Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

25jjqfn.jpg

hee olivier, wanneer komen de paprika reepjes weer op voorraad? en ik zie dat jullie geen kilo zakken cashews meer hebben?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.523
hee olivier, wanneer komen de paprika reepjes weer op voorraad? en ik zie dat jullie geen kilo zakken cashews meer hebben?

Paprika komt maandag rond 16:00 weer online! Helaas is de 1kg versie voor nu uit het assortiment. Cashew prijzen gaan niet goed, prijs was zo enorm gestegen dat het niet meer te doen was. Deels te maken met de dollar koers. We hebben wel de 200gr versie voor nu.

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Schone maaltijd met zoete aardappel, goldmix en paarden biefstuk :meal: thnx voor de foto!

Olivier/Scoob,

Ik heb twee zakken Hawaii rijst waar 50% van de zak de rijst helemaal aan klaar vast gevroren is, lijkt alsof het IQF proces niet helemaal goed is gegaan, best wel irritant met klaar maken van een maaltijd.50% is gewoon een grote brok aan elkaar vast gevroren rijst.
Kan ik hier zelf wat aan doen?

• #5.525
Olivier/Scoob,

Ik heb twee zakken Hawaii rijst waar 50% van de zak de rijst helemaal aan klaar vast gevroren is, lijkt alsof het IQF proces niet helemaal goed is gegaan, best wel irritant met klaar maken van een maaltijd.50% is gewoon een grote brok aan elkaar vast gevroren rijst.
Kan ik hier zelf wat aan doen?

Het gebeurt zelden maar door de extreme kou van het droogijs kan het een keer ''kleven'' aan elkaar. Het is dan niet vastgevroren aan elkaar, maar het ziet er wel als blok uit. Onze ervaring is dat als je er flink met beide handen er op leunt, of een paar flinke tikken geeft door het op het aanrecht ''te slaan'', alles los valt. Mocht dit niet zo zijn (nog niet eerder meegemaakt met een klant), PM mij even, dan lossen we het direct op.

Laatst bewerkt:
Het gebeurt zelden maar door de extreme kou van het droogijs kan het een keer ''kleven'' aan elkaar. Het is dan niet vastgevroren aan elkaar, maar het ziet er wel als blok uit. Onze ervaring is dat als je er flink met beide handen er op leunt, of een paar flinke tikken geeft door het op het aanraakt ''te slaan'', alles los valt. Mocht dit niet zo zijn (nog niet eerder meegemaakt met een klant), PM mij even, dan lossen we het direct op.

Thnx, dat leunen net gedaan, en dat was het. Bedankt!

Volgende bestelling trouwens twee zakken Ratatouille, mijn zakje is na een paar dagen al weer bijna op. Kunnen jullie niet op de site inbouwen dat je zelf kunt kiezen tussen 1kg of 2kg zakken?

Laatst bewerkt:
  • #5.527
Thnx, dat leunen net gedaan, en dat was het. Bedankt! Volgende bestelling trouwens twee zakken Ratatouille, mijn zakje is na een paar dagen al weer bijna op. Kunnen jullie niet op de site inbouwen dat je zelf kunt kiezen tussen 1kg of 2kg zakken?
Mooi! Niet IQF hebben we nog zover ik weet nog niet meegemaakt dus de kans was erg groot dat dit het was.

Mooi dat je Ratatouille zo bevalt! Gebruik het zelf ook af en toe. Erg makkelijk om je maaltijd meteen op smaak te hebben. We houden van elk product 1 maat aan. Probleem is als we meerdere maten gaan hanteren het ook extra plekken gaat kosten in de vriescellen en dat is zonde / het niet waard voor ons. Die plekken gebruiken we liever voor nieuwe producten of voorraden te vergroten. Je zult dus 2 * 1kg moeten bestellen dan.

Scoobz0r,

Enig idee wanneer de TAFELGRILL weer op voorraad is?

Overigens staat op jullie website vermeld dat de prijs van gekookte kipblokjes gelijk is aan €6,50 per kilo ongekookte kip. Volgens mijn berekening klopt dit niet helemaal (correct me if i'm wrong).

Voor 1kg kipblokjes wordt 1,136 kg ongekookte kipfilet gebruikt, 1 kg gekookte kipblokjes kost €8,50.

8,50/1,136= €7,48 per kilo ongekookte kip.

• #5.529
Scoobz0r,

Enig idee wanneer de TAFELGRILL weer op voorraad is?

Overigens staat op jullie website vermeld dat de prijs van gekookte kipblokjes gelijk is aan €6,50 per kilo ongekookte kip. Volgens mijn berekening klopt dit niet helemaal (correct me if i'm wrong).

Voor 1kg kipblokjes wordt 1,136 kg ongekookte kipfilet gebruikt, 1 kg gekookte kipblokjes kost €8,50.

8,50/1,136= €7,48 per kilo ongekookte kip.

De laatste tafelgrill die we hadden is gister verkocht. Product komt voor een lange tijd niet terug. Inkoop prijs is teveel gestegen en wachten tot hij weer daalt.

Hey dat is raar. Ik zie dat bij 3 andere smaken de berekening wel goed staat (7.50euro). Ik verander het even bij de andere 2 smaken, dankje voor het spotten.

Laatst bewerkt:
De laatste tafelgrill die we hadden is gister verkocht. Product komt voor een lange tijd niet terug. Inkoop prijs is teveel gestegen en wachten tot hij weer daalt.

Hey dat is raar. Ik zie dat bij 3 andere smaken de berekening wel goed staat (7.50euro). Ik verander het even bij de andere 2 smaken, dankje voor het spotten.

Aah, jammer! Dankje voor de snelle reactie! No problem wat betreft het spotten ;).

Ik lijk wel een klein kind met Sinterklaas: Ik heb al een paar keer uit het raam gekeken of ik PostNL aan zie komen :roflol:

18,9 kilo vlees, eiwitten en rijst onderweg :O

Zojuist voor de eerste keer besteld:), #100017081. Wilde eigenlijk meer bestellen, maar ik heb maar een beperkte ruimte in de vriezer. Even afwachten hoeveel ruimte deze bestelling in beslag neemt voordat ik zo meteen vriesruimte tekort kom ;).

Ik heb er trouwens voor gekozen om de bestelling morgen op te halen bij een PostNL Pick-up point, vanaf hoe laat kan dit ongeveer?

Zojuist voor de eerste keer besteld:), #100017081. Wilde eigenlijk meer bestellen, maar ik heb maar een beperkte ruimte in de vriezer. Even afwachten hoeveel ruimte deze bestelling in beslag neemt voordat ik zo meteen vriesruimte tekort kom ;).

Ik heb er trouwens voor gekozen om de bestelling morgen op te halen bij een PostNL Pick-up point, vanaf hoe laat kan dit ongeveer?

Meestal 16:00, maar je krijgt ook een track&trace en dan krijg je een mailtje wanneer je het pakketje op kunt halen.

• #5.534
Ik lijk wel een klein kind met Sinterklaas: Ik heb al een paar keer uit het raam gekeken of ik PostNL aan zie komen :roflol: 18,9 kilo vlees, eiwitten en rijst onderweg :O
Haha super dat je er zo op verheugd! En thnx voor de mooie grote order natuurlijk :thumbs:
Zojuist voor de eerste keer besteld:), #100017081. Wilde eigenlijk meer bestellen, maar ik heb maar een beperkte ruimte in de vriezer. Even afwachten hoeveel ruimte deze bestelling in beslag neemt voordat ik zo meteen vriesruimte tekort kom ;). Ik heb er trouwens voor gekozen om de bestelling morgen op te halen bij een PostNL Pick-up point, vanaf hoe laat kan dit ongeveer?
Meestal 16:00, maar je krijgt ook een track&trace en dan krijg je een mailtje wanneer je het pakketje op kunt halen.
Thnx voor je eerste bestelling Gexexes! Als je kan laten weten wat je er van vond zou dat leuk zijn. Het klopt wat fikky zegt, vanaf 16:00 ligt het er eigenlijk altijd. Wat je ook kan doen is de balk boven op de track&trace in de gaten houden waar aan het eind afgeleverd komt te staan. Reden is dat het namelijk vaak veel eerder afgeleverd wordt.

Door Hemelvaart kunnen wij alleen nog vandaag voor deze week een zending doen! Bestel vandaag voor 15:00 --> morgen in huis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha super dat je er zo op verheugd! En thnx voor de mooie grote order natuurlijk :thumbs: Thnx voor je eerste bestelling Gexexes! Als je kan laten weten wat je er van vond zou dat leuk zijn. Het klopt wat fikky zegt, vanaf 16:00 ligt het er eigenlijk altijd. Wat je ook kan doen is de balk boven op de track&trace in de gaten houden waar aan het eind afgeleverd komt te staan. Reden is dat het namelijk vaak veel eerder afgeleverd wordt.

Zal ik zeker doen!

Jeeejjj onze order is ook goed aangekomen. Helaas ontbreekt 1 waygu burger.
Factuur #100005673 voor Bestelling #100016927

• #5.537
Haha super dat je er zo op verheugd! En thnx voor de mooie grote order natuurlijk :thumbs: Thnx voor je eerste bestelling Gexexes! Als je kan laten weten wat je er van vond zou dat leuk zijn. Het klopt wat fikky zegt, vanaf 16:00 ligt het er eigenlijk altijd. Wat je ook kan doen is de balk boven op de track&trace in de gaten houden waar aan het eind afgeleverd komt te staan. Reden is dat het namelijk vaak veel eerder afgeleverd wordt.

Zal ik zeker doen!

:thumbs:

Jeeejjj onze order is ook goed aangekomen. Helaas ontbreekt 1 waygu burger.
Factuur #100005673 voor Bestelling #100016927

Ah, je hebt er 6 gekregen i.p.v. 7? Excuus! Ik PM je even en we lossen het meteen op.

Nou, vlees past NET in de vriezer. Volgende keer niet meer dan 18-19'kilo bestellen dus.

Meteen even alle smaken van de beef jerky geproefd. De onderlinge smaken verschillen niet heeeeel erg van elkaar. Allemaal zijn ze wel ook.

Persoonlijk vind ik de Peppered het lekkerste, gewoon omdat ik erg van hete gerechten hou (Surinaamse / Indiase / Indonesische keuken met veel peper)

Ik zag ook dat de Argentijnse kip nu +- 260 gram is. Vorige keer was dit 280 gram.

Dus orders op woensdag t/m zondag, worden maandag verzonden, ivm Hemelvaart?

Bestelling geplaatst, dinsdag binnen :)

Laatst bewerkt:
Bestelling binnen, paste 1 zak zoete aardappelen net niet in de diepvries :eek:

Gelukkig kon ik hem bij iemand anders kwijt zolang :D

Terug
Naar boven