MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hee olivier, wanneer komen de paprika reepjes weer op voorraad? en ik zie dat jullie geen kilo zakken cashews meer hebben?
thnx voor de foto!Olivier/Scoob,
Ik heb twee zakken Hawaii rijst waar 50% van de zak de rijst helemaal aan klaar vast gevroren is, lijkt alsof het IQF proces niet helemaal goed is gegaan, best wel irritant met klaar maken van een maaltijd.50% is gewoon een grote brok aan elkaar vast gevroren rijst.
Kan ik hier zelf wat aan doen?
Het gebeurt zelden maar door de extreme kou van het droogijs kan het een keer ''kleven'' aan elkaar. Het is dan niet vastgevroren aan elkaar, maar het ziet er wel als blok uit. Onze ervaring is dat als je er flink met beide handen er op leunt, of een paar flinke tikken geeft door het op het aanraakt ''te slaan'', alles los valt. Mocht dit niet zo zijn (nog niet eerder meegemaakt met een klant), PM mij even, dan lossen we het direct op.
Mooi! Niet IQF hebben we nog zover ik weet nog niet meegemaakt dus de kans was erg groot dat dit het was.Thnx, dat leunen net gedaan, en dat was het. Bedankt! Volgende bestelling trouwens twee zakken Ratatouille, mijn zakje is na een paar dagen al weer bijna op. Kunnen jullie niet op de site inbouwen dat je zelf kunt kiezen tussen 1kg of 2kg zakken?
Scoobz0r,
Enig idee wanneer de TAFELGRILL weer op voorraad is?
Overigens staat op jullie website vermeld dat de prijs van gekookte kipblokjes gelijk is aan €6,50 per kilo ongekookte kip. Volgens mijn berekening klopt dit niet helemaal (correct me if i'm wrong).
Voor 1kg kipblokjes wordt 1,136 kg ongekookte kipfilet gebruikt, 1 kg gekookte kipblokjes kost €8,50.
8,50/1,136= €7,48 per kilo ongekookte kip.
De laatste tafelgrill die we hadden is gister verkocht. Product komt voor een lange tijd niet terug. Inkoop prijs is teveel gestegen en wachten tot hij weer daalt.
Hey dat is raar. Ik zie dat bij 3 andere smaken de berekening wel goed staat (7.50euro). Ik verander het even bij de andere 2 smaken, dankje voor het spotten.
.
, #100017081. Wilde eigenlijk meer bestellen, maar ik heb maar een beperkte ruimte in de vriezer. Even afwachten hoeveel ruimte deze bestelling in beslag neemt voordat ik zo meteen vriesruimte tekort kom
. Zojuist voor de eerste keer besteld, #100017081. Wilde eigenlijk meer bestellen, maar ik heb maar een beperkte ruimte in de vriezer. Even afwachten hoeveel ruimte deze bestelling in beslag neemt voordat ik zo meteen vriesruimte tekort kom
.
Ik heb er trouwens voor gekozen om de bestelling morgen op te halen bij een PostNL Pick-up point, vanaf hoe laat kan dit ongeveer?
Haha super dat je er zo op verheugd! En thnx voor de mooie grote order natuurlijkIk lijk wel een klein kind met Sinterklaas: Ik heb al een paar keer uit het raam gekeken of ik PostNL aan zie komen18,9 kilo vlees, eiwitten en rijst onderweg :O
Zojuist voor de eerste keer besteld, #100017081. Wilde eigenlijk meer bestellen, maar ik heb maar een beperkte ruimte in de vriezer. Even afwachten hoeveel ruimte deze bestelling in beslag neemt voordat ik zo meteen vriesruimte tekort kom
. Ik heb er trouwens voor gekozen om de bestelling morgen op te halen bij een PostNL Pick-up point, vanaf hoe laat kan dit ongeveer?
Thnx voor je eerste bestelling Gexexes! Als je kan laten weten wat je er van vond zou dat leuk zijn. Het klopt wat fikky zegt, vanaf 16:00 ligt het er eigenlijk altijd. Wat je ook kan doen is de balk boven op de track&trace in de gaten houden waar aan het eind afgeleverd komt te staan. Reden is dat het namelijk vaak veel eerder afgeleverd wordt.Meestal 16:00, maar je krijgt ook een track&trace en dan krijg je een mailtje wanneer je het pakketje op kunt halen.
Haha super dat je er zo op verheugd! En thnx voor de mooie grote order natuurlijkThnx voor je eerste bestelling Gexexes! Als je kan laten weten wat je er van vond zou dat leuk zijn. Het klopt wat fikky zegt, vanaf 16:00 ligt het er eigenlijk altijd. Wat je ook kan doen is de balk boven op de track&trace in de gaten houden waar aan het eind afgeleverd komt te staan. Reden is dat het namelijk vaak veel eerder afgeleverd wordt.
Zal ik zeker doen!
Haha super dat je er zo op verheugd! En thnx voor de mooie grote order natuurlijkThnx voor je eerste bestelling Gexexes! Als je kan laten weten wat je er van vond zou dat leuk zijn. Het klopt wat fikky zegt, vanaf 16:00 ligt het er eigenlijk altijd. Wat je ook kan doen is de balk boven op de track&trace in de gaten houden waar aan het eind afgeleverd komt te staan. Reden is dat het namelijk vaak veel eerder afgeleverd wordt.
Zal ik zeker doen!
Jeeejjj onze order is ook goed aangekomen. Helaas ontbreekt 1 waygu burger.
Factuur #100005673 voor Bestelling #100016927
Ah, je hebt er 6 gekregen i.p.v. 7? Excuus! Ik PM je even en we lossen het meteen op.