Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik heb gister ook maar weer een kleine bestelling gedaan :cool:

Lekker weer een paar kilo kip, pangasiusfilet en vloeibaar eiwit.
als extra maar wat Walden Farm's BBQ saus en Pancake Syrup :D

nu hopen dat het binnenkomt vandaag want de PostNL status is weer bagger te noemen :(
Bezorger onderweg, tijdvak en bezorgdatum onbekend ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.322
en vanaf mijn kant ook weer een leuke bestelling! : 100015884
Zeer grote bestelling zie ik, bedankt screwbeast :) mooie combinatie verschillende producten heb je gekozen. Komt er aan!
Ik heb gister ook maar weer een kleine bestelling gedaan :cool: Lekker weer een paar kilo kip, pangasiusfilet en vloeibaar eiwit. als extra maar wat Walden Farm's BBQ saus en Pancake Syrup :D nu hopen dat het binnenkomt vandaag want de PostNL status is weer bagger te noemen :( Bezorger onderweg, tijdvak en bezorgdatum onbekend ???
:thumbs: bedankt voor je bestelling Sgt Skip! Wat je als tijdvak hebt gekozen op onze site is leidend en gezien er staat dat de bezorger onderweg is verwacht ik ook dat hieraan voldaan wordt. Weet je nog welk tijdsvak je geselecteerd hebt? Zo niet dan kan je aan mij jouw bestelnummer geven en kan ik het voor je opzoeken.

Laatst bewerkt:
:thumbs: bedankt voor je bestelling Sgt Skip! Wat je als tijdvak hebt gekozen op onze site is lijdend en gezien er staat dat de bezorger onderweg is verwacht ik ook dat hieraan voldaan wordt. Weet je nog welk tijdsvak je geselecteerd hebt? Zo niet dan kan je aan mij jouw bestelnummer geven en kan ik het voor je opzoeken.

Hey Scoob! Tijdvak was tussen 12:30 en 15:30 dus hij heeft nog even is binnen! ;)
bestelnr was 100015806, niet zo'n grote dit keer maar weet ik niet of dit allemaal in mijn vriezer past :dunno:

Laatst bewerkt:
  • #5.324
Hey Scoob! Tijdvak was tussen 12:30 en 15:30 dus hij heeft nog even is binnen! ;) bestelnr was 100015806, niet zo'n grote dit keer maar weet ik niet of dit allemaal in mijn vriezer past :dunno:
Ah, ik zie je ''is binnen'', keurig op tijd, mooi! Eetse :meal:

Ik had volgens mij tijdvak 1300 en 1500,helaas nog niet binnen. Denk dat de bezorger zich verslapen heeft. De PostNL app heeft inderdaad slechte info. Maar dat is niet jullie schuld

Komt de kip Argentina binnenkort nog in de 200gr klasse terug?
Vind die er nu op staat eigenlijk ff te groot.

Voor meal prep maakt het gewicht eigenlijk niet uit.

Je maakt voor 2-3 dagen en verdeelt ze in bakjes (na het in stukjes snijden)

Misschien is dan een idee?

Scoob, ik mag nu na lang zeuren eindelijk een extra vriezertje bestellen dus kan weer bestellen. Ik ga hawai mix en gewoon kipblokjes van alle smaken bestellen. Heb je hier nog een lekker saus over? Met voorkeur naar walden farms

• #5.329
Ik had volgens mij tijdvak 1300 en 1500,helaas nog niet binnen. Denk dat de bezorger zich verslapen heeft. De PostNL app heeft inderdaad slechte info. Maar dat is niet jullie schuld

Kan je het bestelnummer geven? Dan kan ik met je mee kijken.

Voor meal prep maakt het gewicht eigenlijk niet uit.

Je maakt voor 2-3 dagen en verdeelt ze in bakjes (na het in stukjes snijden)

Misschien is dan een idee?

We zien het niet snel gebeuren gcjoel. Ik ben zelf ook een voorstander van de 190-210gr versie, maar zoals pumpie zegt zou het geen probleem moeten zijn. Na ontdooien kan je het 3 dagen bewaren, dus je snijdt er af wat je nodig hebt en de rest bewaar je voor een volgende keer afgedekt in de koelkast. We hebben ook geen daling in sales gezien bij dit product na de wisseling van het gewicht, dus ik denk dat de meeste dit ook zo zien.

[/COLOR]
Scoob, ik mag nu na lang zeuren eindelijk een extra vriezertje bestellen dus kan weer bestellen. Ik ga hawai mix en gewoon kipblokjes van alle smaken bestellen. Heb je hier nog een lekker saus over? Met voorkeur naar walden farms

Haha nice @ zeuren :). Toevallig zit ik de smaak Thais nu te eten met hawaii mix :) not kidding. Ik vind het op deze manier lekker, dus alleen de twee producten bij elkaar.

Tomaat & basilicum is helaas uitverkocht , anders zou ik die aanraden. Anders de ketchup of bbq smaken. Smaak is (natuurlijk) persoonlijk, dus ik kan niet garanderen dat dit hetzelfde voor jouw ook zo is ;).

Laatst bewerkt:
Weet je zo wanneer deze weer binnenkomt? En die hoeft niet bevroren dus kan ik ook gewoon los bestellen toch? Dan zou dat eventueel later nog kunnen?

• #5.331
Weet je zo wanneer deze weer binnenkomt? En die hoeft niet bevroren dus kan ik ook gewoon los bestellen toch? Dan zou dat eventueel later nog kunnen?

Hij is uitverkocht bij de leverancier, anders zouden we hem al morgen binnen kunnen hebben. Het is voor ons ook afwachten even. Dat klopt, non-diepvries producten kan je los, ongeacht het aantal los bestellen.

Hij is uitverkocht bij de leverancier, anders zouden we hem al morgen binnen kunnen hebben. Het is voor ons ook afwachten even. Dat klopt, non-diepvries producten kan je los, ongeacht het aantal los bestellen.
Oke, tegen de tijd dat ik mijn vriezer heb en ga bestellen kijk ik wel of deze aanwezig is, anders bestel ik hem na. Bedankt!

Hij is binnen hoor ik net van mijn vriendin. Vrouwtje had het zwaar met 20kg puur voedsel hahs

Even een vraagje, tijdens mijn vorige besteling en mijn huidige besteling staat er een verkeerde bezorgdatum op PostNL, terwijl jullie scrhijven in de verzendbevestiging dat er een kleine kans. Twee keer achter elkaar is toch geen kleine kans? Beetje vreemd dit.

• #5.335
Oke, tegen de tijd dat ik mijn vriezer heb en ga bestellen kijk ik wel of deze aanwezig is, anders bestel ik hem na. Bedankt!

:thumbs:

Hij is binnen hoor ik net van mijn vriendin. Vrouwtje had het zwaar met 20kg puur voedsel hahs

Hehe, tillen zal ze :o!

Even een vraagje, tijdens mijn vorige besteling en mijn huidige besteling staat er een verkeerde bezorgdatum op PostNL, terwijl jullie scrhijven in de verzendbevestiging dat er een kleine kans. Twee keer achter elkaar is toch geen kleine kans? Beetje vreemd dit.

De datum wordt correct wanneer het pakket voor het eerst gescanned wordt bij PostNL wat rond 23:30 ergens zal zijn. Er wordt gewerkt aan deze 'bug', maar volgens PostNL is het niet zo simpel opgelost. Het woorden kleine kans zou dus weg moeten.

:thumbs: Hehe, tillen zal ze :o! De datum wordt correct wanneer het pakket voor het eerst gescanned wordt bij PostNL wat rond 23:30 ergens zal zijn. Er wordt gewerkt aan deze 'bug', maar volgens PostNL is het niet zo simpel opgelost.

Waarom gaat het dan bij andere shops zoals XXL wel meteen goed? Misschien even met Rene praten :)

• #5.337
Waarom gaat het dan bij andere shops zoals XXL wel meteen goed? Misschien even met Rene praten :)

Gebruiken een andere plug-in van PostNL en/of andere backend (opencart, Magento etc.). Elke webshop die dezelfde combinatie gebruikt als wij (backend en plugin) heeft hetzelfde probleem.

Gebruiken een andere plug-in van PostNL en/of andere backend (opencart, Magento etc.). Elke webshop die dezelfde combinatie gebruikt als wij (backend en plugin) heeft hetzelfde probleem.

Ok thnx! M'n producten zijn op van jullie en kan niet wachten tot morgen, weer zin om te smikkelen :). Ben vooral benieuwd naar de bosvruchtenkorf :)

die syrup van walden farms is echt ranzig swa

Scoob, je zou eens kunnen kijken naar Vitafiber Syrup. Deze verkopen ze ook bij Musclefood in UK.

http://www.musclefood.com/vitafiber-low-calorie-sweetener-700g.html

Dat is siroop waarmee je zelf proteïne repen kunt maken zoals de bekende Quest Bars. Mijn vrouw is hier dol op maar het spul is alleen USA en UK verkrijgbaar. Muscle food stuurt deze niet internationaal.

Terug
Naar boven