XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Dinsdag een bestelling geplaatst, wordt pas Vrijdag afgeleverd. Blijft alles dan nog wel bevroren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.682
Ik had afgelopen week die meatballs op. Bevroren 3 minuten in de magnetron. Overheerlijk! Dit gaat denk ik een blijvertje worden bij m'n bestelling.
:meal:!! Dit doe ik vaak in de pauze met onze hawaiimix. Ontzettend snel, geen werk meer aan.
Dinsdag een bestelling geplaatst, wordt pas Vrijdag afgeleverd. Blijft alles dan nog wel bevroren?
Kan je jouw bestelnummer geven? Dan kan ik er even naar kijken. We zorgen altijd dat het goed komt als het om een foute postnl levering bv gaat (gebeurt zeer, zeer zelden), dus geen zorgen.

Gisteren de kipfilet geprobeerd. Ik las op de site enkele reviews dat mensen veel weg moesten snijden, maar ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb de kipfilets een dag voor gebruik in de koelkast gelegd en kon ze zo in blokjes snijden, zonder ze schoon te maken. Vlees voelde al beter dan AH kip, niet slijmerig, goed stevig. Onder het bakken al een stukje geprobeerd, super mals. Mijn vriendin zei meteen dat we nooit meer bij de supermarkt kip moeten kopen :)

Welke dag zou ik het best bestellen om de verzending donderdag-vrijdag of zaterdag te ontvangen in België?

Damm, die bosvruchten en bosbessen zijn echt heerlijk, nu al weer op na twee weken. Ik blijf het zeggen, grotere zakken zou toch echt wel heel fijn zijn (net zoals bij de zoete aardappel, daar doe je veel langer mee). Of geef de klant de keus welke zak hij wil bestellen van welke hoeveelheid.

Laatst bewerkt:
Is het normaal dat de broccoli zo verkruimeld in de zakken zit?
Of ben ik 'te lomp' geweest?

ke8ab5.jpg

• #5.687
Gisteren de kipfilet geprobeerd. Ik las op de site enkele reviews dat mensen veel weg moesten snijden, maar ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb de kipfilets een dag voor gebruik in de koelkast gelegd en kon ze zo in blokjes snijden, zonder ze schoon te maken. Vlees voelde al beter dan AH kip, niet slijmerig, goed stevig. Onder het bakken al een stukje geprobeerd, super mals. Mijn vriendin zei meteen dat we nooit meer bij de supermarkt kip moeten kopen :)

Goed om te lezen Webby, velen delen deze mening. Het blijft hand werk en daardoor kan het een keer voorkomen dat er een mindere kipfilet tussen zit, vandaar waarschijnlijk die review. Het komt echter zeer zelden voor weten we, omdat de zakken er bij ons in eigen verbruik er door heen vliegen en dus veel zakken van binnen zien. Bedankt voor je review!

Welke dag zou ik het best bestellen om de verzending donderdag-vrijdag of zaterdag te ontvangen in België?

Tijdens het betaalproces krijg je bij stap 3 een kalender te zien, waar je een lever datum kan uitkiezen. Het zo is dat 97% van de keren het PostNL lukt zich aan deze datum te houden. 3% raakt namelijk 1 dag vertraagd, waardoor als je bv donderdag hebt gekozen het een 3% kans heeft op een vrijdag aan te komen. Deze statistiek is opgevraagd door ons bij PostNL om onze klanten een beter beeld te geven. Als je als lever dag vrijdag kiest, kies dan niet een kantoor adres, omdat (met de 3% kans) een kantoor adres op zaterdag dicht is. Onze pakketten blijven twee dagen bevroren na de dag van verzending (dus inclusief vertraging). Over de inhoud hoeft men zich geen zorgen te maken.

Damm, die bosvruchten en bosbessen zijn echt heerlijk, nu al weer op na twee weken. Ik blijf het zeggen, grotere zakken zou toch echt wel heel fijn zijn (net zoals bij de zoete aardappel, daar doe je veel langer mee). Of geef de klant de keus welke zak hij wil bestellen van welke hoeveelheid.

We nemen je mening mee guido! Thnx voor de feedback. Mooi dat de twee fruit zakken zo in de smaak vallen :)! Op het moment hebben wij nog geen behoefte om meerdere versies van de zak grote uit te brengen. De reden is dat de inkoopprijs er niet beter van wordt (1kg of 2.5kg) en dus de verkoopprijs ook niet veranderd. Daarnaast wordt alle vriescel ruimte liever geïnvesteerd in nieuwe producten, i.p.v. bestaande producten andere zakken. Vandaar! Maar wanneer er een vriescel uitbreiding weer is nemen we je mening zeker in consideratie.

Is het normaal dat de broccoli zo verkruimeld in de zakken zit?
Of ben ik 'te lomp' geweest?

Ik moest even lachen toen ik las 'ben ik te lomp geweest' omdat ik meteen moest denken dat je er op bent gaat zitten ;). Maar even serieus, dit is idd niet de bedoeling. Het zijn hele mooie roosjes. Wat je mij nu stuurt, heb ik ook niet eerder gezien. Ik kan daarom ook niet zomaar even verklaren wat er gebeurt is. Wiens fout het ook is, ik stuur je een PM en we komen er zeker uit, in tevredenheid van jou.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
  • #5.689
Ik herken het wel, alleen niet zo erg als bij jou haha. Vaak ziet het laatste beetje van de zak er zo uit.

Thnx voor de feedback, goed om te weten.

Alle acht Slimpies 0% suiker & calorieën siropen!

5br235.jpg

Vanaf nu zijn alle acht smaken Slimpie 0% suiker & calorieën siropen bij ons verkrijgbaar! Niet alleen lekker als limonade, maar ook handig om door je kwark te doen of zin hebt in zoet zonder schuldgevoel. Voor het warme weer hebben wij ook Slimpie ijs (zelf invriezen).

http://musclemeat.nl/non-diepvries/slimpie-siroop-waterijs

Alles op een rij:
  • 0% suiker & calorieën
  • Verhouding 1:11
  • 1 fles is goed voor 7 liter limonade, dat zijn maar liefst 35 glazen!
  • Glutenvrij
  • Natuurlijke kleurstoffen

Laatst bewerkt:
Die siropen zijn indd goed lekker. Aanmaken en in de koelkast leggen met dit warme weer :D

Oja, en nice Muscle Brand shirt :)

Bestelling was gisteren al binnen! Heb geen problemen gehad met de levering. Maar omdat in een mail stond dat de datum die in de mail stond leidend zou zijn dacht ik dat mijn pakketje vandaag zou komen. Op POSTNL stond namelijk wel donderdag, nu is die dus ook donderdag gebracht!

Enig idee wanneer de PAM spray terug in voorraad is?

Die PAM spray is super gemakkelijk, het enige probleem met de spuitbus is wel dat er soms enkel maar schuim uitkomt terwijl er toch nog inzit. iemand dit ook meegemaakt en eventueel een oplossing heeft hiervoor?

Zijn er geen samples van de nieuwe smaken kip ?

Ooh goed zeg, Slimpie! :-)
Hier hebben ze bij de supermarkt maar twee smaken, goed dat jullie ze nu hebben, scheelt weer sjouwen bij de supermarkt.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Hier hebben ze bij de supermarkt maar twee smaken, goed dat jullie ze nu hebben, scheelt weer sjouwen bij de supermarkt.

• #5.696
Die siropen zijn indd goed lekker. Aanmaken en in de koelkast leggen met dit warme weer :D

Oja, en nice Muscle Brand shirt :)

Toeval treft wel dat we dit product net binnen hebben en het dit weer vandaag is! Ik gebruik slimpie sinds enkele maanden. We stonden er nooit bij stil dat dit wat voor Muscle Meat kon zijn, totdat ik het bij verschillende BB-ers thuis zag staan.

Heb zelf ook een Muscle Brand tanktop aangeschaft :). Vind het logo wel bruut.

Bestelling was gisteren al binnen! Heb geen problemen gehad met de levering. Maar omdat in een mail stond dat de datum die in de mail stond leidend zou zijn dacht ik dat mijn pakketje vandaag zou komen. Op POSTNL stond namelijk wel donderdag, nu is die dus ook donderdag gebracht!

:thumbs: top! Goed dat je deze feedback overigens geeft @ mail, ik ga er even achter aan. Volgens mij is het al opgelost hoorde ik net.

Enig idee wanneer de PAM spray terug in voorraad is?

Ik geloof over 2-3 weken pas helaas. We hebben nog wel 3 pam original staan die ik vanavond online zet. Als je er een van deze wilt PM mij even. Dan leg ik het apart voor je.

Die PAM spray is super gemakkelijk, het enige probleem met de spuitbus is wel dat er soms enkel maar schuim uitkomt terwijl er toch nog inzit. iemand dit ook meegemaakt en eventueel een oplossing heeft hiervoor?

PAM is idd ideaal. Mijn collega zegt dat je de spuitbus rechtop moet houden, dus de pan verticaal omhoog houden en spuiten. Er komt schuim wanneer de pan heet is, de PAM in direct contact komt met een hete pan. Spuit het dus op een koude / kamer temperatuur pan. Ik heb dit net even getest (ben net thuis) en het klopt. Pan verhit en ik krijg 1 en al schuim, doe ik het op een andere koude pan, geen schuim.

Zijn er geen samples van de nieuwe smaken kip ?

Ik verwacht dat het morgen ochtend online staat!

Mooi MMA Freak! Dat is precies wat ons op viel. Meeste supermarkten of winkels hebben twee of drie smaken.

Toeval treft wel dat we dit product net binnen hebben en het dit weer vandaag is! Ik gebruik slimpie sinds enkele maanden. We stonden er nooit bij stil dat dit wat voor Muscle Meat kon zijn, totdat ik het bij verschillende BB-ers thuis zag staan.

Heb zelf ook een Muscle Brand tanktop aangeschaft :). Vind het logo wel bruut.

:thumbs: top! Goed dat je deze feedback overigens geeft @ mail, ik ga er even achter aan. Volgens mij is het al opgelost hoorde ik net.

Ik geloof over 2-3 weken pas helaas. We hebben nog wel 3 pam original staan die ik vanavond online zet. Als je er een van deze wilt PM mij even. Dan leg ik het apart voor je.

PAM is idd ideaal. Mijn collega zegt dat je de spuitbus rechtop moet houden, dus de pan verticaal omhoog houden en spuiten. Er komt schuim wanneer de pan heet is, de PAM in direct contact komt met een hete pan. Spuit het dus op een koude / kamer temperatuur pan. Ik heb dit net even getest (ben net thuis) en het klopt. Pan verhit en ik krijg 1 en al schuim, doe ik het op een andere koude pan, geen schuim.

Ik verwacht dat het morgen ochtend online staat!

Mooi MMA Freak! Dat is precies wat ons op viel. Meeste supermarkten of winkels hebben twee of drie smaken.
Het probleem is dat de schuim uit de spuitbus komt en zich niet vormt in de pan. Door de spuitbus rechtop te houden zou dit probleem opgelost moeten zijn?

Ik wil niet neuten. Maar er is hier blijkbaar weeral iets misgelopen met mijn bestelling.
Bestelling 100018441

2 x 5 Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Argentina Fire niet aanwezig...
De extra cow & chicken waren wel aanwezig, waarvoor dank.

• #5.699
Het probleem is dat de schuim uit de spuitbus komt en zich niet vormt in de pan. Door de spuitbus rechtop te houden zou dit probleem opgelost moeten zijn?

Die ervaring heb ik niet. Wie weet iemand anders hier! Je kan het proberen.

Ik wil niet neuten. Maar er is hier blijkbaar weeral iets misgelopen met mijn bestelling.
Bestelling 100018441

2 x 5 Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Argentina Fire niet aanwezig...
De extra cow & chicken waren wel aanwezig, waarvoor dank.

Oei, ik zie idd aan hoeveel je pakket weegt (postnl site) dat het mist. Ik stuur je een PM, lossen we meteen op. Excuus.

Laatst bewerkt:
Een klein vraagje, zijn jullie van plan om in de nabije toekomst pindapasta te verkopen of niet?

Terug
Naar boven