Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

:cool: !! Tonijnsteak is een topper, daar gaat je familie zeker blij mee zijn. Kan je laten weten wat je van de MM beef jerky vindt?

haha dit was al de tweede bestelling met beef jerky. Over de eerste bestelling heb ik al geschreven paar pagina's terug. Maja ik heb 2.75 betaald per zakje, zegt genoeg. De Beef Jerky valt hier dus in ieder geval goed in de smaak!! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.502
haha dit was al de tweede bestelling met beef jerky. Over de eerste bestelling heb ik al geschreven paar pagina's terug. Maja ik heb 2.75 betaald per zakje, zegt genoeg. De Beef Jerky valt hier dus in ieder geval goed in de smaak!! :)

Ohja :D I remember!! De hele uitgebreide review. Sorry :o ! Super om te horen dat je het meteen weer besteld hebt.

Hoelang kun je biefstuk in de koelkast bewaren? Ik heb er vanmiddag wat uitgelegd, dan kan ik het vrijdag gewoon eten neem ik aan?

Ik denk dat je mijn bericht over het hoofd hebt gezien. Het liep allemaal wat uit dus vandaag pas weer thuis, ik kan het nog gewoon eten neem ik aan? Ik had de zoete aardappelen en groente ook al uit de vriezer gelegd. Originele bericht is van 6 mei.

• #5.504
Ik denk dat je mijn bericht over het hoofd hebt gezien. Het liep allemaal wat uit dus vandaag pas weer thuis, ik kan het nog gewoon eten neem ik aan? Ik had de zoete aardappelen en groente ook al uit de vriezer gelegd. Originele bericht is van 6 mei.

Idd niet gezien! Na ontdooien kan je de biefstukken max 4 dagen bewaren. Liever 3 dagen, dan zit je altijd goed, maar 4 is mogelijk indien goed ontdooit (niet buiten de koelkast, dus bv niet op een warm aanrecht) en in een goed gekoelde koelkast bewaard.

Thanks. Vandaag is 3 dagen en ik heb ze in de koelkast ontdooit, dus moet geen probleem zijn dan.

Dankje voor de review! Zag hem voorbij komen :). De WaldenFarm ketchup heeft een unieke smaak, als in dat je niet meteen ketchup zegt wanneer je het proeft. Dus ik kan me voorstellen dat je hem goed vindt, of echt totaal smerig, geen tussenvorm. Ik ben vooral fan van de syrups. Succes wensen met je training heeft geen zin meer :o, voor je volgende dan maar: succes! ;). Zolang het pakket niet verzonden is, is dat nooit een probleem! Ik stuur je nu een PM hoe dit het makkelijkst gedaan wordt.

Ik zie nog geen PM. Ik heb jou wel een pm gestuurd

Vandaag men bestelling weer binnen gekregen.
Heb net al de nieuwe beef jerky original geprobeerd en deze smaakte zeer goed.

Echter zijn de cashewnoten blijkbaar verandert. Ik dacht dat enkel de verpakking verkleint was, maar blijkbaar zijn deze gefrituurd? Ik was uitgegaan van de foto op de website en deze zag er net hetzelfde uit als de cashewnoten welke ik voordien bestelde (zowel kleur als verpakking ed).
Voedingswaarden zijn dus ook verandert en vindt deze minder goed dan de vorige.

• #5.509
Vandaag men bestelling weer binnen gekregen.
Heb net al de nieuwe beef jerky original geprobeerd en deze smaakte zeer goed.

Echter zijn de cashewnoten blijkbaar verandert. Ik dacht dat enkel de verpakking verkleint was, maar blijkbaar zijn deze gefrituurd? Ik was uitgegaan van de foto op de website en deze zag er net hetzelfde uit als de cashewnoten welke ik voordien bestelde (zowel kleur als verpakking ed).
Voedingswaarden zijn dus ook verandert en vindt deze minder goed dan de vorige.

MM Beef jerky :meal:, mooi!

Wat we hebben gedaan is de titel van het product veranderd en de product omschrijving. Ik begrijp je punt en het is goede feedback voor ons. Je bent uitgegaan van het plaatje, daar kan ik mij in verplaatsen. Ik stuur je een PM om te kijken naar een oplossing. De nieuwe foto moet nog gemaakt worden en dit zal 1 van de komende dagen gebeuren.

wat is mm beef jerky like a sir?

• #5.511
wat is mm beef jerky like a sir?

Het idee komt van de meme like a sir / feel like a sir http://tinyurl.com/psqm225 . Het heeft de zoete smaak van cranberry's met een kleine twist er aan door wijn. Laat je niet afschrikken door de wijn (zeer klein percentage). Ik ben zelf geen wijn drinker en krijg rillingen als ik wijn drink, terwijl ik zelf deze smaak (like a sir) beef jerky de lekkerste vind (zijn allemaal uiteraard lekker ). Dus zeker het proberen waard.

Het idee komt van de meme like a sir / feel like a sir http://tinyurl.com/psqm225 . Het heeft de zoete smaak van cranberry's met een kleine twist er aan door wijn. Laat je niet afschrikken door de wijn (zeer klein percentage). Ik ben zelf geen wijn drinker en krijg rillingen als ik wijn drink, terwijl ik zelf deze smaak (like a sir) beef jerky de lekkerste vind (zijn allemaal uiteraard lekker ). Dus zeker het proberen waard.

K thnx, toevallig geen plannen een try-out pakket van de beef jerky te lanceren? Vb 2x van elke smaak voor een voordelig prijsje ofzo.

Ongemerkt zit je zo weer boven de 100 euro, ben benieuwd naar de beef jerkey

Vandaag ook weer een bestelling geplaatst! Cant wait for the waygu burger!!!

enig idee wanneer 2 MINUTEN MARINADE VOOR KIP TIJM & OREGANO (85ML) terug op voorraad is?

Op jullie website:''We bieden paardenbiefstuk in de mooist vorm aan.'' Moet zijn mooiste neem ik aan.

En:''Onze Paardenbiefstuk wordt gesneden van de dikke lende''. Paardenbiefstuk met hoofdletter?

En:''Door de prijs kwaliteit verhouding een zeer populair product, zie ook onze tartaar gemaakt van deze zelfde malse biefstuk van de dikke lende.'''Prijs-kwaliteit(s)verhouding.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

De paardenbiefstuk is vrij taai. Zal dit komen doordat ik het nu al bijna 4 dagen uit de vriezer heb liggen? Er komt wel aardig wat vocht uit nog.

• #5.518
K thnx, toevallig geen plannen een try-out pakket van de beef jerky te lanceren? Vb 2x van elke smaak voor een voordelig prijsje ofzo.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar we houden deze staffel aan. De prijs is voor beef jerky voordelig als je kijkt naar de vergelijk tabel bij product informatie t.o.v. andere merken. In MM beef jerky zit het meeste gr eiwit dat je zult vinden op de beef jerky markt, betekend dat er ook het meeste gr vlees per 50gr beef jerky in zit, namelijk 150gr biefstuk.

Ongemerkt zit je zo weer boven de 100 euro, ben benieuwd naar de beef jerkey

Hehe, maar je kan voorlopig wel weer even vooruit :)! Leuk dat je de jerky gaat proberen.

:)!

Vandaag ook weer een bestelling geplaatst! Cant wait for the waygu burger!!!

Hey Naomi! Thnx voor de order. Waygu, omnomon :meal: , gaat zeker in de smaak vallen.

enig idee wanneer 2 MINUTEN MARINADE VOOR KIP TIJM & OREGANO (85ML) terug op voorraad is?

De verwachting is dat het dinsdag binnen komt. Wacht dus nog even met bestellen als je dit er graag bij wilt hebben. Let op: ''verwachting''. Leveranciers zeggen een datum, maar er kan altijd wat gebeuren. Een goede kans is er dus wel.

Op jullie website:''We bieden paardenbiefstuk in de mooist vorm aan.'' Moet zijn mooiste neem ik aan.

En:''Onze Paardenbiefstuk wordt gesneden van de dikke lende''. Paardenbiefstuk met hoofdletter?

En:''Door de prijs kwaliteit verhouding een zeer populair product, zie ook onze tartaar gemaakt van deze zelfde malse biefstuk van de dikke lende.'''Prijs-kwaliteit(s)verhouding.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

De paardenbiefstuk is vrij taai. Zal dit komen doordat ik het nu al bijna 4 dagen uit de vriezer heb liggen? Er komt wel aardig wat vocht uit nog.

Dankje voor de verbeteringen, gewaardeerd! Heb het meteen gewijzigd. Hmm jammer dat hij wat tegenviel. Het kan aan verschillende dingen liggen. Ten eerste hoe je hem bakt, maar ik ga er van uit dat je wel wat ervaring hebt. We hebben we eens eerder meegemaakt dat iemand 6 min beide kanten deed, 12 min totaal, een schoenzool krijg je dan dus omdat al het vocht er uit gaat. Tweede reden kan het vocht zijn. Biefstukken bestaat voor het merendeel uit vocht, en het is van belang dat dit er goed in blijft, dus dichtschroeien wanneer je het bakt. Je kan proberen eentje meteen na ontdooien te eten (bv na 30 min in koud water). Derde reden kan zijn dat het gewoon een minder stuk is. Het blijft een beest. Een enkele keer zal een er een mindere tussen zitten, maar de overall kwaliteit hoort goed te zijn / is goed.

Nu we het toch over de paardenbiefstuk hebben: alvast een aankondiging. Over ongeveer 2-3 weken gaan gaan we van Mexicaanse paarden over naar Argentijsne paarden. De leverancier maakt deze switch wegens nieuwe wetgevingen. Wij hebben het al getest. Zijn er zeer tevreden over. Wanneer het zover is komt hier nog een post over!

WIJZIGING ZEND DAGEN AANKOMENDE WEEK!!

Door Hemelvaart kunnen we alleen deze maandag en dinsdag pakketten versturen. Dit betekent dat de ontvang dagen dinsdag en woensdag zijn deze week. Let hier dus goed op als je aankomende week nog een pakket wilt ontvangen: niet later dan dinsdag 15:00 bestellen.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik wat te voorbarig was door na de eerste hap al te oordelen haha. Hij smaakte toch wel prima uiteindelijk. Ik heb verder geen ervaring met het bakken van biefstuk maar heb gewoon jullie tips gevolgd, 1 minuut op hoog vuur, 2 minuten op laag-midden vuur en vervolgens 4 minuten in aluminiumfolie.

Ik zal de volgende keer wel weer even laten weten hoe het smaakt.

• #5.520
Ik denk dat ik wat te voorbarig was door na de eerste hap al te oordelen haha. Hij smaakte toch wel prima uiteindelijk. Ik heb verder geen ervaring met het bakken van biefstuk maar heb gewoon jullie tips gevolgd, 1 minuut op hoog vuur, 2 minuten op laag-midden vuur en vervolgens 4 minuten in aluminiumfolie.

Ik zal de volgende keer wel weer even laten weten hoe het smaakt.

Haha ok mooi Marcel :thumbs: ! Biefstuk bakken is een kunst. Ik zie plaatjes op Instagrams voorbij komen soms waarvan ik denk: damn, die kan biefstuk bakken. Je krijgt er wel steeds meer gevoel voor.

Terug
Naar boven