!
Vind je? De syrup varianten zijn het popolaisrt (aardbei, chocolate, blueberry en caramel). Welke viel tegen?
Ik neem je tip mee Pumpie, bedankt! Voor nu zou je kunnen kijken of jet het hier kan krijgen:
http://foodzol.ecwid.com/#!/VitaFiber/c/11726513/offset=0&sort=normal. Dat kwam mijn vriendin toevallig een keer tegen.
Muslcefood heeft een zeer mooi assortiment. Tot dus ver kunnen we nog niet aan kant-en-klare zilvervliesrijst komen.
Thnx voor de reviews reav! Mooi @ vriezer, heb er zelf ook twee. Eentje die aan de koelkast vast zit en een extra daarnaast gekocht in het begin van Muscle Meat. Ik snap wat je bedoeld met de groente

.
Niet genoeg animo. We hebben besloten dit te stoppen. Een andere reden was dat wanneer je een mooie grote wilde introduceren, het te groot voor PostNL was om als pakket post te versturen
Ik heb je topic bericht, PM en mail ontvangen. Ik heb zo meteen een gesprek met de desbetreffende inpakker. Het zal vandaag nagestuurd worden. Er lijkt een vloek op je pakketten te zitten. We zullen het vandaag nasturen, excuus voor het ongemak.
Die bug is bekent bij PostN,, daar wordt aan gewerkt en ligt helaas buiten onze handen. Wat je op onze site hebt ingevuld hoor je daar te zien. Wat je dus hebt aangeklikt op onze site is lijdend zoals in de track&trace mail staat. Als je dit niet meer weet kan je mij een PM sutren met je bestelnummer, dan zoek ik het voor je op

! De balk er boven gaat wel lopen op een gegeven moment waardoor je kan zien of de postbode vandaag onderweg is.