Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

We zien het niet snel gebeuren gcjoel. Ik ben zelf ook een voorstander van de 190-210gr versie, maar zoals pumpie zegt zou het geen probleem moeten zijn. Na ontdooien kan je het 3 dagen bewaren, dus je snijdt er af wat je nodig hebt en de rest bewaar je voor een volgende keer afgedekt in de koelkast. We hebben ook geen daling in sales gezien bij dit product na de wisseling van het gewicht, dus ik denk dat de meeste dit ook zo zien.
Jammer! Ik doe zelf niet aan mealprep ofzo. Overdag eet ik geen kip (alleen broodbeleg) en 's avonds max 2x per week. Dus voor mij zou dat helaas minder handig werken. Die kleinere maat was gewoon makkelijk, 1 per persoon en klaar. Ik weeg geen precieze hoeveelheden af dus houdt nooit wat over ;) Nja ze zijn hier bijna op dus binnenkort toch maar ff beslissen wat ik dan wil. Supermarkt kip zie ik echt niet zitten!

Scoob, je zou eens kunnen kijken naar Vitafiber Syrup. Deze verkopen ze ook bij Musclefood in UK. http://www.musclefood.com/vitafiber-low-calorie-sweetener-700g.html Dat is siroop waarmee je zelf proteïne repen kunt maken zoals de bekende Quest Bars. Mijn vrouw is hier dol op maar het spul is alleen USA en UK verkrijgbaar. Muscle food stuurt deze niet internationaal.

Goede site, kendde hem nog niet. Ze verkopen daar ook zilvervliesrijst zo te zien :) (hint hint hint).
http://www.musclefood.com/long-grain-brown-rice.html/

Laatst bewerkt:
Klinkt goed, vooral die nieuwe vriezer :D! Laat je weten wat je van de nog niet geprobeerde producten vond?

sure :)
enkele weken geleden trouwens ook wat reviews vanuit mijn vorige bestelling op jullie site gegooid trouwens

extra vriezer is gewoon handig en nodig hier... heb nu 3 schuiven en zit propvol verdeeld met rundsvlees, kip en vis
maar vis zit meestal in zakken dus pakt al vrij vlug redelijk wat plaats in :) en zou ook eens wat van jullie groenten op voorraad willen hebben want ben een ramp (lees: lui) betreft veggies klaarmaken zodus :D

@gcjoel: maak er dan gewoon 2 klaar, verdeel over 3 porties en vries de porties die je niet meteen nodig schikt te hebben terug in? :)

Meen me te herinneren dat jullie ook vriezers verkochten? Kan ze nu niet meer vinden, of kijk ik verkeerd?

Vandaag bestelling binnen gekregen #100015814 ; voor de zoveelste keer niet volledig.

@ Scoobz0r PM verstuurd.

Gebruiken een andere plug-in van PostNL en/of andere backend (opencart, Magento etc.). Elke webshop die dezelfde combinatie gebruikt als wij (backend en plugin) heeft hetzelfde probleem.

Hmm nu staat er Bezorgmoment: "Nog Niet bekend"

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.347
Ok thnx! M'n producten zijn op van jullie en kan niet wachten tot morgen, weer zin om te smikkelen :). Ben vooral benieuwd naar de bosvruchtenkorf :)

:thumbs:!

die syrup van walden farms is echt ranzig swa

Vind je? De syrup varianten zijn het popolaisrt (aardbei, chocolate, blueberry en caramel). Welke viel tegen?

Scoob, je zou eens kunnen kijken naar Vitafiber Syrup. Deze verkopen ze ook bij Musclefood in UK.

http://www.musclefood.com/vitafiber-low-calorie-sweetener-700g.html

Dat is siroop waarmee je zelf proteïne repen kunt maken zoals de bekende Quest Bars. Mijn vrouw is hier dol op maar het spul is alleen USA en UK verkrijgbaar. Muscle food stuurt deze niet internationaal.

Ik neem je tip mee Pumpie, bedankt! Voor nu zou je kunnen kijken of jet het hier kan krijgen: http://foodzol.ecwid.com/#!/VitaFiber/c/11726513/offset=0&sort=normal. Dat kwam mijn vriendin toevallig een keer tegen.

Jammer! Ik doe zelf niet aan mealprep ofzo. Overdag eet ik geen kip (alleen broodbeleg) en 's avonds max 2x per week. Dus voor mij zou dat helaas minder handig werken. Die kleinere maat was gewoon makkelijk, 1 per persoon en klaar. Ik weeg geen precieze hoeveelheden af dus houdt nooit wat over ;) Nja ze zijn hier bijna op dus binnenkort toch maar ff beslissen wat ik dan wil. Supermarkt kip zie ik echt niet zitten!

Goede site, kendde hem nog niet. Ze verkopen daar ook zilvervliesrijst zo te zien :) (hint hint hint).
http://www.musclefood.com/long-grain-brown-rice.html/

Muslcefood heeft een zeer mooi assortiment. Tot dus ver kunnen we nog niet aan kant-en-klare zilvervliesrijst komen.

sure :)
enkele weken geleden trouwens ook wat reviews vanuit mijn vorige bestelling op jullie site gegooid trouwens

extra vriezer is gewoon handig en nodig hier... heb nu 3 schuiven en zit propvol verdeeld met rundsvlees, kip en vis
maar vis zit meestal in zakken dus pakt al vrij vlug redelijk wat plaats in :) en zou ook eens wat van jullie groenten op voorraad willen hebben want ben een ramp (lees: lui) betreft veggies klaarmaken zodus :D

@gcjoel: maak er dan gewoon 2 klaar, verdeel over 3 porties en vries de porties die je niet meteen nodig schikt te hebben terug in? :)

Thnx voor de reviews reav! Mooi @ vriezer, heb er zelf ook twee. Eentje die aan de koelkast vast zit en een extra daarnaast gekocht in het begin van Muscle Meat. Ik snap wat je bedoeld met de groente :o.

Meen me te herinneren dat jullie ook vriezers verkochten? Kan ze nu niet meer vinden, of kijk ik verkeerd?

Niet genoeg animo. We hebben besloten dit te stoppen. Een andere reden was dat wanneer je een mooie grote wilde introduceren, het te groot voor PostNL was om als pakket post te versturen

Vandaag bestelling binnen gekregen #100015814 ; voor de zoveelste keer niet volledig.

@ Scoobz0r PM verstuurd.

Ik heb je topic bericht, PM en mail ontvangen. Ik heb zo meteen een gesprek met de desbetreffende inpakker. Het zal vandaag nagestuurd worden. Er lijkt een vloek op je pakketten te zitten. We zullen het vandaag nasturen, excuus voor het ongemak.

Hmm nu staat er Bezorgmoment: "Nog Niet bekend"

Die bug is bekent bij PostN,, daar wordt aan gewerkt en ligt helaas buiten onze handen. Wat je op onze site hebt ingevuld hoor je daar te zien. Wat je dus hebt aangeklikt op onze site is lijdend zoals in de track&trace mail staat. Als je dit niet meer weet kan je mij een PM sutren met je bestelnummer, dan zoek ik het voor je op :)! De balk er boven gaat wel lopen op een gegeven moment waardoor je kan zien of de postbode vandaag onderweg is.

Hebben jullie nog wel een tip, met goede prijs kwaliteit verhouding? Meende dat dje van jullie 80 euro was.

:thumbs:! Vind je? De syrup varianten zijn het popolaisrt (aardbei, chocolate, blueberry en caramel). Welke viel tegen? Ik neem je tip mee Pumpie, bedankt! Voor nu zou je kunnen kijken of jet het hier kan krijgen: http://foodzol.ecwid.com/#!/VitaFiber/c/11726513/offset=0&sort=normal. Dat kwam mijn vriendin toevallig een keer tegen. Muslcefood heeft een zeer mooi assortiment. Tot dus ver kunnen we nog niet aan kant-en-klare zilvervliesrijst komen. Thnx voor de reviews reav! Mooi @ vriezer, heb er zelf ook twee. Eentje die aan de koelkast vast zit en een extra daarnaast gekocht in het begin van Muscle Meat. Ik snap wat je bedoeld met de groente :o. Niet genoeg animo. We hebben besloten dit te stoppen. Een andere reden was dat wanneer je een mooie grote wilde introduceren, het te groot voor PostNL was om als pakket post te versturen Ik heb je topic bericht, PM en mail ontvangen. Ik heb zo meteen een gesprek met de desbetreffende inpakker. Het zal vandaag nagestuurd worden. Er lijkt een vloek op je pakketten te zitten. We zullen het vandaag nasturen, excuus voor het ongemak. Die bug is bekent bij PostN,, daar wordt aan gewerkt en ligt helaas buiten onze handen. Wat je op onze site hebt ingevuld hoor je daar te zien. Wat je dus hebt aangeklikt op onze site is lijdend zoals in de track&trace mail staat. Als je dit niet meer weet kan je mij een PM sutren met je bestelnummer, dan zoek ik het voor je op :)! De balk er boven gaat wel lopen op een gegeven moment waardoor je kan zien of de postbode vandaag onderweg is.

Ok, heb m'n bestelling net binnen, netjes compleet!

Zo bestelling 14 bij jullie al!

Aparte vriezer afgelopen week ontdooid en schoongemaakt, weer helemaal klaar voor :)

Uw ordernummer is: 100015955

Nu al zin in :)

Alvast bedankt

• #5.352
http://musclemeat.nl/gemarineerde-runderkogelbiefstuk-stukken-indonesian ik dacht dat er altijd 20 gram saus per verpakking zat? maar is 10 gram dus?
10gram idd. Maar het blijft een schatting omdat het handwerk is. Het zal altijd wat afwijken, maar er is altijd genoeg marinade om de smaak goed te hebben. Daarnaast verlies je ook wat marinade door het bakken / uit het zakje halen.
Hebben jullie nog wel een tip, met goede prijs kwaliteit verhouding? Meende dat dje van jullie 80 euro was.
Mijn advies is eerst op marktplaats te kijken. Vriend van mij heeft daar echt een mooie via gehaald voor 50euro. Tegenwoordig heb je geen slechte vriezer meer die nieuw zijn. Energie label vindt men wel belangrijk, over de jaren heen scheelt dat toch wel wat.
Ok, heb m'n bestelling net binnen, netjes compleet!
:thumbs:
Zo bestelling 14 bij jullie al! Aparte vriezer afgelopen week ontdooid en schoongemaakt, weer helemaal klaar voor :) Uw ordernummer is: 100015955 Nu al zin in :) Alvast bedankt
Ik zag je bestelling net binnen komen, bedankt :thumbs:. Leuk dat je er op verheugd.

:thumbs:!

Vind je? De syrup varianten zijn het popolaisrt (aardbei, chocolate, blueberry en caramel). Welke viel tegen?

Ik neem je tip mee Pumpie, bedankt! Voor nu zou je kunnen kijken of jet het hier kan krijgen: http://foodzol.ecwid.com/#!/VitaFiber/c/11726513/offset=0&sort=normal. Dat kwam mijn vriendin toevallig een keer tegen.

Muslcefood heeft een zeer mooi assortiment. Tot dus ver kunnen we nog niet aan kant-en-klare zilvervliesrijst komen.

Thnx voor de reviews reav! Mooi @ vriezer, heb er zelf ook twee. Eentje die aan de koelkast vast zit en een extra daarnaast gekocht in het begin van Muscle Meat. Ik snap wat je bedoeld met de groente :o.

Niet genoeg animo. We hebben besloten dit te stoppen. Een andere reden was dat wanneer je een mooie grote wilde introduceren, het te groot voor PostNL was om als pakket post te versturen

Ik heb je topic bericht, PM en mail ontvangen. Ik heb zo meteen een gesprek met de desbetreffende inpakker. Het zal vandaag nagestuurd worden. Er lijkt een vloek op je pakketten te zitten. We zullen het vandaag nasturen, excuus voor het ongemak.

Die bug is bekent bij PostN,, daar wordt aan gewerkt en ligt helaas buiten onze handen. Wat je op onze site hebt ingevuld hoor je daar te zien. Wat je dus hebt aangeklikt op onze site is lijdend zoals in de track&trace mail staat. Als je dit niet meer weet kan je mij een PM sutren met je bestelnummer, dan zoek ik het voor je op :)! De balk er boven gaat wel lopen op een gegeven moment waardoor je kan zien of de postbode vandaag onderweg is.

Heeft jouw vriendin ook besteld via die Foodzol? Ik vond het maar een vage website.

Geen email / telefoon/ contact mogelijkheden, geen adres .... Niks.

Zo bestelling 14 bij jullie al!

Aparte vriezer afgelopen week ontdooid en schoongemaakt, weer helemaal klaar voor :)

Uw ordernummer is: 100015955

Nu al zin in :)

Alvast bedankt
Hoeveel geld aan supps en online bestellingen geef jij per maand uit? Ik zie echt mega veel bestellingen van jou voorbij komen. Je moet vast ook een flinke buffel zijn dan:cool:

Ik heb ook interesse in de VitaFiber :D *hint*

Bedankt voor het antwoord heb er 1 gekocht via marktplaats deze haal ik zaterdag op, dus zaterdag ook een bestelling plaatsen!

Hoeveel geld aan supps en online bestellingen geef jij per maand uit? Ik zie echt mega veel bestellingen van jou voorbij komen. Je moet vast ook een flinke buffel zijn dan:cool:

Valtnopzich mee, maar gaat wel flink wat in.
Binnekort ff mn bulk ophogen naar +- 3600

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

bij mn bestelling van vandaag staat bezorgmoment vandaag 10.00-12.00 foutje van de post denk ik haha

---------- Toegevoegd 23 April 2015 om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst 22 April 2015 om 20:17 ----------

Er staat nu datum niet bekent, hoop wel vandaag

Zo gisteren weer een "grappige" postbode die aanbelde omdat er een pakketje opstond van Musclemeat... mn vrouw(tje) wou het aanpakken zegt die knaap, mevrouw ik pak het wel want er staan spierballen op :D je had zn kop moeten zien toen ik in de gang het over pakte hahaha!

Wederom weer een mooi ingepakt pakket! (alleen lag de zak op zn kop erin, of de doos was verkeerd erom gedaan ;) )

• #5.359
Heeft jouw vriendin ook besteld via die Foodzol? Ik vond het maar een vage website. Geen email / telefoon/ contact mogelijkheden, geen adres .... Niks.
Nee, ze kwam het alleen tegen dat het daar te koop was. Ik had niet verder gekeken idd, dus als het er niet goed uit ziet laat maar hangen zou ik zeggen.
Ben Capser een keer op FB tegengekomen. Hij komt van erg ver (mager). Maar gaat een hele goede kant op aan zijn laatste foto te zien :).
Ik heb ook interesse in de VitaFiber :D *hint*
Noted!
Bedankt voor het antwoord heb er 1 gekocht via marktplaats deze haal ik zaterdag op, dus zaterdag ook een bestelling plaatsen!
Haha nice :)!
Valtnopzich mee, maar gaat wel flink wat in. Binnekort ff mn bulk ophogen naar +- 3600 ---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ---------- bij mn bestelling van vandaag staat bezorgmoment vandaag 10.00-12.00 foutje van de post denk ik haha ---------- Toegevoegd 23 April 2015 om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst 22 April 2015 om 20:17 ---------- Er staat nu datum niet bekent, hoop wel vandaag
Dit is de bug waar we het hierboven over hadden met guido. Wat je geselecteerd hebt op onze site is leidend. We hopen dat PostNL de bug er snel uit haalt, het zit in de plugin die we van hun gebruiken waar wij niet aan de code kunnen sleutelen. De balk bovenin doet het wel, als er op een gegeven moment staat ''Onderweg'' dan weet je dat het vandaag geleverd gaat worden. Je laatste status is : 23 apr. 2015 06:47:47 05J Bezorger is onderweg Dus dat komt goed!
Zo gisteren weer een "grappige" postbode die aanbelde omdat er een pakketje opstond van Musclemeat... mn vrouw(tje) wou het aanpakken zegt die knaap, mevrouw ik pak het wel want er staan spierballen op :D je had zn kop moeten zien toen ik in de gang het over pakte hahaha! Wederom weer een mooi ingepakt pakket! (alleen lag de zak op zn kop erin, of de doos was verkeerd erom gedaan ;) )
Haha awesome! Mooi verhaal :D. Ah ok, dan heeft iemand de doos verkeerd om getaped, doh!

Als je die Vitafiber SIROOP (niet de poeder) kunt krijgen en je doet je marketing op instagram en Facebook (internet) goed dan verkoop je dat spul echt wel. Zeker ook onder het vrouwelijk publiek denk ik. Toch weer een klein deel van jullie doelgroep denk ik?)

(Vriezer met vlees is bijna leeg! Dus bijna weer bestellen)

Terug
Naar boven