AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Heb voor het eerst nu de beef jerkey besteld, ben benieuwd!
Trouwens mocht er stiekem ook voor mij nog een pam spray zijn, hoor ik het graag! Mijne is bijna op :( #100017288

Maar weer een bestelling gedaan, de drie weken waren sneller op dan gedacht en was dus met hemelvaart al door mijn voer heen :eek!::janken:

Meteen maar wat Beef Jerky erbij voor de afwisseling :lick:
Binnenkort een grotere vriezer bestellen en dan kan ik echt voer inslaan :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.565
Heb voor het eerst nu de beef jerkey besteld, ben benieuwd!
Trouwens mocht er stiekem ook voor mij nog een pam spray zijn, hoor ik het graag! Mijne is bijna op :( #100017288

Thnx voor de beef jerky order! Net als bij deze post: http://forum.dutchbodybuilding.com/...ne-bestellen-344659/index278.html#post9127373 ga ik morgen eind van de dag kijken voor je of er nog wat over is van de PAM sprays. Zo ja, dan wordt je gebeld of gemaild of je dit er nog bij wilt.

Body & fit heeft een huismerk pam spray. Deze is een stuk goedkoper en net zo goed naar mij idee.

http://www.bodyenfitshop.nl/afslank...ortsnutrition/smart-cooking-spray/?sqr=Spray&

Is dit misschien een goede optie voor jullie?

Of is deze spray van body en fit anders dan de originele pam spray ?

Bedankt voor de tip!
Maar ik hoef helemaal niks meer van b&f :mad:

We hebben voor een bekend merk gekozen die goed werkt. Wie weet in de toekomst gaan we dit ook op eigen merk produceren net als twee andere supplementen winkels die ik ken. Op het moment ligt daar onze prioriteit niet op, vandaar.

Maar weer een bestelling gedaan, de drie weken waren sneller op dan gedacht en was dus met hemelvaart al door mijn voer heen :eek!::janken:

Meteen maar wat Beef Jerky erbij voor de afwisseling :lick:
Binnenkort een grotere vriezer bestellen en dan kan ik echt voer inslaan :roflol:

Beef Jerky is hot! Veel bestellingen nemen het mee bij de rest van hun bestelling. Mooi compliment van de extra vriezer :cool: , vergeet marktplaats niet even te checken, vaak meegemaakt dat je daar erg goed af kan zijn / soms mooie vriezers tussen staan.

hey mense,

Ik vind dat ik wat te veel shake drink dus dacht ik eraan een shake te vervangen door een maaltijd.

Ik dacht eraan om een low fat burger of cow and chicken burger met zo een dr. zak protein bagle (en eventueel nog een carb-groenten burger erbij) te nemen

Heeft er iemand deze combinatie al eens geprobeerd ?

Clean cutten icm mijn luiheid

dat moest wel in een MM bestelling resulteren :p Eens kijken hoelang het vol te houden is

argh, gisteren waren ze nog binnen en nu dat ik wou bestellen zijn de Dr. Zak's High Protein Bagels niet meer op voorraad.

enig idee wanneer ze terug binnenkomen scoobzor ?

• #5.569
hey mense, Ik vind dat ik wat te veel shake drink dus dacht ik eraan een shake te vervangen door een maaltijd. Ik dacht eraan om een low fat burger of cow and chicken burger met zo een dr. zak protein bagle (en eventueel nog een carb-groenten burger erbij) te nemen Heeft er iemand deze combinatie al eens geprobeerd ?

Anthony Oosterlaag, train vriend van mij heeft die combinatie geprobeerd en was top zei hij. Volgens mij zelfs een plaatje ervan op zijn Instagram. Wie weet reageert hier nog iemand. Als je nog nooit de low fat hamburger hebt gegeten dan is dat product op zichzelf al een aanrader.

Clean cutten icm mijn luiheid dat moest wel in een MM bestelling resulteren :p Eens kijken hoelang het vol te houden is

:D mooi! Voor welk producten ben je gegaan ivm je clean cut?

argh, gisteren waren ze nog binnen en nu dat ik wou bestellen zijn de Dr. Zak's High Protein Bagels niet meer op voorraad. enig idee wanneer ze terug binnenkomen scoobzor ?

We hebben het woensdag weer op volle voorraad indien er geen vertraging is vanuit de UK.

Beste Scoobz0r,

Wanneer komen de groene asperges weer binnen?
Ik wil namelijk nu een grote bestelling plaatsen, en had ze er toch graag bij gehad.

Hartelijk dank.

• #5.571
bestelling

Net mijn eerste bestelling geplaatst! Ben benieuwd :D

• #5.574
Net mijn eerste bestelling geplaatst! Ben benieuwd :D

:thumbs: thnx. Ik zou het leuk vinden als je laat weten wat je er van vond!

Perfect!!! Meteen een dikke vette bestelling gedaan : 100017356 Nu duimen dat deze bestelling wel goed gaat :rolleyes:....

Komt goed Ingo, ik ga deze zelf inpakken :cool:. Zeer mooie bestelling idd, 37.7kg aan producten. Dat worden twee grote dozen :meal:.

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

hey mense, Ik vind dat ik wat te veel shake drink dus dacht ik eraan een shake te vervangen door een maaltijd. Ik dacht eraan om een low fat burger of cow and chicken burger met zo een dr. zak protein bagle (en eventueel nog een carb-groenten burger erbij) te nemen Heeft er iemand deze combinatie al eens geprobeerd ?

Deze dame kwam ik nog tegen. Gebruikt de dr zak bagel en low fat hamburger van ons: https://instagram.com/p/0KlQ6UKWxJ/?taken-by=dutchfitwomen . Ze heeft een stuk of 5 foto's op haar Instagram staan met deze combinatie.

top ! doe morgenvroeg direct men bestelling, eerst paar samples proberen, 4 bagels met 2x low fat burger en 2x cow and chicken

Als ze zo lekker zijn als ze zeggen dan word het dagelijkse kost bij volgende bestelling !

• #5.577
Zoals verwacht vandaag bestelling ontvangen. De zakken ijs die erbij zaten waren wel zo goed als leeg, maar alles was nog mooi bevroren :thumbs:

• #5.580
Zoals verwacht vandaag bestelling ontvangen. De zakken ijs die erbij zaten waren wel zo goed als leeg, maar alles was nog mooi bevroren :thumbs:

Mooi @ ontvangst! Geen zorgen, het is bedoeling dat het droogijs verdampt is wanneer het pakket bij de klant aan komt. Het droogijs is -80graden en wanneer het verdampt is heeft dit het het vlees naar -40graden gebracht. De isolatie zak houd deze kou vast. Zo blijft het pakket ook nog tot morgen midden nacht bevroren.

Terug
Naar boven