MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

BAM, thnx :)! Inmiddels alweer je 4de bestelling en ze worden steeds groter zie ik! Nog even wachten door Pinkesteren. Je twaalfde bestelling! Ik zie dat je eerste bestelling 25 nov. 2013 was. Je order nummer was toen 11231. Echt 1 van de eerste klanten en nog steeds bij ons, tof :D!! Je pakket was ''zoek'' bij PostNL. We hadden idd al een nieuw pakket voor je klaar staan om te vertrekken. Gelukkig belde je eind van die dag dat PostNL hem weer ''gevonden'' had en afgeleverd heeft. Mooi! Ah! Eenmaal besteld, dan 'heb' je het, en is er dus geen reden om het meer in je 'verlang'lijstje te hebben. Dat is meer iets voor een schoenen winkel lijkt me :D. Ik ben het met je eens, favorieten zou beter zijn! Ik speel het door naar mijn collega's, als zij er ook zo over denken gaan we het veranderen (niet op korte termijn alleen, onze programmeur heeft nog een wishlist van ons zelf). Nog een tip: je kan als je naar je eigen account gaat een bestelling ''opnieuw bestellen''. Je oude bestelling komt dan terug in je winkelwagen waardoor je sneller alles bij elkaar hebt / kan wijzigen voor de volgende bestelling.

Ja, dat viel mij ook al op. Ook een sample paardenbiefstuk erbij gedaan, omdat ik die is wil proberen, na een aantal goede verhalen erover gelezen in dit topic.

Als de advocado helften voordat deze bestelling verzonden wordt weer op voorraad zijn, kunnen die er dan nog bij? Stuur me dan maar een PM ofzo wat de extra kosten zijn, dan maak ik het wel over naar jullie.

Laatst bewerkt:
Je twaalfde bestelling! Ik zie dat je eerste bestelling 25 nov. 2013 was. Je order nummer was toen 11231. Echt 1 van de eerste klanten en nog steeds bij ons, tof :D!! Je pakket was ''zoek'' bij PostNL. We hadden idd al een nieuw pakket voor je klaar staan om te vertrekken. Gelukkig belde je eind van die dag dat PostNL hem weer ''gevonden'' had en afgeleverd heeft. Mooi!

Wow dat gaat hard! Wij eten alleen maar Muscle & Meat vlees hier thuis! Af en toe wat anders in het weekend als 'cheat'.. Verder ideaal jullie vlees en groente en fruit! Maar belangrijker het is echt lekker en goede kwaliteit!

*Verwijdert

gvd.. post anders even 3 keer mijn bericht..

Hallo Scoobzor!
Ik heb mijn pakket gisteren gemist en kan nu niet terugzien op mijnpakket.nl wanneer het wel komt. Kan jij dit wel?
Gaat om Bestelling #100017581

Groetjes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.605
Wow dat gaat hard! Wij eten alleen maar Muscle & Meat vlees hier thuis! Af en toe wat anders in het weekend als 'cheat'.. Verder ideaal jullie vlees en groente en fruit! Maar belangrijker het is echt lekker en goede kwaliteit!

Super JaSz!! Daar gaan we voor.

*Verwijdert

gvd.. post anders even 3 keer mijn bericht..

En nu zie ik 0 berichten :D. Je lijkt niet de enige te zijn die er last van heeft op deze pagina.

Hallo Scoobzor!
Ik heb mijn pakket gisteren gemist en kan nu niet terugzien op mijnpakket.nl wanneer het wel komt. Kan jij dit wel?
Gaat om Bestelling #100017581

Hey Kramurz, ik zie dat je pakket inmiddels is afgeleverd, mooi! Excuus voor de late reactie. Normaal krijg ik een email binnen dat er een nieuwe post is in dit topic, vreemd genoeg kreeg ik dat niet bij jou bericht, dus ik zag het nu pas per toeval. Voor het geval ik te laat reageer hier, kan je altijd ons nummer bellen! Dan zoeken we het direct voor je uit. We zijn iedere dag van 9:00 - 19:30 bereikbaar.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Ja, dat viel mij ook al op. Ook een sample paardenbiefstuk erbij gedaan, omdat ik die is wil proberen, na een aantal goede verhalen erover gelezen in dit topic.

Als de advocado helften voordat deze bestelling verzonden wordt weer op voorraad zijn, kunnen die er dan nog bij? Stuur me dan maar een PM ofzo wat de extra kosten zijn, dan maak ik het wel over naar jullie.

Onze paardenbiefstukken worden van de dikke lende gesneden. Een heel mooi stuk. Dit gaat zeker in de smaak vallen!

Geen probleem @ avocado! Ik stuur je een PM.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem inderdaad ontvangen inmiddels! Helemaal top! Bedankt weer! De Beef Jerkey Peppered is erg lekker!

Wie van jullie eet er de pangasius? Het test rapport geeft aan dat de vis 'gezond' is. Scoop, zou jij daar wat meer over kunnen vertellen? Wat is de definitie van gezond? Binnen welke marges moeten de resultaten vallen en is dit een product om struktureel in te nemen naar jouw mening?

Is dit andere dan de pangasius van de appie? Komt uit Vietnam dus kan dan toch aannemen dat het uit dezelfde bak smerigheid komt?

ik vind die pangasius wel goed te vreten, kan em alleen niet vergelijken met andere

• #5.609
Ik heb hem inderdaad ontvangen inmiddels! Helemaal top! Bedankt weer! De Beef Jerkey Peppered is erg lekker!

Super. En mooi van de beef jerky :)!

Wie van jullie eet er de pangasius? Het test rapport geeft aan dat de vis 'gezond' is. Scoop, zou jij daar wat meer over kunnen vertellen? Wat is de definitie van gezond? Binnen welke marges moeten de resultaten vallen en is dit een product om struktureel in te nemen naar jouw mening?

Is dit andere dan de pangasius van de appie? Komt uit Vietnam dus kan dan toch aannemen dat het uit dezelfde bak smerigheid komt?

Hoi Rob, goede vragen en ik denk dat meerdere hiermee zitten.

''Het test rapport geeft aan dat de vis 'gezond' is. Scoob, zou jij daar wat meer over kunnen vertellen? Wat is de definitie van gezond?''

Deze vis mag alleen geïmporteerd worden naar Nederland wanneer het voldoet aan de eisen van de EU. Wanneer het aan deze waarde van de EU voldoet, wordt het als gezond beschouwd (gezond 'genoeg', want het zijn limieten. Het zit er in, maar niet in de hoeveelheid dat het schadelijk voor je is). Lab testen moeten op deze punten (anti-biotica, zware metalen etc.) dan ook met regelmaat uitgevoerd worden, om dit te kunnen laten zien aan de nVWA die hier op controleert: http://www.nvwa.nl/onderwerpen/levensmiddelen/dossier/vis-en-visproducten/rol-nvwa

''Binnen welke marges moeten de resultaten vallen''

De marges staan aangegeven in de Lab test / lab rapport zelf. Als voorbeeld ''Contaminats'', waar bij Lood het volgende staat ''maximaal value 0.30mg/kg''. Er is hier een verwijzing naar voetnoot #5, waar staat dat het overeenkomstig is met de EU regels van dit document: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32006R1881&from=EN. Met ctr-f op 'lood' zie je dezelfde waarden staan. Het rapport van het microbiologisch onderzoek zegt dat hier aan voldoet, onder deze maximale waarden zit.

''en is dit een product om struktureel in te nemen naar jouw mening? ''

Als consument zelf word ik er ook soms gek van. Wie of wat moet je geloven. Mijn persoonlijke antwoord is ja, ik eet de Pangasius van Muscle Meat zelf zonder mij diepe zorgen te maken. Dit komt door het volgende. Wanneer je zoekt op ''waarom is Pangasius slecht'' kom je de drie volgende dingen tegen: PBC's, anti-biotica, en zware metalen. Onze Pangasiusfilet voldoet aan de eisen/normen hieraan van de EU.

Naast deze drie kom je nog een andere groep stoffen tegen waar men zich zorgen over maakt ''pesticide''. Nu is het zo dat de EU daar geen eisen/normen voor heeft voor vissen. Simpelweg, omdat je niet verwacht dit tegen te komen bij visserijen, pesticide komen voor bij landbouwproducten. Nu heeft Kassa in 2010 Pangsius uit Vietnam 'onderzocht''. Ze hebben acht verschillende merken (uit Nederlandse supermarkten) naar een Lab in Duitsland gestuurd voor onderzoek. Net als bij ons kwam daar op PBC's, anti-biotica, zware metalen etc niks uit. Wat ze wel tegen kwamen waren twee pesticiden, hetgeen waar dus niet op getest wordt en controleert op wordt door de nVWA (geen EU regel hiervoor). Echter was het antwoord van nVWA het volgende:

''De gevonden gehalten zijn erg laag en voor dat iemand zoveel Chloorpyrifos en Trifluralin binnen krijgt dat het wel schadelijk zou zijn, dan zou een volwassene gemiddeld zijn leven lang dagelijks meer dan 11 respectievelijk 21 kg van de vis moeten eten. ''

Als dit het enige is wat gevonden wordt bij acht lab testen (en dan ga ik er van uit dat ze ook echt op alles testen, want ze nemen pesticides mee en ze doen erg hun best de vis onderuit te halen), waarbij de waarde pas schadelijk is bij meer dan 11kg Pangasius per dag, dan stelt mij dat gerust.

''Is dit andere dan de pangasius van de appie? Komt uit Vietnam dus kan dan toch aannemen dat het uit dezelfde bak smerigheid komt?''

Ik weet niet waar de AH het vandaan haalt. Als je onze Vietnam leverancier wilt weten, dan moet ik hier dinsdag even op terug komen wanneer ik bij Muscle Meat ben.

ik vind die pangasius wel goed te vreten, kan em alleen niet vergelijken met andere

:meal: !

Uw ordernummer is: 100017739

Bestelnummer 100017737 ging iets fout mee (verkeerde bankkeuze), dus die kwam niet meer door.

Voor mijn vrouw klinkt het nogal veel, omdat er natuurlijk meer tegelijk besteld wordt dan in een supermarkt gehaald.

Ik ben vooral heel benieuwd naar jullie gehaktballen!

Super JaSz!! Daar gaan we voor. En nu zie ik 0 berichten :D. Je lijkt niet de enige te zijn die er last van heeft op deze pagina. Hey Kramurz, ik zie dat je pakket inmiddels is afgeleverd, mooi! Excuus voor de late reactie. Normaal krijg ik een email binnen dat er een nieuwe post is in dit topic, vreemd genoeg kreeg ik dat niet bij jou bericht, dus ik zag het nu pas per toeval. Voor het geval ik te laat reageer hier, kan je altijd ons nummer bellen! Dan zoeken we het direct voor je uit. We zijn iedere dag van 9:00 - 19:30 bereikbaar. ---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ---------- Onze paardenbiefstukken worden van de dikke lende gesneden. Een heel mooi stuk. Dit gaat zeker in de smaak vallen! Geen probleem @ avocado! Ik stuur je een PM.

Ffe een vraagje, jullie verpakken en verzenden morgen m'n pakket, zodat ik hem woensdag binnen heb?

• #5.612
Uw ordernummer is: 100017739

Bestelnummer 100017737 ging iets fout mee (verkeerde bankkeuze), dus die kwam niet meer door.

Voor mijn vrouw klinkt het nogal veel, omdat er natuurlijk meer tegelijk besteld wordt dan in een supermarkt gehaald.

Ik ben vooral heel benieuwd naar jullie gehaktballen!

Geen probleem! Een bestelling waarvoor niet betaald is komt ook niet in ons systeem bij bestellingen die uitgeprint moeten worden om verzonden te worden. Ordernummer #100017739 is goed doorgekomen.

Ik zie dat je behoorlijk wat kg hebt besteld! Dus als je kijkt hoe lang je daar mee doet haal je het er zeker uit. Je doet bij ons idd niet voor 3 dagen boodschappen. Eerder 1 tot 4 weken.

Beef meat-balls eet ik standaard om 12:00 elke dag bij Muscle Meat met Hawaii rijst mix :D, gaat zeker in de smaak vallen. Beide de magnetron in (apart van elkaar) in bevroren toestand, geen om kijken naar en eten maar.
Ffe een vraagje, jullie verpakken en verzenden morgen m'n pakket, zodat ik hem woensdag binnen heb?

Ik heb je bestelling er even bijgepakt en dat klopt! Dinsdag verzenden, woensdag ontvangen.

Super. En mooi van de beef jerky :)!

Hoi Rob, goede vragen en ik denk dat meerdere hiermee zitten.

''Het test rapport geeft aan dat de vis 'gezond' is. Scoob, zou jij daar wat meer over kunnen vertellen? Wat is de definitie van gezond?''

Deze vis mag alleen geïmporteerd worden naar Nederland wanneer het voldoet aan de eisen van de EU. Wanneer het aan deze waarde van de EU voldoet, wordt het als gezond beschouwd (gezond 'genoeg', want het zijn limieten. Het zit er in, maar niet in de hoeveelheid dat het schadelijk voor je is). Lab testen moeten op deze punten (anti-biotica, zware metalen etc.) dan ook met regelmaat uitgevoerd worden, om dit te kunnen laten zien aan de nVWA die hier op controleert: http://www.nvwa.nl/onderwerpen/levensmiddelen/dossier/vis-en-visproducten/rol-nvwa

''Binnen welke marges moeten de resultaten vallen''

De marges staan aangegeven in de Lab test / lab rapport zelf. Als voorbeeld ''Contaminats'', waar bij Lood het volgende staat ''maximaal value 0.30mg/kg''. Er is hier een verwijzing naar voetnoot #5, waar staat dat het overeenkomstig is met de EU regels van dit document: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32006R1881&from=EN. Met ctr-f op 'lood' zie je dezelfde waarden staan. Het rapport van het microbiologisch onderzoek zegt dat hier aan voldoet, onder deze maximale waarden zit.

''en is dit een product om struktureel in te nemen naar jouw mening? ''

Als consument zelf word ik er ook soms gek van. Wie of wat moet je geloven. Mijn persoonlijke antwoord is ja, ik eet de Pangasius van Muscle Meat zelf zonder mij diepe zorgen te maken. Dit komt door het volgende. Wanneer je zoekt op ''waarom is Pangasius slecht'' kom je de drie volgende dingen tegen: PBC's, anti-biotica, en zware metalen. Onze Pangasiusfilet voldoet aan de eisen/normen hieraan van de EU.

Naast deze drie kom je nog een andere groep stoffen tegen waar men zich zorgen over maakt ''pesticide''. Nu is het zo dat de EU daar geen eisen/normen voor heeft voor vissen. Simpelweg, omdat je niet verwacht dit tegen te komen bij visserijen, pesticide komen voor bij landbouwproducten. Nu heeft Kassa in 2010 Pangsius uit Vietnam 'onderzocht''. Ze hebben acht verschillende merken (uit Nederlandse supermarkten) naar een Lab in Duitsland gestuurd voor onderzoek. Net als bij ons kwam daar op PBC's, anti-biotica, zware metalen etc niks uit. Wat ze wel tegen kwamen waren twee pesticiden, hetgeen waar dus niet op getest wordt en controleert op wordt door de nVWA (geen EU regel hiervoor). Echter was het antwoord van nVWA het volgende:

''De gevonden gehalten zijn erg laag en voor dat iemand zoveel Chloorpyrifos en Trifluralin binnen krijgt dat het wel schadelijk zou zijn, dan zou een volwassene gemiddeld zijn leven lang dagelijks meer dan 11 respectievelijk 21 kg van de vis moeten eten. ''

Als dit het enige is wat gevonden wordt bij acht lab testen (en dan ga ik er van uit dat ze ook echt op alles testen, want ze nemen pesticides mee en ze doen erg hun best de vis onderuit te halen), waarbij de waarde pas schadelijk is bij meer dan 11kg Pangasius per dag, dan stelt mij dat gerust.

''Is dit andere dan de pangasius van de appie? Komt uit Vietnam dus kan dan toch aannemen dat het uit dezelfde bak smerigheid komt?''

Ik weet niet waar de AH het vandaan haalt. Als je onze Vietnam leverancier wilt weten, dan moet ik hier dinsdag even op terug komen wanneer ik bij Muscle Meat ben.

:meal: !

Thanks ScooB, duidelijk verhaal.

Ik gebruik de pangasius zelf om mijn maaltijd wat op te vullen met een eiwitbron die verder vrij neutraal in smaak is.

Misschien een leuk recept voor sommige. Dit is voor mij iig een recept waar ik al jaren bij zweer:

Rob G's astronauten voer

500 gr. kipfilet (verkrijgbaar bij musclemeat)
400 gr. Pangasius filet (verkrijgbaar bij musclemeat)
1 kg brocoli roosjes (verkrijgbaar bij musclemeat)
150 gram cashew noten (verkrijgbaar bij musclemeat)
275 gr. meergranen rijst
6 hele eieren / 200 ml vloeibaar eiwit (verkrijgbaar bij musclemeat)

Kruiden:
Peper
Paprika pikant poeder
Hot vurry poeder
Ketjap manis

Nodig:
Grote wokpan
Kookpan voor rijst
Kookpan voor brocoli
5 tupperware bakjes (400 ml)

Klaar maken:

1) Kook de rijst
2) bak de kip in blokjes
3) Voeg de kruiden toe bij de kip
4) snij de pangasius grof en bak mee met kip en kruiden (tot pangasius uit elkaar valt)
5) voeg de ketjap toe
6) warm de brocoli op
7) gooi de rijst bij de kip/pangasius en kruiden mix (rijst heeft wel kwartiertje gerust op dit moment)
8) schep alles goed door tot de rijst bruin is van de ketpap en kruiden
9) gooi de brocoli er bij en roer foed door
10) kluts de eieren / schenk uit musclemeat vloeibaar ei over de gehele mix
11) vuur beetje opstoken zodat het ei door het hele eten trekt en beetje aanbakt
12) gooi de cashew noten er door heen, roer goed door.

Dit alles is ca. 2500 gram eten. Ik verdeel het over 5 tupperware bakjes en vries ze in. Dit is mijn pre workout maaltijd.

Per maaltijd:
100 gram kip - 110 kcal, 0 kh, 23 e, 1,8 v, € 0,6
80 gram pangasius - 86 kcal, 0 kh, 15 e, 3 v, € 0,41
200 gram brocoli - 72 kcal, 5 kh, 7 e, 2 v, € 0,50
55 gram meergranen rijst - 206 kcal, 37 kh, 5 e, 1 v, € 0,25
30 gram cashew noten - 183 kcal, 8 kh, 5 e, 14 v, € 0,45
1,2 volledig ei / 40 ml ei - 60 kcal, 1kh, 5 e, 4 v, € 0,16

Totaal:
Kcal: 717
Kh's: 51 gr
Eiwit: 60 gr
Vetten: 27 gr

Kcals uit bronnen:
Koolhydraten: 204 = 30%
Eiwit: 240 = 35%
Vet: 243 = 35%

Kosten per maaltijd:
€ 2,38

Eet dit zo echt al jaren en het gaat er nog steeds goed in. De smaak is gewoon goed te doen.

Is de eerste keer dat ik de voedingswaarde uitreken van dit goedje. Komt nog mooi uit ook nog al zeg ik het zo.

Laatst bewerkt:
Weer eens bestellinkje gedaan. Vooral kip en carb/groente producten. Ben benieuwd ;)

Bestelnummer 100017821.

Over de pangasius: Jelmer de Boer (geentroep) heeft een jaar of 2 geleden gezegd nooit pangasius te eten omdat hij dat ook dacht. Hij is uitgenodigd door de directeur van Queens in Vietnam en hij wou het tegendeel bewijzen. Hiervan heeft hij een artikel gelezen, wel interresant voor jullie denk ik.

Link:
http://jelmerdeboer.nl/op-bezoek-bij-de-pangakwekerij-in-vietnam/

Hallo,

Ik heb nu al voor de 2de keer een doos Low Fat hamburgers gekregen die geen Low Fat hamburgers zijn...

Wow, voor de eerste keer dat de datum goed staat bij PostNL, zie nu dat mijn pakket 26kg is, dat is flink zeg :). Ik heb trouwens twee track en trace codes gekregen, zijn het twee pakketten?

Laatst bewerkt:
  • #5.619
Thanks ScooB, duidelijk verhaal.

Ik gebruik de pangasius zelf om mijn maaltijd wat op te vullen met een eiwitbron die verder vrij neutraal in smaak is.

Misschien een leuk recept voor sommige. Dit is voor mij iig een recept waar ik al jaren bij zweer:

Rob G's astronauten voer

500 gr. kipfilet (verkrijgbaar bij musclemeat)
400 gr. Pangasius filet (verkrijgbaar bij musclemeat)
1 kg brocoli roosjes (verkrijgbaar bij musclemeat)
150 gram cashew noten (verkrijgbaar bij musclemeat)
275 gr. meergranen rijst
6 hele eieren / 200 ml vloeibaar eiwit (verkrijgbaar bij musclemeat)

Kruiden:
Peper
Paprika pikant poeder
Hot vurry poeder
Ketjap manis

Nodig:
Grote wokpan
Kookpan voor rijst
Kookpan voor brocoli
5 tupperware bakjes (400 ml)

Klaar maken:

1) Kook de rijst
2) bak de kip in blokjes
3) Voeg de kruiden toe bij de kip
4) snij de pangasius grof en bak mee met kip en kruiden (tot pangasius uit elkaar valt)
5) voeg de ketjap toe
6) warm de brocoli op
7) gooi de rijst bij de kip/pangasius en kruiden mix (rijst heeft wel kwartiertje gerust op dit moment)
8) schep alles goed door tot de rijst bruin is van de ketpap en kruiden
9) gooi de brocoli er bij en roer foed door
10) kluts de eieren / schenk uit musclemeat vloeibaar ei over de gehele mix
11) vuur beetje opstoken zodat het ei door het hele eten trekt en beetje aanbakt
12) gooi de cashew noten er door heen, roer goed door.

Dit alles is ca. 2500 gram eten. Ik verdeel het over 5 tupperware bakjes en vries ze in. Dit is mijn pre workout maaltijd.

Per maaltijd:
100 gram kip - 110 kcal, 0 kh, 23 e, 1,8 v, € 0,6
80 gram pangasius - 86 kcal, 0 kh, 15 e, 3 v, € 0,41
200 gram brocoli - 72 kcal, 5 kh, 7 e, 2 v, € 0,50
55 gram meergranen rijst - 206 kcal, 37 kh, 5 e, 1 v, € 0,25
30 gram cashew noten - 183 kcal, 8 kh, 5 e, 14 v, € 0,45
1,2 volledig ei / 40 ml ei - 60 kcal, 1kh, 5 e, 4 v, € 0,16

Totaal:
Kcal: 717
Kh's: 51 gr
Eiwit: 60 gr
Vetten: 27 gr

Kcals uit bronnen:
Koolhydraten: 204 = 30%
Eiwit: 240 = 35%
Vet: 243 = 35%

Kosten per maaltijd:
€ 2,38

Eet dit zo echt al jaren en het gaat er nog steeds goed in. De smaak is gewoon goed te doen.

Is de eerste keer dat ik de voedingswaarde uitreken van dit goedje. Komt nog mooi uit ook nog al zeg ik het zo.

:thumbs: alle vragen zijn welkom!
Awesome recept :) ga ik een keer proberen. De macro's zijn idd goed en de prijs helemaal voor die waarden! Thnx voor het delen,

Weer eens bestellinkje gedaan. Vooral kip en carb/groente producten. Ben benieuwd ;)

Bestelnummer 100017821.

Uitgebreide bestelling zie ik! Van alles wat :meal:. Als je wat feedback/reviews wilt geven gezien je zoveel gaat proberen (als het de eerste keer is) zou dat leuk zijn!

Over de pangasius: Jelmer de Boer (geentroep) heeft een jaar of 2 geleden gezegd nooit pangasius te eten omdat hij dat ook dacht. Hij is uitgenodigd door de directeur van Queens in Vietnam en hij wou het tegendeel bewijzen. Hiervan heeft hij een artikel gelezen, wel interresant voor jullie denk ik.

Link:
http://jelmerdeboer.nl/op-bezoek-bij-de-pangakwekerij-in-vietnam/

Ik mis een beetje het punt van Queens. In 2010 is Kassa namelijk daar al langs geweest en je ziet in die aflevering dezelfde beelden. 95% zeker de zelfde fabriek als ik naar de beelden kijk. Dat er daar nette verwerkers fabrieken zijn wisten we al (toch?), maar hoe gezond is die vis, daar ging het hier even om bij de vraag van Rob G. Hetgeen wat in Kassa interessant was, was de vraag aan de fabriek wat er gebeurt als ze niet kunnen voldoen aan de vraag van het product. Ze verkochten/verkopen namelijk meer dan ze produceerden, waarop het antwoord was dat ze het dan van de ongecontroleerde inwoners kopen die daar die ook in de buurt kweken.

Hallo,

Ik heb nu al voor de 2de keer een doos Low Fat hamburgers gekregen die geen Low Fat hamburgers zijn...

Zucht... echt slecht. Ik schaam mij diep dat dit gebeurt is. We zullen dit ook niet bepaald in dank afnemen bij de leverancier dat er een sticker perrongeluk verwisseld is. Ik ben op het moment net zo geïrriteerd naar de inpakkers van de leverancier als jij op ons. Het gaat dus om een label verwisseling die niet van onze kant komt. Uiteraard wel mijn excuses dat ons dit niet opgevallen is tijdens het inpakken. We gaan dit meteen goed met je maken. Ik stuur je nu een PM.

Wow, voor de eerste keer dat de datum goed staat bij PostNL, zie nu dat mijn pakket 26kg is, dat is flink zeg :)

Het duurde even... maar het zou allemaal moeten werken nu @ track&trace :). Zeker flink! We mogen max 30kg in een doos versturen. Er is al wat droogijs verdampt wanneer het bij PostNL aan komt (wat de bedoeling is), dus je zat tegen de 30 aan.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

In alle waarschijnlijkheid de Cow & Chicken burgers, gezien deze op dezelfde plek geproduceerd worden.

Laatst bewerkt:
Pakket net goed ontvangen, alleen zat er wel een klein scheurtje in de zak van de advocadohelften, weet niet of dat wat uitmaakt.

Terug
Naar boven