Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aai, dat is inderdaad vervelend. Waarschijnlijk hebben ze losgelaten. Er is een kleur verschil tussen de tartaars paard en rund. Hierdoor kan je het onderscheiden. Mocht het niet lukken PM me even, dan lossen we het op.
.top, dacht al, zo 125gr kidneybeans zag er wat weinig uit
en het zilvervliesrijst dat ik eet, maar zal wel ongeveer op hetzelfde uitkomen
Paardenvlees is inderdaad iets donkerder. Maar ingevroren moeilijk te herkennen. Maar het is gelukt.
De gerookte kip is.
De beef jerky ziet er goed uit. Eens een versie zonder 20 ingrediënten.
?Haha leuke foto Bram, thnx voor delen. Viel goed in de smaak dus?
30 eiwitten van ei grote Medium.
). Denk niet dat dit alleen bij de peppered is, maar viel me op omdat ik die omschudde.Ik ben vanmiddag begonnen met Like a Sir. Geweldige smaak! Ik had de eerdere comment gelezen van iemand die zei dat hij/zij het gevoel had dat de kruiden niet goed verdeelt waren. Deze mening deel ik. Ik weet niet of is omdat ik er nu op gelet heb. Maar het lijkt wel alsof bij dikkere stukken de smaak een stuk beter is. Maar dan nog echt fantastisch.
Na de training was de Peppered aan de beurt. Ook deze smaakt geweldig. Ik hou echter niet zo van sterke kruiden en dergelijke dus de eerste twee stukjes waren even wennen! Na een tijdje zit het tempo er goed in! Al met al ook een fantastisch product, maar ik vind de Like a Sir beter. Dit is puur omdat ik te smaak van de Peppered iets te sterk vond (is persoonlijk, zijn ook vast veel mensen die er van houden).
Daarnaast had ik bij het openen van het eerste zakje geen problemen (gewoon hard trekken), echter had ik dit wel bij het tweede zakje.. aan beide kanten scheurde het richting boven waardoor ik alsnog de schaar moest pakken (waarschijnlijk is dit puur pech). Ik had het zakje van de Peppered omgeschud op tafel en daar zaten best wat grote stukken in. Van mij mogen ze wel door tweeën (geniet je er ook langer van). Denk niet dat dit alleen bij de peppered is, maar viel me op omdat ik die omschudde.
Al met al beide topproducten!
! Nog een tip: als er een groter stukje (lengte) in zit kan je deze heel makkelijk door midden scheuren. De beef jerky is zacht!
.
Diverse producten besteld afgelopen weken .
Maakt me bul een stuk prettiger![]()
?Hey Olivier/Scoob,
Net weer een bestelling, kan donderdag pas geleverd worden, het is niet anders.
100016504
Mijn bedragen worden wel steeds hoger.
Die bosvruchtenkorf was de vorige keer goed bevallen, dus daar heb ik nu twee zakken van besteld. Vind de zakjes van de bosvruchtenkorf alleen wel een beetje aan de kleine kant, vandaar nu twee zakjes. Omdat het fruit als je het klaarmaakt erg klein door het water wat erin zit vermoed ik.
En om te proberen de ratatouille, zag ik vlug niet een sample van, maar voor die 3 euro wil het risco wel lopen
![]()
! Ratatouille is zeker een aanrader, je hoeft namelijk na wat toevoegen van dit product aan je maaltijd niks meer voor de smaak te doen. Ik wou alleen ff zeggen dat k voor t eerst paarden biefstuk heb gegeten.wouw dat vond k echt gruwelijk lekker en beter smaken als rund en nog goedkoper had altijd gedacht dat dat duurder was.die hou k erin.

Zoete aardappel is in feite ook geen aardappel. Komt uit een hele andere plantenfamilie en is in niet met de aardappel verwant zoals wij die kennen.Het heet dan wel zoete "aardappel " maar het smaakt helemaal niet als aardappel en inderdaad meer als wortel. Dat is mijn ervaring (vind het zelf niet lekker en eet liever gewone aardappel)
beetje rare vraag misschien, ik heb laatst uit de supermarkt zoete aardappelen gehaald en klaar gemaakt. in de oven wss nog verkeerd ook aangezien het naar wortelen stamppot smaakte. NU wil jullie zoete aardappel eens proberen maar weet jij toevallig of die ook naar wortelen stamp smaken. weet nu niet of ik het gewoon verkeerd bereidt heb of dat de smaak gewoon zo is![]()
Het heet dan wel zoete "aardappel " maar het smaakt helemaal niet als aardappel en inderdaad meer als wortel. Dat is mijn ervaring (vind het zelf niet lekker en eet liever gewone aardappel)
Zoete aardappel is in feite ook geen aardappel. Komt uit een hele andere plantenfamilie en is in niet met de aardappel verwant zoals wij die kennen.
Zoete aardappel komt uit de windefamilie. De gewone aardappel uit de nachtschadefamilie.
Die biefstuk puntjes zijn echt HNNNG, met name de fire argentina. Morgen paardenbiefstuk in de slow cooker proberen:]
Vond die 200 gram kipfilet net wat lekkerder, komt die ooit nog terug?
. De grote kalibratie is over ongeveer 2 weken op. We hebben dan een kleiner kalibratie voor een tijdje: 170-190gr. vandaag ook mijn eerste bestelling bij jullie geplaatst, gewoon van alles wat proberen#100016569
Kan niet wachten tot donderdag![]()
Ik kan er ook weer tegenaan, voor 143,19 euro vlees, vis & fruit![]()
.