SuperVeloce
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus orders op woensdag t/m zondag, worden maandag verzonden, ivm Hemelvaart?
Bestelling geplaatst, dinsdag binnen![]()
Bestelling binnen, paste 1 zak zoete aardappelen net niet in de diepvries
Gelukkig kon ik hem bij iemand anders kwijt zolang![]()
Vandaag mijn 20 beefjerky zakjes binnengekregen! # 100017024
Top ingepakt en snel in huis!
Heb van elke smaak 5 zakjes.
Tot nu toe de Like a sir en de Peppered variant geprobeerd.
Nou jullie mogen er trots op zijn hoor! Damn wat lekker, heb beide zakjes achter elkaar opgegeten.
Voorheen nam ik altijd Big Johns beefjerky (importeerde die van amerika) maar die van jullie heeft deze overtroffen!
Had op de flexcup ook een zakje gekocht, die was ook lekker maar leek aan de buitenkant meer op plastic, is deze batch anders?
Heb ook gelijk een zakje meegenomen naar de gym en aan mn trainmaten laten proeven en ze vonden het super! Zelfs de receptioniste vond het lekker
Like a sir was ik ook wat huiverig voor, maar inderdaad hele lichte wijnsmaak wat erg lekker is.
Bedankt man! Eindelijk een goede jerky leverancier in NL!
super compliment voor de MM Beef Jerky . Bedankt voor de uitgebreide review!!Hoi Scoobz0r!
Wanneer krijgen jullie de normale kipfilets weer? die van 180 tot 200 gram?
Erg tevreden over de laatste levering, zojuist weer besteld! top!
! Thnx voor je nieuwe order. Een specifiek product waarover je vooral tevreden was?Hoi, wilde net een bestelling plaatsen, is de PAM spray op... die had ik net weer dringend nodig! heb je een idee wanneer deze weer leverbaar is?
Duurt helaas langer dan normaal om dit vanuit Amerika hier te krijgen. Vorige keer bleef het ook nog eens lang hangen bij de douane. Enige dat ik kan doen is maandag bellen en een indicatie tijd krijgen, maar Ik zou er de komende week niet op rekenen iig. Mijn eigen ervaring is dat de Baking en Grilling versie net zo goed werkt. Vraag me af of het niet gewoon een marketing dingetje is of dat het echt een andere formule is. Als de de original wil moet je helaas deze keer het bij een andere board sponsor bv halen.
klopt dat? want als er nog andere varianten zijn dan wil ik die graag bestellen 
Top bedrijf! Met top communicatie
Morgen eens de beef meat balls testen. Ik kijk er al naar uit![]()
. Aha balen, ik wilde gewoon de Grilling versie bestellen, maar ik kan er geen 1 meer selecteren. Ze zijn allemaal op in de webshop!klopt dat? want als er nog andere varianten zijn dan wil ik die graag bestellen
![]()
Bedankt voor het compliment!
Beef Meat balls = win.
Ik zie het. We hadden daar nog wel een aantal van maar die zijn dan wss al gekocht door andere klanten om maandag verstuurd te worden. De voorraad gaat soms iets sneller offline, voor het geval er bv 1 stuk op de grond valt etc. Ik denk dat we er nog wel 1 hebben staan. Je kan in opmerking van je bestelling zetten ''Indien er nog een PAM is, graag even mailen''. Dan kijk ik maandag ochtend even voor je en bericht je. Als je het ondertussen bij een andere shop al hebt gekocht np natuurlijk.
Dat is goed! Ik zal het erbij vermelden bedankt voor de moeite!
Ik heb nu al een paar keer gemerkt dat de gemarineerde biefstukpuntjes geen 210 gram zijn maar 180-190 gram (ontdooid, zonder verpakking)
Hebben jullie dit al meer gehoord?
Bij producten die handmatig gesneden en verpakt worden is er een 5% marge naar boven en onder. Wanneer je een kg besteld zorgen we er daarom altijd voor dat je minstens 1kg krijgt (wegen we na voordat het de isolatie zak in gaat). Vaak krijg je daardoor zelfs meer dan 1kg, omdat we vrijwel nooit op 1kg exact kunnen komen, wel erboven. Er zitten dus een paar zwaardere en een paar iets lichtere bij.
U kunt verderop kiezen voor een afhaallocatie. Het adres dat u hier opgeeft zal gebruikt worden om de ichtstbijzijnde afhaallocaties te berekenen.
Dit staat op de site, maar ik kan nergens zo'n afhaalpunt selecteren? Kan je even nakijken of dit klopt?
ik wil binnenkort een bestelling plaatsen voor de kipfilet maar wou ook eens de protein bread proberen, nu vroeg ik me af hoe zit het met fytinezuur in jullie brood ?