iLoco
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had afgelopen week die meatballs op. Bevroren 3 minuten in de magnetron. Overheerlijk! Dit gaat denk ik een blijvertje worden bij m'n bestelling.
!! Dit doe ik vaak in de pauze met onze hawaiimix. Ontzettend snel, geen werk meer aan.
Kan je jouw bestelnummer geven? Dan kan ik er even naar kijken. We zorgen altijd dat het goed komt als het om een foute postnl levering bv gaat (gebeurt zeer, zeer zelden), dus geen zorgen.Dinsdag een bestelling geplaatst, wordt pas Vrijdag afgeleverd. Blijft alles dan nog wel bevroren?

Gisteren de kipfilet geprobeerd. Ik las op de site enkele reviews dat mensen veel weg moesten snijden, maar ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb de kipfilets een dag voor gebruik in de koelkast gelegd en kon ze zo in blokjes snijden, zonder ze schoon te maken. Vlees voelde al beter dan AH kip, niet slijmerig, goed stevig. Onder het bakken al een stukje geprobeerd, super mals. Mijn vriendin zei meteen dat we nooit meer bij de supermarkt kip moeten kopen![]()
Welke dag zou ik het best bestellen om de verzending donderdag-vrijdag of zaterdag te ontvangen in België?
Damm, die bosvruchten en bosbessen zijn echt heerlijk, nu al weer op na twee weken. Ik blijf het zeggen, grotere zakken zou toch echt wel heel fijn zijn (net zoals bij de zoete aardappel, daar doe je veel langer mee). Of geef de klant de keus welke zak hij wil bestellen van welke hoeveelheid.
! Op het moment hebben wij nog geen behoefte om meerdere versies van de zak grote uit te brengen. De reden is dat de inkoopprijs er niet beter van wordt (1kg of 2.5kg) en dus de verkoopprijs ook niet veranderd. Daarnaast wordt alle vriescel ruimte liever geïnvesteerd in nieuwe producten, i.p.v. bestaande producten andere zakken. Vandaar! Maar wanneer er een vriescel uitbreiding weer is nemen we je mening zeker in consideratie. Is het normaal dat de broccoli zo verkruimeld in de zakken zit?
Of ben ik 'te lomp' geweest?
. Maar even serieus, dit is idd niet de bedoeling. Het zijn hele mooie roosjes. Wat je mij nu stuurt, heb ik ook niet eerder gezien. Ik kan daarom ook niet zomaar even verklaren wat er gebeurt is. Wiens fout het ook is, ik stuur je een PM en we komen er zeker uit, in tevredenheid van jou.Is het normaal dat de broccoli zo verkruimeld in de zakken zit?
Of ben ik 'te lomp' geweest?
![]()
Ik herken het wel, alleen niet zo erg als bij jou haha. Vaak ziet het laatste beetje van de zak er zo uit.
Die siropen zijn indd goed lekker. Aanmaken en in de koelkast leggen met dit warme weer
Oja, en nice Muscle Brand shirt![]()
. Vind het logo wel bruut. Bestelling was gisteren al binnen! Heb geen problemen gehad met de levering. Maar omdat in een mail stond dat de datum die in de mail stond leidend zou zijn dacht ik dat mijn pakketje vandaag zou komen. Op POSTNL stond namelijk wel donderdag, nu is die dus ook donderdag gebracht!
Enig idee wanneer de PAM spray terug in voorraad is?
Die PAM spray is super gemakkelijk, het enige probleem met de spuitbus is wel dat er soms enkel maar schuim uitkomt terwijl er toch nog inzit. iemand dit ook meegemaakt en eventueel een oplossing heeft hiervoor?
Ooh goed zeg, Slimpie! :-)
Hier hebben ze bij de supermarkt maar twee smaken, goed dat jullie ze nu hebben, scheelt weer sjouwen bij de supermarkt.
Het probleem is dat de schuim uit de spuitbus komt en zich niet vormt in de pan. Door de spuitbus rechtop te houden zou dit probleem opgelost moeten zijn?Toeval treft wel dat we dit product net binnen hebben en het dit weer vandaag is! Ik gebruik slimpie sinds enkele maanden. We stonden er nooit bij stil dat dit wat voor Muscle Meat kon zijn, totdat ik het bij verschillende BB-ers thuis zag staan.
Heb zelf ook een Muscle Brand tanktop aangeschaft. Vind het logo wel bruut.
top! Goed dat je deze feedback overigens geeft @ mail, ik ga er even achter aan. Volgens mij is het al opgelost hoorde ik net.
Ik geloof over 2-3 weken pas helaas. We hebben nog wel 3 pam original staan die ik vanavond online zet. Als je er een van deze wilt PM mij even. Dan leg ik het apart voor je.
PAM is idd ideaal. Mijn collega zegt dat je de spuitbus rechtop moet houden, dus de pan verticaal omhoog houden en spuiten. Er komt schuim wanneer de pan heet is, de PAM in direct contact komt met een hete pan. Spuit het dus op een koude / kamer temperatuur pan. Ik heb dit net even getest (ben net thuis) en het klopt. Pan verhit en ik krijg 1 en al schuim, doe ik het op een andere koude pan, geen schuim.
Ik verwacht dat het morgen ochtend online staat!
Mooi MMA Freak! Dat is precies wat ons op viel. Meeste supermarkten of winkels hebben twee of drie smaken.
Het probleem is dat de schuim uit de spuitbus komt en zich niet vormt in de pan. Door de spuitbus rechtop te houden zou dit probleem opgelost moeten zijn?
Ik wil niet neuten. Maar er is hier blijkbaar weeral iets misgelopen met mijn bestelling.
Bestelling 100018441
2 x 5 Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Argentina Fire niet aanwezig...
De extra cow & chicken waren wel aanwezig, waarvoor dank.