MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik heb hier geen last van. Ik leg net voor het slapen gaan de kip vanuit de vriezer in de koeling en dan is het s'morgens ontdooit, werkt perfect!

op die manier werkt het inderdaad perfect :) hoor je me niet van klagen en doe ik ook wel vaak wanneer ik het meeneem naar mijn werk
maar als ik het 's avonds eet, durf ik het wel al eens vergeten en dan ontdooi ik het nog snel in water... en dan heb ik het toch af en toe vlaggen

Olivier, waar ik nog aan zat te denken, wellicht is het een idee franse kwark te gaan verkopen in grootverpakkingen.

Zonet vriezer opgehaald en bestelling gedaan! 100016112. Kan niet wachten tot woensdag[emoji2]

Niet? In elke supermarkt staan ze. Ik haal zelf bij de Aldi: 500 gram voor 59-69 cent. Daar valt niet veel op te verdienen denk ik persoonlijk.

500 gram vind ik te weinig. Zou liever een verpakking zien met 5000 gram. Als het eiwit percentage hoog zouden mensen er denk ik wel wat meer geld voor over hebben dan bij de Aldi.

Je koopt toch gewoon minimaal 5x500 gram per keer tegelijk?

En wie kan er een 5 liter emmer kwijt in zijn koelkast? Bijna niemand.

Gewone kwark, ook van Aldi, is 8-10 gram eiwit per 100 gram dus 1 Bakje is 40-50 gram bijna. En anders pleur je er een schepje whey in :) geeft ook nog eens wat extra smaak. (Al eet ik zelf mij kwark altijd zonder toevoegingen)

Niet? In elke supermarkt staan ze. Ik haal zelf bij de Aldi: 500 gram voor 59-69 cent. Daar valt niet veel op te verdienen denk ik persoonlijk.
Tuurlijk, bij de appie ook voor 69 cent. Maar een groot verpakking zou ik handiger vinden, scheelt ook weer de hele tijd lege plastic bakjes. Heb plek genoeg in de koelkast iig.

Lege bakjes? Daar heb ik een vuilnisbak voor [emoji16]

Ff gegoogled:

[Link niet meer beschikbaar]

Lege bakjes? Daar heb ik een vuilnisbak voor [emoji16] Ff gegoogled: [Link niet meer beschikbaar]
Ja die kwam ik net ook tegen.Thnx i.i.g Zo te lezen moet je bij de KvK ingeschreven staan om daar te kunnen bestellen dus niet als particulier.
Om klant te kunnen worden bij Center Horeca B.V. moet uw bedrijf, organisatie of instelling, ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel. U kunt dan direct bellen met een van ons medewerkers op Telefoonummer: [Afbeelding niet meer beschikbaar]+31(0)40 76 00070 of maak gebruik van het online formulier op ons website. Een van onze medewerkers neemt direct contact met u op en zal uw aanmelding bevestigen.
http://www.centerhoreca.nl/klantenservice.html

De vernieuwde gerookte kipfilet ook probeerd,

Inderdaad nog lekkerder dan eerst... Wat malser en nog lekkerder van smaak :)

Ik heb wel KVK inschrijving en ga ook wel eens wat bij de Sligro halen. Goedkoper is het zelden. Alleen grotere verpakkingen inderdaad.

Maar als je dicht in de buurt woon van zon horeca groothandel (niet zon grote keten) dan zou ik gewoon eens bellen dat je cash wilt afrekenen. Best een kans dat je het gewoon mee krijgt.

Ik heb heeeeel lang geleden eens stage gelopen bij een kleinere horecagroothandel en daar werd het ook gedaan. Omzet = omzet tenslotte!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.395
Ik heb hier geen last van. Ik leg net voor het slapen gaan de kip vanuit de vriezer in de koeling en dan is het s'morgens ontdooit, werkt perfect!

:thumbs:

Olivier, waar ik nog aan zat te denken, wellicht is het een idee franse kwark te gaan verkopen in grootverpakkingen.

Goed idee!! De kwark is hier ook niet aan te slepen :D

Niet? In elke supermarkt staan ze. Ik haal zelf bij de Aldi: 500 gram voor 59-69 cent.

Daar valt niet veel op te verdienen denk ik persoonlijk.

500 gram vind ik te weinig. Zou liever een verpakking zien met 5000 gram. Als het eiwit percentage hoog zouden mensen er denk ik wel wat meer geld voor over hebben dan bij de Aldi.

Je koopt toch gewoon minimaal 5x500 gram per keer tegelijk?

En wie kan er een 5 liter emmer kwijt in zijn koelkast? Bijna niemand.

Gewone kwark, ook van Aldi, is 8-10 gram eiwit per 100 gram dus 1 Bakje is 40-50 gram bijna. En anders pleur je er een schepje whey in :) geeft ook nog eens wat extra smaak. (Al eet ik zelf mij kwark altijd zonder toevoegingen)

Tuurlijk, bij de appie ook voor 69 cent. Maar een groot verpakking zou ik handiger vinden, scheelt ook weer de hele tijd lege plastic bakjes. Heb plek genoeg in de koelkast iig.

Thnx voor de input mensen, super :) leuk wanneer men mee denkt, kunnen we altijd goed gebruiken (tips etc.) We zien een aantal problemen met kwark. Als eerst de verpakking, het plastic/karton dat je in de supermarkt ziet zie ik als erg kwetsbaar, dat moet misschien beter, misschien niet. Daarnaast is het overal te krijgen en al voor een super prijs zoals hierboven wordt gezegd, de Aldi. Ook denk ik niet dat men hun vriezer ruimte wil opgeven voor kwark, kost wat plek, terwijl je best veel kan inslaan in je koelkast omdat het een redelijk goede houdbaarheidsdatum heeft. Wij denken dat als je kwark introduceert, je met iets bijzonders/unieks/beter moet komen. Dan kan je idd denken aan een groot verpakking die er nog niet is of niet zomaar te krijgen is. (Maar is nog wel functioneel?). Of Whey toevoeging, maar er zit al behoorlijk wat eiwit in en heeft daarom geen toegevoegde waarde behalve smaak. Toevallig door jullie gesprek hebben we er nog eens over nagedacht en zijn nog wel op iets 'bijzonders' gekomen, om te onderzoeken of het haalbaar is. Ik houd dit nog even stil wegens concurrentie gevoeligheid. Mocht het blijken niet haalbaar zijn dan post ik het nog wel even.

De vernieuwde gerookte kipfilet ook probeerd,

Inderdaad nog lekkerder dan eerst... Wat malser en nog lekkerder van smaak :)

Mooi! De gerookte kipfilets zijn nu wat groter waardoor ze het rookproces wat beter aankunnen. We zijn tevreden met het resultaat, fijn dat het opgemerkt wordt!

Ik heb wel KVK inschrijving en ga ook wel eens wat bij de Sligro halen. Goedkoper is het zelden. Alleen grotere verpakkingen inderdaad.

Maar als je dicht in de buurt woon van zon horeca groothandel (niet zon grote keten) dan zou ik gewoon eens bellen dat je cash wilt afrekenen. Best een kans dat je het gewoon mee krijgt.

Ik heb heeeeel lang geleden eens stage gelopen bij een kleinere horecagroothandel en daar werd het ook gedaan. Omzet = omzet tenslotte!

Naar mijn ervaring zijn groothandels daar heel streng in. Je moet een pasje hebben voor het afrekenen en die krijg je alleen na het invullen van je KvK nummer die gecheckt wordt.

Zonet vriezer opgehaald en bestelling gedaan! 100016112. Kan niet wachten tot woensdag[emoji2]

Leuk van je laatste zin, je enthousiasme :D. Ik zie dat je bent gegaan voor de gemarineerde biefstukken en kant-en-klare kipblokjes :meal:!

Ik heb jullie site onlangs ontdekt, zal binnenkort zeker eens een bestelling plaatsen.

Ik zag dat jullie wel Paella, witte rijst en basmati rijst aanbieden, maar geen zilvervlies rijst (brown rice). Hebben jullie al eens overwogen ook zilvervlies rijst in jullie assortiment op te nemen ? in zakken van bijv 200gr ?

Ik heb jullie site onlangs ontdekt, zal binnenkort zeker eens een bestelling plaatsen. Ik zag dat jullie wel Paella, witte rijst en basmati rijst aanbieden, maar geen zilvervlies rijst (brown rice). Hebben jullie al eens overwogen ook zilvervlies rijst in jullie assortiment op te nemen ? in zakken van bijv 200gr ?
Ja heb ik het over gehad met Olivier, maar voor zilvervliesrijst kunnen ze geen leverancier vinden.
Begrijpelijke vraag, omdat het niet gebruikelijk is, maar het komt omdat wij ook geen gebruikelijk concept hebben: wij hebben kosten die geen enkele andere webshop heeft, namelijk het 48uur bevroren houden van het pakket na de dag van verzending. Deze kosten zijn hoger dan de 5euro verzendkosten en nemen wij volledig voor onze rekening. De marges laten het niet toe met de kg prijzen die wij geven om ook nog de verzendkosten daarbij op te nemen. Deze vraag is eerder gesteld en toen heb ik een uitgebreider antwoord gegeven. Mocht je interesse hebben, dit antwoord is hieronder te lezen:
Er komt dus nog aan het eind 5euro verzendkosten bij en daar zijn we zeker transparant over met een uitleg op de site. Dit staat uitgelegd bij het kopje “over het bestelproces”. Het is een bedrag dat er aan het eind bij komt, ongeacht de hoeveelheid die je besteld en dit laatste is nu net waar het om gaat want dit werkt anders bij ons op de achtergrond dan bij welke shop dan ook. Dit zal ik je uitleggen en ik hoop dan dat het duidelijker is hoe het concept werkt en waarop het dus op is gebaseerd. Wij hebben te maken met kosten die niemand anders heeft. Namelijk het bevroren houden van de bestelling. Hier wordt een dikke isolatiezak voor gebruikt en droogijs van -80graden. Hoe meer iemand besteld, hoe groter deze kosten worden (meer kg droogijs en een grotere zak). Deze kosten dekken wij dus volledig hoe groot de bestelling ook is. Komt een bestelling boven de 22kg uit, dan wordt er een extra pakket gemaakt waarbij wij niet alleen weer het droogijs en isolatiezak betalen maar ook de extra verzendkosten voor onze rekening nemen. De kosten die gemaakt worden (die wij op ons nemen) zijn een stuk hoger dan de verzendkosten van 5euro en zo hopen we het concept aantrekkelijk te maken. We kunnen gratis verzendkosten aanbieden maar dan heeft het een gevolg, de product prijs gaat dan om hoog. Laat ik als voorbeeld onze Ierse runderkogelbiefstukken nemen. Deze worden online verkocht bij beefandsteak.nl voor 30euro/kg. Bij ons voor 15euro/kg. We kunnen het dan naar bv 16euro per kg brengen en promoten met gratis verzendkosten. Maar wat gebeurt er dan voor de grootkopers bij ons? Het is namelijk niet ongebruikelijk dat er aan 15kg aan producten bij ons besteld wordt. Je hebt dan 15x die iets hogere kg prijs maar wel gratis verzendkosten. Aan het eind ben je op deze manier dan dus duurder uit en met het concept wat wij nu voeren ligt het voordeel bij de klant: verzendkosten gescheiden van de kg prijzen. Dit zorgt ervoor dat we goedkoper per kg zijn dan de supermarkt en dat klanten groter in slaan per keer. Beide partijen halen daar voordeel uit. Gratis verzendkosten is puur marketing voor bedrijven die met hele grote marges hebben op hun producten en enkel een kartonnen doos gebruiken om alles te versturen. We hebben een aantal deals bij de categorie Bulk Voordeel voor onze aller populairste producten. Zo kan je 10kg kant-en-klare kipblokjes bestellen waar wij ook de verzendkosten voor onze rekening nemen.
__________________ ---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ---------- :thumbs: bedankt voor je bestelling! Goede eerste keus. Mooi pakket om kennis te maken met Muscle Meat en om te testen voor je zelf of je klant gaat blijven. De zilvervliesrijst missen wij ook, basmati hebben wij wel. Helaas is deze niet in kant-en-klare vorm in Nederland of België verkrijgbaar in een kant-en-klare versie. Mochten we ooit een partner hiervoor vinden, dan zullen we er alles aan doen om het z.s.m. in de shop te krijgen.
Hier kun je wel een zak van 5kg krijgen, maar dan moet je het wel nog zelf koken: http://www.biologischetoko.nl/rijst-pasta-granen/lange-zilvervliesrijst-0562

Ook een zak van 25kg:
http://www.biologischetoko.nl/rijst-pasta-granen/ronde-zilvervliesrijst-25-kilo-565

Laatst bewerkt:
Toch de kip weer besteld want het is toch wel veel lekkerder dan supermarkt kip.
nav een van de tips hier ga ik voortaan gewoon 3 filets klaarmaken en daarvan de helft invriezen.
Uiteraard die heerlijke carb groenteburgers ook maar weer besteld! zo makkelijk en echt lekker!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.399
Ik heb jullie site onlangs ontdekt, zal binnenkort zeker eens een bestelling plaatsen.

Ik zag dat jullie wel Paella, witte rijst en basmati rijst aanbieden, maar geen zilvervlies rijst (brown rice). Hebben jullie al eens overwogen ook zilvervlies rijst in jullie assortiment op te nemen ? in zakken van bijv 200gr ?

Ja heb ik het over gehad met Olivier, maar voor zilvervliesrijst kunnen ze geen leverancier vinden. Hier kun je wel een zak van 5kg krijgen, maar dan moet je het wel nog zelf koken: http://www.biologischetoko.nl/rijst-pasta-granen/lange-zilvervliesrijst-0562

Ook een zak van 25kg:
http://www.biologischetoko.nl/rijst-pasta-granen/ronde-zilvervliesrijst-25-kilo-565

Klopt, we willen het graag hebben, maar het is ons nog gelukt een partner te vinden voor het maken van kant-en-klare zilvervlies rijst zakken. We kiezen bewust voor kant-en-klaar bij rijst producten, omdat dit iets redelijk unieks is en het product heeft zich ook bewezen in onze shop (populair). We breiden onze shop stap voor stap uit (bijna iedere week een nieuw product) en producten zoals rauwe rijst zakken zien we nog niet als toegevoegde waarde om in te investeren, simpelweg omdat het op elke hoek ligt voor al een mooie prijs. Als ik snel op AH.nl kijk is hun zilvervlies rijst per 500gr een heel stuk goedkoper dan de links hierboven (omgerekend naar kg prijs). Misschien omdat het biologische rijst is.

Toch de kip weer besteld want het is toch wel veel lekkerder dan supermarkt kip.
nav een van de tips hier ga ik voortaan gewoon 3 filets klaarmaken en daarvan de helft invriezen.
Uiteraard die heerlijke carb groenteburgers ook maar weer besteld! zo makkelijk en echt lekker!

Mooi compliment voor onze rauwe kipfilets gcjoel, bedankt! We horen en zien het vaker (Instagram): eenmaal de carb groente burgers geprobeerd = verslaafd :D.

Klopt, we willen het graag hebben, maar het is ons nog gelukt een partner te vinden voor het maken van kant-en-klare zilvervlies rijst zakken. We kiezen bewust voor kant-en-klaar bij rijst producten, omdat dit iets redelijk unieks is en het product heeft zich ook bewezen in onze shop (populair). We breiden onze shop stap voor stap uit (bijna iedere week een nieuw product) en producten zoals rauwe rijst zakken zien we nog niet als toegevoegde waarde om in te investeren, simpelweg omdat het op elke hoek ligt voor al een mooie prijs. Als ik snel op AH.nl kijk is hun zilvervlies rijst per 500gr een heel stuk goedkoper dan de links hierboven (omgerekend naar kg prijs). Misschien omdat het biologische rijst is. Mooi compliment voor onze rauwe kipfilets gcjoel, bedankt! We horen en zien het vaker (Instagram): eenmaal de carb groente burgers geprobeerd = verslaafd :D.
Wat nog zou kunnen overwegen is zelf de productie gaan doen, en dus geen partner nodig te hebben. Dus dan denk ik zelf voorkoken en invriezen. En zelf in zakken stoppen. Klopt die rijst die linkte is duurder, omdat het biologische rijst is.

Terug
Naar boven