- Waardering
- 785
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://musclemeat.nl/over-het-bestelproces
http://musclemeat.nl/over-het-bestelproces
Ik kan er ook weer tegenaan, voor 143,19 euro vlees, vis & fruit![]()
Ik bestel graag in bulk , meteen klaar voor komende tijd. Goedkoper, betere kwaliteit en handiger dan telkens vlees bij de supermarkt halen.
![]()
.Eindelijk eens de beefjerky smaken proberen! Heerlijk gratis verzendkostenJammer dat het door Bevrijdingsdag pas donderdag in huis is
http://musclemeat.nl/over-het-bestelproces Nog geen voeding waardes bij ongezouten cashewnoten gebrand http://musclemeat.nl/cashewnoten-gebrand-ongezouten Binnenkort weer eens bestellen, laat et dan bij m'n schoonvader bezorgen, werk tot laat deze week.
Scoob, ik heb naast wat aanvulling 1.25 kg jerky besteld maar heb wel de verzendkosten moeten betalen volgens mij? Ik heb wel van alle smaken wat, heeft dat er wat mee te maken?
?Muscle Meat biedt je deze cashewnoten "gebrand" zonder toevoegingen aan, dus ongebrand en ongezout
, done en nogmaals bedankt!Weer een bestelling gedaan, aangezien ik de vorige x verkeerd berekend had met mijn hawaii mix gelijk alle smaken beef jerky bij besteld.
. Bedankt voor je bestelling. Het vliegt er door heen bij ons sinds de lancering. Laat je weten wat je er van vindt? Ik ga vanavond ook weer bestellen. Even samen met mijn vrouwtje achter de PC en dan bekijken wat we samen willen bestellen.
Verdomme... Krijg er nu al honger van als ik denk aan dat grote pakket met vlees wat er binnen gaat komen [emoji16]
.Ben bezig met een bestelling. Maar ik kan maar als leverdatum 12 en 13 mei kiezen?
Edit: Ik heb betaald en het tevens ter info bijgezet of die bestelling indien mogelijk toch op vrijdag 8 mei kan geleverd worden.
Bestelnr: 100016810
Bedankt
Scoob, zit ik net een lekkere bestelling in het winkelmandje te gooien, zie ik nu dat mijn geliefde Mekong rijstmix niet op voorraad is. Wanneer is deze weer op voorraad?
nice!! ga ik hem nu toevoegen en bestellen. Top geregeld zo en fijn dat jullie nog even de moeite nemen om het meteen door te geven!Je zou inderdaad wel voor morgen moeten kunnen kiezen. Ik ga er nu meteen even achter aan waarom dit niet kan. We zullen je pakket morgen versturen! Collega is bezig met de voorraden. Ik heb hem even gebeld en Mekong kan online, was eind van deze middag binnen gekomen. Ik zet hem nu online!
nice!! ga ik hem nu toevoegen en bestellen. Top geregeld zo en fijn dat jullie nog even de moeite nemen om het meteen door te geven!
Edit: ik heb mogelijk een fout ontdekt in de website. Ik heb 34 items in het winkelwagentje zitten. Als ik nu rechtsboven op Winkelwagentje klik dan klapt het winkelwagentje uit met de hele lijst die je hebt. Je moet dan naar beneden scrollen en daar ergens klikken op Afrekenen (of iets dergelijks) maar de lijst is zo lang dat je zo ver naar beneden moet scrollen dat je de Afreken-knop niet te zien krijgt. Deze valt buiten beeld net als een aantal laatst toegevoegde producten. kortom: afrekenen is niet mogelijk als je veel verschillende producten in je winkelmandje hebt. Is er nog een andere manier om in het winkelmandje te komen, zodat er afgerekend kan worden?
Edit 2: het is uiteindelijk toch gelukt. Oplossing: ik moest een lange pagina nemen zoals SAMPLES. Daardoor kon ik wel ver genoeg naar beneden scrollen zodat ik in het winkelmandje kon komen. Zou toch handig zijn als je gewoon bij elke pagina ver genoeg naar beneden kunt scrollen. Misschien kan jullie websitebouwer daar iets aan doen, zodat mensen niet gaan afhaken tijdens het bestellen.
!) hebt zal dit idd vervelend zijn. Programmeur gesproken. Wordt voor het eind van dit weekend opgelost!Goed Punt! We hebben vorige week veranderd dat als je een product toevoegt, je niet meteen naar je winkelmand gesleept wordt, maar op dezelfde pagina blijft. Zo kan je sneller producten toevoegen aan je winkelmand. Hier was niet meegenomen dat er dan geen makkelijke manier meer is om naar je winkelmand te gaan behalve recht boven met de lijst waar je het over hebt. Als je 32 items (!) hebt zal dit idd vervelend zijn. Programmeur gesproken. Wordt voor het eind van dit weekend opgelost!

Je zou inderdaad wel voor morgen moeten kunnen kiezen. Ik ga er nu meteen even achter aan waarom dit niet kan. We zullen je pakket morgen versturen!

Mooi dat het gelukt is @ herkenning!
Gerookte kipfilets zijn groter nu (rond 200gr), kunnen het rook proces hierdoor beter aan, recept verbeterd. Was al benieuwd naar de reacties. Je bent de tweede die binnen komt en beide positief, goed om te lezen dat verandering goed bevalt!
Klopt, MM beef jerky heeft een erg schone ingrediënten lijst. Ga je het next time mee nemen in je bestelling?
.
.Kijk, samen zorgen we ervoor dat de website steeds beter wordt
Ik heb fan van de samples bestellen, vandaar de het aantal items. Lekker veel variatie!![]()
Ok, bedankt.
Wel vrijdag laten leveren en niet morgen. Héhé.![]()
Jup.
Vraagje omtrent de liters ei-eiwitten.
Hoe lang kan je ze gebruiken na ontdooien en bewaren in de koelkast (om op te warmen ..)?