ivootjuh
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag de gehaktballetjes geproefd, goed van smaak lekker zacht ook nog heb ze nog wel even een beetje knapperig gebakken had ze lichtjes bevroren gelaten om ze goed mals van binnen te laten blijven. Ga deze sowieso een keer bestellen.
Vanavond breek ik het sample van de biefstuk puntjes aan, daar zal ik ook nog verslag van uit brengen.
! Fijn dat het goed beviel. Ik zou het overigens gewoon volledig laten ontdooien hoor, ze zijn erg goed mals. Even in de magnetron en voile. Je mening over de gemarineerde biefstuk stukken is welkom! Toch even een vraag mbt de zalm. Is die veranderd?
Ik koop nu al maanden, maandelijks voor zo'n 80 euro aan zalm. Ik merk dat de laatste bestelling een andere zalm heeft. Of in ieder geval, hij smaakt anders. Hij is stugger en minder vet.
Daarnaast is de verpakking anders.
Daarbij heb ik veeeel minder graatjes.
Klopt het dat dit veranderd is?
Hier dan over de biefstuk puntjes, ze waren lekker gekruid en mals genoeg als je ze goed bakt in ieder geval.
terug 8kg kip besteld en een shitload aan samples (o.a. van alle biefstuk puntjes)
.Komt goed Casper! Ik zal zorgen dat de kalkoen vanavond bij de I love chicken staat.
---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------
Edit: done!
Hier dan over de biefstuk puntjes, ze waren lekker gekruid en mals genoeg als je ze goed bakt in ieder geval.
!terug 8kg kip besteld en een shitload aan samples (o.a. van alle biefstuk puntjes)

Ja ze waren idd niet super klein maar nog steeds makkelijk met één hap.
Ok top [emoji106][emoji106] komt er woensdag ff n xxxl bestelling
Kalkoenblokjes thaise en thansoori kipblokjes
Biefstukpuntjes ... De gerookte kipfilet die er dan hopelijk.
En hopelijk alles op voorraad [emoji3] en nog wat losse dingen proberen
. 95% kans dat het in de laatste week van deze maand online komt. Die 5% is als er iets onverwachts gebeurt
.
Leuk dat je wilt gaan bestellen killastyle samen met j~~
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] ---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------
Het zijn allemaal ingevroren/diepgevrore producten, dus die moet je dan wel lang laten ontdooien om ze koud te eten, maar het is lekkerder om ze even op te warmen vind ik persoonlijk. Of even van te voren thuis op warmen, en in een warmhoudzak meenemen naar je werk. Meestal hebben ze die wel bij een polier ofzo. XXL heeft ook een thermal bag, dat zou ook een optie kunnen zijn.Ik heb ondertussen een proefpakket besteld en wat vloeibaar eiwit, wat groentemix en zoete aardappel. Het vloeibaar eiwit is werkelijk geniaal ! Mijn vriendin vind de zoete aardappel lekker, dus dat is al helemaal mooi. Je kan vandaag van mij een flinke bestelling verwachten richting Den Oever. Even groot inslaan zodat de koelkast lekker vol zit. Ik ben van plan om, met de bakjes die jullie verkopen, maaltijdjes te preppen om die zo mee te nemen naar mijn werk. Ik heb geen magnetron tot mijn beschikking. Ik neem aan dat de kant en klaar producten ook koud te eten zijn? Last but not least: Is het misschien een optie om FitAid drank te verkopen? Ik zou zeker een inkoper zijn, heerlijk drankje.
owh die cow en chicken burgers zijn echt episch lekker
!Ik heb ondertussen een proefpakket besteld en wat vloeibaar eiwit, wat groentemix en zoete aardappel. Het vloeibaar eiwit is werkelijk geniaal ! Mijn vriendin vind de zoete aardappel lekker, dus dat is al helemaal mooi.
Je kan vandaag van mij een flinke bestelling verwachten richting Den Oever. Even groot inslaan zodat de koelkast lekker vol zit.
Ik ben van plan om, met de bakjes die jullie verkopen, maaltijdjes te preppen om die zo mee te nemen naar mijn werk. Ik heb geen magnetron tot mijn beschikking. Ik neem aan dat de kant en klaar producten ook koud te eten zijn?
Last but not least: Is het misschien een optie om FitAid drank te verkopen? Ik zou zeker een inkoper zijn, heerlijk drankje.
en bedankt voor je nieuwe bestelling natuurlijk! De mening van Guidovbrakel deel ik. Daarnaast zijn er producten die koud lekkerder zijn andere producten. Bijvoorbeeld producten zoals Hawaii/mix mekong mix met beef meat-balls koud zijn lekker. Of de kant-en-klare kipblokjes naturel met http://musclemeat.nl/insalata-mediterranea-kant-en-klaar-2-5kg koud is top.Bestelling geplaatst : 100015814.
Dat word weer smikkelen en smullen.
Olivier, Was best tevreden over mijn vorige bestelling, dus heb weer een nieuwe bestelling gedaan bij jullie: #100015841 http://1drv.ms/1J2FvLg Maak er maar wat moois van[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] ---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ---------- Het zijn allemaal ingevroren/diepgevrore producten, dus die moet je dan wel lang laten ontdooien om ze koud te eten, maar het is lekkerder om ze even op te warmen vind ik persoonlijk. Of even van te voren thuis op warmen, en in een warmhoudzak meenemen naar je werk. Meestal hebben ze die wel bij een polier ofzo. XXL heeft ook een thermal bag, dat zou ook een optie kunnen zijn.
. Leuk dat je deelt wat je besteld hebt, want dat is voor andere denk ik wel interessant om te zien, vooral als je nieuw bij ons bent.Awesome! Bedankt voor je bestelling weer reav. De samples zijn producten die je nog niet geprobeerd hebt?

grotendeels ja
heb een sample van alle biefstukpuntjes genomen en van de meatballs
verder paar losse stuks van jullie burgers (ook eens de lamsburger aangezien ik die nog niet geproefd heb), voornamelijk omdat ik momenteel nog gelimiteerd zit qua ruimte in de vriezer
maar ga normaal tegen de zomer een extra diepvries kopen om bovenop de andere te zetten dus meer plaats dan om muscle meat te bestellen![]()
! Laat je weten wat je van de nog niet geprobeerde producten vond?Ik ga eens kijken voor warmhoud / isolatie bakjes.
Zojuist mail ontvangen over de naturel kipblokjes die niet aan de gewenste kwaliteit voldoen en dat ik daarvoor mijn aankoop bedrag terug krijg. Zeer goede zaak dat hier gewoon duidelijk een mail over gestuurd word wat er aan de hand is. Ook een goede zaak dat het geld terug gestort word en we niet afgewimpeld worden met 25% korting bij onze volgende bestelling oid.
Keep up the good work !