Conversion
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hophop nieuwe bestelling met beef jerky is onderweg! Ben benieuwd als die binnen is. Zal wel weer beheersings problemen gaan krijgen om een zakje niet direct leeg te eten.
.Kun je zien of mijn pakketje wel onderweg is? 100016153 staat namelijk al de hele dag op onbekend en normaal is de bezorger hier altijd rond 3 uur
Ok laat maar, hij belt net aan![]()
Bestelling binnen waarvoor dank. Helemaal verkeerd gerekend en had 100 gr hawaii mix in mijn schema staan. Toen ik.het zag echt bizar weinig. Kan ik ook los 4 x kg hawai mix bestellen? Kan ik gelijk de beef jerky proberen !
Dan wacht ik wel een week of 2! Dan bestel ik.gelijk ook wat kip mee en zit ik goed voor de komende tijd![emoji2]Hmm lastig. Probleem zit hem in dat wij de kosten op ons nemen om de bestelling 48uur bevroren te houden en die zijn hoog. Vandaar de eis van 4 vriespunten in je winkelwagen omdat de bestelling tegen deze kosten op moeten wegen. Kan je me even een PM sturen met je exacte bestelling die je zou willen plaatsen? Ik kan niks beloven op het moment behalve dat ik het dan zal bespreken met een collega en je dan een antwoord zal geven.
Dan wacht ik wel een week of 2! Dan bestel ik.gelijk ook wat kip mee en zit ik goed voor de komende tijd![emoji2]
Super! Laat je weten wat je er van vindt? We zijn erg benieuwd naar alle meningen de komende tijd.!
Thnx voor je bestelling weer Bram! Ik zie net dat je een heleboel zakjes beef jerky hebt gekochtSuper! Laat je weten wat je er van vindt? We zijn erg benieuwd naar alle meningen de komende tijd.
)Muscle Meat Beef Jerky!
![]()
We are back! Onze eigen Muscle Meat Beef Jerky is weer verkrijgbaar en beter dan ooit.
Product link: www.musclemeat.nl/non-diepvries/mm-beef-jerky
Wat onderscheidt onze MM Beef Jerky van andere merken?
- Maar liefst 30.2gr eiwit per zakje (original), laag suiker en vet.
- Beste prijs per 100gr eiwit.
- All natural: geen conserveermiddelen of E-nummers zoals MSG , natuurlijke ingrediënten, vrij van gluten en water toevoegingen.
- In vier unieke smaken verkrijgbaar.
Haha, dus ondanks ik een andere smaak had verwacht is hij zeer geslaagd.
Heb maanden gewacht op deze nieuwe levering. (Ik begrijp, switching van fabrikant etc)Yeh buddy! Morgen even een pakketje beef jerky bestellen. Zo wordt de drempel ook weer lager om te bestellen.
Tijd voor een grotere vriezer diaphiDat probleem van die vriespunten herken ik wel. Die maaltijden nemen een hoop plaats in beslag maar zijn qua punten matig, ze gaan er ook snel doorheen, terwijl ik nog een hoop vlees heb. Nu krijg je dat ik maar wat vlees erbij moet bestellen wat ik niet nodig heb om aan die punten te komen (ideaal voor jullie, extra omzet, maar irritatie voor mij)
? Maar je mening is zeker noted, thnx voor de feedback!
!
Allereerst een compliment voor de goede service! Erg fijn om aankopen te doen hier. Vandaag van alle smaken een zakje beef jerky gekregen, ik heb de vorige beef jerky ook gehad dus ik dacht ik begin met de original. En beoordeel vanuit daar. Wat me direct opviel toen ik het zakje wilde open maken is dat deze een stuk lastiger open gaat dan de vorige batch. Dit zal meerdere oorzaken hebben. Het scheuren ging lastig en heb hem vervolgens geknipt. Wat me erg opviel en wat ik een grote verbetering vind is dat de stukken echt een stuk dikker zijn, misschien wel 3x zo dik. Hierdoor niet 'droog en hard' zijn. Bij de vorige batch had ik last van mn kaakspieren na een heel zakje. Wat hier wel een nadeel van is vergeleken met de oudere batch (A) is dat er hierdoor minder stukken in de zak zitten en hij dus sneller op is haha. Over de smaak, ik moet eerlijk toegeven dat ik de original smaak de vorige beter vond. Je merkt duidelijk dat er nu meer zout en kruiden zijn toegevoegd. Dit begrijp ik ivm de houdbaarheid. De oude was 3 maanden houdbaar, deze 3 jaar. Maar ik at hem met de insteek een 'nutrale' beef jerky te eten maar dat is hij dus niet. Hij is gekruid maar dit is niet heel erg storend. Gewoon zoals je je normale bief ook zou kruiden. Wat me wel opvalt is dat sommige stukken zouter/ gekruider zijn dan andere stukken. Mogelijk de kruiden toevoegingen niet allemaal even goed zijn verdeeld. En heb ik wel een momentje gehad dat ik dacht misschien een stuk te hebben die eigenlijk anders gekruid is en dus in de verkeerde zak zit haha. Maar ik heb ook al meerdere andere beef jerky gegeten, en bij allen had ik dat ik het probeerde maar ze eigenlijk gewoon niet te vreten waren. Deze is lekker! Mijn eerste zak is al op in 15 minuten!Haha, dus ondanks ik een andere smaak had verwacht is hij zeer geslaagd. Vooral dat het een echte verantwoorde snack is maakt beef jerky echt ideaal. ipv dat je savonds je eiwit shake pakt, eet je nu beef jerky als snack. En dus minder neiging nog junkfood te snacken. De andere smaken nog niet geproefd maar ik ben heilig overtuigd dat deze ook allemaal in de smaak gaan vallen! Ben bang dat de beef jerky die ik hier heb snel op zal gaan en weer nieuwe moet gaan bestellen haha. Aanradertje en zeker een blijvertje!! Verwacht dan ook dat dit een succesje gaat worden voor jullie, dus ik hoop dat de voorraden bijgehouden kunnen worden!!
Heb maanden gewacht op deze nieuwe levering. (Ik begrijp, switching van fabrikant etc)
dat kan ik je alvast vertellen.
! Hey Olivier, ik hoor net je voicemail, zit in de nachtdienst en werd ff wakker maar ga nu weer slapen. Mbt mijn bestelling (100016128), het mogen ook gerust de licht gezouten kipblokjes zijn!
Olivier, net de thaise kipblokjes geprobeerd, en niet echt mijn ding, de tandoori blijven toch echt mijn favoriet. Gelukkig is het een sample van de thaise kipblokjes. Er zit een bepaalde peper doorheen die ik niet echt relaxt vondt, ben daar best gevoelig voor.
. Altijd goed om te lezen wat men vindt.hey, ik had eens een (stomme ?) vraag
Bij laatste bestelling had ik kidneybeans genomen, ondertussen nog niet van gegeten.
Normaal eet ik altijd 1 zakje rijst, dat ongekookt 125gr is
Hoeveel gr van jullie voorgekookte kidneybeans komt overeen met zo 1 zakje rijst in kcal ?