi, bedankt voor je begrip! Je na zending is inmiddels onderweg.

Laatst bewerkt:
Die cow&chicken burgers zijn goed!!!

Onderhand weer wat nieuwe dingen geprobeerd:

Ik zal beginnen met het product wat mij niet zo kon bekoren en dat was de US burger. Na het eten van de heerlijk gekruide cow & chicken burger vond ik de US burger maar standaard. Naar mijn smaak was het ietwat saai.

Gelukkig is er ook genoeg goeds want:

Wagyu burger, holy shit wat een heerlijke burger. Het enige wat jammer is is de relatief hoge prijs t.o.v. de lekkere cow & chicken burger. Daarom bestel ik gewoon een paar wagyu burgers mee ter afwisseling.

Gemarineerde biefstukpuntjes vandaag geprobeerd en dit was echt ontzettend goed. Ik heb van elke smaak wat maar ben helaas vergeten welke smaak ik al op heb. Het was iig erg goed.

Om eens te proberen ook gekozen voor de Walden Farm Syrup - Caramel en die is echt onverwachts lekker. Ik had er namelijk niets van verwacht, erg lekker door de kwark en ik ga zeker de andere smaken ook eens meebestellen.

Enige vraagje wat ik over de walden farm syrup heb, als deze geopend is moet deze dan in de koeling worden bewaard of kan het buiten de koelkast?

Bestelling weer goed ontvangen deze week :thumb:

Kwam nog een leuke pic op FB tegen van Dennis Wolf :D

2008 vs 2015

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #5.287
Die cow&chicken burgers zijn goed!!!
Top! Leuk dat je het even meld Mesuty :meal:.
Onderhand weer wat nieuwe dingen geprobeerd: Ik zal beginnen met het product wat mij niet zo kon bekoren en dat was de US burger. Na het eten van de heerlijk gekruide cow & chicken burger vond ik de US burger maar standaard. Naar mijn smaak was het ietwat saai. Gelukkig is er ook genoeg goeds want: Wagyu burger, holy shit wat een heerlijke burger. Het enige wat jammer is is de relatief hoge prijs t.o.v. de lekkere cow & chicken burger. Daarom bestel ik gewoon een paar wagyu burgers mee ter afwisseling. Gemarineerde biefstukpuntjes vandaag geprobeerd en dit was echt ontzettend goed. Ik heb van elke smaak wat maar ben helaas vergeten welke smaak ik al op heb. Het was iig erg goed. Om eens te proberen ook gekozen voor de Walden Farm Syrup - Caramel en die is echt onverwachts lekker. Ik had er namelijk niets van verwacht, erg lekker door de kwark en ik ga zeker de andere smaken ook eens meebestellen. Enige vraagje wat ik over de walden farm syrup heb, als deze geopend is moet deze dan in de koeling worden bewaard of kan het buiten de koelkast?
Thnx voor de uitgebreide review wwe! 2x goede cow & chicken burger review achter elkaar :cool:. De US is lichter van smaak idd, cow en chicken is de smaak meer overheersend. Wagyu is Wagyu :D. 'Mooi @ biefstuk puntjes, krijgen er niets anders dan goeds over. Ik was zelf ook verbaasd over de Caramel, de smaak is niet te onderscheiden van wat je van een caramel smaak zou verwachten. Naar mijn smaak zijn alle syrups versies van WaldenFarms goed eigenlijk . Je moet de walden farms na openen in de koelkast bewaren!
Bestelling weer goed ontvangen deze week :thumb: Kwam nog een leuke pic op FB tegen van Dennis Wolf :D 2008 vs 2015 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mooi @ bestelling :)! Hehe thnx voor het delen Rambo1. Hij staat inmiddels ook op de gorilla fb, instagram en die van dennis wolf zelf. Vanochtend 200 friend requests binnen gekregen 0_o. Zie mijn log binnenkort voor meer foto's! Ook een beetje zodat we het hier Muslce Meat houden voor de overzichtelijkheid.

Linkje naar jouw log?

Een aantal weken geleden heb ik mijn eerste bestelling bij jullie gedaan en ik moet zeggen ik ben meer dan tevreden. Ik had vloeibaar ei, kip tandori blokjes, broccoliroosjes en zoete aardappelblokjes besteld. Ideaal voor een student omdat alles al voorgesneden en voorgekookt is. Alles smaakt naar wens en alles werd goed verpakt afgeleverd, aldus een tevreden klant.

• #5.293
Staat onder elk bericht van Oliver :o
Ik zie dat niet omdat via de tapatalk app kijk

De link die Sylve geeft (dankje) is correct!

Een aantal weken geleden heb ik mijn eerste bestelling bij jullie gedaan en ik moet zeggen ik ben meer dan tevreden. Ik had vloeibaar ei, kip tandori blokjes, broccoliroosjes en zoete aardappelblokjes besteld. Ideaal voor een student omdat alles al voorgesneden en voorgekookt is. Alles smaakt naar wens en alles werd goed verpakt afgeleverd, aldus een tevreden klant.

Bedankt voor je review, leuk om te lezen :). Mooi dat het concept ook bij jou (student) aan slaat :thumbs:.

Vandaag ook een 1e bestelling gedaan. Totaal 8kg aan voedsel :D

Het recept wordt op het moment vernieuwd/verbeterd wwe, van de gerookte kipfilets. We krijgen deze week een test batch binnen, hopelijk wordt deze meteen door ons goedgekeurd en dan hebben we het als het goed is volgende week weer. Naturel versie is bedoeld om zelf op smaak te brengen of door iets dat al smaak heeft heen te mengen. Voor op brood zou Thais of Tandoori idd een goede keus zijn :)! Thnx voor je order (alvast)! Haha mooi HighonX, ben benieuwd wat je er uiteindelijk van vond! En bedankt voor je order natuurlijk. Haha nice! Had even gezegd dat je Wovano was :D. Ik had geen idee wie je was :o. Thnx voor de foto. Anyways, leuk je even gezien te hebben dan! Insalata risoni wordt helaas niet meer geproduceerd. Blijkbaar was het alleen in onze shop populair :rolleyes:. Wel jammer, was een mooi product in combinatie met onze kip. Hehe komt goed @ je spoiler. Onze zijn echt wit zoals op de product foto. Alle product foto's zijn 'echt' als in, van het product zelf gemaakt en niet een random google plaatje. UPDATE PANGASIUS: morgen vanaf 16:00 weer verkrijgbaar!

en al wat nieuws over de gerookte kipfilet :)

Hi Scoob, we hebben het er een tijdje terug al over gehad. Ik blijf een soort vorstbeschadiging hebben op de rauwe kip. Het ontstaat pas nadat ik de zak open en na een week of zo. Ik heb inmiddels wel een nieuwe vriezer. Staat mijn vriezer dan te hoog?

Ik heb een klein gat gemaakt waar ik ze telkens uit pak en daarbovenop zon geel huishouddoekje om de boel maar wat af te dekken maar het lijkt niet te werken. Ben ik nou de enige met dit probleem? Ik eet het verder gewoon en als de laag echt dik is snij ik die er af maar ik vraag me af wat ik er tegen kan doen.

Verder erg tevreden met de gemarineerde stukken, vooral fuego peru en ginger lemon. Overigens ook groot fan van de bagels. Geroosterd en met nutella, dat dan weer wel:roflol:

• #5.297
Vandaag ook een 1e bestelling gedaan. Totaal 8kg aan voedsel :D

Awesome :meal: bedankt Brian! Komt er aan.

en al wat nieuws over de gerookte kipfilet :)

Ja zeker. We verwachten ze woensdag ochtend te hebben. Ze worden die ochtend wel eerst (een paar) gegeten door ons voor de laatste check, en dan (indien goed) gaan ze online. Kant-en-klare Kalkoen blokjes zijn weer verkrijgbaar idd!

Hi Scoob, we hebben het er een tijdje terug al over gehad. Ik blijf een soort vorstbeschadiging hebben op de rauwe kip. Het ontstaat pas nadat ik de zak open en na een week of zo. Ik heb inmiddels wel een nieuwe vriezer. Staat mijn vriezer dan te hoog?

Ik heb een klein gat gemaakt waar ik ze telkens uit pak en daarbovenop zon geel huishouddoekje om de boel maar wat af te dekken maar het lijkt niet te werken. Ben ik nou de enige met dit probleem? Ik eet het verder gewoon en als de laag echt dik is snij ik die er af maar ik vraag me af wat ik er tegen kan doen.

Verder erg tevreden met de gemarineerde stukken, vooral fuego peru en ginger lemon. Overigens ook groot fan van de bagels. Geroosterd en met nutella, dat dan weer wel:roflol:

Een klein plekje vriesbrand zul je altijd wel hebben door de temperatuur verschillen die de kipfilets krijgen nadat ze zak open is, maar dit het moet niet zo zijn dat de hele kipfilet wit uitgeslagen is. Het is vreemd dat je het nog hebt ondanks dat je er op let. Voor mij is het gat dichtvouwen al genoeg. Het ontstaat waar de luchtstroom vrijelijk zijn gang kan gaan langs de bevroren kipfilets, dus je zou denken dat er toch een kier/plek in je zak zit waar het mis gaat. Ook kan je eens proberen de vriezer niet op max te zetten, maar op middelste stand. Maximale stand wordt naar mijn weten vooral gebruikt naarmate de vriezer ouder is. Het kan verder geen kwaad, er is alleen wat vocht uit het bovenste laagje (minder dan 1mm dikte) en bij het eten merk je het niet, macro's zitten er gewoon in. Het oogt alleen niet mooi. Ik werk vandaag thuis en heb even mijn vriezer gekeken in een zak die ongeveer 2 weken geleden open is gemaakt door mij en de kipfilets zien er vlekkeloos uit. Het moet dus kunnen, geen vriesbrand.

Mooi @ Gemarineerde stukken :). Bagels heb ik zelf nog niet geroosterd, aanrader dus? Staat idd ook op de verpakking herinner ik mij nu als tip.

Awesome :meal: bedankt Brian! Komt er aan. Ja zeker. We verwachten ze woensdag ochtend te hebben. Ze worden die ochtend wel eerst (een paar) gegeten door ons voor de laatste check, en dan (indien goed) gaan ze online. Kant-en-klare Kalkoen blokjes zijn weer verkrijgbaar idd! Een klein plekje vriesbrand zul je altijd wel hebben door de temperatuur verschillen die de kipfilets krijgen nadat ze zak open is, maar dit het moet niet zo zijn dat de hele kipfilet wit uitgeslagen is. Het is vreemd dat je het nog hebt ondanks dat je er op let. Voor mij is het gat dichtvouwen al genoeg. Het ontstaat waar de luchtstroom vrijelijk zijn gang kan gaan langs de bevroren kipfilets, dus je zou denken dat er toch een kier/plek in je zak zit waar het mis gaat. Ook kan je eens proberen de vriezer niet op max te zetten, maar op middelste stand. Maximale stand wordt naar mijn weten vooral gebruikt naarmate de vriezer ouder is. Het kan verder geen kwaad, er is alleen wat vocht uit het bovenste laagje (minder dan 1mm dikte) en bij het eten merk je het niet, macro's zitten er gewoon in. Het oogt alleen niet mooi. Ik werk vandaag thuis en heb even mijn vriezer gekeken in een zak die ongeveer 2 weken geleden open is gemaakt door mij en de kipfilets zien er vlekkeloos uit. Het moet dus kunnen, geen vriesbrand. Mooi @ Gemarineerde stukken :). Bagels heb ik zelf nog niet geroosterd, aanrader dus? Staat idd ook op de verpakking herinner ik mij nu als tip.

kan de kalkoen blokjes nog niet bij de I love chicken pakket selectre?
Dan bestel ik woensdag, hopelijk de kalkoen nog wel genoeg op voorraad (en de thaise en tandoori kip ook)

• #5.299
kan de kalkoen blokjes nog niet bij de I love chicken pakket selectre?
Dan bestel ik woensdag, hopelijk de kalkoen nog wel genoeg op voorraad (en de thaise en tandoori kip ook)

Komt goed Casper! Ik zal zorgen dat de kalkoen vanavond bij de I love chicken staat.

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Edit: done!

Vandaag de gehaktballetjes geproefd, goed van smaak lekker zacht ook nog heb ze nog wel even een beetje knapperig gebakken had ze lichtjes bevroren gelaten om ze goed mals van binnen te laten blijven. Ga deze sowieso een keer bestellen :).

Vanavond breek ik het sample van de biefstuk puntjes aan, daar zal ik ook nog verslag van uit brengen.

Terug
Naar boven