MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

@ Mekong klopt :)

Ik denk dat je witte spikkels bedoeld op de jerky. Dat is geen schimmel, maar puur eiwit wat naar buiten kan komen tijdens het droogproces, mogelijk zat het er al op en ontdekte je het later? We zullen dit ook in de tekst van de product info erbij gaan vermelden.
Zo niet, dan graag even een PM naar scoobz0r (hij is momenteel even druk)

Volgens mij was het echt dons. Schimmel dus. Was 1-2 weken gelezen en is inmiddels weggegooid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.662
Volgens mij was het echt dons. Schimmel dus. Was 1-2 weken gelezen en is inmiddels weggegooid.

De verpakking er om heen houdt het 3 jaar houdbaar (anti-zuurstof zakje en 4 laags verpakking). Wanneer je het opent verkeert het vlees in een normale omgeving. Omdat het all natural is, geen conserveermiddelen, is het daarom maximaal 1-2 dagen bewaren na openen, mits goed gesloten met ziplock.

De verpakking er om heen houdt het 3 jaar houdbaar (anti-zuurstof zakje en 4 laags verpakking). Wanneer je het opent verkeert het vlees in een normale omgeving. Omdat het all natural is, geen conserveermiddelen, is het daarom maximaal 1-2 dagen bewaren na openen, mits goed gesloten met ziplock.

Ah, ok. Ik dacht omdat het gedroogd was, dat het erg lang houdbaar was.

• #5.664
Ah, ok. Ik dacht omdat het gedroogd was, dat het erg lang houdbaar was.

Ja en nee. Beef Jerky's die onder het zout en suiker zitten zal dit proces langzamer gaan. Suiker en zout werkt ook als conserveermiddel. Echter hebben wij (zover ik kon vinden) het minste zout van alle beef jerky's die verkrijgbaar zijn en ons suiker gehalte is vrijwel verwaarloosbaar.

Bezorging tussen 12.00 - 14.00. Pauper post NL. Al een uur te laat..

• #5.666
Bezorging tussen 12.00 - 14.00. Pauper post NL. Al een uur te laat..

Wat is je bestelnummer? Als bedrijfzijnde kan ik soms wat extra informatie zien als je wilt. Je kunt er de volgende keer ook voor kiezen het bij een PostNL punt te leveren. 1/3de van onze klanten maakt hier gebruikt van. Zo hoef je niet meer te wachten en AH is bv tot 21:00 uur open.

edit

Uw Factuur #100006710 voor bestelling #100018096

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Hmm die post nl knaap kan die kip zn reet in douwe. Ben de rest van de week niet thuis.

• #5.668
edit

Uw Factuur #100006710 voor bestelling #100018096

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Hmm die post nl knaap kan die kip zn reet in douwe. Ben de rest van de week niet thuis.

Heb PostNL gesproken, ik stuur je een PM!

Vanmiddag kippeblokjes tandoori met rijst en brocolli binnengespeeld!

Voor herhaling vatbaar njam njam

Hier ook vandaag bezorging tussen 12:00 en 15:00 maar hij is nog steeds onderweg, normaal is hij altijd op tijd [emoji17]

bestelnr:100018147

Edit: net bezorgd, het was een andere bezorger en z'n excuus was dat het druk was [emoji35]

Laatst bewerkt:
  • #5.671
Hier ook vandaag bezorging tussen 12:00 en 15:00 maar hij is nog steeds onderweg, normaal is hij altijd op tijd [emoji17]

Edit: net bezorgd, het was een andere bezorger en z'n excuus was dat het druk was [emoji35]

Mooi dat het toch geleverd is. De tijdindicatie is gecalculeerd aan voorgaande weken hoe laat zijn route bij jou in de buurt was. Er wordt daarbij niet met plotselinge drukte rekening gehouden. Mocht je pakket ooit een dag vetraging oplopen: geen zorgen, onze pakketten zijn gebouwd om dit te overleven. Alles komt bevroren aan. Enige vervelende is wachten maar daar zijn postnl punten voor. Ook heb je 100% garantie op producten die je niet meer kan gebruiken wanneer het pakket niet binnen 48uur aangeboden is. Ook al maken we dit laatste nooit mee, toch handig om te weten ;).

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Vanmiddag kippeblokjes tandoori met rijst en brocolli binnengespeeld!

Voor herhaling vatbaar njam njam

Super! Thnx voor de review :).

Laatst bewerkt:

Dat zal dan ook wel een geldig excuus zijn. Uren die berekend zijn zijn theoretisch. Altijd makkelijk die bureamannetjes die de uren berekenen maar nooit geen rekening houden met verkeer, drukte een tegenvaller etc

Bezorger is onderweg, voor het gemak heeft postNL geen tijdstip aangegeven. Inb4 bezorger is dr om 21.30.

• #5.674
Bezorger is onderweg, voor het gemak heeft postNL geen tijdstip aangegeven. Inb4 bezorger is dr om 21.30.

Ik heb mijn PostNL contactpersoon voor je gebeld. We hebben gekeken naar het patroon van de postbode. We kijken dan naar de afgelopen 3 weken hoe laat hij in jou straat aan het bezorgen was op woensdagen. Dit was elke keer tussen 13:00 en 15:00. Dit geeft geen garantie natuurlijk, maar het is wel een duidelijk patroon.

Wordt er aan de website gewerkt Olivier? Ik ben lekker aan het winkelen maar ik wordt er constant uitgeknikkerd waarna ik een scherm van Magento te zien krijg. Wil graag voor 3 uur mijn bestelling erdoor hebben..

• #5.676
Wordt er aan de website gewerkt Olivier? Ik ben lekker aan het winkelen maar ik wordt er constant uitgeknikkerd waarna ik een scherm van Magento te zien krijg. Wil graag voor 3 uur mijn bestelling erdoor hebben..

We hadden 20 minuten geleden even een probleempje met de snelheid van de site, dat is nu opgelost. Als het goed is moet je nu geen problemen hebben. Zo wel, wil je mij even PM-en? Want dan is er iets anders aan de hand. Ik krijg iig geen magento scherm hier. We zorgen 100% dat je bestelling gewoon vandaag de deur uit gaat.

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Ik heb mijn PostNL contactpersoon voor je gebeld. We hebben gekeken naar het patroon van de postbode. We kijken dan naar de afgelopen 3 weken hoe laat hij in jou straat aan het bezorgen was op woensdagen. Dit was elke keer tussen 13:00 en 15:00. Dit geeft geen garantie natuurlijk, maar het is wel een duidelijk patroon.

Ik zie dat je pakket is afgeleverd om 13:44. top :thumbs:

Klopt, nogmaals bedankt voor de uitstekende service! :thumb:

Pakket binnen. Weer dik in orde ;) bedankt. Kga onmiddellijk een paar meat balls uitlaten voor morgen. Die zijn echt overheerlijk.
Super die opmerking zo geschreven :D We gaan dat voorlopig steeds zo doen he als dat mogelijk is?

• #5.679
Klopt, nogmaals bedankt voor de uitstekende service! :thumb:

Np!

Pakket binnen. Weer dik in orde ;) bedankt. Kga onmiddellijk een paar meat balls uitlaten voor morgen. Die zijn echt overheerlijk.
Super die opmerking zo geschreven :D We gaan dat voorlopig steeds zo doen he als dat mogelijk is?

Mooi!! Laat maar weten wat je van de beef meat-balls vond als je wilt!

Natuurlijk, opmerkingen opschrijven voor de postbode op het pakket is nooit een probleem. Dit soort wensen kunnen altijd in het opmerkingsveld van de bestelling geschreven worden.

Ik had afgelopen week die meatballs op. Bevroren 3 minuten in de magnetron. Overheerlijk!
Dit gaat denk ik een blijvertje worden bij m'n bestelling.

Terug
Naar boven