AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Thanks net alles binnen!!! Reviews volgen [emoji106][emoji106]

:thumbs:!

Vind je? De syrup varianten zijn het popolaisrt (aardbei, chocolate, blueberry en caramel). Welke viel tegen?

Popolaisrt? :o

Chocola en caramel, heb die aangeboden aan een vriend, die vond ze ook niet lekker dus maar weggedaan. Volgende keer maar blueberry of aardbei proberen.

Even een vraag over de tonijnsteak

Ik was laatst bij een viskraam en deze verkochten tonijn die vers genoeg was voor sushi. dus om rauw te eten.
Echter heb ik in dit topic gelezen dat sushi tonijn onder -80 graden ingevroren moet zijn wil het rauw eetbaar zijn.

Hoe kan het dan dat de visboer claimt dat zijn tonijn gewoon rauw gegeten kan worden en die van jullie niet? terwijl het bij de visboer niet eens is ingevroren maar gewoon gekoeld ligt.

Ik was laatst bij een viskraam en deze verkochten tonijn die vers genoeg was voor sushi. dus om rauw te eten.
Echter heb ik in dit topic gelezen dat sushi tonijn onder -80 graden ingevroren moet zijn wil het rauw eetbaar zijn.

Hoe kan het dan dat de visboer claimt dat zijn tonijn gewoon rauw gegeten kan worden en die van jullie niet? terwijl het bij de visboer niet eens is ingevroren maar gewoon gekoeld ligt.

omdat het vers is?

je eet het toch ook niet op als het -80 is? dus wat nou als hij die vis -80 heeft ingevroren en het die dag heeft ontdooid? er is immers een moment dat het rauw eetbaar moet zijn en verkocht wordt.

je eet het toch ook niet op als het -80 is? dus wat nou als hij die vis -80 heeft ingevroren en het die dag heeft ontdooid? er is immers een moment dat het rauw eetbaar moet zijn en verkocht wordt.
hmm dat klopt.

Ik ging er alleen van uit dat het hele proces van invriezen -80 nogal prijzig en tijdrovend is. niet iedereen heeft zulke vriezers namelijk.

En dat de prijs dan nog normaal blijft vond ik gewoon bedenkelijk. Ik ben gewoon op mijn hoede wat betreft rauwe vis eten.

hmm dat klopt.

Ik ging er alleen van uit dat het hele proces van invriezen -80 nogal prijzig en tijdrovend is. niet iedereen heeft zulke vriezers namelijk.

En dat de prijs dan nog normaal blijft vond ik gewoon bedenkelijk. Ik ben gewoon op mijn hoede wat betreft rauwe vis eten.

dan bak je het

Is het trouwens een idee voor de site, Als je drukt op ''toevoegen'' en jebent bijv op de pagina waar alle kip blokjes en soorten staan... dat je niet doorgaat naar de winkelwagen maar gewoon op de pagina blijft
ik vond dat irritant winkelen :P

Vanavond de kalkoen blokjes geprobeerd,
Gaan volgende keer ook zeker mee,
Proeven net iets anders qua smaak dan kip, en iets steviger van structuur.. erg lekker! aanrader!

valt me wel op dat de verpakking van de kipblokjes nogal "scheurgevoelig" is
ik ontdooi die vaak door pakje een eind in water te leggen en heb de laatste tijd toch al enkele keren voorgehad dat er water in komt
dacht altijd dat ik die pakjes iets te wild van elkaar afscheur, maar deed het gisteren met een los pakje die zo in mijn bestelling zat en zat weer half gevuld met water

is nu ook niet zo'n ramp, maar je kan je wel inbeelden dat er toch een deel van de smaak verloren gaat wanneer de helft van de kruiden afgespoeld is omdat het 30-60 minuten heeft liggen dobberen in water :p

geen idee of ik de enige ben die zoiets af en toe voorheeft?

ik ontdooi die vaak door pakje een eind in water te leggen en heb de laatste tijd toch al enkele keren voorgehad dat er water in komt
dacht altijd dat ik die pakjes iets te wild van elkaar afscheur, maar deed het gisteren met een los pakje die zo in mijn bestelling zat en zat weer half gevuld met water

is nu ook niet zo'n ramp, maar je kan je wel inbeelden dat er toch een deel van de smaak verloren gaat wanneer de helft van de kruiden afgespoeld is omdat het 30-60 minuten heeft liggen dobberen in water :p

Ik heb het ook soms, en dan maakt het weinig uit wat erin zat (biefstuk, tartaar, kip). Ik dompel het onder in water en kijk gewoon de eerste minuut toe of het wat water aantrekt. Zo ja; dan pak ik een ander en ontdooi ik die gewoon in de koelkast.

Jep, ook wel eens gehad, maar meestal leg ik het vlees smorgens in de koelkast op een bordje tegen eventueel lekken van bijv biefstuk.. Met etenstijd rond 17-18.00 is het dan ontdooit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.374

Tonijn etc dat je rauw kan eten is van Sashimi kwaliteit. Op die term kan je eens Googlen. We kunnen dit ook inkopen, maar we denken dat het de doelgroep niet zal aanspreken vanwege de dubbele prijs. Bij onze tonijn steak alleen even de buitenkanten dicht schroeien zoals op de product foto!

Is het trouwens een idee voor de site, Als je drukt op ''toevoegen'' en jebent bijv op de pagina waar alle kip blokjes en soorten staan... dat je niet doorgaat naar de winkelwagen maar gewoon op de pagina blijft

Vanavond de kalkoen blokjes geprobeerd,
Gaan volgende keer ook zeker mee,
Proeven net iets anders qua smaak dan kip, en iets steviger van structuur.. erg lekker! aanrader!

Noted Casper, we zijn het met je eens, dit gaat ook binnenkort veranderen. Je ziet dan op de pagina waar je bent een popup ''toegevoegd'' en je wordt dan niet gesleept naar je winkelwagen.

Mooi @ Kalkoen :) je hebt er een tijdje op gewacht weet ik nog, dus extra mooi dat ze smaken!

Jep, ook wel eens gehad, maar meestal leg ik het vlees smorgens in de koelkast op een bordje tegen eventueel lekken van bijv biefstuk.. Met etenstijd rond 17-18.00 is het dan ontdooit.

Ik heb het ook soms, en dan maakt het weinig uit wat erin zat (biefstuk, tartaar, kip). Ik dompel het onder in water en kijk gewoon de eerste minuut toe of het wat water aantrekt. Zo ja; dan pak ik een ander en ontdooi ik die gewoon in de koelkast.

We denken dat het komt doordat de pakjes tijdens het vervoer tegen elkaar aan schuren waardoor er bij een enkele een miniscuul gaatje veroorzaakt wordt. We zijn drie dagen geleden in bespreking met de leverancier geweest voor een nieuwe verpakking. Er wordt momenteel door hun naar de mogelijkheden hiervoor gekeken. Koelkast is gelukkig prima te doen omdat het na ontdooien 4 dagen goed blijft. Hierdoor kan je er meerdere in je koelkast tegelijk leggen voor de komende dagen. Iig goed dat jullie het melden, feedback hebben we veel aan. Excuus voor het ongemak.

Laatst bewerkt:
Los van de kwaliteit van jullie producten moet ik jou ook een compliment maken voor de wijze waarop je steeds reageert.

Ga zo door.

• #5.376
Los van de kwaliteit van jullie producten moet ik jou ook een compliment maken voor de wijze waarop je steeds reageert.

Ga zo door.

Dankje Michel, mooi compliment! We hebben ook veel aan jullie / DBB community. Alles wat gezegd wordt, nemen we mee als feedback en er wordt altijd gekeken indien nodig naar verbetering.

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Je bent niet de enige die dit heeft gemeld en wij zijn het met jullie eens. We hebben het vanmiddag veranderd. Als je nu op 'toevoegen' drukt, ga niet naar de winkelwagen, maar krijg je een popup op dezelfde pagina waarin staat dat het product toegevoegd aan de winkelwagen is.

...

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een bestelling geplaatst waaronder gerookte kipfilet, rundertartaar en paardentartaar.

Alleen zijn de helft van de pakjes niet gelabeld ...

Het wordt wel moeilijk om rund en paard te herkennen zo.

• #5.379
Ik heb ook een bestelling geplaatst waaronder gerookte kipfilet, rundertartaar en paardentartaar.

Alleen zijn de helft van de pakjes niet gelabeld ...

Het wordt wel moeilijk om rund en paard te herkennen zo.

Aai, dat is inderdaad vervelend. Waarschijnlijk hebben ze losgelaten. Er is een kleur verschil tussen de tartaars paard en rund. Hierdoor kan je het onderscheiden. Mocht het niet lukken PM me even, dan lossen we het op.

valt me wel op dat de verpakking van de kipblokjes nogal "scheurgevoelig" is ik ontdooi die vaak door pakje een eind in water te leggen en heb de laatste tijd toch al enkele keren voorgehad dat er water in komt dacht altijd dat ik die pakjes iets te wild van elkaar afscheur, maar deed het gisteren met een los pakje die zo in mijn bestelling zat en zat weer half gevuld met water is nu ook niet zo'n ramp, maar je kan je wel inbeelden dat er toch een deel van de smaak verloren gaat wanneer de helft van de kruiden afgespoeld is omdat het 30-60 minuten heeft liggen dobberen in water geen idee of ik de enige ben die zoiets af en toe voorheeft?

Ik heb hier geen last van. Ik leg net voor het slapen gaan de kip vanuit de vriezer in de koeling en dan is het s'morgens ontdooit, werkt perfect!

Terug
Naar boven