MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vorige week mijn eerste bestelling ontvangen en ik moet zeggen de kip en beef smaken goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.702
Een klein vraagje, zijn jullie van plan om in de nabije toekomst pindapasta te verkopen of niet?

Dit product is besproken. We willen het zeker hebben in de toekomst. Het liefst onder eigen naam (Muscle Meat) zodat wij onder andere bepalen wat de ingrediënten zijn. Echter wachten wij hier nog even op, omdat er een aantal producten zijn die voorrang hebben, we kunnen niet alles tegelijk ontwikkelen. In de tussentijd hebben wij wel een geschikte Pindakaas gevonden van een ander merk die interessant kan zijn. Het is even afwachten hoe deze gesprekken lopen of we dit inkopen.

Vorige week mijn eerste bestelling ontvangen en ik moet zeggen de kip en beef smaken goed!

Leuk dat je het meld Thunder, :meal:! Voor welk kip product en welke beef variant ben je overigens gegaan?

---------- Toegevoegd 7 June 2015 om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst 6 June 2015 om 22:34 ----------

Walter Open Cup

117eq8o.jpg

Vandaag staan wij op de Walter's Open Cup: http://walterscup.nl. Kom langs bij onze stand om onze Muscle Meat beef jerky te proeven! Voor de atleten en bezoekers hebben wij een magnetron beschikbaar.

Gister mn laatste pakje biefstuk puntjes klaargemaakt.. in een kleine wok..
Dan krijg ik toch n lekkerste resultaat!! nog beter dan in een kleine pan..
Volgende bestelling gaan ze zeker ook weer mee :)

Yo Scoobzor
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar kon geen afleverdatum/tijd of pak je gemak kiezen.
bestelling heeft automatisch een afleverdatum van 11 juni meegekregen.. klopt dit?
Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?

bestellingnr. 100018595

• #5.705
Gister mn laatste pakje biefstuk puntjes klaargemaakt.. in een kleine wok..
Dan krijg ik toch n lekkerste resultaat!! nog beter dan in een kleine pan..
Volgende bestelling gaan ze zeker ook weer mee :)

Ze zijn idd pretty awesome al zeg ik het zelf :meal: :D! Leuk dat je het even meld Casper.

Yo Scoobzor
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar kon geen afleverdatum/tijd of pak je gemak kiezen.
bestelling heeft automatisch een afleverdatum van 11 juni meegekregen.. klopt dit?
Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?

bestellingnr. 100018595

Hey Skip, we hebben de bug gevonden op de site. Zou niet meer moeten gebeuren, excuus! Welke aflever datum wil je hebben? Als dit afhankelijk is van het tijdsvak, stuur mij even een PM, dan zoek ik het voor je op.

Ze zijn idd pretty awesome al zeg ik het zelf :meal: :D! Leuk dat je het even meld Casper.

Hey Skip, we hebben de bug gevonden op de site. Zou niet meer moeten gebeuren, excuus! Welke aflever datum wil je hebben? Als dit afhankelijk is van het tijdsvak, stuur mij even een PM, dan zoek ik het voor je op.

Hier idem dito en het zou me erg goed uitkomen als ik een plus minus tijdstip en datum heb i.v.m. werk (#100018667)
Kan je hier nog iets mee?

• #5.707
Hier idem dito en het zou me erg goed uitkomen als ik een plus minus tijdstip heb i.v.m. werk (#100018667)
Kan je hier nog iets mee?

Ik zie dat je een PostNL punt hebt gekozen. Hier zijn geen tijden voor. Het pakket is altijd wel vanaf 16:00 op te halen, maar vaak veel eerder. Soms zelfs rond 11:00 al. Houd je track&trace in de gaten hiervoor, hier kan je zien of hij nog onderweg is die dag of er al ligt. Je hebt woensdag als bezorg dag gekozen. Je pakket wordt dus morgen verzonden en morgen ontvang je dan ook automatisch een track&trace.

Ik zie dat je een PostNL punt hebt gekozen. Hier zijn geen tijden voor. Het pakket is altijd wel vanaf 16:00 op te halen, maar vaak veel eerder. Soms zelfs rond 11:00 al. Houd je track&trace in de gaten hiervoor, hier kan je zien of hij nog onderweg is die dag of er al ligt. Je hebt woensdag als bezorg dag gekozen. Je pakket wordt dus morgen verzonden en morgen ontvang je dan ook automatisch een track&trace.

Oke helder, ja vorige keer stond er 15:00 en nu --:-- dus dat bracht me ff op het verkeerde pad.
Overigens zijn die Angus biefstukken echt achterlijk lekker! :D

Zoooo weer een flinke bestelling geplaatst!!!

Uw ordernummer is: 100018704

Jammer dat net de musclemeat gehaktballetjes opwaren, wou er graag een sample van proberen voor mogelijk volgende x.
Mja komt dat volgende keer :)

• #5.710
Zoooo weer een flinke bestelling geplaatst!!! Uw ordernummer is: 100018704 Jammer dat net de musclemeat gehaktballetjes opwaren, wou er graag een sample van proberen voor mogelijk volgende x. Mja komt dat volgende keer :)

Thnx voor je order Casper. De beef meat-balls komen morgen ochtend binnen. Als je jouw zending een dag uitgesteld wilt hebben hiervoor laat het mij even weten. Een aanrader is het zeker.

Komt die beef jerky ook in zakjes van 100gr? En met een opening waar je je hand ook inkrijgt?

• #5.712
Komt die beef jerky ook in zakjes van 100gr? En met een opening waar je je hand ook inkrijgt?

100gr zakjes zijn geen plannen voor. Omdat het all naturel is (het product bestaat alleen uit vlees en kruiden), geen conserveermiddelen moet je het binnen twee dagen nuttigen. We hebben er daarom een normale portie size van gemaakt (50gr beef jerky, gelijk aan 150gr biefstuk), zodat de meeste niet tegen de twee dagen aanhikken.

Hey, bedankt voor het telefoontje.
Ik hoop dat ik verstaanbaar genoeg was. Haha.

100gr zakjes zijn geen plannen voor. Omdat het all naturel is (het product bestaat alleen uit vlees en kruiden), geen conserveermiddelen moet je het binnen twee dagen nuttigen. We hebben er daarom een normale portie size van gemaakt (50gr beef jerky, gelijk aan 150gr biefstuk), zodat de meeste niet tegen de twee dagen aanhikken.

Nou, we snacken alle drie thuis ervan bij tv. En dan gaat zo'n zakje er gelijk door :p

Bestelling binnen!!! THanks weer !! :) en tot de volgende haha :)

Vanavond gelijk de sample meatballs proberen, ben benieuwd!!!
Als bevallen gaan ze volgende keer ook mee :)

Ook erg benieuwd naar de teriyaki (hoe spel je dat) en marroko style kip!

Zojuist weer besteld, eens even kijken hoe de thaise/teriyaki/tandoori kip smaakt. De Toscaanse was iig goed bevallen.
Zal voor die broccolimix met kruidensaus nog even een review plaatsen van de week, die smaakte namelijk erg goed alleen wordt dat helaas iets te prijzig om elke maaltijd te pakken :p

2 opmerkingen:
bij bulk-voordeel staat 10kg kip voor 85 euro, echter is de prijs per kg 8.50 dus zou er geen voordeel aan vast zitten?

en bij 'over het bestelproces' staat een foutje:
Bezorgkosten

Ondanks dat het misschien niet zo lijkt op het eerste gezicht, is ons concept is het meest voordelig voor u

Zojuist weer besteld, eens even kijken hoe de thaise/teriyaki/tandoori kip smaakt. De Toscaanse was iig goed bevallen. Zal voor die broccolimix met kruidensaus nog even een review plaatsen van de week, die smaakte namelijk erg goed alleen wordt dat helaas iets te prijzig om elke maaltijd te pakken :p 2 opmerkingen: bij bulk-voordeel staat 10kg kip voor 85 euro, echter is de prijs per kg 8.50 dus zou er geen voordeel aan vast zitten? en bij 'over het bestelproces' staat een foutje:

je betaalt geen verzendkosten bij de bulk-voordeel.

Dit product is besproken. We willen het zeker hebben in de toekomst. Het liefst onder eigen naam (Muscle Meat) zodat wij onder andere bepalen wat de ingrediënten zijn. Echter wachten wij hier nog even op, omdat er een aantal producten zijn die voorrang hebben, we kunnen niet alles tegelijk ontwikkelen. In de tussentijd hebben wij wel een geschikte Pindakaas gevonden van een ander merk die interessant kan zijn. Het is even afwachten hoe deze gesprekken lopen of we dit inkopen. Leuk dat je het meld Thunder, :meal:!.

Ik ben erg benieuwd naar welke producten dit zijn? :o Ook vroeg ik me af of er ook iets als een low fat (net zoals de hamburger) (bbq) worst e.d. komt? Dat zou echt geweldig zijn!

Terug
Naar boven