Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Gelijk weer een bestelling geplaatst, want een lege vriezer willen we niet hebben.

Ik zeg goed bezig met de site :thumbs:

Net maar weer eens een bestelling geplaatst. Kleine tip, geen idee hoe en of het mogelijk is, maar bij het afrekenen worden er producten aangeraden waar ook iets wordt aangeraden dat ik net heb besteld. Het zou mooi zijn als er op een of andere manier iets persoonlijks wordt aangeraden, zoiets als ''u heeft dit besteld, dit smaakt goed bij dit en dit''.

3e bestelling al!

Liep ze even allemaal af en ze worden gemiddeld 40euro duurder per order :| Scoob you're killing me heheh :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.404
Wat nog zou kunnen overwegen is zelf de productie gaan doen, en dus geen partner nodig te hebben. Dus dan denk ik zelf voorkoken en invriezen. En zelf in zakken stoppen. Klopt die rijst die linkte is duurder, omdat het biologische rijst is.
Nadat we Muscle Meat een aantal maanden gestart waren hadden we dit ook in gedachten, om een aantal producten zelf te produceren. Echter gaande weg werd dit steeds minder realistisch. Een productie locatie is een geheel nieuw bedrijf starter, andere regels, maar ook enorme machine investeringen, denk aan rijst IQF (los gevroren van elkaar) in kunnen vriezen. We gaan voorlopig door waar we goed in zijn en laten onze partners doen waar zij goed in zijn :).
Gelijk weer een bestelling geplaatst, want een lege vriezer willen we niet hebben. Ik zeg goed bezig met de site :thumbs:
Mooi! Bedankt voor je bestelling en compliment Sander :thumbs:
Net maar weer eens een bestelling geplaatst. Kleine tip, geen idee hoe en of het mogelijk is, maar bij het afrekenen worden er producten aangeraden waar ook iets wordt aangeraden dat ik net heb besteld. Het zou mooi zijn als er op een of andere manier iets persoonlijks wordt aangeraden, zoiets als ''u heeft dit besteld, dit smaakt goed bij dit en dit''.
Thnx voor de meedenk tip en je nieuwe bestelling! De aangeraden samples in je winkelmand zijn producten die nieuw zijn, of producten die men misschien over het hoofd hebben gezien terwijl dit echt het proberen waard is. Er is een speciale plek al ingericht voor de webshop bij jouw idee, namelijk een kopje ''Gerelateerde producten'' te zien wanneer je op het product zelf klikt. Echter hebben we nog geen aandacht besteed om dit in te richten. Maar goed te lezen dat hier dus wel vraag naar is!
3e bestelling al! Liep ze even allemaal af en ze worden gemiddeld 40euro duurder per order :| Scoob you're killing me heheh :p
Hehe Mooi Grote S! Producten gaan er goed in dus. Alleen maar handig toch, groter bestellen. Hoef je minder aan je voorraad te denken gezien je een tijdje vooruit kan :meal:

Iets als recepten met jullie producten zou ook wel nice zijn, voor een receptenboek wil ik ook nog wel betalen. Ben niet zo'n held in de keuken maar wil nu toch wel eens wat fatsoenlijker gaan eten. Al zullen er in dit topic ook wel recepten staan, ik heb weinig zin om 270 pagina's te gaan doorspitten.

Is er iets veranderd aan de Low Fat hamburger?
Heb onlangs 2 dozen gekocht.
1 met batchnr: 151373. Die waren zoals de vorige keren dat ik ze had besteld.
1 met batchnr: 151261. Textuur is anders. En weinig tot geen smaak...

• #5.407
Iets als recepten met jullie producten zou ook wel nice zijn, voor een receptenboek wil ik ook nog wel betalen. Ben niet zo'n held in de keuken maar wil nu toch wel eens wat fatsoenlijker gaan eten. Al zullen er in dit topic ook wel recepten staan, ik heb weinig zin om 270 pagina's te gaan doorspitten.

So much to do, so little time :D, maar zeker iets dat we ooit willen. Voor nu is de beste tip die ik je kan geven op #musclemeat en #musclemeatnl zoeken op Instagram. Veel klantenfoto's te vinden met onze producten waar je ideeën op kunt doen!

Is er iets veranderd aan de Low Fat hamburger?
Heb onlangs 2 dozen gekocht.
1 met batchnr: 151373. Die waren zoals de vorige keren dat ik ze had besteld.
1 met batchnr: 151261. Textuur is anders. En weinig tot geen smaak...

Het is goed dat je het batchnummer geeft. Ik zie dat het batchnummer overeen komt met de runderkogelbiefstuk tartaars. Ik PM je even en we lossen het direct op.

Haha ik begrijp het volkomen. Toch nog ergens goed voor dat Instagram dan.

Ik krijg een "Kies een can de sub-categorieën" melding als ik op de beef jerky klik.

Over beef jerky gesproken:D. Al een update?

• #5.410
Handig dat PostNL.

''Bezorgmoment
Datum niet bekend
Tijdvak niet bekend''

Dat wordt de hele dag thuisblijven, wil mijn biefstuk niet mislopen natuurlijk.

Finally beef jerky!

Inderdaad eindelijk de beef jerky! Ik zou graag het mix pakket willen, maar kan die niet vinden op de website. Wat zijn de voorraden? Verwachten jullie dat jullie ze met de nieuwe leverancier sneller kunnen aanvullen?

• #5.415
Handig dat PostNL. ''Bezorgmoment Datum niet bekend Tijdvak niet bekend'' Dat wordt de hele dag thuisblijven, wil mijn biefstuk niet mislopen natuurlijk.

Marcel! In de track&trace email staat dat er een bug op het moment is en dat het tijdstip dat je gekozen hebt op onze site lijdend is. Als ik de goede Marcel heb opgezocht zie ik dat je ''13:30 - 15:30'' hebt aangeklikt en het pakket inmiddels al afgeleverd is :thumbs:.

:D Het is online! Vandaag of morgen een nieuwspost er over, maar kan al besteld worden: http://musclemeat.nl/non-diepvries/mm-beef-jerky

Marcel! In de track&trace email staat dat er een bug op het moment is en dat het tijdstip dat je gekozen hebt op onze site lijdend is. Als ik de goede Marcel heb opgezocht zie ik dat je ''13:30 - 15:30'' hebt aangeklikt en het pakket inmiddels al afgeleverd is :thumbs:.

:D Het is online! Vandaag of morgen een nieuwspost er over, maar kan al besteld worden: http://musclemeat.nl/non-diepvries/mm-beef-jerky

Mijn post boven je eigen post nog gezien? Zelfde tijd gepost :P

Vandaag maar een bestelling de deur uit doen!

• #5.417
Inderdaad eindelijk de beef jerky! Ik zou graag het mix pakket willen, maar kan die niet vinden op de website. Wat zijn de voorraden? Verwachten jullie dat jullie ze met de nieuwe leverancier sneller kunnen aanvullen?
Je kan elke smaak toevoegen in je winkelmand: http://musclemeat.nl/non-diepvries/mm-beef-jerky. De kortingsprijs (hoe meer je besteld, des te beter wordt te prijs) wordt in de winkelmand berekend. Dus als je 6 stuks in je winkelmand hebt, dan zie je meteen een ander bedrag in je winkelmand, ongeacht de mix van smaken. De voorraad is enorm, dus geen zorgen daar meer over!. Voor degene die willen weten wat onze MM Beef Jerky nu zo bijzonder maakt kunnen dit hier lezen: http://www.mmbeefjerky.nl/waarom-mm-beef-jerky

Laatst bewerkt:
Oh ik had niet eens door dat ik een tijdvak kon kiezen, maar hij is inderdaad al afgeleverd!

Welke smaak heeft de beef jerky like a sir?

• #5.420
Oh ik had niet eens door dat ik een tijdvak kon kiezen, maar hij is inderdaad al afgeleverd! :thumbs:
:thumbs:
Welke smaak heeft de beef jerky like a sir?
Het heeft de zoete smaak van cranberry's met een kleine twist er aan door wijn. Laat je niet afschrikken door de wijn (zeer klein percentage). Ik ben zelf geen wijn drinker en krijg rillingen als ik wijn drink, terwijl ik zelf deze smaak (like a sir) beef jerky de lekkerste vind (zijn allemaal uiteraard lekker :) ). Dus zeker het proberen waard.

Terug
Naar boven