Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Mooi Quibus! Prettiger door de gemaksproducten waardoor je een stuk minder lang in de keuken bezig bent :)? Helaas donderdag inderdaad. Dit komt doordat Bevrijdingsdag 5mei op dinsdag valt. We kunnen daardoor maandag en dinsdag niet zenden. We kunnen 2.5kg zakken op voorraad krijgen van de fruitmixen, maar dat maakt voor de prijs niet uit, op enkele centen na. De 1kg versie is wat toegankelijker. Mooie bestelling, bedankt! Duidelijk Tandoori fan :D! Ratatouille is zeker een aanrader, je hoeft namelijk na wat toevoegen van dit product aan je maaltijd niks meer voor de smaak te doen. Haha mooi Joepert! Paardenbiefstuk loopt even hard bij ons als de runderkogelbiefstuk. Er is duidelijk vraag naar en mooi vlees voor de eiwtten. Thnx voor de review!
Alles weer netjes en compleet geleverd, vriezer zit vol. Jullie verpakken het ook erg goed, was wel een paar minuten bezig met openmaken :). Zal laten weten wat ik van de Ratatouille vindt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.482
Vorige week een bestelling geleverd gekregen van 100 euro, en nu weer 125 euro. nomnomnom (H)

Bam! Dat gaat snel haha. Thnx voor je order weer conversion! Fijn dat je zo tevreden bent.

Alles weer netjes en compleet geleverd, vriezer zit vol. Jullie verpakken het ook erg goed, was wel een paar minuten bezig met openmaken :). Zal laten weten wat ik van de Ratatouille vindt.

Top :thumbs:. Wanneer we een nieuwe inpakker hebben krijgt deze altijd eerst een flinke tape cursus van ons :cool:. Het is erg belangrijk dat de isolatie zak zo lucht dicht mogelijk is! Benieuwd naar je ervaring van de Ratatouille.

Wanneer komen de gerookte kipfilets weer op voorraad?

• #5.484
Wanneer komen de gerookte kipfilets weer op voorraad?

Voorraad moest even bekeken worden en in de tussen tijd even offline gezet. Product is weer online ofwel weer te bestellen maar de voorraad is beperkt. Is erg hard gegaan deze week. Bij dit product niet pas over een paar dagen bestellen dus!

Net weer een bestelling gedaan voor 100EUR. Ook de nieuwe beef jerky, ben benieuwd. Ben die in de supermarkt ligt gewend (Jack nog iets).

Bam! Dat gaat snel haha. Thnx voor je order weer conversion! Fijn dat je zo tevreden bent. Top :thumbs:. Wanneer we een nieuwe inpakker hebben krijgt deze altijd eerst een flinke tape cursus van ons :cool:. Het is erg belangrijk dat de isolatie zak zo lucht dicht mogelijk is! Benieuwd naar je ervaring van de Ratatouille.
Net de Ratatouille geprobeerd, die is echt zo lekker, goede smaken. Lijkt bijna op de Ratatouille die ik ooit heb gegeten aan de Zuid-Franse kust :)

Voorraad moest even bekeken worden en in de tussen tijd even offline gezet. Product is weer online ofwel weer te bestellen maar de voorraad is beperkt. Is erg hard gegaan deze week. Bij dit product niet pas over een paar dagen bestellen dus!

Thnx, direct besteld!

Ik ben nu bezig mijn tweede Musclemeat maaltijd te bereiden, en ik moet zeggen DAMN die shit is goed !!
mijn eerste maaltijd was kipfillet blokjes (toscaans) + meditarinee groentenmix + witte rijst

ik heb nog nooit zo'n lekkere maaltijd die ook nog eens enorm voedzaam is in zo'n korte tijd klaargemaakt :O

dit gaat verslavend werken, dadelijk kook ik nooit meer :D

Bam! Dat gaat snel haha. Thnx voor je order weer conversion! Fijn dat je zo tevreden bent.

Ja wij zijn hier echt super tevreden, kopen eigenlijk nooit meer vlees in de winkel. Ook tonijnsteak mee besteld voor familie, een lekkere hoeveelheid beef jerky en tja als ik dan toch bezig ben kan ik moeilijk stoppen met dingen in het mandje te zetten haha.

Ik bestel graag in bulk , meteen klaar voor komende tijd. Goedkoper, betere kwaliteit en handiger dan telkens vlees bij de supermarkt halen ;).
j7dstw.png
Nice, alles netjes binnen, meer dan 18 kg in totaal :roflol:. Ik raad iedereen muscle meat aan, hoge kwaliteit + super prijzen! Als tip zou ik meegeven om op de website nog duidelijker te maken hoe de producten worden ingepakt en waar ze vandaag komen. Bijvoorbeeld een filmpje van de slager die laat zien hoe hij te werkt gaat en/ of met uitleg waar het fruit vandaag komt, en een filmpje van het inpak proces en wat uitleg hoe lang het in die zak kan zitten en dat je garantie geven op een goede aankomst ervan. Ik merk dat het bevroren verzenden voor veel mensen nog "eng" is....
339hr0h.jpg
2ibgft0.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: wwe
Insalata Mediterranea is er nog wel: http://musclemeat.nl/insalata-mediterranea-kant-en-klaar-2-5kg. Ik heb heel wat Taboule zakken op en griesmeel is nergens herkenbaar wanneer je het eet. Cous-cou structuur van de carbs is idd een goede vergelijking. Het product heeft een smaak waar je echt van houd of totaal niet, geen tussen weg. Voor het bedrag zou ik het proberen zeker proberen, but thats me :). Er is een kans dat we binnenkort 4 verschillende tonijnsalades krijgen in deze sectie. Bedankt voor het mooie compliment :)!

Zojuist voor het eerst de Taboule gegeten, super lekker! Lijkt inderdaad heel erg op de cous-cous. Zeker een aanrader!

Bezorgen jullie niet op zaterdag? Heb net besteld en kon dinsdag pas aanvinken als bezorgdatum. Misschien ook een beetje mijn eigen schuld omdat ik eerder had moeten bestellen, maar dan heb ik begin volgende week geen musclemeatkip :eek:

Gaat om bestelling Bestelling #100016896

Mocht het mogelijk zijn, zou ik hem graag morgen al willen afhalen bij dat PostNL afhaalpunt.

Bezorgen jullie niet op zaterdag? Heb net besteld en kon dinsdag pas aanvinken als bezorgdatum. Misschien ook een beetje mijn eigen schuld omdat ik eerder had moeten bestellen, maar dan heb ik begin volgende week geen musclemeatkip :eek:

Het moment dat je 3 euro aan kip vd supermarkt weggooit omdat het gewoon niet te eten valt na MM:lol:

• #5.494
Net weer een bestelling gedaan voor 100EUR. Ook de nieuwe beef jerky, ben benieuwd. Ben die in de supermarkt ligt gewend (Jack nog iets).

Bedankt voor je bestelling! Leuk dat je de jerky gaat proberen. Jacklins kennen we en wordt eigenlijk onder aan de pagina punten hier omschreven door ons: http://www.mmbeefjerky.nl/waarom-mm-beef-jerky

Net de Ratatouille geprobeerd, die is echt zo lekker, goede smaken. Lijkt bijna op de Ratatouille die ik ooit heb gegeten aan de Zuid-Franse kust :)

:thumbs: top, thnx voor het er op terug komen van je mening! Ik zag net je review, bedankt! Je kan deze review ook plaatsen als je wil bij het product zelf. Hij staat nu bij algemene pagina review.

:thumbs:

Ik ben nu bezig mijn tweede Musclemeat maaltijd te bereiden, en ik moet zeggen DAMN die shit is goed !!
mijn eerste maaltijd was kipfillet blokjes (toscaans) + meditarinee groentenmix + witte rijst

ik heb nog nooit zo'n lekkere maaltijd die ook nog eens enorm voedzaam is in zo'n korte tijd klaargemaakt :O

dit gaat verslavend werken, dadelijk kook ik nooit meer :D

:D !! Mooi compliment voor deze producten, bedankt!

Ja wij zijn hier echt super tevreden, kopen eigenlijk nooit meer vlees in de winkel. Ook tonijnsteak mee besteld voor familie, een lekkere hoeveelheid beef jerky en tja als ik dan toch bezig ben kan ik moeilijk stoppen met dingen in het mandje te zetten haha.

:cool: !! Tonijnsteak is een topper, daar gaat je familie zeker blij mee zijn. Kan je laten weten wat je van de MM beef jerky vindt?

Nice, alles netjes binnen, meer dan 18 kg in totaal :roflol:. Ik raad iedereen muscle meat aan, hoge kwaliteit + super prijzen! Als tip zou ik meegeven om op de website nog duidelijker te maken hoe de producten worden ingepakt en waar ze vandaag komen. Bijvoorbeeld een filmpje van de slager die laat zien hoe hij te werkt gaat en/ of met uitleg waar het fruit vandaag komt, en een filmpje van het inpak proces en wat uitleg hoe lang het in die zak kan zitten en dat je garantie geven op een goede aankomst ervan. Ik merk dat het bevroren verzenden voor veel mensen nog "eng" is....
339hr0h.jpg
2ibgft0.jpg

Haha mooie foto's, leuke kat. Ik neem je tip zeker mee! In het filmpje van SBS6 is nu wel iig een beetje te zien hoe je het thuis krijgt, maar ik begrijp wat je bedoeld. 18kg is niet niks, bedankt voor de mooie order! Fijn dat je zo tevreden bent.

Zojuist voor het eerst de Taboule gegeten, super lekker! Lijkt inderdaad heel erg op de cous-cous. Zeker een aanrader!

Ah kijk aan :). Leuk dat je het gekocht hebt en meteen je mening geeft. Met wat heb je het gecombineerd?

Gaat om bestelling Bestelling #100016896

Mocht het mogelijk zijn, zou ik hem graag morgen al willen afhalen bij dat PostNL afhaalpunt.

Thnx voor je order! Wij verzenden ma-do (uitzondering van feestdagen), betekent dat de lever dagen di-vr zijn. Kies je aflever dag vrijdag, dan kan je er op gokken dat de tweede aflever dag zaterdag is, maar dat is op eigen risico als je bv zaterdag opeens weg moest. De meeste mensen kiezen voor een PostNL punt, zodat je het zelf bv bij een AH kan ophalen tot 21:00 uur. Wij versturen niet op vrijdagen, omdat er dan geen tweede lever dag is (zondag) en het pas maandag geleverd wordt.

Het moment dat je 3 euro aan kip vd supermarkt weggooit omdat het gewoon niet te eten valt na MM:lol:

:| !! :D

Ik zag geen optie om te reviewen bij het product, zal straks even kijken. Nu ffe aan het trainen.

Edit: Done. Review ook bij product gezet. Trouwens die Walden Farms Ketchup vind ik smerig, veel te gepeperd. Jammer. Had dat niet verwacht bij een ketchup.

Laatst bewerkt:
Zie op fb wel vaker berichten voorbijkomen van oxnutrition(concurrent). Die prijzen van hun zijn absoluut niet te vergelijken met die prijzen van jullie.

Ik heb woensdag of gisteren besteld met levering voor as dinsdag. Kan ik nog iets toevoegen aan de bestelling?

• #5.500
Ik zag geen optie om te reviewen bij het product, zal straks even kijken. Nu ffe aan het trainen. Edit: Done. Review ook bij product gezet. Trouwens die Walden Farms Ketchup vind ik smerig, veel te gepeperd. Jammer. Had dat niet verwacht bij een ketchup.
Dankje voor de review! Zag hem voorbij komen :). De WaldenFarm ketchup heeft een unieke smaak, als in dat je niet meteen ketchup zegt wanneer je het proeft. Dus ik kan me voorstellen dat je hem goed vindt, of echt totaal smerig, geen tussenvorm. Ik ben vooral fan van de syrups. Succes wensen met je training heeft geen zin meer :o, voor je volgende dan maar: succes!
Zie op fb wel vaker berichten voorbijkomen van oxnutrition(concurrent). Die prijzen van hun zijn absoluut niet te vergelijken met die prijzen van jullie.
Nee inderdaad.. die prijzen gaan echt nergens over.
Zijn er nog wel meer met kant en klare maaltijden. Maar allemaal mal duur
;).
Ik heb woensdag of gisteren besteld met levering voor as dinsdag. Kan ik nog iets toevoegen aan de bestelling?
Zolang het pakket niet verzonden is, is dat nooit een probleem! Ik stuur je nu een PM hoe dit het makkelijkst gedaan wordt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven